Peugeot Onyx podczas Salonu Samochodowego w Paryżu

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 11Peugeot Onyx podczas Salonu Samochodowego w Paryżu

Obraz
© Szymon Jasina

Supersamochody z definicji nie są oszczędne - tym bardziej, że jeśli kogoś stać na zakup takiego auta, to na pewno znajdzie trochę pieniędzy na paliwo. Mniejsze zużycie paliwa to jednak nie tylko ekonomia, ale też ekologia, czyli moda, a wiadomo, że supersamochody muszą być modne. Z tego powodu Peugeot Onyx otrzyma hybrydę z silnikiem diesla, która łącznie będzie oferować aż 680 KM (czyli znacznie więcej niż mówiły pierwsze przypuszczenia). Jednostka V8 o pojemności 3,7 l będzie współpracować z KERS-em i 6-biegową sekwencyjną skrzynią.

Patrząc na Onyxa nie mamy wątpliwości, że jest to supersamochód. Niska sylwetka, ostre linie i centralnie umieszczony silnik świadczą o charakterze auta. Choć inny od Peugeotów oferowanych dzisiaj w salonach, to otrzymał kilka charakterystycznych elementów identyfikujących go z francuską marką. Między innymi nawiązaniem do sportowego modelu RCZ jest dach z dwoma przetłoczeniami. Wnętrze Onyxa to ukłon w stronę ekologicznej natury auta. Zostało ono zainspirowane wytłoczkami do jajek i podobnie też wygląda. Wnętrze nie posiada wielu oddzielnych elementów i zostało wykonane z wykorzystaniem makulatury.

/ 11Peugeot Onyx podczas Salonu Samochodowego w Paryżu

Obraz
© Szymon Jasina

Supersamochody z definicji nie są oszczędne - tym bardziej, że jeśli kogoś stać na zakup takiego auta, to na pewno znajdzie trochę pieniędzy na paliwo. Mniejsze zużycie paliwa to jednak nie tylko ekonomia, ale też ekologia, czyli moda, a wiadomo, że supersamochody muszą być modne. Z tego powodu Peugeot Onyx otrzyma hybrydę z silnikiem diesla, która łącznie będzie oferować aż 680 KM (czyli znacznie więcej niż mówiły pierwsze przypuszczenia). Jednostka V8 o pojemności 3,7 l będzie współpracować z KERS-em i 6-biegową sekwencyjną skrzynią.

Patrząc na Onyxa nie mamy wątpliwości, że jest to supersamochód. Niska sylwetka, ostre linie i centralnie umieszczony silnik świadczą o charakterze auta. Choć inny od Peugeotów oferowanych dzisiaj w salonach, to otrzymał kilka charakterystycznych elementów identyfikujących go z francuską marką. Między innymi nawiązaniem do sportowego modelu RCZ jest dach z dwoma przetłoczeniami. Wnętrze Onyxa to ukłon w stronę ekologicznej natury auta. Zostało ono zainspirowane wytłoczkami do jajek i podobnie też wygląda. Wnętrze nie posiada wielu oddzielnych elementów i zostało wykonane z wykorzystaniem makulatury.

/ 11Peugeot Onyx podczas Salonu Samochodowego w Paryżu

Obraz
© Szymon Jasina

Supersamochody z definicji nie są oszczędne - tym bardziej, że jeśli kogoś stać na zakup takiego auta, to na pewno znajdzie trochę pieniędzy na paliwo. Mniejsze zużycie paliwa to jednak nie tylko ekonomia, ale też ekologia, czyli moda, a wiadomo, że supersamochody muszą być modne. Z tego powodu Peugeot Onyx otrzyma hybrydę z silnikiem diesla, która łącznie będzie oferować aż 680 KM (czyli znacznie więcej niż mówiły pierwsze przypuszczenia). Jednostka V8 o pojemności 3,7 l będzie współpracować z KERS-em i 6-biegową sekwencyjną skrzynią.

Patrząc na Onyxa nie mamy wątpliwości, że jest to supersamochód. Niska sylwetka, ostre linie i centralnie umieszczony silnik świadczą o charakterze auta. Choć inny od Peugeotów oferowanych dzisiaj w salonach, to otrzymał kilka charakterystycznych elementów identyfikujących go z francuską marką. Między innymi nawiązaniem do sportowego modelu RCZ jest dach z dwoma przetłoczeniami. Wnętrze Onyxa to ukłon w stronę ekologicznej natury auta. Zostało ono zainspirowane wytłoczkami do jajek i podobnie też wygląda. Wnętrze nie posiada wielu oddzielnych elementów i zostało wykonane z wykorzystaniem makulatury.

/ 11Peugeot Onyx podczas Salonu Samochodowego w Paryżu

Obraz
© Szymon Jasina

Supersamochody z definicji nie są oszczędne - tym bardziej, że jeśli kogoś stać na zakup takiego auta, to na pewno znajdzie trochę pieniędzy na paliwo. Mniejsze zużycie paliwa to jednak nie tylko ekonomia, ale też ekologia, czyli moda, a wiadomo, że supersamochody muszą być modne. Z tego powodu Peugeot Onyx otrzyma hybrydę z silnikiem diesla, która łącznie będzie oferować aż 680 KM (czyli znacznie więcej niż mówiły pierwsze przypuszczenia). Jednostka V8 o pojemności 3,7 l będzie współpracować z KERS-em i 6-biegową sekwencyjną skrzynią.

Patrząc na Onyxa nie mamy wątpliwości, że jest to supersamochód. Niska sylwetka, ostre linie i centralnie umieszczony silnik świadczą o charakterze auta. Choć inny od Peugeotów oferowanych dzisiaj w salonach, to otrzymał kilka charakterystycznych elementów identyfikujących go z francuską marką. Między innymi nawiązaniem do sportowego modelu RCZ jest dach z dwoma przetłoczeniami. Wnętrze Onyxa to ukłon w stronę ekologicznej natury auta. Zostało ono zainspirowane wytłoczkami do jajek i podobnie też wygląda. Wnętrze nie posiada wielu oddzielnych elementów i zostało wykonane z wykorzystaniem makulatury.

/ 11Peugeot Onyx podczas Salonu Samochodowego w Paryżu

Obraz
© Szymon Jasina

Supersamochody z definicji nie są oszczędne - tym bardziej, że jeśli kogoś stać na zakup takiego auta, to na pewno znajdzie trochę pieniędzy na paliwo. Mniejsze zużycie paliwa to jednak nie tylko ekonomia, ale też ekologia, czyli moda, a wiadomo, że supersamochody muszą być modne. Z tego powodu Peugeot Onyx otrzyma hybrydę z silnikiem diesla, która łącznie będzie oferować aż 680 KM (czyli znacznie więcej niż mówiły pierwsze przypuszczenia). Jednostka V8 o pojemności 3,7 l będzie współpracować z KERS-em i 6-biegową sekwencyjną skrzynią.

Patrząc na Onyxa nie mamy wątpliwości, że jest to supersamochód. Niska sylwetka, ostre linie i centralnie umieszczony silnik świadczą o charakterze auta. Choć inny od Peugeotów oferowanych dzisiaj w salonach, to otrzymał kilka charakterystycznych elementów identyfikujących go z francuską marką. Między innymi nawiązaniem do sportowego modelu RCZ jest dach z dwoma przetłoczeniami. Wnętrze Onyxa to ukłon w stronę ekologicznej natury auta. Zostało ono zainspirowane wytłoczkami do jajek i podobnie też wygląda. Wnętrze nie posiada wielu oddzielnych elementów i zostało wykonane z wykorzystaniem makulatury.

/ 11Peugeot Onyx podczas Salonu Samochodowego w Paryżu

Obraz
© Szymon Jasina

Supersamochody z definicji nie są oszczędne - tym bardziej, że jeśli kogoś stać na zakup takiego auta, to na pewno znajdzie trochę pieniędzy na paliwo. Mniejsze zużycie paliwa to jednak nie tylko ekonomia, ale też ekologia, czyli moda, a wiadomo, że supersamochody muszą być modne. Z tego powodu Peugeot Onyx otrzyma hybrydę z silnikiem diesla, która łącznie będzie oferować aż 680 KM (czyli znacznie więcej niż mówiły pierwsze przypuszczenia). Jednostka V8 o pojemności 3,7 l będzie współpracować z KERS-em i 6-biegową sekwencyjną skrzynią.

Patrząc na Onyxa nie mamy wątpliwości, że jest to supersamochód. Niska sylwetka, ostre linie i centralnie umieszczony silnik świadczą o charakterze auta. Choć inny od Peugeotów oferowanych dzisiaj w salonach, to otrzymał kilka charakterystycznych elementów identyfikujących go z francuską marką. Między innymi nawiązaniem do sportowego modelu RCZ jest dach z dwoma przetłoczeniami. Wnętrze Onyxa to ukłon w stronę ekologicznej natury auta. Zostało ono zainspirowane wytłoczkami do jajek i podobnie też wygląda. Wnętrze nie posiada wielu oddzielnych elementów i zostało wykonane z wykorzystaniem makulatury.

/ 11Peugeot Onyx podczas Salonu Samochodowego w Paryżu

Obraz
© Szymon Jasina

Supersamochody z definicji nie są oszczędne - tym bardziej, że jeśli kogoś stać na zakup takiego auta, to na pewno znajdzie trochę pieniędzy na paliwo. Mniejsze zużycie paliwa to jednak nie tylko ekonomia, ale też ekologia, czyli moda, a wiadomo, że supersamochody muszą być modne. Z tego powodu Peugeot Onyx otrzyma hybrydę z silnikiem diesla, która łącznie będzie oferować aż 680 KM (czyli znacznie więcej niż mówiły pierwsze przypuszczenia). Jednostka V8 o pojemności 3,7 l będzie współpracować z KERS-em i 6-biegową sekwencyjną skrzynią.

Patrząc na Onyxa nie mamy wątpliwości, że jest to supersamochód. Niska sylwetka, ostre linie i centralnie umieszczony silnik świadczą o charakterze auta. Choć inny od Peugeotów oferowanych dzisiaj w salonach, to otrzymał kilka charakterystycznych elementów identyfikujących go z francuską marką. Między innymi nawiązaniem do sportowego modelu RCZ jest dach z dwoma przetłoczeniami. Wnętrze Onyxa to ukłon w stronę ekologicznej natury auta. Zostało ono zainspirowane wytłoczkami do jajek i podobnie też wygląda. Wnętrze nie posiada wielu oddzielnych elementów i zostało wykonane z wykorzystaniem makulatury.

/ 11Peugeot Onyx podczas Salonu Samochodowego w Paryżu

Obraz
© Szymon Jasina

Supersamochody z definicji nie są oszczędne - tym bardziej, że jeśli kogoś stać na zakup takiego auta, to na pewno znajdzie trochę pieniędzy na paliwo. Mniejsze zużycie paliwa to jednak nie tylko ekonomia, ale też ekologia, czyli moda, a wiadomo, że supersamochody muszą być modne. Z tego powodu Peugeot Onyx otrzyma hybrydę z silnikiem diesla, która łącznie będzie oferować aż 680 KM (czyli znacznie więcej niż mówiły pierwsze przypuszczenia). Jednostka V8 o pojemności 3,7 l będzie współpracować z KERS-em i 6-biegową sekwencyjną skrzynią.

Patrząc na Onyxa nie mamy wątpliwości, że jest to supersamochód. Niska sylwetka, ostre linie i centralnie umieszczony silnik świadczą o charakterze auta. Choć inny od Peugeotów oferowanych dzisiaj w salonach, to otrzymał kilka charakterystycznych elementów identyfikujących go z francuską marką. Między innymi nawiązaniem do sportowego modelu RCZ jest dach z dwoma przetłoczeniami. Wnętrze Onyxa to ukłon w stronę ekologicznej natury auta. Zostało ono zainspirowane wytłoczkami do jajek i podobnie też wygląda. Wnętrze nie posiada wielu oddzielnych elementów i zostało wykonane z wykorzystaniem makulatury.

/ 11Peugeot Onyx podczas Salonu Samochodowego w Paryżu

Obraz
© Szymon Jasina

Supersamochody z definicji nie są oszczędne - tym bardziej, że jeśli kogoś stać na zakup takiego auta, to na pewno znajdzie trochę pieniędzy na paliwo. Mniejsze zużycie paliwa to jednak nie tylko ekonomia, ale też ekologia, czyli moda, a wiadomo, że supersamochody muszą być modne. Z tego powodu Peugeot Onyx otrzyma hybrydę z silnikiem diesla, która łącznie będzie oferować aż 680 KM (czyli znacznie więcej niż mówiły pierwsze przypuszczenia). Jednostka V8 o pojemności 3,7 l będzie współpracować z KERS-em i 6-biegową sekwencyjną skrzynią.

Patrząc na Onyxa nie mamy wątpliwości, że jest to supersamochód. Niska sylwetka, ostre linie i centralnie umieszczony silnik świadczą o charakterze auta. Choć inny od Peugeotów oferowanych dzisiaj w salonach, to otrzymał kilka charakterystycznych elementów identyfikujących go z francuską marką. Między innymi nawiązaniem do sportowego modelu RCZ jest dach z dwoma przetłoczeniami. Wnętrze Onyxa to ukłon w stronę ekologicznej natury auta. Zostało ono zainspirowane wytłoczkami do jajek i podobnie też wygląda. Wnętrze nie posiada wielu oddzielnych elementów i zostało wykonane z wykorzystaniem makulatury.

10 / 11Peugeot Onyx podczas Salonu Samochodowego w Paryżu

Obraz
© Szymon Jasina

Supersamochody z definicji nie są oszczędne - tym bardziej, że jeśli kogoś stać na zakup takiego auta, to na pewno znajdzie trochę pieniędzy na paliwo. Mniejsze zużycie paliwa to jednak nie tylko ekonomia, ale też ekologia, czyli moda, a wiadomo, że supersamochody muszą być modne. Z tego powodu Peugeot Onyx otrzyma hybrydę z silnikiem diesla, która łącznie będzie oferować aż 680 KM (czyli znacznie więcej niż mówiły pierwsze przypuszczenia). Jednostka V8 o pojemności 3,7 l będzie współpracować z KERS-em i 6-biegową sekwencyjną skrzynią.

Patrząc na Onyxa nie mamy wątpliwości, że jest to supersamochód. Niska sylwetka, ostre linie i centralnie umieszczony silnik świadczą o charakterze auta. Choć inny od Peugeotów oferowanych dzisiaj w salonach, to otrzymał kilka charakterystycznych elementów identyfikujących go z francuską marką. Między innymi nawiązaniem do sportowego modelu RCZ jest dach z dwoma przetłoczeniami. Wnętrze Onyxa to ukłon w stronę ekologicznej natury auta. Zostało ono zainspirowane wytłoczkami do jajek i podobnie też wygląda. Wnętrze nie posiada wielu oddzielnych elementów i zostało wykonane z wykorzystaniem makulatury.

11 / 11Peugeot Onyx podczas Salonu Samochodowego w Paryżu

Obraz
© Szymon Jasina

Supersamochody z definicji nie są oszczędne - tym bardziej, że jeśli kogoś stać na zakup takiego auta, to na pewno znajdzie trochę pieniędzy na paliwo. Mniejsze zużycie paliwa to jednak nie tylko ekonomia, ale też ekologia, czyli moda, a wiadomo, że supersamochody muszą być modne. Z tego powodu Peugeot Onyx otrzyma hybrydę z silnikiem diesla, która łącznie będzie oferować aż 680 KM (czyli znacznie więcej niż mówiły pierwsze przypuszczenia). Jednostka V8 o pojemności 3,7 l będzie współpracować z KERS-em i 6-biegową sekwencyjną skrzynią.

Patrząc na Onyxa nie mamy wątpliwości, że jest to supersamochód. Niska sylwetka, ostre linie i centralnie umieszczony silnik świadczą o charakterze auta. Choć inny od Peugeotów oferowanych dzisiaj w salonach, to otrzymał kilka charakterystycznych elementów identyfikujących go z francuską marką. Między innymi nawiązaniem do sportowego modelu RCZ jest dach z dwoma przetłoczeniami. Wnętrze Onyxa to ukłon w stronę ekologicznej natury auta. Zostało ono zainspirowane wytłoczkami do jajek i podobnie też wygląda. Wnętrze nie posiada wielu oddzielnych elementów i zostało wykonane z wykorzystaniem makulatury.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka