Opel Signum

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 11Czy zakup luksusowego hatchbacka ma sens?

Obraz
© zdjęcie producenta

Słabnąca sprzedaż popularnych marek w klasie wyższej zmusiła wielu producentów, w tym Opla, do wycofania się z niej. W Russelsheim postanowiono jednak, mimo wszystko, stworzyć auto, aspirujące do klasy premium, ale zrobić to niewielkim nakładem środków. Tak powstał model Signum.

* PRZECZYTAJ PEŁNY TEST TEGO SAMOCHODU *
Założenia były proste - wykorzystanie Vectry C, jako bazy dla bardziej prestiżowego modelu, pozwalało znacząco ograniczyć koszty oraz ryzyko strat w razie niepowodzenia rynkowego. Można niestety odnieść wrażenie, że skupiając się na owym ograniczaniu kosztów i ryzyka zapomniano o tym, że najlepszym zabezpieczeniem przed porażką jest stworzenie samochodu, który przemówi do jak największej liczby klientów. A Opel Signum nie przemawiał właściwie do nikogo.

Model ten powstał na płycie podłogowej Vectry C kombi, która miała większy rozstaw osi od sedana i liftbacka. Miało to naturalnie gwarantować większą przestrzeń dla podróżujących, ale zamiast stworzyć bardziej ekskluzywną wersję Vectry, wyróżniającą się właśnie przestronnością, bogatszym wyposażeniem i lepszymi materiałami, zaprojektowano… Vectrę hatchback.

/ 11Czy zakup luksusowego hatchbacka ma sens?

Obraz
© zdjęcie producenta

Słabnąca sprzedaż popularnych marek w klasie wyższej zmusiła wielu producentów, w tym Opla, do wycofania się z niej. W Russelsheim postanowiono jednak, mimo wszystko, stworzyć auto, aspirujące do klasy premium, ale zrobić to niewielkim nakładem środków. Tak powstał model Signum.

* PRZECZYTAJ PEŁNY TEST TEGO SAMOCHODU *
Założenia były proste - wykorzystanie Vectry C, jako bazy dla bardziej prestiżowego modelu, pozwalało znacząco ograniczyć koszty oraz ryzyko strat w razie niepowodzenia rynkowego. Można niestety odnieść wrażenie, że skupiając się na owym ograniczaniu kosztów i ryzyka zapomniano o tym, że najlepszym zabezpieczeniem przed porażką jest stworzenie samochodu, który przemówi do jak największej liczby klientów. A Opel Signum nie przemawiał właściwie do nikogo.

Model ten powstał na płycie podłogowej Vectry C kombi, która miała większy rozstaw osi od sedana i liftbacka. Miało to naturalnie gwarantować większą przestrzeń dla podróżujących, ale zamiast stworzyć bardziej ekskluzywną wersję Vectry, wyróżniającą się właśnie przestronnością, bogatszym wyposażeniem i lepszymi materiałami, zaprojektowano… Vectrę hatchback.

/ 11Czy zakup luksusowego hatchbacka ma sens?

Obraz
© zdjęcie producenta

Słabnąca sprzedaż popularnych marek w klasie wyższej zmusiła wielu producentów, w tym Opla, do wycofania się z niej. W Russelsheim postanowiono jednak, mimo wszystko, stworzyć auto, aspirujące do klasy premium, ale zrobić to niewielkim nakładem środków. Tak powstał model Signum.

* PRZECZYTAJ PEŁNY TEST TEGO SAMOCHODU *
Założenia były proste - wykorzystanie Vectry C, jako bazy dla bardziej prestiżowego modelu, pozwalało znacząco ograniczyć koszty oraz ryzyko strat w razie niepowodzenia rynkowego. Można niestety odnieść wrażenie, że skupiając się na owym ograniczaniu kosztów i ryzyka zapomniano o tym, że najlepszym zabezpieczeniem przed porażką jest stworzenie samochodu, który przemówi do jak największej liczby klientów. A Opel Signum nie przemawiał właściwie do nikogo.

Model ten powstał na płycie podłogowej Vectry C kombi, która miała większy rozstaw osi od sedana i liftbacka. Miało to naturalnie gwarantować większą przestrzeń dla podróżujących, ale zamiast stworzyć bardziej ekskluzywną wersję Vectry, wyróżniającą się właśnie przestronnością, bogatszym wyposażeniem i lepszymi materiałami, zaprojektowano… Vectrę hatchback.

/ 11Czy zakup luksusowego hatchbacka ma sens?

Obraz
© zdjęcie producenta

Słabnąca sprzedaż popularnych marek w klasie wyższej zmusiła wielu producentów, w tym Opla, do wycofania się z niej. W Russelsheim postanowiono jednak, mimo wszystko, stworzyć auto, aspirujące do klasy premium, ale zrobić to niewielkim nakładem środków. Tak powstał model Signum.

* PRZECZYTAJ PEŁNY TEST TEGO SAMOCHODU *
Założenia były proste - wykorzystanie Vectry C, jako bazy dla bardziej prestiżowego modelu, pozwalało znacząco ograniczyć koszty oraz ryzyko strat w razie niepowodzenia rynkowego. Można niestety odnieść wrażenie, że skupiając się na owym ograniczaniu kosztów i ryzyka zapomniano o tym, że najlepszym zabezpieczeniem przed porażką jest stworzenie samochodu, który przemówi do jak największej liczby klientów. A Opel Signum nie przemawiał właściwie do nikogo.

Model ten powstał na płycie podłogowej Vectry C kombi, która miała większy rozstaw osi od sedana i liftbacka. Miało to naturalnie gwarantować większą przestrzeń dla podróżujących, ale zamiast stworzyć bardziej ekskluzywną wersję Vectry, wyróżniającą się właśnie przestronnością, bogatszym wyposażeniem i lepszymi materiałami, zaprojektowano… Vectrę hatchback.

/ 11Czy zakup luksusowego hatchbacka ma sens?

Obraz
© zdjęcie producenta

Słabnąca sprzedaż popularnych marek w klasie wyższej zmusiła wielu producentów, w tym Opla, do wycofania się z niej. W Russelsheim postanowiono jednak, mimo wszystko, stworzyć auto, aspirujące do klasy premium, ale zrobić to niewielkim nakładem środków. Tak powstał model Signum.

* PRZECZYTAJ PEŁNY TEST TEGO SAMOCHODU *
Założenia były proste - wykorzystanie Vectry C, jako bazy dla bardziej prestiżowego modelu, pozwalało znacząco ograniczyć koszty oraz ryzyko strat w razie niepowodzenia rynkowego. Można niestety odnieść wrażenie, że skupiając się na owym ograniczaniu kosztów i ryzyka zapomniano o tym, że najlepszym zabezpieczeniem przed porażką jest stworzenie samochodu, który przemówi do jak największej liczby klientów. A Opel Signum nie przemawiał właściwie do nikogo.

Model ten powstał na płycie podłogowej Vectry C kombi, która miała większy rozstaw osi od sedana i liftbacka. Miało to naturalnie gwarantować większą przestrzeń dla podróżujących, ale zamiast stworzyć bardziej ekskluzywną wersję Vectry, wyróżniającą się właśnie przestronnością, bogatszym wyposażeniem i lepszymi materiałami, zaprojektowano… Vectrę hatchback.

/ 11Czy zakup luksusowego hatchbacka ma sens?

Obraz
© zdjęcie producenta

Słabnąca sprzedaż popularnych marek w klasie wyższej zmusiła wielu producentów, w tym Opla, do wycofania się z niej. W Russelsheim postanowiono jednak, mimo wszystko, stworzyć auto, aspirujące do klasy premium, ale zrobić to niewielkim nakładem środków. Tak powstał model Signum.

* PRZECZYTAJ PEŁNY TEST TEGO SAMOCHODU *
Założenia były proste - wykorzystanie Vectry C, jako bazy dla bardziej prestiżowego modelu, pozwalało znacząco ograniczyć koszty oraz ryzyko strat w razie niepowodzenia rynkowego. Można niestety odnieść wrażenie, że skupiając się na owym ograniczaniu kosztów i ryzyka zapomniano o tym, że najlepszym zabezpieczeniem przed porażką jest stworzenie samochodu, który przemówi do jak największej liczby klientów. A Opel Signum nie przemawiał właściwie do nikogo.

Model ten powstał na płycie podłogowej Vectry C kombi, która miała większy rozstaw osi od sedana i liftbacka. Miało to naturalnie gwarantować większą przestrzeń dla podróżujących, ale zamiast stworzyć bardziej ekskluzywną wersję Vectry, wyróżniającą się właśnie przestronnością, bogatszym wyposażeniem i lepszymi materiałami, zaprojektowano… Vectrę hatchback.

/ 11Czy zakup luksusowego hatchbacka ma sens?

Obraz
© zdjęcie producenta

Słabnąca sprzedaż popularnych marek w klasie wyższej zmusiła wielu producentów, w tym Opla, do wycofania się z niej. W Russelsheim postanowiono jednak, mimo wszystko, stworzyć auto, aspirujące do klasy premium, ale zrobić to niewielkim nakładem środków. Tak powstał model Signum.

* PRZECZYTAJ PEŁNY TEST TEGO SAMOCHODU *
Założenia były proste - wykorzystanie Vectry C, jako bazy dla bardziej prestiżowego modelu, pozwalało znacząco ograniczyć koszty oraz ryzyko strat w razie niepowodzenia rynkowego. Można niestety odnieść wrażenie, że skupiając się na owym ograniczaniu kosztów i ryzyka zapomniano o tym, że najlepszym zabezpieczeniem przed porażką jest stworzenie samochodu, który przemówi do jak największej liczby klientów. A Opel Signum nie przemawiał właściwie do nikogo.

Model ten powstał na płycie podłogowej Vectry C kombi, która miała większy rozstaw osi od sedana i liftbacka. Miało to naturalnie gwarantować większą przestrzeń dla podróżujących, ale zamiast stworzyć bardziej ekskluzywną wersję Vectry, wyróżniającą się właśnie przestronnością, bogatszym wyposażeniem i lepszymi materiałami, zaprojektowano… Vectrę hatchback.

/ 11Czy zakup luksusowego hatchbacka ma sens?

Obraz
© zdjęcie producenta

Słabnąca sprzedaż popularnych marek w klasie wyższej zmusiła wielu producentów, w tym Opla, do wycofania się z niej. W Russelsheim postanowiono jednak, mimo wszystko, stworzyć auto, aspirujące do klasy premium, ale zrobić to niewielkim nakładem środków. Tak powstał model Signum.

* PRZECZYTAJ PEŁNY TEST TEGO SAMOCHODU *
Założenia były proste - wykorzystanie Vectry C, jako bazy dla bardziej prestiżowego modelu, pozwalało znacząco ograniczyć koszty oraz ryzyko strat w razie niepowodzenia rynkowego. Można niestety odnieść wrażenie, że skupiając się na owym ograniczaniu kosztów i ryzyka zapomniano o tym, że najlepszym zabezpieczeniem przed porażką jest stworzenie samochodu, który przemówi do jak największej liczby klientów. A Opel Signum nie przemawiał właściwie do nikogo.

Model ten powstał na płycie podłogowej Vectry C kombi, która miała większy rozstaw osi od sedana i liftbacka. Miało to naturalnie gwarantować większą przestrzeń dla podróżujących, ale zamiast stworzyć bardziej ekskluzywną wersję Vectry, wyróżniającą się właśnie przestronnością, bogatszym wyposażeniem i lepszymi materiałami, zaprojektowano… Vectrę hatchback.

/ 11Czy zakup luksusowego hatchbacka ma sens?

Obraz
© zdjęcie producenta

Słabnąca sprzedaż popularnych marek w klasie wyższej zmusiła wielu producentów, w tym Opla, do wycofania się z niej. W Russelsheim postanowiono jednak, mimo wszystko, stworzyć auto, aspirujące do klasy premium, ale zrobić to niewielkim nakładem środków. Tak powstał model Signum.

* PRZECZYTAJ PEŁNY TEST TEGO SAMOCHODU *
Założenia były proste - wykorzystanie Vectry C, jako bazy dla bardziej prestiżowego modelu, pozwalało znacząco ograniczyć koszty oraz ryzyko strat w razie niepowodzenia rynkowego. Można niestety odnieść wrażenie, że skupiając się na owym ograniczaniu kosztów i ryzyka zapomniano o tym, że najlepszym zabezpieczeniem przed porażką jest stworzenie samochodu, który przemówi do jak największej liczby klientów. A Opel Signum nie przemawiał właściwie do nikogo.

Model ten powstał na płycie podłogowej Vectry C kombi, która miała większy rozstaw osi od sedana i liftbacka. Miało to naturalnie gwarantować większą przestrzeń dla podróżujących, ale zamiast stworzyć bardziej ekskluzywną wersję Vectry, wyróżniającą się właśnie przestronnością, bogatszym wyposażeniem i lepszymi materiałami, zaprojektowano… Vectrę hatchback.

10 / 11Czy zakup luksusowego hatchbacka ma sens?

Obraz
© zdjęcie producenta

Słabnąca sprzedaż popularnych marek w klasie wyższej zmusiła wielu producentów, w tym Opla, do wycofania się z niej. W Russelsheim postanowiono jednak, mimo wszystko, stworzyć auto, aspirujące do klasy premium, ale zrobić to niewielkim nakładem środków. Tak powstał model Signum.

* PRZECZYTAJ PEŁNY TEST TEGO SAMOCHODU *
Założenia były proste - wykorzystanie Vectry C, jako bazy dla bardziej prestiżowego modelu, pozwalało znacząco ograniczyć koszty oraz ryzyko strat w razie niepowodzenia rynkowego. Można niestety odnieść wrażenie, że skupiając się na owym ograniczaniu kosztów i ryzyka zapomniano o tym, że najlepszym zabezpieczeniem przed porażką jest stworzenie samochodu, który przemówi do jak największej liczby klientów. A Opel Signum nie przemawiał właściwie do nikogo.

Model ten powstał na płycie podłogowej Vectry C kombi, która miała większy rozstaw osi od sedana i liftbacka. Miało to naturalnie gwarantować większą przestrzeń dla podróżujących, ale zamiast stworzyć bardziej ekskluzywną wersję Vectry, wyróżniającą się właśnie przestronnością, bogatszym wyposażeniem i lepszymi materiałami, zaprojektowano… Vectrę hatchback.

11 / 11Czy zakup luksusowego hatchbacka ma sens?

Obraz
© zdjęcie producenta

Słabnąca sprzedaż popularnych marek w klasie wyższej zmusiła wielu producentów, w tym Opla, do wycofania się z niej. W Russelsheim postanowiono jednak, mimo wszystko, stworzyć auto, aspirujące do klasy premium, ale zrobić to niewielkim nakładem środków. Tak powstał model Signum.

* PRZECZYTAJ PEŁNY TEST TEGO SAMOCHODU *
Założenia były proste - wykorzystanie Vectry C, jako bazy dla bardziej prestiżowego modelu, pozwalało znacząco ograniczyć koszty oraz ryzyko strat w razie niepowodzenia rynkowego. Można niestety odnieść wrażenie, że skupiając się na owym ograniczaniu kosztów i ryzyka zapomniano o tym, że najlepszym zabezpieczeniem przed porażką jest stworzenie samochodu, który przemówi do jak największej liczby klientów. A Opel Signum nie przemawiał właściwie do nikogo.

Model ten powstał na płycie podłogowej Vectry C kombi, która miała większy rozstaw osi od sedana i liftbacka. Miało to naturalnie gwarantować większą przestrzeń dla podróżujących, ale zamiast stworzyć bardziej ekskluzywną wersję Vectry, wyróżniającą się właśnie przestronnością, bogatszym wyposażeniem i lepszymi materiałami, zaprojektowano… Vectrę hatchback.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025