Ostatnia wersja w gamie modelu 207 nosi oznaczenie SW, co oznacza, iż samochód wyposażono w panoramiczny dach szklany oraz innowacyjny system składania tylnych siedzeń.
Rozstaw osi Peugeota 207 SW jest taki sam, jak w wersji hatchback, jednak długość całkowitą nadwozia zwiększono o 119 mm, a wysokość o 38mm. Wymiernym skutkiem tej operacji jest więcej miejsca na bagaż (325 litrów; 270 w wersji hatchback) oraz więcej przestrzeni nad głowami pasażerów.
W momencie rynkowego debiutu, samochód będzie dostępny z czterema silnikami. Dwie jednostki wysokoprężne HDi mają pojemność 1.6-litra i moc 90 i 110KM. Silniki benzynowe opracowano w kooperacji z BMW. Pierwszy z nich to nowa jednostka 1.4 VTi o mocy 95KM, a drugi to dobrze znany z wersji 207CC i hatchback silnik 1.6 VTi o mocy 120KM. W silnikach benzynowych zastosowano technologię zmiennych faz rozrządu, dzięki której jednostki spalają mniej paliwa i charakteryzują się lepszymi osiągami.
Wszystkie silniki będą współpracowały z ręcznymi, 5-biegowymi przekładniami o przełożeniach dobranych odpowiednio do charakterystyki poszczególnych motorów.
Ceny i dokładne specyfikacje Peugeot 207 SW zostaną ujawnione w momencie rynkowego debiutu w lipcu tego roku.
Źródło: Newspress, informacja Moto Target