Odświeżona rodzina Audi A1 

Pięć lat po wprowadzeniu na rynek obecnej rodziny A1 Audi zmodernizowało te modele. Zmieniono zarówno stylistykę zewnętrzną pojazdu, jak i jego wnętrze.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 21Modernizacja "malucha" z Ingolstadt

Obraz
© zdjęcie producenta

Za napęd odpowiada sześć silników, które są nowe lub unowocześnione. W ofercie debiutują jednostki 3-cylindrowe 1,0 TFSI i 1,4 TDI. W całej gamie spalanie udało się zmniejszyć nawet o 10 proc., zaś moc silników waha się między 90 do 192 KM. Niezależnie od wybranego motoru za przenoszenie siły napędowej może być odpowiedzialna 7-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów S tronic. Od nowa zaprojektowano elektromechaniczne wsparcie układu kierowniczego. Wraz z rosnącą prędkością zmienia się jego oddziaływanie. Dodatkowo sposób jego pracy można zaprogramować za pomocą systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select.

Dzięki nowym liniom wyposażeniowym design i sport można nadać swojemu egzemplarzowi bardziej indywidualnego charakteru. Dostępne są również inne linie i pakiety, w tym nowość - active kit. Podkreśla on miejski charakter A1. Ofertę infotainment zorientowano na potrzeby młodych klientów. Jej ukoronowaniem jest nawigacja MMI Navigation plus i system Audi Connect z telefonem pokładowym i możliwością korzystania z usług online oraz punktu dostępu hotspot.

/ 21Modernizacja "malucha" z Ingolstadt

Obraz
© zdjęcie producenta

Za napęd odpowiada sześć silników, które są nowe lub unowocześnione. W ofercie debiutują jednostki 3-cylindrowe 1,0 TFSI i 1,4 TDI. W całej gamie spalanie udało się zmniejszyć nawet o 10 proc., zaś moc silników waha się między 90 do 192 KM. Niezależnie od wybranego motoru za przenoszenie siły napędowej może być odpowiedzialna 7-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów S tronic. Od nowa zaprojektowano elektromechaniczne wsparcie układu kierowniczego. Wraz z rosnącą prędkością zmienia się jego oddziaływanie. Dodatkowo sposób jego pracy można zaprogramować za pomocą systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select.

Dzięki nowym liniom wyposażeniowym design i sport można nadać swojemu egzemplarzowi bardziej indywidualnego charakteru. Dostępne są również inne linie i pakiety, w tym nowość - active kit. Podkreśla on miejski charakter A1. Ofertę infotainment zorientowano na potrzeby młodych klientów. Jej ukoronowaniem jest nawigacja MMI Navigation plus i system Audi Connect z telefonem pokładowym i możliwością korzystania z usług online oraz punktu dostępu hotspot.

/ 21Modernizacja "malucha" z Ingolstadt

Obraz
© zdjęcie producenta

Za napęd odpowiada sześć silników, które są nowe lub unowocześnione. W ofercie debiutują jednostki 3-cylindrowe 1,0 TFSI i 1,4 TDI. W całej gamie spalanie udało się zmniejszyć nawet o 10 proc., zaś moc silników waha się między 90 do 192 KM. Niezależnie od wybranego motoru za przenoszenie siły napędowej może być odpowiedzialna 7-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów S tronic. Od nowa zaprojektowano elektromechaniczne wsparcie układu kierowniczego. Wraz z rosnącą prędkością zmienia się jego oddziaływanie. Dodatkowo sposób jego pracy można zaprogramować za pomocą systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select.

Dzięki nowym liniom wyposażeniowym design i sport można nadać swojemu egzemplarzowi bardziej indywidualnego charakteru. Dostępne są również inne linie i pakiety, w tym nowość - active kit. Podkreśla on miejski charakter A1. Ofertę infotainment zorientowano na potrzeby młodych klientów. Jej ukoronowaniem jest nawigacja MMI Navigation plus i system Audi Connect z telefonem pokładowym i możliwością korzystania z usług online oraz punktu dostępu hotspot.

/ 21Modernizacja "malucha" z Ingolstadt

Obraz
© zdjęcie producenta

Za napęd odpowiada sześć silników, które są nowe lub unowocześnione. W ofercie debiutują jednostki 3-cylindrowe 1,0 TFSI i 1,4 TDI. W całej gamie spalanie udało się zmniejszyć nawet o 10 proc., zaś moc silników waha się między 90 do 192 KM. Niezależnie od wybranego motoru za przenoszenie siły napędowej może być odpowiedzialna 7-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów S tronic. Od nowa zaprojektowano elektromechaniczne wsparcie układu kierowniczego. Wraz z rosnącą prędkością zmienia się jego oddziaływanie. Dodatkowo sposób jego pracy można zaprogramować za pomocą systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select.

Dzięki nowym liniom wyposażeniowym design i sport można nadać swojemu egzemplarzowi bardziej indywidualnego charakteru. Dostępne są również inne linie i pakiety, w tym nowość - active kit. Podkreśla on miejski charakter A1. Ofertę infotainment zorientowano na potrzeby młodych klientów. Jej ukoronowaniem jest nawigacja MMI Navigation plus i system Audi Connect z telefonem pokładowym i możliwością korzystania z usług online oraz punktu dostępu hotspot.

/ 21Modernizacja "malucha" z Ingolstadt

Obraz
© zdjęcie producenta

Za napęd odpowiada sześć silników, które są nowe lub unowocześnione. W ofercie debiutują jednostki 3-cylindrowe 1,0 TFSI i 1,4 TDI. W całej gamie spalanie udało się zmniejszyć nawet o 10 proc., zaś moc silników waha się między 90 do 192 KM. Niezależnie od wybranego motoru za przenoszenie siły napędowej może być odpowiedzialna 7-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów S tronic. Od nowa zaprojektowano elektromechaniczne wsparcie układu kierowniczego. Wraz z rosnącą prędkością zmienia się jego oddziaływanie. Dodatkowo sposób jego pracy można zaprogramować za pomocą systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select.

Dzięki nowym liniom wyposażeniowym design i sport można nadać swojemu egzemplarzowi bardziej indywidualnego charakteru. Dostępne są również inne linie i pakiety, w tym nowość - active kit. Podkreśla on miejski charakter A1. Ofertę infotainment zorientowano na potrzeby młodych klientów. Jej ukoronowaniem jest nawigacja MMI Navigation plus i system Audi Connect z telefonem pokładowym i możliwością korzystania z usług online oraz punktu dostępu hotspot.

/ 21Modernizacja "malucha" z Ingolstadt

Obraz
© zdjęcie producenta

Za napęd odpowiada sześć silników, które są nowe lub unowocześnione. W ofercie debiutują jednostki 3-cylindrowe 1,0 TFSI i 1,4 TDI. W całej gamie spalanie udało się zmniejszyć nawet o 10 proc., zaś moc silników waha się między 90 do 192 KM. Niezależnie od wybranego motoru za przenoszenie siły napędowej może być odpowiedzialna 7-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów S tronic. Od nowa zaprojektowano elektromechaniczne wsparcie układu kierowniczego. Wraz z rosnącą prędkością zmienia się jego oddziaływanie. Dodatkowo sposób jego pracy można zaprogramować za pomocą systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select.

Dzięki nowym liniom wyposażeniowym design i sport można nadać swojemu egzemplarzowi bardziej indywidualnego charakteru. Dostępne są również inne linie i pakiety, w tym nowość - active kit. Podkreśla on miejski charakter A1. Ofertę infotainment zorientowano na potrzeby młodych klientów. Jej ukoronowaniem jest nawigacja MMI Navigation plus i system Audi Connect z telefonem pokładowym i możliwością korzystania z usług online oraz punktu dostępu hotspot.

/ 21Modernizacja "malucha" z Ingolstadt

Obraz
© zdjęcie producenta

Za napęd odpowiada sześć silników, które są nowe lub unowocześnione. W ofercie debiutują jednostki 3-cylindrowe 1,0 TFSI i 1,4 TDI. W całej gamie spalanie udało się zmniejszyć nawet o 10 proc., zaś moc silników waha się między 90 do 192 KM. Niezależnie od wybranego motoru za przenoszenie siły napędowej może być odpowiedzialna 7-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów S tronic. Od nowa zaprojektowano elektromechaniczne wsparcie układu kierowniczego. Wraz z rosnącą prędkością zmienia się jego oddziaływanie. Dodatkowo sposób jego pracy można zaprogramować za pomocą systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select.

Dzięki nowym liniom wyposażeniowym design i sport można nadać swojemu egzemplarzowi bardziej indywidualnego charakteru. Dostępne są również inne linie i pakiety, w tym nowość - active kit. Podkreśla on miejski charakter A1. Ofertę infotainment zorientowano na potrzeby młodych klientów. Jej ukoronowaniem jest nawigacja MMI Navigation plus i system Audi Connect z telefonem pokładowym i możliwością korzystania z usług online oraz punktu dostępu hotspot.

/ 21Modernizacja "malucha" z Ingolstadt

Obraz
© zdjęcie producenta

Za napęd odpowiada sześć silników, które są nowe lub unowocześnione. W ofercie debiutują jednostki 3-cylindrowe 1,0 TFSI i 1,4 TDI. W całej gamie spalanie udało się zmniejszyć nawet o 10 proc., zaś moc silników waha się między 90 do 192 KM. Niezależnie od wybranego motoru za przenoszenie siły napędowej może być odpowiedzialna 7-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów S tronic. Od nowa zaprojektowano elektromechaniczne wsparcie układu kierowniczego. Wraz z rosnącą prędkością zmienia się jego oddziaływanie. Dodatkowo sposób jego pracy można zaprogramować za pomocą systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select.

Dzięki nowym liniom wyposażeniowym design i sport można nadać swojemu egzemplarzowi bardziej indywidualnego charakteru. Dostępne są również inne linie i pakiety, w tym nowość - active kit. Podkreśla on miejski charakter A1. Ofertę infotainment zorientowano na potrzeby młodych klientów. Jej ukoronowaniem jest nawigacja MMI Navigation plus i system Audi Connect z telefonem pokładowym i możliwością korzystania z usług online oraz punktu dostępu hotspot.

/ 21Modernizacja "malucha" z Ingolstadt

Obraz
© zdjęcie producenta

Za napęd odpowiada sześć silników, które są nowe lub unowocześnione. W ofercie debiutują jednostki 3-cylindrowe 1,0 TFSI i 1,4 TDI. W całej gamie spalanie udało się zmniejszyć nawet o 10 proc., zaś moc silników waha się między 90 do 192 KM. Niezależnie od wybranego motoru za przenoszenie siły napędowej może być odpowiedzialna 7-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów S tronic. Od nowa zaprojektowano elektromechaniczne wsparcie układu kierowniczego. Wraz z rosnącą prędkością zmienia się jego oddziaływanie. Dodatkowo sposób jego pracy można zaprogramować za pomocą systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select.

Dzięki nowym liniom wyposażeniowym design i sport można nadać swojemu egzemplarzowi bardziej indywidualnego charakteru. Dostępne są również inne linie i pakiety, w tym nowość - active kit. Podkreśla on miejski charakter A1. Ofertę infotainment zorientowano na potrzeby młodych klientów. Jej ukoronowaniem jest nawigacja MMI Navigation plus i system Audi Connect z telefonem pokładowym i możliwością korzystania z usług online oraz punktu dostępu hotspot.

10 / 21Modernizacja "malucha" z Ingolstadt

Obraz
© zdjęcie producenta

Za napęd odpowiada sześć silników, które są nowe lub unowocześnione. W ofercie debiutują jednostki 3-cylindrowe 1,0 TFSI i 1,4 TDI. W całej gamie spalanie udało się zmniejszyć nawet o 10 proc., zaś moc silników waha się między 90 do 192 KM. Niezależnie od wybranego motoru za przenoszenie siły napędowej może być odpowiedzialna 7-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów S tronic. Od nowa zaprojektowano elektromechaniczne wsparcie układu kierowniczego. Wraz z rosnącą prędkością zmienia się jego oddziaływanie. Dodatkowo sposób jego pracy można zaprogramować za pomocą systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select.

Dzięki nowym liniom wyposażeniowym design i sport można nadać swojemu egzemplarzowi bardziej indywidualnego charakteru. Dostępne są również inne linie i pakiety, w tym nowość - active kit. Podkreśla on miejski charakter A1. Ofertę infotainment zorientowano na potrzeby młodych klientów. Jej ukoronowaniem jest nawigacja MMI Navigation plus i system Audi Connect z telefonem pokładowym i możliwością korzystania z usług online oraz punktu dostępu hotspot.

11 / 21Modernizacja "malucha" z Ingolstadt

Obraz
© zdjęcie producenta

Za napęd odpowiada sześć silników, które są nowe lub unowocześnione. W ofercie debiutują jednostki 3-cylindrowe 1,0 TFSI i 1,4 TDI. W całej gamie spalanie udało się zmniejszyć nawet o 10 proc., zaś moc silników waha się między 90 do 192 KM. Niezależnie od wybranego motoru za przenoszenie siły napędowej może być odpowiedzialna 7-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów S tronic. Od nowa zaprojektowano elektromechaniczne wsparcie układu kierowniczego. Wraz z rosnącą prędkością zmienia się jego oddziaływanie. Dodatkowo sposób jego pracy można zaprogramować za pomocą systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select.

Dzięki nowym liniom wyposażeniowym design i sport można nadać swojemu egzemplarzowi bardziej indywidualnego charakteru. Dostępne są również inne linie i pakiety, w tym nowość - active kit. Podkreśla on miejski charakter A1. Ofertę infotainment zorientowano na potrzeby młodych klientów. Jej ukoronowaniem jest nawigacja MMI Navigation plus i system Audi Connect z telefonem pokładowym i możliwością korzystania z usług online oraz punktu dostępu hotspot.

12 / 21Modernizacja "malucha" z Ingolstadt

Obraz
© zdjęcie producenta

Za napęd odpowiada sześć silników, które są nowe lub unowocześnione. W ofercie debiutują jednostki 3-cylindrowe 1,0 TFSI i 1,4 TDI. W całej gamie spalanie udało się zmniejszyć nawet o 10 proc., zaś moc silników waha się między 90 do 192 KM. Niezależnie od wybranego motoru za przenoszenie siły napędowej może być odpowiedzialna 7-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów S tronic. Od nowa zaprojektowano elektromechaniczne wsparcie układu kierowniczego. Wraz z rosnącą prędkością zmienia się jego oddziaływanie. Dodatkowo sposób jego pracy można zaprogramować za pomocą systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select.

Dzięki nowym liniom wyposażeniowym design i sport można nadać swojemu egzemplarzowi bardziej indywidualnego charakteru. Dostępne są również inne linie i pakiety, w tym nowość - active kit. Podkreśla on miejski charakter A1. Ofertę infotainment zorientowano na potrzeby młodych klientów. Jej ukoronowaniem jest nawigacja MMI Navigation plus i system Audi Connect z telefonem pokładowym i możliwością korzystania z usług online oraz punktu dostępu hotspot.

13 / 21Modernizacja "malucha" z Ingolstadt

Obraz
© zdjęcie producenta

Za napęd odpowiada sześć silników, które są nowe lub unowocześnione. W ofercie debiutują jednostki 3-cylindrowe 1,0 TFSI i 1,4 TDI. W całej gamie spalanie udało się zmniejszyć nawet o 10 proc., zaś moc silników waha się między 90 do 192 KM. Niezależnie od wybranego motoru za przenoszenie siły napędowej może być odpowiedzialna 7-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów S tronic. Od nowa zaprojektowano elektromechaniczne wsparcie układu kierowniczego. Wraz z rosnącą prędkością zmienia się jego oddziaływanie. Dodatkowo sposób jego pracy można zaprogramować za pomocą systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select.

Dzięki nowym liniom wyposażeniowym design i sport można nadać swojemu egzemplarzowi bardziej indywidualnego charakteru. Dostępne są również inne linie i pakiety, w tym nowość - active kit. Podkreśla on miejski charakter A1. Ofertę infotainment zorientowano na potrzeby młodych klientów. Jej ukoronowaniem jest nawigacja MMI Navigation plus i system Audi Connect z telefonem pokładowym i możliwością korzystania z usług online oraz punktu dostępu hotspot.

14 / 21Modernizacja "malucha" z Ingolstadt

Obraz
© zdjęcie producenta

Za napęd odpowiada sześć silników, które są nowe lub unowocześnione. W ofercie debiutują jednostki 3-cylindrowe 1,0 TFSI i 1,4 TDI. W całej gamie spalanie udało się zmniejszyć nawet o 10 proc., zaś moc silników waha się między 90 do 192 KM. Niezależnie od wybranego motoru za przenoszenie siły napędowej może być odpowiedzialna 7-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów S tronic. Od nowa zaprojektowano elektromechaniczne wsparcie układu kierowniczego. Wraz z rosnącą prędkością zmienia się jego oddziaływanie. Dodatkowo sposób jego pracy można zaprogramować za pomocą systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select.

Dzięki nowym liniom wyposażeniowym design i sport można nadać swojemu egzemplarzowi bardziej indywidualnego charakteru. Dostępne są również inne linie i pakiety, w tym nowość - active kit. Podkreśla on miejski charakter A1. Ofertę infotainment zorientowano na potrzeby młodych klientów. Jej ukoronowaniem jest nawigacja MMI Navigation plus i system Audi Connect z telefonem pokładowym i możliwością korzystania z usług online oraz punktu dostępu hotspot.

15 / 21Modernizacja "malucha" z Ingolstadt

Obraz
© zdjęcie producenta

Za napęd odpowiada sześć silników, które są nowe lub unowocześnione. W ofercie debiutują jednostki 3-cylindrowe 1,0 TFSI i 1,4 TDI. W całej gamie spalanie udało się zmniejszyć nawet o 10 proc., zaś moc silników waha się między 90 do 192 KM. Niezależnie od wybranego motoru za przenoszenie siły napędowej może być odpowiedzialna 7-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów S tronic. Od nowa zaprojektowano elektromechaniczne wsparcie układu kierowniczego. Wraz z rosnącą prędkością zmienia się jego oddziaływanie. Dodatkowo sposób jego pracy można zaprogramować za pomocą systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select.

Dzięki nowym liniom wyposażeniowym design i sport można nadać swojemu egzemplarzowi bardziej indywidualnego charakteru. Dostępne są również inne linie i pakiety, w tym nowość - active kit. Podkreśla on miejski charakter A1. Ofertę infotainment zorientowano na potrzeby młodych klientów. Jej ukoronowaniem jest nawigacja MMI Navigation plus i system Audi Connect z telefonem pokładowym i możliwością korzystania z usług online oraz punktu dostępu hotspot.

16 / 21Modernizacja "malucha" z Ingolstadt

Obraz
© zdjęcie producenta

Za napęd odpowiada sześć silników, które są nowe lub unowocześnione. W ofercie debiutują jednostki 3-cylindrowe 1,0 TFSI i 1,4 TDI. W całej gamie spalanie udało się zmniejszyć nawet o 10 proc., zaś moc silników waha się między 90 do 192 KM. Niezależnie od wybranego motoru za przenoszenie siły napędowej może być odpowiedzialna 7-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów S tronic. Od nowa zaprojektowano elektromechaniczne wsparcie układu kierowniczego. Wraz z rosnącą prędkością zmienia się jego oddziaływanie. Dodatkowo sposób jego pracy można zaprogramować za pomocą systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select.

Dzięki nowym liniom wyposażeniowym design i sport można nadać swojemu egzemplarzowi bardziej indywidualnego charakteru. Dostępne są również inne linie i pakiety, w tym nowość - active kit. Podkreśla on miejski charakter A1. Ofertę infotainment zorientowano na potrzeby młodych klientów. Jej ukoronowaniem jest nawigacja MMI Navigation plus i system Audi Connect z telefonem pokładowym i możliwością korzystania z usług online oraz punktu dostępu hotspot.

17 / 21Modernizacja "malucha" z Ingolstadt

Obraz
© zdjęcie producenta

Za napęd odpowiada sześć silników, które są nowe lub unowocześnione. W ofercie debiutują jednostki 3-cylindrowe 1,0 TFSI i 1,4 TDI. W całej gamie spalanie udało się zmniejszyć nawet o 10 proc., zaś moc silników waha się między 90 do 192 KM. Niezależnie od wybranego motoru za przenoszenie siły napędowej może być odpowiedzialna 7-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów S tronic. Od nowa zaprojektowano elektromechaniczne wsparcie układu kierowniczego. Wraz z rosnącą prędkością zmienia się jego oddziaływanie. Dodatkowo sposób jego pracy można zaprogramować za pomocą systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select.

Dzięki nowym liniom wyposażeniowym design i sport można nadać swojemu egzemplarzowi bardziej indywidualnego charakteru. Dostępne są również inne linie i pakiety, w tym nowość - active kit. Podkreśla on miejski charakter A1. Ofertę infotainment zorientowano na potrzeby młodych klientów. Jej ukoronowaniem jest nawigacja MMI Navigation plus i system Audi Connect z telefonem pokładowym i możliwością korzystania z usług online oraz punktu dostępu hotspot.

18 / 21Modernizacja "malucha" z Ingolstadt

Obraz
© zdjęcie producenta

Za napęd odpowiada sześć silników, które są nowe lub unowocześnione. W ofercie debiutują jednostki 3-cylindrowe 1,0 TFSI i 1,4 TDI. W całej gamie spalanie udało się zmniejszyć nawet o 10 proc., zaś moc silników waha się między 90 do 192 KM. Niezależnie od wybranego motoru za przenoszenie siły napędowej może być odpowiedzialna 7-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów S tronic. Od nowa zaprojektowano elektromechaniczne wsparcie układu kierowniczego. Wraz z rosnącą prędkością zmienia się jego oddziaływanie. Dodatkowo sposób jego pracy można zaprogramować za pomocą systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select.

Dzięki nowym liniom wyposażeniowym design i sport można nadać swojemu egzemplarzowi bardziej indywidualnego charakteru. Dostępne są również inne linie i pakiety, w tym nowość - active kit. Podkreśla on miejski charakter A1. Ofertę infotainment zorientowano na potrzeby młodych klientów. Jej ukoronowaniem jest nawigacja MMI Navigation plus i system Audi Connect z telefonem pokładowym i możliwością korzystania z usług online oraz punktu dostępu hotspot.

19 / 21Modernizacja "malucha" z Ingolstadt

Obraz
© zdjęcie producenta

Za napęd odpowiada sześć silników, które są nowe lub unowocześnione. W ofercie debiutują jednostki 3-cylindrowe 1,0 TFSI i 1,4 TDI. W całej gamie spalanie udało się zmniejszyć nawet o 10 proc., zaś moc silników waha się między 90 do 192 KM. Niezależnie od wybranego motoru za przenoszenie siły napędowej może być odpowiedzialna 7-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów S tronic. Od nowa zaprojektowano elektromechaniczne wsparcie układu kierowniczego. Wraz z rosnącą prędkością zmienia się jego oddziaływanie. Dodatkowo sposób jego pracy można zaprogramować za pomocą systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select.

Dzięki nowym liniom wyposażeniowym design i sport można nadać swojemu egzemplarzowi bardziej indywidualnego charakteru. Dostępne są również inne linie i pakiety, w tym nowość - active kit. Podkreśla on miejski charakter A1. Ofertę infotainment zorientowano na potrzeby młodych klientów. Jej ukoronowaniem jest nawigacja MMI Navigation plus i system Audi Connect z telefonem pokładowym i możliwością korzystania z usług online oraz punktu dostępu hotspot.

20 / 21Modernizacja "malucha" z Ingolstadt

Obraz
© zdjęcie producenta

Za napęd odpowiada sześć silników, które są nowe lub unowocześnione. W ofercie debiutują jednostki 3-cylindrowe 1,0 TFSI i 1,4 TDI. W całej gamie spalanie udało się zmniejszyć nawet o 10 proc., zaś moc silników waha się między 90 do 192 KM. Niezależnie od wybranego motoru za przenoszenie siły napędowej może być odpowiedzialna 7-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów S tronic. Od nowa zaprojektowano elektromechaniczne wsparcie układu kierowniczego. Wraz z rosnącą prędkością zmienia się jego oddziaływanie. Dodatkowo sposób jego pracy można zaprogramować za pomocą systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select.

Dzięki nowym liniom wyposażeniowym design i sport można nadać swojemu egzemplarzowi bardziej indywidualnego charakteru. Dostępne są również inne linie i pakiety, w tym nowość - active kit. Podkreśla on miejski charakter A1. Ofertę infotainment zorientowano na potrzeby młodych klientów. Jej ukoronowaniem jest nawigacja MMI Navigation plus i system Audi Connect z telefonem pokładowym i możliwością korzystania z usług online oraz punktu dostępu hotspot.

21 / 21Modernizacja "malucha" z Ingolstadt

Obraz
© zdjęcie producenta

Za napęd odpowiada sześć silników, które są nowe lub unowocześnione. W ofercie debiutują jednostki 3-cylindrowe 1,0 TFSI i 1,4 TDI. W całej gamie spalanie udało się zmniejszyć nawet o 10 proc., zaś moc silników waha się między 90 do 192 KM. Niezależnie od wybranego motoru za przenoszenie siły napędowej może być odpowiedzialna 7-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów S tronic. Od nowa zaprojektowano elektromechaniczne wsparcie układu kierowniczego. Wraz z rosnącą prędkością zmienia się jego oddziaływanie. Dodatkowo sposób jego pracy można zaprogramować za pomocą systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select.

Dzięki nowym liniom wyposażeniowym design i sport można nadać swojemu egzemplarzowi bardziej indywidualnego charakteru. Dostępne są również inne linie i pakiety, w tym nowość - active kit. Podkreśla on miejski charakter A1. Ofertę infotainment zorientowano na potrzeby młodych klientów. Jej ukoronowaniem jest nawigacja MMI Navigation plus i system Audi Connect z telefonem pokładowym i możliwością korzystania z usług online oraz punktu dostępu hotspot.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy