Nowy Mercedes Klasy E. Pierwsza jazda

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

/ 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

/ 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

/ 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

/ 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

/ 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

/ 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

/ 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

/ 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

10 / 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

11 / 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

12 / 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

13 / 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

14 / 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

15 / 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

16 / 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

17 / 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

18 / 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

19 / 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

20 / 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

21 / 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

22 / 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

23 / 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka