Nowy Mercedes Klasy E. Pierwsza jazda

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

/ 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

/ 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

/ 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

/ 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

/ 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

/ 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

/ 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

/ 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

10 / 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

11 / 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

12 / 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

13 / 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

14 / 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

15 / 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

16 / 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

17 / 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

18 / 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

19 / 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

20 / 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

21 / 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

22 / 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

23 / 23Nowy Mercedes Klasy E

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mercedes znów wyprzedza konkurencję elektronicznymi nowinkami. Już za kilka tygodni nastąpi oficjalny debiut Klasy E z szeregiem asystentów wyręczających kierowcę w trudnych sytuacjach. Oprócz nowoczesnych silników, na pokładzie znajdziemy układy stanowiące przedsmak w pełni autonomicznej jazdy. Sprawdziliśmy jak Mercedes dostosowuje się do ograniczeń prędkości, unika kolizji z przeszkodą, a także sam parkuje w garażu po wciśnięciu guzika w smartfonie.

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne