Nissan Note w gigantycznej kuli zorba
Nissan zdecydował się na niecodzienną kampanię reklamową modelu Note - umieścił pojazd w... kuli zorba.
Kula ta ma średnicę 6 m, obwód ponad 18 m i waży przeszło tonę. Ma ona symbolizować skuteczność technologii Safety Shield, która została zastosowana w Nissanie Note. Zbudowanie CarZorba trwało ponad 2 miesiące, zaś wiele z prób odbyło się na poligonie wojskowym w Wielkiej Brytanii. Pokaz odbył się z okazji pierwszej rocznicy obecności nowej odsłony modelu na rynku.
Zorbing to wymyślona w Nowej Zelandii zabawa polegająca na tym, że żądnego wrażeń śmiałka zamyka się w wypełnionej powietrzem kuli wykonanej z wytrzymałego tworzywa sztucznego. Następnie zorba zostaje stoczona ze wzgórza. Kula składa się zwykle z dwóch nadmuchiwanych warstw, które chronią znajdującą się w środku osobę przed zewnętrznymi zagrożeniami.
Za bezpieczeństwo w Nissanie Note odpowiadają takie elementy, jak funkcja ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, pojeździe w martwym polu oraz poruszających się obiektach. Podstawą pakietu Safety Shield jest system kamer 360 stopni.
Źródło: Nissan
ll/sj, moto.wp.pl