Najlepszy w historii rok Mini na polskim rynku
Rok 2016 okazał się rekordowym dla Mini na polskim rynku. W ciągu ostatnich miesięcy marka sprzedała w naszym kraju 1 573 samochody. O 38,6 proc. więcej niż w 2015 r.
Największą popularnością cieszył się 3- i 5-drzwiowy hatchback, który z 715 zarejestrowanymi egzemplarzami jest liderem gamy modelowej. Na drugim miejscu uplasował się Countryman z 499 rejestracjami. Clubman, który miał swoją premierę w 2015 r., osiągnął pułap 335 rejestracji.
Przedstawiciele polskiego oddziału Mini podkreślają, że kluczem do sukcesu były możliwość personalizacji samochodów oraz specjalne edycje pojazdów. W ofercie pojawiły się Mini Carbon Pro Edition, Mini Countryman Pepper Edidition, Mini Seven i wersje biznesowe wszystkich modeli.
Dobra passa marki ma być podtrzymana głównie dzięki Mini Countryman, którego nowa generacja pojawi się w polskich salonach w połowie lutego 2017 r.
Źródło: Mini
ll/Wirtualna Polska