Mercedes S 63 AMG

Wygląd najnowszego wcielenia Mercedesa S Klasy w wersji AMG jest stonowany, subtelny

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 22Arystokrata na siłowni

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes pochwalił się swoją najnowszą limuzyną w topowej wersji AMG. Jej sercem jest silnik V8 biturbo o mocy 585 KM i potężnym momencie obrotowym wynoszącym 900 Nm. Za sprawą lekkiej konstrukcji opartej na koncepcji AMG Lightweight Performance, nowa generacja Klasy S AMG jest o 100 kg lżejsza od poprzedniej.

Nowy S 63 AMG w wersji z napędem na tylne koła przyspiesza do 100 km/h w 4,4 sekundy, jeszcze bardziej imponujący wynik 4 sekund do pierwszej setki uzyskiwany jest przez wersję z napędzanymi czterema kołami. Ta luksusowa limuzyna rozpędza się więc lepiej od Porsche 911 4S również z napędem na wszystkie koła.

Wygląd najnowszego wcielenia Mercedesa S Klasy w wersji AMG jest stonowany, subtelny. Niewiele w nim wskazuje na to, że mamy do czynienia z prawdziwym, zawodowym atletą. Od standardowej wersji inny jest przedni pas ze sporymi wlotami powietrza przez, które ten osiłek musi połykać duże hausty powietrza. Z tyłu wyróżnikiem jest zderzak z czarnym dyfuzorem i dwiema podwójnymi kocówkami wydechu.

/ 22Arystokrata na siłowni

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes pochwalił się swoją najnowszą limuzyną w topowej wersji AMG. Jej sercem jest silnik V8 biturbo o mocy 585 KM i potężnym momencie obrotowym wynoszącym 900 Nm. Za sprawą lekkiej konstrukcji opartej na koncepcji AMG Lightweight Performance, nowa generacja Klasy S AMG jest o 100 kg lżejsza od poprzedniej.

Nowy S 63 AMG w wersji z napędem na tylne koła przyspiesza do 100 km/h w 4,4 sekundy, jeszcze bardziej imponujący wynik 4 sekund do pierwszej setki uzyskiwany jest przez wersję z napędzanymi czterema kołami. Ta luksusowa limuzyna rozpędza się więc lepiej od Porsche 911 4S również z napędem na wszystkie koła.

Wygląd najnowszego wcielenia Mercedesa S Klasy w wersji AMG jest stonowany, subtelny. Niewiele w nim wskazuje na to, że mamy do czynienia z prawdziwym, zawodowym atletą. Od standardowej wersji inny jest przedni pas ze sporymi wlotami powietrza przez, które ten osiłek musi połykać duże hausty powietrza. Z tyłu wyróżnikiem jest zderzak z czarnym dyfuzorem i dwiema podwójnymi kocówkami wydechu.

/ 22Arystokrata na siłowni

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes pochwalił się swoją najnowszą limuzyną w topowej wersji AMG. Jej sercem jest silnik V8 biturbo o mocy 585 KM i potężnym momencie obrotowym wynoszącym 900 Nm. Za sprawą lekkiej konstrukcji opartej na koncepcji AMG Lightweight Performance, nowa generacja Klasy S AMG jest o 100 kg lżejsza od poprzedniej.

Nowy S 63 AMG w wersji z napędem na tylne koła przyspiesza do 100 km/h w 4,4 sekundy, jeszcze bardziej imponujący wynik 4 sekund do pierwszej setki uzyskiwany jest przez wersję z napędzanymi czterema kołami. Ta luksusowa limuzyna rozpędza się więc lepiej od Porsche 911 4S również z napędem na wszystkie koła.

Wygląd najnowszego wcielenia Mercedesa S Klasy w wersji AMG jest stonowany, subtelny. Niewiele w nim wskazuje na to, że mamy do czynienia z prawdziwym, zawodowym atletą. Od standardowej wersji inny jest przedni pas ze sporymi wlotami powietrza przez, które ten osiłek musi połykać duże hausty powietrza. Z tyłu wyróżnikiem jest zderzak z czarnym dyfuzorem i dwiema podwójnymi kocówkami wydechu.

/ 22Arystokrata na siłowni

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes pochwalił się swoją najnowszą limuzyną w topowej wersji AMG. Jej sercem jest silnik V8 biturbo o mocy 585 KM i potężnym momencie obrotowym wynoszącym 900 Nm. Za sprawą lekkiej konstrukcji opartej na koncepcji AMG Lightweight Performance, nowa generacja Klasy S AMG jest o 100 kg lżejsza od poprzedniej.

Nowy S 63 AMG w wersji z napędem na tylne koła przyspiesza do 100 km/h w 4,4 sekundy, jeszcze bardziej imponujący wynik 4 sekund do pierwszej setki uzyskiwany jest przez wersję z napędzanymi czterema kołami. Ta luksusowa limuzyna rozpędza się więc lepiej od Porsche 911 4S również z napędem na wszystkie koła.

Wygląd najnowszego wcielenia Mercedesa S Klasy w wersji AMG jest stonowany, subtelny. Niewiele w nim wskazuje na to, że mamy do czynienia z prawdziwym, zawodowym atletą. Od standardowej wersji inny jest przedni pas ze sporymi wlotami powietrza przez, które ten osiłek musi połykać duże hausty powietrza. Z tyłu wyróżnikiem jest zderzak z czarnym dyfuzorem i dwiema podwójnymi kocówkami wydechu.

/ 22Arystokrata na siłowni

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes pochwalił się swoją najnowszą limuzyną w topowej wersji AMG. Jej sercem jest silnik V8 biturbo o mocy 585 KM i potężnym momencie obrotowym wynoszącym 900 Nm. Za sprawą lekkiej konstrukcji opartej na koncepcji AMG Lightweight Performance, nowa generacja Klasy S AMG jest o 100 kg lżejsza od poprzedniej.

Nowy S 63 AMG w wersji z napędem na tylne koła przyspiesza do 100 km/h w 4,4 sekundy, jeszcze bardziej imponujący wynik 4 sekund do pierwszej setki uzyskiwany jest przez wersję z napędzanymi czterema kołami. Ta luksusowa limuzyna rozpędza się więc lepiej od Porsche 911 4S również z napędem na wszystkie koła.

Wygląd najnowszego wcielenia Mercedesa S Klasy w wersji AMG jest stonowany, subtelny. Niewiele w nim wskazuje na to, że mamy do czynienia z prawdziwym, zawodowym atletą. Od standardowej wersji inny jest przedni pas ze sporymi wlotami powietrza przez, które ten osiłek musi połykać duże hausty powietrza. Z tyłu wyróżnikiem jest zderzak z czarnym dyfuzorem i dwiema podwójnymi kocówkami wydechu.

/ 22Arystokrata na siłowni

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes pochwalił się swoją najnowszą limuzyną w topowej wersji AMG. Jej sercem jest silnik V8 biturbo o mocy 585 KM i potężnym momencie obrotowym wynoszącym 900 Nm. Za sprawą lekkiej konstrukcji opartej na koncepcji AMG Lightweight Performance, nowa generacja Klasy S AMG jest o 100 kg lżejsza od poprzedniej.

Nowy S 63 AMG w wersji z napędem na tylne koła przyspiesza do 100 km/h w 4,4 sekundy, jeszcze bardziej imponujący wynik 4 sekund do pierwszej setki uzyskiwany jest przez wersję z napędzanymi czterema kołami. Ta luksusowa limuzyna rozpędza się więc lepiej od Porsche 911 4S również z napędem na wszystkie koła.

Wygląd najnowszego wcielenia Mercedesa S Klasy w wersji AMG jest stonowany, subtelny. Niewiele w nim wskazuje na to, że mamy do czynienia z prawdziwym, zawodowym atletą. Od standardowej wersji inny jest przedni pas ze sporymi wlotami powietrza przez, które ten osiłek musi połykać duże hausty powietrza. Z tyłu wyróżnikiem jest zderzak z czarnym dyfuzorem i dwiema podwójnymi kocówkami wydechu.

/ 22Arystokrata na siłowni

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes pochwalił się swoją najnowszą limuzyną w topowej wersji AMG. Jej sercem jest silnik V8 biturbo o mocy 585 KM i potężnym momencie obrotowym wynoszącym 900 Nm. Za sprawą lekkiej konstrukcji opartej na koncepcji AMG Lightweight Performance, nowa generacja Klasy S AMG jest o 100 kg lżejsza od poprzedniej.

Nowy S 63 AMG w wersji z napędem na tylne koła przyspiesza do 100 km/h w 4,4 sekundy, jeszcze bardziej imponujący wynik 4 sekund do pierwszej setki uzyskiwany jest przez wersję z napędzanymi czterema kołami. Ta luksusowa limuzyna rozpędza się więc lepiej od Porsche 911 4S również z napędem na wszystkie koła.

Wygląd najnowszego wcielenia Mercedesa S Klasy w wersji AMG jest stonowany, subtelny. Niewiele w nim wskazuje na to, że mamy do czynienia z prawdziwym, zawodowym atletą. Od standardowej wersji inny jest przedni pas ze sporymi wlotami powietrza przez, które ten osiłek musi połykać duże hausty powietrza. Z tyłu wyróżnikiem jest zderzak z czarnym dyfuzorem i dwiema podwójnymi kocówkami wydechu.

/ 22Arystokrata na siłowni

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes pochwalił się swoją najnowszą limuzyną w topowej wersji AMG. Jej sercem jest silnik V8 biturbo o mocy 585 KM i potężnym momencie obrotowym wynoszącym 900 Nm. Za sprawą lekkiej konstrukcji opartej na koncepcji AMG Lightweight Performance, nowa generacja Klasy S AMG jest o 100 kg lżejsza od poprzedniej.

Nowy S 63 AMG w wersji z napędem na tylne koła przyspiesza do 100 km/h w 4,4 sekundy, jeszcze bardziej imponujący wynik 4 sekund do pierwszej setki uzyskiwany jest przez wersję z napędzanymi czterema kołami. Ta luksusowa limuzyna rozpędza się więc lepiej od Porsche 911 4S również z napędem na wszystkie koła.

Wygląd najnowszego wcielenia Mercedesa S Klasy w wersji AMG jest stonowany, subtelny. Niewiele w nim wskazuje na to, że mamy do czynienia z prawdziwym, zawodowym atletą. Od standardowej wersji inny jest przedni pas ze sporymi wlotami powietrza przez, które ten osiłek musi połykać duże hausty powietrza. Z tyłu wyróżnikiem jest zderzak z czarnym dyfuzorem i dwiema podwójnymi kocówkami wydechu.

/ 22Arystokrata na siłowni

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes pochwalił się swoją najnowszą limuzyną w topowej wersji AMG. Jej sercem jest silnik V8 biturbo o mocy 585 KM i potężnym momencie obrotowym wynoszącym 900 Nm. Za sprawą lekkiej konstrukcji opartej na koncepcji AMG Lightweight Performance, nowa generacja Klasy S AMG jest o 100 kg lżejsza od poprzedniej.

Nowy S 63 AMG w wersji z napędem na tylne koła przyspiesza do 100 km/h w 4,4 sekundy, jeszcze bardziej imponujący wynik 4 sekund do pierwszej setki uzyskiwany jest przez wersję z napędzanymi czterema kołami. Ta luksusowa limuzyna rozpędza się więc lepiej od Porsche 911 4S również z napędem na wszystkie koła.

Wygląd najnowszego wcielenia Mercedesa S Klasy w wersji AMG jest stonowany, subtelny. Niewiele w nim wskazuje na to, że mamy do czynienia z prawdziwym, zawodowym atletą. Od standardowej wersji inny jest przedni pas ze sporymi wlotami powietrza przez, które ten osiłek musi połykać duże hausty powietrza. Z tyłu wyróżnikiem jest zderzak z czarnym dyfuzorem i dwiema podwójnymi kocówkami wydechu.

10 / 22Arystokrata na siłowni

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes pochwalił się swoją najnowszą limuzyną w topowej wersji AMG. Jej sercem jest silnik V8 biturbo o mocy 585 KM i potężnym momencie obrotowym wynoszącym 900 Nm. Za sprawą lekkiej konstrukcji opartej na koncepcji AMG Lightweight Performance, nowa generacja Klasy S AMG jest o 100 kg lżejsza od poprzedniej.

Nowy S 63 AMG w wersji z napędem na tylne koła przyspiesza do 100 km/h w 4,4 sekundy, jeszcze bardziej imponujący wynik 4 sekund do pierwszej setki uzyskiwany jest przez wersję z napędzanymi czterema kołami. Ta luksusowa limuzyna rozpędza się więc lepiej od Porsche 911 4S również z napędem na wszystkie koła.

Wygląd najnowszego wcielenia Mercedesa S Klasy w wersji AMG jest stonowany, subtelny. Niewiele w nim wskazuje na to, że mamy do czynienia z prawdziwym, zawodowym atletą. Od standardowej wersji inny jest przedni pas ze sporymi wlotami powietrza przez, które ten osiłek musi połykać duże hausty powietrza. Z tyłu wyróżnikiem jest zderzak z czarnym dyfuzorem i dwiema podwójnymi kocówkami wydechu.

11 / 22Arystokrata na siłowni

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes pochwalił się swoją najnowszą limuzyną w topowej wersji AMG. Jej sercem jest silnik V8 biturbo o mocy 585 KM i potężnym momencie obrotowym wynoszącym 900 Nm. Za sprawą lekkiej konstrukcji opartej na koncepcji AMG Lightweight Performance, nowa generacja Klasy S AMG jest o 100 kg lżejsza od poprzedniej.

Nowy S 63 AMG w wersji z napędem na tylne koła przyspiesza do 100 km/h w 4,4 sekundy, jeszcze bardziej imponujący wynik 4 sekund do pierwszej setki uzyskiwany jest przez wersję z napędzanymi czterema kołami. Ta luksusowa limuzyna rozpędza się więc lepiej od Porsche 911 4S również z napędem na wszystkie koła.

Wygląd najnowszego wcielenia Mercedesa S Klasy w wersji AMG jest stonowany, subtelny. Niewiele w nim wskazuje na to, że mamy do czynienia z prawdziwym, zawodowym atletą. Od standardowej wersji inny jest przedni pas ze sporymi wlotami powietrza przez, które ten osiłek musi połykać duże hausty powietrza. Z tyłu wyróżnikiem jest zderzak z czarnym dyfuzorem i dwiema podwójnymi kocówkami wydechu.

12 / 22Arystokrata na siłowni

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes pochwalił się swoją najnowszą limuzyną w topowej wersji AMG. Jej sercem jest silnik V8 biturbo o mocy 585 KM i potężnym momencie obrotowym wynoszącym 900 Nm. Za sprawą lekkiej konstrukcji opartej na koncepcji AMG Lightweight Performance, nowa generacja Klasy S AMG jest o 100 kg lżejsza od poprzedniej.

Nowy S 63 AMG w wersji z napędem na tylne koła przyspiesza do 100 km/h w 4,4 sekundy, jeszcze bardziej imponujący wynik 4 sekund do pierwszej setki uzyskiwany jest przez wersję z napędzanymi czterema kołami. Ta luksusowa limuzyna rozpędza się więc lepiej od Porsche 911 4S również z napędem na wszystkie koła.

Wygląd najnowszego wcielenia Mercedesa S Klasy w wersji AMG jest stonowany, subtelny. Niewiele w nim wskazuje na to, że mamy do czynienia z prawdziwym, zawodowym atletą. Od standardowej wersji inny jest przedni pas ze sporymi wlotami powietrza przez, które ten osiłek musi połykać duże hausty powietrza. Z tyłu wyróżnikiem jest zderzak z czarnym dyfuzorem i dwiema podwójnymi kocówkami wydechu.

13 / 22Arystokrata na siłowni

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes pochwalił się swoją najnowszą limuzyną w topowej wersji AMG. Jej sercem jest silnik V8 biturbo o mocy 585 KM i potężnym momencie obrotowym wynoszącym 900 Nm. Za sprawą lekkiej konstrukcji opartej na koncepcji AMG Lightweight Performance, nowa generacja Klasy S AMG jest o 100 kg lżejsza od poprzedniej.

Nowy S 63 AMG w wersji z napędem na tylne koła przyspiesza do 100 km/h w 4,4 sekundy, jeszcze bardziej imponujący wynik 4 sekund do pierwszej setki uzyskiwany jest przez wersję z napędzanymi czterema kołami. Ta luksusowa limuzyna rozpędza się więc lepiej od Porsche 911 4S również z napędem na wszystkie koła.

Wygląd najnowszego wcielenia Mercedesa S Klasy w wersji AMG jest stonowany, subtelny. Niewiele w nim wskazuje na to, że mamy do czynienia z prawdziwym, zawodowym atletą. Od standardowej wersji inny jest przedni pas ze sporymi wlotami powietrza przez, które ten osiłek musi połykać duże hausty powietrza. Z tyłu wyróżnikiem jest zderzak z czarnym dyfuzorem i dwiema podwójnymi kocówkami wydechu.

14 / 22Arystokrata na siłowni

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes pochwalił się swoją najnowszą limuzyną w topowej wersji AMG. Jej sercem jest silnik V8 biturbo o mocy 585 KM i potężnym momencie obrotowym wynoszącym 900 Nm. Za sprawą lekkiej konstrukcji opartej na koncepcji AMG Lightweight Performance, nowa generacja Klasy S AMG jest o 100 kg lżejsza od poprzedniej.

Nowy S 63 AMG w wersji z napędem na tylne koła przyspiesza do 100 km/h w 4,4 sekundy, jeszcze bardziej imponujący wynik 4 sekund do pierwszej setki uzyskiwany jest przez wersję z napędzanymi czterema kołami. Ta luksusowa limuzyna rozpędza się więc lepiej od Porsche 911 4S również z napędem na wszystkie koła.

Wygląd najnowszego wcielenia Mercedesa S Klasy w wersji AMG jest stonowany, subtelny. Niewiele w nim wskazuje na to, że mamy do czynienia z prawdziwym, zawodowym atletą. Od standardowej wersji inny jest przedni pas ze sporymi wlotami powietrza przez, które ten osiłek musi połykać duże hausty powietrza. Z tyłu wyróżnikiem jest zderzak z czarnym dyfuzorem i dwiema podwójnymi kocówkami wydechu.

15 / 22Arystokrata na siłowni

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes pochwalił się swoją najnowszą limuzyną w topowej wersji AMG. Jej sercem jest silnik V8 biturbo o mocy 585 KM i potężnym momencie obrotowym wynoszącym 900 Nm. Za sprawą lekkiej konstrukcji opartej na koncepcji AMG Lightweight Performance, nowa generacja Klasy S AMG jest o 100 kg lżejsza od poprzedniej.

Nowy S 63 AMG w wersji z napędem na tylne koła przyspiesza do 100 km/h w 4,4 sekundy, jeszcze bardziej imponujący wynik 4 sekund do pierwszej setki uzyskiwany jest przez wersję z napędzanymi czterema kołami. Ta luksusowa limuzyna rozpędza się więc lepiej od Porsche 911 4S również z napędem na wszystkie koła.

Wygląd najnowszego wcielenia Mercedesa S Klasy w wersji AMG jest stonowany, subtelny. Niewiele w nim wskazuje na to, że mamy do czynienia z prawdziwym, zawodowym atletą. Od standardowej wersji inny jest przedni pas ze sporymi wlotami powietrza przez, które ten osiłek musi połykać duże hausty powietrza. Z tyłu wyróżnikiem jest zderzak z czarnym dyfuzorem i dwiema podwójnymi kocówkami wydechu.

16 / 22Arystokrata na siłowni

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes pochwalił się swoją najnowszą limuzyną w topowej wersji AMG. Jej sercem jest silnik V8 biturbo o mocy 585 KM i potężnym momencie obrotowym wynoszącym 900 Nm. Za sprawą lekkiej konstrukcji opartej na koncepcji AMG Lightweight Performance, nowa generacja Klasy S AMG jest o 100 kg lżejsza od poprzedniej.

Nowy S 63 AMG w wersji z napędem na tylne koła przyspiesza do 100 km/h w 4,4 sekundy, jeszcze bardziej imponujący wynik 4 sekund do pierwszej setki uzyskiwany jest przez wersję z napędzanymi czterema kołami. Ta luksusowa limuzyna rozpędza się więc lepiej od Porsche 911 4S również z napędem na wszystkie koła.

Wygląd najnowszego wcielenia Mercedesa S Klasy w wersji AMG jest stonowany, subtelny. Niewiele w nim wskazuje na to, że mamy do czynienia z prawdziwym, zawodowym atletą. Od standardowej wersji inny jest przedni pas ze sporymi wlotami powietrza przez, które ten osiłek musi połykać duże hausty powietrza. Z tyłu wyróżnikiem jest zderzak z czarnym dyfuzorem i dwiema podwójnymi kocówkami wydechu.

17 / 22Arystokrata na siłowni

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes pochwalił się swoją najnowszą limuzyną w topowej wersji AMG. Jej sercem jest silnik V8 biturbo o mocy 585 KM i potężnym momencie obrotowym wynoszącym 900 Nm. Za sprawą lekkiej konstrukcji opartej na koncepcji AMG Lightweight Performance, nowa generacja Klasy S AMG jest o 100 kg lżejsza od poprzedniej.

Nowy S 63 AMG w wersji z napędem na tylne koła przyspiesza do 100 km/h w 4,4 sekundy, jeszcze bardziej imponujący wynik 4 sekund do pierwszej setki uzyskiwany jest przez wersję z napędzanymi czterema kołami. Ta luksusowa limuzyna rozpędza się więc lepiej od Porsche 911 4S również z napędem na wszystkie koła.

Wygląd najnowszego wcielenia Mercedesa S Klasy w wersji AMG jest stonowany, subtelny. Niewiele w nim wskazuje na to, że mamy do czynienia z prawdziwym, zawodowym atletą. Od standardowej wersji inny jest przedni pas ze sporymi wlotami powietrza przez, które ten osiłek musi połykać duże hausty powietrza. Z tyłu wyróżnikiem jest zderzak z czarnym dyfuzorem i dwiema podwójnymi kocówkami wydechu.

18 / 22Arystokrata na siłowni

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes pochwalił się swoją najnowszą limuzyną w topowej wersji AMG. Jej sercem jest silnik V8 biturbo o mocy 585 KM i potężnym momencie obrotowym wynoszącym 900 Nm. Za sprawą lekkiej konstrukcji opartej na koncepcji AMG Lightweight Performance, nowa generacja Klasy S AMG jest o 100 kg lżejsza od poprzedniej.

Nowy S 63 AMG w wersji z napędem na tylne koła przyspiesza do 100 km/h w 4,4 sekundy, jeszcze bardziej imponujący wynik 4 sekund do pierwszej setki uzyskiwany jest przez wersję z napędzanymi czterema kołami. Ta luksusowa limuzyna rozpędza się więc lepiej od Porsche 911 4S również z napędem na wszystkie koła.

Wygląd najnowszego wcielenia Mercedesa S Klasy w wersji AMG jest stonowany, subtelny. Niewiele w nim wskazuje na to, że mamy do czynienia z prawdziwym, zawodowym atletą. Od standardowej wersji inny jest przedni pas ze sporymi wlotami powietrza przez, które ten osiłek musi połykać duże hausty powietrza. Z tyłu wyróżnikiem jest zderzak z czarnym dyfuzorem i dwiema podwójnymi kocówkami wydechu.

19 / 22Arystokrata na siłowni

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes pochwalił się swoją najnowszą limuzyną w topowej wersji AMG. Jej sercem jest silnik V8 biturbo o mocy 585 KM i potężnym momencie obrotowym wynoszącym 900 Nm. Za sprawą lekkiej konstrukcji opartej na koncepcji AMG Lightweight Performance, nowa generacja Klasy S AMG jest o 100 kg lżejsza od poprzedniej.

Nowy S 63 AMG w wersji z napędem na tylne koła przyspiesza do 100 km/h w 4,4 sekundy, jeszcze bardziej imponujący wynik 4 sekund do pierwszej setki uzyskiwany jest przez wersję z napędzanymi czterema kołami. Ta luksusowa limuzyna rozpędza się więc lepiej od Porsche 911 4S również z napędem na wszystkie koła.

Wygląd najnowszego wcielenia Mercedesa S Klasy w wersji AMG jest stonowany, subtelny. Niewiele w nim wskazuje na to, że mamy do czynienia z prawdziwym, zawodowym atletą. Od standardowej wersji inny jest przedni pas ze sporymi wlotami powietrza przez, które ten osiłek musi połykać duże hausty powietrza. Z tyłu wyróżnikiem jest zderzak z czarnym dyfuzorem i dwiema podwójnymi kocówkami wydechu.

20 / 22Arystokrata na siłowni

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes pochwalił się swoją najnowszą limuzyną w topowej wersji AMG. Jej sercem jest silnik V8 biturbo o mocy 585 KM i potężnym momencie obrotowym wynoszącym 900 Nm. Za sprawą lekkiej konstrukcji opartej na koncepcji AMG Lightweight Performance, nowa generacja Klasy S AMG jest o 100 kg lżejsza od poprzedniej.

Nowy S 63 AMG w wersji z napędem na tylne koła przyspiesza do 100 km/h w 4,4 sekundy, jeszcze bardziej imponujący wynik 4 sekund do pierwszej setki uzyskiwany jest przez wersję z napędzanymi czterema kołami. Ta luksusowa limuzyna rozpędza się więc lepiej od Porsche 911 4S również z napędem na wszystkie koła.

Wygląd najnowszego wcielenia Mercedesa S Klasy w wersji AMG jest stonowany, subtelny. Niewiele w nim wskazuje na to, że mamy do czynienia z prawdziwym, zawodowym atletą. Od standardowej wersji inny jest przedni pas ze sporymi wlotami powietrza przez, które ten osiłek musi połykać duże hausty powietrza. Z tyłu wyróżnikiem jest zderzak z czarnym dyfuzorem i dwiema podwójnymi kocówkami wydechu.

21 / 22Arystokrata na siłowni

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes pochwalił się swoją najnowszą limuzyną w topowej wersji AMG. Jej sercem jest silnik V8 biturbo o mocy 585 KM i potężnym momencie obrotowym wynoszącym 900 Nm. Za sprawą lekkiej konstrukcji opartej na koncepcji AMG Lightweight Performance, nowa generacja Klasy S AMG jest o 100 kg lżejsza od poprzedniej.

Nowy S 63 AMG w wersji z napędem na tylne koła przyspiesza do 100 km/h w 4,4 sekundy, jeszcze bardziej imponujący wynik 4 sekund do pierwszej setki uzyskiwany jest przez wersję z napędzanymi czterema kołami. Ta luksusowa limuzyna rozpędza się więc lepiej od Porsche 911 4S również z napędem na wszystkie koła.

Wygląd najnowszego wcielenia Mercedesa S Klasy w wersji AMG jest stonowany, subtelny. Niewiele w nim wskazuje na to, że mamy do czynienia z prawdziwym, zawodowym atletą. Od standardowej wersji inny jest przedni pas ze sporymi wlotami powietrza przez, które ten osiłek musi połykać duże hausty powietrza. Z tyłu wyróżnikiem jest zderzak z czarnym dyfuzorem i dwiema podwójnymi kocówkami wydechu.

22 / 22Arystokrata na siłowni

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes pochwalił się swoją najnowszą limuzyną w topowej wersji AMG. Jej sercem jest silnik V8 biturbo o mocy 585 KM i potężnym momencie obrotowym wynoszącym 900 Nm. Za sprawą lekkiej konstrukcji opartej na koncepcji AMG Lightweight Performance, nowa generacja Klasy S AMG jest o 100 kg lżejsza od poprzedniej.

Nowy S 63 AMG w wersji z napędem na tylne koła przyspiesza do 100 km/h w 4,4 sekundy, jeszcze bardziej imponujący wynik 4 sekund do pierwszej setki uzyskiwany jest przez wersję z napędzanymi czterema kołami. Ta luksusowa limuzyna rozpędza się więc lepiej od Porsche 911 4S również z napędem na wszystkie koła.

Wygląd najnowszego wcielenia Mercedesa S Klasy w wersji AMG jest stonowany, subtelny. Niewiele w nim wskazuje na to, że mamy do czynienia z prawdziwym, zawodowym atletą. Od standardowej wersji inny jest przedni pas ze sporymi wlotami powietrza przez, które ten osiłek musi połykać duże hausty powietrza. Z tyłu wyróżnikiem jest zderzak z czarnym dyfuzorem i dwiema podwójnymi kocówkami wydechu.

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne