Mercedes-Benz Klasa S Coupe

W trakcie Salonu Samochodowego w Detroit został zaprezentowany koncept Mercedesa Klasy S Coupe. Pojazd jest zapowiedzią nowej generacji luksusowego gran turismo

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 15Zapowiedź kolejnej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowe dla tylnonapędowych samochodów proporcje podkreśla znak rozpoznawczy nowych Mercedesów - linia biegnąca od przedniej lampy do tylnego koła, długa maska z muskularnymi przetłoczeniami, wyraźnie zaakcentowane nadkola, 21-calowe obręcze (z ogumieniem 265/35 R21 z przodu i 295/35 R21 z tyłu) oraz szeroki optycznie tylny pas. Nowe gran turismo mierzy 5 050 mm długości, 1 958 mm szerokości i 1 409 mm wysokości. Rozstaw osi to 2 945 mm.

Podzielona na strefy deska rozdzielcza ma wyraźną strukturę i nawiązuje do kształtów nadwozia. Górna część kokpitu z dwoma ekranami o przekątnej 12,3 cala zdaje się unosić w powietrzu i płynnie przechodzić w panele drzwi. Futurystyczne otwory wentylacyjne oraz instrumenty sterujące wykonano z polerowanego aluminium. Dotykowy wyświetlacz pomiędzy fotelami wskazuje godziny w czterech wybranych przez kierowcę miastach świata. Panel tunelu środkowego pokrywa powłoka "czarnego diamentu" - efekt taki stworzono dzięki wykorzystaniu metody chemicznego osadzania z fazy gazowej. W temperaturze 1 000 st. C metal reaguje z lśniącą powierzchnią i tworzy odporną na zarysowania warstwę. Ciekawie prezentuje się również dobór kolorów i materiałów - biel tapicerki kontrastuje z antracytową podłogą oraz aluminiowymi okładzinami. Fotele i deskę rozdzielczą pokrywa miękka skóra cielęca a podsufitkę wykonano z ręcznie tkanego jedwabiu.

/ 15Zapowiedź kolejnej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowe dla tylnonapędowych samochodów proporcje podkreśla znak rozpoznawczy nowych Mercedesów - linia biegnąca od przedniej lampy do tylnego koła, długa maska z muskularnymi przetłoczeniami, wyraźnie zaakcentowane nadkola, 21-calowe obręcze (z ogumieniem 265/35 R21 z przodu i 295/35 R21 z tyłu) oraz szeroki optycznie tylny pas. Nowe gran turismo mierzy 5 050 mm długości, 1 958 mm szerokości i 1 409 mm wysokości. Rozstaw osi to 2 945 mm.

Podzielona na strefy deska rozdzielcza ma wyraźną strukturę i nawiązuje do kształtów nadwozia. Górna część kokpitu z dwoma ekranami o przekątnej 12,3 cala zdaje się unosić w powietrzu i płynnie przechodzić w panele drzwi. Futurystyczne otwory wentylacyjne oraz instrumenty sterujące wykonano z polerowanego aluminium. Dotykowy wyświetlacz pomiędzy fotelami wskazuje godziny w czterech wybranych przez kierowcę miastach świata. Panel tunelu środkowego pokrywa powłoka "czarnego diamentu" - efekt taki stworzono dzięki wykorzystaniu metody chemicznego osadzania z fazy gazowej. W temperaturze 1 000 st. C metal reaguje z lśniącą powierzchnią i tworzy odporną na zarysowania warstwę. Ciekawie prezentuje się również dobór kolorów i materiałów - biel tapicerki kontrastuje z antracytową podłogą oraz aluminiowymi okładzinami. Fotele i deskę rozdzielczą pokrywa miękka skóra cielęca a podsufitkę wykonano z ręcznie tkanego jedwabiu.

/ 15Zapowiedź kolejnej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowe dla tylnonapędowych samochodów proporcje podkreśla znak rozpoznawczy nowych Mercedesów - linia biegnąca od przedniej lampy do tylnego koła, długa maska z muskularnymi przetłoczeniami, wyraźnie zaakcentowane nadkola, 21-calowe obręcze (z ogumieniem 265/35 R21 z przodu i 295/35 R21 z tyłu) oraz szeroki optycznie tylny pas. Nowe gran turismo mierzy 5 050 mm długości, 1 958 mm szerokości i 1 409 mm wysokości. Rozstaw osi to 2 945 mm.

Podzielona na strefy deska rozdzielcza ma wyraźną strukturę i nawiązuje do kształtów nadwozia. Górna część kokpitu z dwoma ekranami o przekątnej 12,3 cala zdaje się unosić w powietrzu i płynnie przechodzić w panele drzwi. Futurystyczne otwory wentylacyjne oraz instrumenty sterujące wykonano z polerowanego aluminium. Dotykowy wyświetlacz pomiędzy fotelami wskazuje godziny w czterech wybranych przez kierowcę miastach świata. Panel tunelu środkowego pokrywa powłoka "czarnego diamentu" - efekt taki stworzono dzięki wykorzystaniu metody chemicznego osadzania z fazy gazowej. W temperaturze 1 000 st. C metal reaguje z lśniącą powierzchnią i tworzy odporną na zarysowania warstwę. Ciekawie prezentuje się również dobór kolorów i materiałów - biel tapicerki kontrastuje z antracytową podłogą oraz aluminiowymi okładzinami. Fotele i deskę rozdzielczą pokrywa miękka skóra cielęca a podsufitkę wykonano z ręcznie tkanego jedwabiu.

/ 15Zapowiedź kolejnej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowe dla tylnonapędowych samochodów proporcje podkreśla znak rozpoznawczy nowych Mercedesów - linia biegnąca od przedniej lampy do tylnego koła, długa maska z muskularnymi przetłoczeniami, wyraźnie zaakcentowane nadkola, 21-calowe obręcze (z ogumieniem 265/35 R21 z przodu i 295/35 R21 z tyłu) oraz szeroki optycznie tylny pas. Nowe gran turismo mierzy 5 050 mm długości, 1 958 mm szerokości i 1 409 mm wysokości. Rozstaw osi to 2 945 mm.

Podzielona na strefy deska rozdzielcza ma wyraźną strukturę i nawiązuje do kształtów nadwozia. Górna część kokpitu z dwoma ekranami o przekątnej 12,3 cala zdaje się unosić w powietrzu i płynnie przechodzić w panele drzwi. Futurystyczne otwory wentylacyjne oraz instrumenty sterujące wykonano z polerowanego aluminium. Dotykowy wyświetlacz pomiędzy fotelami wskazuje godziny w czterech wybranych przez kierowcę miastach świata. Panel tunelu środkowego pokrywa powłoka "czarnego diamentu" - efekt taki stworzono dzięki wykorzystaniu metody chemicznego osadzania z fazy gazowej. W temperaturze 1 000 st. C metal reaguje z lśniącą powierzchnią i tworzy odporną na zarysowania warstwę. Ciekawie prezentuje się również dobór kolorów i materiałów - biel tapicerki kontrastuje z antracytową podłogą oraz aluminiowymi okładzinami. Fotele i deskę rozdzielczą pokrywa miękka skóra cielęca a podsufitkę wykonano z ręcznie tkanego jedwabiu.

/ 15Zapowiedź kolejnej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowe dla tylnonapędowych samochodów proporcje podkreśla znak rozpoznawczy nowych Mercedesów - linia biegnąca od przedniej lampy do tylnego koła, długa maska z muskularnymi przetłoczeniami, wyraźnie zaakcentowane nadkola, 21-calowe obręcze (z ogumieniem 265/35 R21 z przodu i 295/35 R21 z tyłu) oraz szeroki optycznie tylny pas. Nowe gran turismo mierzy 5 050 mm długości, 1 958 mm szerokości i 1 409 mm wysokości. Rozstaw osi to 2 945 mm.

Podzielona na strefy deska rozdzielcza ma wyraźną strukturę i nawiązuje do kształtów nadwozia. Górna część kokpitu z dwoma ekranami o przekątnej 12,3 cala zdaje się unosić w powietrzu i płynnie przechodzić w panele drzwi. Futurystyczne otwory wentylacyjne oraz instrumenty sterujące wykonano z polerowanego aluminium. Dotykowy wyświetlacz pomiędzy fotelami wskazuje godziny w czterech wybranych przez kierowcę miastach świata. Panel tunelu środkowego pokrywa powłoka "czarnego diamentu" - efekt taki stworzono dzięki wykorzystaniu metody chemicznego osadzania z fazy gazowej. W temperaturze 1 000 st. C metal reaguje z lśniącą powierzchnią i tworzy odporną na zarysowania warstwę. Ciekawie prezentuje się również dobór kolorów i materiałów - biel tapicerki kontrastuje z antracytową podłogą oraz aluminiowymi okładzinami. Fotele i deskę rozdzielczą pokrywa miękka skóra cielęca a podsufitkę wykonano z ręcznie tkanego jedwabiu.

/ 15Zapowiedź kolejnej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowe dla tylnonapędowych samochodów proporcje podkreśla znak rozpoznawczy nowych Mercedesów - linia biegnąca od przedniej lampy do tylnego koła, długa maska z muskularnymi przetłoczeniami, wyraźnie zaakcentowane nadkola, 21-calowe obręcze (z ogumieniem 265/35 R21 z przodu i 295/35 R21 z tyłu) oraz szeroki optycznie tylny pas. Nowe gran turismo mierzy 5 050 mm długości, 1 958 mm szerokości i 1 409 mm wysokości. Rozstaw osi to 2 945 mm.

Podzielona na strefy deska rozdzielcza ma wyraźną strukturę i nawiązuje do kształtów nadwozia. Górna część kokpitu z dwoma ekranami o przekątnej 12,3 cala zdaje się unosić w powietrzu i płynnie przechodzić w panele drzwi. Futurystyczne otwory wentylacyjne oraz instrumenty sterujące wykonano z polerowanego aluminium. Dotykowy wyświetlacz pomiędzy fotelami wskazuje godziny w czterech wybranych przez kierowcę miastach świata. Panel tunelu środkowego pokrywa powłoka "czarnego diamentu" - efekt taki stworzono dzięki wykorzystaniu metody chemicznego osadzania z fazy gazowej. W temperaturze 1 000 st. C metal reaguje z lśniącą powierzchnią i tworzy odporną na zarysowania warstwę. Ciekawie prezentuje się również dobór kolorów i materiałów - biel tapicerki kontrastuje z antracytową podłogą oraz aluminiowymi okładzinami. Fotele i deskę rozdzielczą pokrywa miękka skóra cielęca a podsufitkę wykonano z ręcznie tkanego jedwabiu.

/ 15Zapowiedź kolejnej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowe dla tylnonapędowych samochodów proporcje podkreśla znak rozpoznawczy nowych Mercedesów - linia biegnąca od przedniej lampy do tylnego koła, długa maska z muskularnymi przetłoczeniami, wyraźnie zaakcentowane nadkola, 21-calowe obręcze (z ogumieniem 265/35 R21 z przodu i 295/35 R21 z tyłu) oraz szeroki optycznie tylny pas. Nowe gran turismo mierzy 5 050 mm długości, 1 958 mm szerokości i 1 409 mm wysokości. Rozstaw osi to 2 945 mm.

Podzielona na strefy deska rozdzielcza ma wyraźną strukturę i nawiązuje do kształtów nadwozia. Górna część kokpitu z dwoma ekranami o przekątnej 12,3 cala zdaje się unosić w powietrzu i płynnie przechodzić w panele drzwi. Futurystyczne otwory wentylacyjne oraz instrumenty sterujące wykonano z polerowanego aluminium. Dotykowy wyświetlacz pomiędzy fotelami wskazuje godziny w czterech wybranych przez kierowcę miastach świata. Panel tunelu środkowego pokrywa powłoka "czarnego diamentu" - efekt taki stworzono dzięki wykorzystaniu metody chemicznego osadzania z fazy gazowej. W temperaturze 1 000 st. C metal reaguje z lśniącą powierzchnią i tworzy odporną na zarysowania warstwę. Ciekawie prezentuje się również dobór kolorów i materiałów - biel tapicerki kontrastuje z antracytową podłogą oraz aluminiowymi okładzinami. Fotele i deskę rozdzielczą pokrywa miękka skóra cielęca a podsufitkę wykonano z ręcznie tkanego jedwabiu.

/ 15Zapowiedź kolejnej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowe dla tylnonapędowych samochodów proporcje podkreśla znak rozpoznawczy nowych Mercedesów - linia biegnąca od przedniej lampy do tylnego koła, długa maska z muskularnymi przetłoczeniami, wyraźnie zaakcentowane nadkola, 21-calowe obręcze (z ogumieniem 265/35 R21 z przodu i 295/35 R21 z tyłu) oraz szeroki optycznie tylny pas. Nowe gran turismo mierzy 5 050 mm długości, 1 958 mm szerokości i 1 409 mm wysokości. Rozstaw osi to 2 945 mm.

Podzielona na strefy deska rozdzielcza ma wyraźną strukturę i nawiązuje do kształtów nadwozia. Górna część kokpitu z dwoma ekranami o przekątnej 12,3 cala zdaje się unosić w powietrzu i płynnie przechodzić w panele drzwi. Futurystyczne otwory wentylacyjne oraz instrumenty sterujące wykonano z polerowanego aluminium. Dotykowy wyświetlacz pomiędzy fotelami wskazuje godziny w czterech wybranych przez kierowcę miastach świata. Panel tunelu środkowego pokrywa powłoka "czarnego diamentu" - efekt taki stworzono dzięki wykorzystaniu metody chemicznego osadzania z fazy gazowej. W temperaturze 1 000 st. C metal reaguje z lśniącą powierzchnią i tworzy odporną na zarysowania warstwę. Ciekawie prezentuje się również dobór kolorów i materiałów - biel tapicerki kontrastuje z antracytową podłogą oraz aluminiowymi okładzinami. Fotele i deskę rozdzielczą pokrywa miękka skóra cielęca a podsufitkę wykonano z ręcznie tkanego jedwabiu.

/ 15Zapowiedź kolejnej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowe dla tylnonapędowych samochodów proporcje podkreśla znak rozpoznawczy nowych Mercedesów - linia biegnąca od przedniej lampy do tylnego koła, długa maska z muskularnymi przetłoczeniami, wyraźnie zaakcentowane nadkola, 21-calowe obręcze (z ogumieniem 265/35 R21 z przodu i 295/35 R21 z tyłu) oraz szeroki optycznie tylny pas. Nowe gran turismo mierzy 5 050 mm długości, 1 958 mm szerokości i 1 409 mm wysokości. Rozstaw osi to 2 945 mm.

Podzielona na strefy deska rozdzielcza ma wyraźną strukturę i nawiązuje do kształtów nadwozia. Górna część kokpitu z dwoma ekranami o przekątnej 12,3 cala zdaje się unosić w powietrzu i płynnie przechodzić w panele drzwi. Futurystyczne otwory wentylacyjne oraz instrumenty sterujące wykonano z polerowanego aluminium. Dotykowy wyświetlacz pomiędzy fotelami wskazuje godziny w czterech wybranych przez kierowcę miastach świata. Panel tunelu środkowego pokrywa powłoka "czarnego diamentu" - efekt taki stworzono dzięki wykorzystaniu metody chemicznego osadzania z fazy gazowej. W temperaturze 1 000 st. C metal reaguje z lśniącą powierzchnią i tworzy odporną na zarysowania warstwę. Ciekawie prezentuje się również dobór kolorów i materiałów - biel tapicerki kontrastuje z antracytową podłogą oraz aluminiowymi okładzinami. Fotele i deskę rozdzielczą pokrywa miękka skóra cielęca a podsufitkę wykonano z ręcznie tkanego jedwabiu.

10 / 15Zapowiedź kolejnej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowe dla tylnonapędowych samochodów proporcje podkreśla znak rozpoznawczy nowych Mercedesów - linia biegnąca od przedniej lampy do tylnego koła, długa maska z muskularnymi przetłoczeniami, wyraźnie zaakcentowane nadkola, 21-calowe obręcze (z ogumieniem 265/35 R21 z przodu i 295/35 R21 z tyłu) oraz szeroki optycznie tylny pas. Nowe gran turismo mierzy 5 050 mm długości, 1 958 mm szerokości i 1 409 mm wysokości. Rozstaw osi to 2 945 mm.

Podzielona na strefy deska rozdzielcza ma wyraźną strukturę i nawiązuje do kształtów nadwozia. Górna część kokpitu z dwoma ekranami o przekątnej 12,3 cala zdaje się unosić w powietrzu i płynnie przechodzić w panele drzwi. Futurystyczne otwory wentylacyjne oraz instrumenty sterujące wykonano z polerowanego aluminium. Dotykowy wyświetlacz pomiędzy fotelami wskazuje godziny w czterech wybranych przez kierowcę miastach świata. Panel tunelu środkowego pokrywa powłoka "czarnego diamentu" - efekt taki stworzono dzięki wykorzystaniu metody chemicznego osadzania z fazy gazowej. W temperaturze 1 000 st. C metal reaguje z lśniącą powierzchnią i tworzy odporną na zarysowania warstwę. Ciekawie prezentuje się również dobór kolorów i materiałów - biel tapicerki kontrastuje z antracytową podłogą oraz aluminiowymi okładzinami. Fotele i deskę rozdzielczą pokrywa miękka skóra cielęca a podsufitkę wykonano z ręcznie tkanego jedwabiu.

11 / 15Zapowiedź kolejnej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowe dla tylnonapędowych samochodów proporcje podkreśla znak rozpoznawczy nowych Mercedesów - linia biegnąca od przedniej lampy do tylnego koła, długa maska z muskularnymi przetłoczeniami, wyraźnie zaakcentowane nadkola, 21-calowe obręcze (z ogumieniem 265/35 R21 z przodu i 295/35 R21 z tyłu) oraz szeroki optycznie tylny pas. Nowe gran turismo mierzy 5 050 mm długości, 1 958 mm szerokości i 1 409 mm wysokości. Rozstaw osi to 2 945 mm.

Podzielona na strefy deska rozdzielcza ma wyraźną strukturę i nawiązuje do kształtów nadwozia. Górna część kokpitu z dwoma ekranami o przekątnej 12,3 cala zdaje się unosić w powietrzu i płynnie przechodzić w panele drzwi. Futurystyczne otwory wentylacyjne oraz instrumenty sterujące wykonano z polerowanego aluminium. Dotykowy wyświetlacz pomiędzy fotelami wskazuje godziny w czterech wybranych przez kierowcę miastach świata. Panel tunelu środkowego pokrywa powłoka "czarnego diamentu" - efekt taki stworzono dzięki wykorzystaniu metody chemicznego osadzania z fazy gazowej. W temperaturze 1 000 st. C metal reaguje z lśniącą powierzchnią i tworzy odporną na zarysowania warstwę. Ciekawie prezentuje się również dobór kolorów i materiałów - biel tapicerki kontrastuje z antracytową podłogą oraz aluminiowymi okładzinami. Fotele i deskę rozdzielczą pokrywa miękka skóra cielęca a podsufitkę wykonano z ręcznie tkanego jedwabiu.

12 / 15Zapowiedź kolejnej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowe dla tylnonapędowych samochodów proporcje podkreśla znak rozpoznawczy nowych Mercedesów - linia biegnąca od przedniej lampy do tylnego koła, długa maska z muskularnymi przetłoczeniami, wyraźnie zaakcentowane nadkola, 21-calowe obręcze (z ogumieniem 265/35 R21 z przodu i 295/35 R21 z tyłu) oraz szeroki optycznie tylny pas. Nowe gran turismo mierzy 5 050 mm długości, 1 958 mm szerokości i 1 409 mm wysokości. Rozstaw osi to 2 945 mm.

Podzielona na strefy deska rozdzielcza ma wyraźną strukturę i nawiązuje do kształtów nadwozia. Górna część kokpitu z dwoma ekranami o przekątnej 12,3 cala zdaje się unosić w powietrzu i płynnie przechodzić w panele drzwi. Futurystyczne otwory wentylacyjne oraz instrumenty sterujące wykonano z polerowanego aluminium. Dotykowy wyświetlacz pomiędzy fotelami wskazuje godziny w czterech wybranych przez kierowcę miastach świata. Panel tunelu środkowego pokrywa powłoka "czarnego diamentu" - efekt taki stworzono dzięki wykorzystaniu metody chemicznego osadzania z fazy gazowej. W temperaturze 1 000 st. C metal reaguje z lśniącą powierzchnią i tworzy odporną na zarysowania warstwę. Ciekawie prezentuje się również dobór kolorów i materiałów - biel tapicerki kontrastuje z antracytową podłogą oraz aluminiowymi okładzinami. Fotele i deskę rozdzielczą pokrywa miękka skóra cielęca a podsufitkę wykonano z ręcznie tkanego jedwabiu.

13 / 15Zapowiedź kolejnej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowe dla tylnonapędowych samochodów proporcje podkreśla znak rozpoznawczy nowych Mercedesów - linia biegnąca od przedniej lampy do tylnego koła, długa maska z muskularnymi przetłoczeniami, wyraźnie zaakcentowane nadkola, 21-calowe obręcze (z ogumieniem 265/35 R21 z przodu i 295/35 R21 z tyłu) oraz szeroki optycznie tylny pas. Nowe gran turismo mierzy 5 050 mm długości, 1 958 mm szerokości i 1 409 mm wysokości. Rozstaw osi to 2 945 mm.

Podzielona na strefy deska rozdzielcza ma wyraźną strukturę i nawiązuje do kształtów nadwozia. Górna część kokpitu z dwoma ekranami o przekątnej 12,3 cala zdaje się unosić w powietrzu i płynnie przechodzić w panele drzwi. Futurystyczne otwory wentylacyjne oraz instrumenty sterujące wykonano z polerowanego aluminium. Dotykowy wyświetlacz pomiędzy fotelami wskazuje godziny w czterech wybranych przez kierowcę miastach świata. Panel tunelu środkowego pokrywa powłoka "czarnego diamentu" - efekt taki stworzono dzięki wykorzystaniu metody chemicznego osadzania z fazy gazowej. W temperaturze 1 000 st. C metal reaguje z lśniącą powierzchnią i tworzy odporną na zarysowania warstwę. Ciekawie prezentuje się również dobór kolorów i materiałów - biel tapicerki kontrastuje z antracytową podłogą oraz aluminiowymi okładzinami. Fotele i deskę rozdzielczą pokrywa miękka skóra cielęca a podsufitkę wykonano z ręcznie tkanego jedwabiu.

14 / 15Zapowiedź kolejnej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowe dla tylnonapędowych samochodów proporcje podkreśla znak rozpoznawczy nowych Mercedesów - linia biegnąca od przedniej lampy do tylnego koła, długa maska z muskularnymi przetłoczeniami, wyraźnie zaakcentowane nadkola, 21-calowe obręcze (z ogumieniem 265/35 R21 z przodu i 295/35 R21 z tyłu) oraz szeroki optycznie tylny pas. Nowe gran turismo mierzy 5 050 mm długości, 1 958 mm szerokości i 1 409 mm wysokości. Rozstaw osi to 2 945 mm.

Podzielona na strefy deska rozdzielcza ma wyraźną strukturę i nawiązuje do kształtów nadwozia. Górna część kokpitu z dwoma ekranami o przekątnej 12,3 cala zdaje się unosić w powietrzu i płynnie przechodzić w panele drzwi. Futurystyczne otwory wentylacyjne oraz instrumenty sterujące wykonano z polerowanego aluminium. Dotykowy wyświetlacz pomiędzy fotelami wskazuje godziny w czterech wybranych przez kierowcę miastach świata. Panel tunelu środkowego pokrywa powłoka "czarnego diamentu" - efekt taki stworzono dzięki wykorzystaniu metody chemicznego osadzania z fazy gazowej. W temperaturze 1 000 st. C metal reaguje z lśniącą powierzchnią i tworzy odporną na zarysowania warstwę. Ciekawie prezentuje się również dobór kolorów i materiałów - biel tapicerki kontrastuje z antracytową podłogą oraz aluminiowymi okładzinami. Fotele i deskę rozdzielczą pokrywa miękka skóra cielęca a podsufitkę wykonano z ręcznie tkanego jedwabiu.

15 / 15Zapowiedź kolejnej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowe dla tylnonapędowych samochodów proporcje podkreśla znak rozpoznawczy nowych Mercedesów - linia biegnąca od przedniej lampy do tylnego koła, długa maska z muskularnymi przetłoczeniami, wyraźnie zaakcentowane nadkola, 21-calowe obręcze (z ogumieniem 265/35 R21 z przodu i 295/35 R21 z tyłu) oraz szeroki optycznie tylny pas. Nowe gran turismo mierzy 5 050 mm długości, 1 958 mm szerokości i 1 409 mm wysokości. Rozstaw osi to 2 945 mm.

Podzielona na strefy deska rozdzielcza ma wyraźną strukturę i nawiązuje do kształtów nadwozia. Górna część kokpitu z dwoma ekranami o przekątnej 12,3 cala zdaje się unosić w powietrzu i płynnie przechodzić w panele drzwi. Futurystyczne otwory wentylacyjne oraz instrumenty sterujące wykonano z polerowanego aluminium. Dotykowy wyświetlacz pomiędzy fotelami wskazuje godziny w czterech wybranych przez kierowcę miastach świata. Panel tunelu środkowego pokrywa powłoka "czarnego diamentu" - efekt taki stworzono dzięki wykorzystaniu metody chemicznego osadzania z fazy gazowej. W temperaturze 1 000 st. C metal reaguje z lśniącą powierzchnią i tworzy odporną na zarysowania warstwę. Ciekawie prezentuje się również dobór kolorów i materiałów - biel tapicerki kontrastuje z antracytową podłogą oraz aluminiowymi okładzinami. Fotele i deskę rozdzielczą pokrywa miękka skóra cielęca a podsufitkę wykonano z ręcznie tkanego jedwabiu.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy