Mercedes-Benz Klasa S Coupe

W trakcie Salonu Samochodowego w Detroit został zaprezentowany koncept Mercedesa Klasy S Coupe. Pojazd jest zapowiedzią nowej generacji luksusowego gran turismo

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 15Zapowiedź kolejnej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowe dla tylnonapędowych samochodów proporcje podkreśla znak rozpoznawczy nowych Mercedesów - linia biegnąca od przedniej lampy do tylnego koła, długa maska z muskularnymi przetłoczeniami, wyraźnie zaakcentowane nadkola, 21-calowe obręcze (z ogumieniem 265/35 R21 z przodu i 295/35 R21 z tyłu) oraz szeroki optycznie tylny pas. Nowe gran turismo mierzy 5 050 mm długości, 1 958 mm szerokości i 1 409 mm wysokości. Rozstaw osi to 2 945 mm.

Podzielona na strefy deska rozdzielcza ma wyraźną strukturę i nawiązuje do kształtów nadwozia. Górna część kokpitu z dwoma ekranami o przekątnej 12,3 cala zdaje się unosić w powietrzu i płynnie przechodzić w panele drzwi. Futurystyczne otwory wentylacyjne oraz instrumenty sterujące wykonano z polerowanego aluminium. Dotykowy wyświetlacz pomiędzy fotelami wskazuje godziny w czterech wybranych przez kierowcę miastach świata. Panel tunelu środkowego pokrywa powłoka "czarnego diamentu" - efekt taki stworzono dzięki wykorzystaniu metody chemicznego osadzania z fazy gazowej. W temperaturze 1 000 st. C metal reaguje z lśniącą powierzchnią i tworzy odporną na zarysowania warstwę. Ciekawie prezentuje się również dobór kolorów i materiałów - biel tapicerki kontrastuje z antracytową podłogą oraz aluminiowymi okładzinami. Fotele i deskę rozdzielczą pokrywa miękka skóra cielęca a podsufitkę wykonano z ręcznie tkanego jedwabiu.

/ 15Zapowiedź kolejnej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowe dla tylnonapędowych samochodów proporcje podkreśla znak rozpoznawczy nowych Mercedesów - linia biegnąca od przedniej lampy do tylnego koła, długa maska z muskularnymi przetłoczeniami, wyraźnie zaakcentowane nadkola, 21-calowe obręcze (z ogumieniem 265/35 R21 z przodu i 295/35 R21 z tyłu) oraz szeroki optycznie tylny pas. Nowe gran turismo mierzy 5 050 mm długości, 1 958 mm szerokości i 1 409 mm wysokości. Rozstaw osi to 2 945 mm.

Podzielona na strefy deska rozdzielcza ma wyraźną strukturę i nawiązuje do kształtów nadwozia. Górna część kokpitu z dwoma ekranami o przekątnej 12,3 cala zdaje się unosić w powietrzu i płynnie przechodzić w panele drzwi. Futurystyczne otwory wentylacyjne oraz instrumenty sterujące wykonano z polerowanego aluminium. Dotykowy wyświetlacz pomiędzy fotelami wskazuje godziny w czterech wybranych przez kierowcę miastach świata. Panel tunelu środkowego pokrywa powłoka "czarnego diamentu" - efekt taki stworzono dzięki wykorzystaniu metody chemicznego osadzania z fazy gazowej. W temperaturze 1 000 st. C metal reaguje z lśniącą powierzchnią i tworzy odporną na zarysowania warstwę. Ciekawie prezentuje się również dobór kolorów i materiałów - biel tapicerki kontrastuje z antracytową podłogą oraz aluminiowymi okładzinami. Fotele i deskę rozdzielczą pokrywa miękka skóra cielęca a podsufitkę wykonano z ręcznie tkanego jedwabiu.

/ 15Zapowiedź kolejnej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowe dla tylnonapędowych samochodów proporcje podkreśla znak rozpoznawczy nowych Mercedesów - linia biegnąca od przedniej lampy do tylnego koła, długa maska z muskularnymi przetłoczeniami, wyraźnie zaakcentowane nadkola, 21-calowe obręcze (z ogumieniem 265/35 R21 z przodu i 295/35 R21 z tyłu) oraz szeroki optycznie tylny pas. Nowe gran turismo mierzy 5 050 mm długości, 1 958 mm szerokości i 1 409 mm wysokości. Rozstaw osi to 2 945 mm.

Podzielona na strefy deska rozdzielcza ma wyraźną strukturę i nawiązuje do kształtów nadwozia. Górna część kokpitu z dwoma ekranami o przekątnej 12,3 cala zdaje się unosić w powietrzu i płynnie przechodzić w panele drzwi. Futurystyczne otwory wentylacyjne oraz instrumenty sterujące wykonano z polerowanego aluminium. Dotykowy wyświetlacz pomiędzy fotelami wskazuje godziny w czterech wybranych przez kierowcę miastach świata. Panel tunelu środkowego pokrywa powłoka "czarnego diamentu" - efekt taki stworzono dzięki wykorzystaniu metody chemicznego osadzania z fazy gazowej. W temperaturze 1 000 st. C metal reaguje z lśniącą powierzchnią i tworzy odporną na zarysowania warstwę. Ciekawie prezentuje się również dobór kolorów i materiałów - biel tapicerki kontrastuje z antracytową podłogą oraz aluminiowymi okładzinami. Fotele i deskę rozdzielczą pokrywa miękka skóra cielęca a podsufitkę wykonano z ręcznie tkanego jedwabiu.

/ 15Zapowiedź kolejnej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowe dla tylnonapędowych samochodów proporcje podkreśla znak rozpoznawczy nowych Mercedesów - linia biegnąca od przedniej lampy do tylnego koła, długa maska z muskularnymi przetłoczeniami, wyraźnie zaakcentowane nadkola, 21-calowe obręcze (z ogumieniem 265/35 R21 z przodu i 295/35 R21 z tyłu) oraz szeroki optycznie tylny pas. Nowe gran turismo mierzy 5 050 mm długości, 1 958 mm szerokości i 1 409 mm wysokości. Rozstaw osi to 2 945 mm.

Podzielona na strefy deska rozdzielcza ma wyraźną strukturę i nawiązuje do kształtów nadwozia. Górna część kokpitu z dwoma ekranami o przekątnej 12,3 cala zdaje się unosić w powietrzu i płynnie przechodzić w panele drzwi. Futurystyczne otwory wentylacyjne oraz instrumenty sterujące wykonano z polerowanego aluminium. Dotykowy wyświetlacz pomiędzy fotelami wskazuje godziny w czterech wybranych przez kierowcę miastach świata. Panel tunelu środkowego pokrywa powłoka "czarnego diamentu" - efekt taki stworzono dzięki wykorzystaniu metody chemicznego osadzania z fazy gazowej. W temperaturze 1 000 st. C metal reaguje z lśniącą powierzchnią i tworzy odporną na zarysowania warstwę. Ciekawie prezentuje się również dobór kolorów i materiałów - biel tapicerki kontrastuje z antracytową podłogą oraz aluminiowymi okładzinami. Fotele i deskę rozdzielczą pokrywa miękka skóra cielęca a podsufitkę wykonano z ręcznie tkanego jedwabiu.

/ 15Zapowiedź kolejnej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowe dla tylnonapędowych samochodów proporcje podkreśla znak rozpoznawczy nowych Mercedesów - linia biegnąca od przedniej lampy do tylnego koła, długa maska z muskularnymi przetłoczeniami, wyraźnie zaakcentowane nadkola, 21-calowe obręcze (z ogumieniem 265/35 R21 z przodu i 295/35 R21 z tyłu) oraz szeroki optycznie tylny pas. Nowe gran turismo mierzy 5 050 mm długości, 1 958 mm szerokości i 1 409 mm wysokości. Rozstaw osi to 2 945 mm.

Podzielona na strefy deska rozdzielcza ma wyraźną strukturę i nawiązuje do kształtów nadwozia. Górna część kokpitu z dwoma ekranami o przekątnej 12,3 cala zdaje się unosić w powietrzu i płynnie przechodzić w panele drzwi. Futurystyczne otwory wentylacyjne oraz instrumenty sterujące wykonano z polerowanego aluminium. Dotykowy wyświetlacz pomiędzy fotelami wskazuje godziny w czterech wybranych przez kierowcę miastach świata. Panel tunelu środkowego pokrywa powłoka "czarnego diamentu" - efekt taki stworzono dzięki wykorzystaniu metody chemicznego osadzania z fazy gazowej. W temperaturze 1 000 st. C metal reaguje z lśniącą powierzchnią i tworzy odporną na zarysowania warstwę. Ciekawie prezentuje się również dobór kolorów i materiałów - biel tapicerki kontrastuje z antracytową podłogą oraz aluminiowymi okładzinami. Fotele i deskę rozdzielczą pokrywa miękka skóra cielęca a podsufitkę wykonano z ręcznie tkanego jedwabiu.

/ 15Zapowiedź kolejnej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowe dla tylnonapędowych samochodów proporcje podkreśla znak rozpoznawczy nowych Mercedesów - linia biegnąca od przedniej lampy do tylnego koła, długa maska z muskularnymi przetłoczeniami, wyraźnie zaakcentowane nadkola, 21-calowe obręcze (z ogumieniem 265/35 R21 z przodu i 295/35 R21 z tyłu) oraz szeroki optycznie tylny pas. Nowe gran turismo mierzy 5 050 mm długości, 1 958 mm szerokości i 1 409 mm wysokości. Rozstaw osi to 2 945 mm.

Podzielona na strefy deska rozdzielcza ma wyraźną strukturę i nawiązuje do kształtów nadwozia. Górna część kokpitu z dwoma ekranami o przekątnej 12,3 cala zdaje się unosić w powietrzu i płynnie przechodzić w panele drzwi. Futurystyczne otwory wentylacyjne oraz instrumenty sterujące wykonano z polerowanego aluminium. Dotykowy wyświetlacz pomiędzy fotelami wskazuje godziny w czterech wybranych przez kierowcę miastach świata. Panel tunelu środkowego pokrywa powłoka "czarnego diamentu" - efekt taki stworzono dzięki wykorzystaniu metody chemicznego osadzania z fazy gazowej. W temperaturze 1 000 st. C metal reaguje z lśniącą powierzchnią i tworzy odporną na zarysowania warstwę. Ciekawie prezentuje się również dobór kolorów i materiałów - biel tapicerki kontrastuje z antracytową podłogą oraz aluminiowymi okładzinami. Fotele i deskę rozdzielczą pokrywa miękka skóra cielęca a podsufitkę wykonano z ręcznie tkanego jedwabiu.

/ 15Zapowiedź kolejnej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowe dla tylnonapędowych samochodów proporcje podkreśla znak rozpoznawczy nowych Mercedesów - linia biegnąca od przedniej lampy do tylnego koła, długa maska z muskularnymi przetłoczeniami, wyraźnie zaakcentowane nadkola, 21-calowe obręcze (z ogumieniem 265/35 R21 z przodu i 295/35 R21 z tyłu) oraz szeroki optycznie tylny pas. Nowe gran turismo mierzy 5 050 mm długości, 1 958 mm szerokości i 1 409 mm wysokości. Rozstaw osi to 2 945 mm.

Podzielona na strefy deska rozdzielcza ma wyraźną strukturę i nawiązuje do kształtów nadwozia. Górna część kokpitu z dwoma ekranami o przekątnej 12,3 cala zdaje się unosić w powietrzu i płynnie przechodzić w panele drzwi. Futurystyczne otwory wentylacyjne oraz instrumenty sterujące wykonano z polerowanego aluminium. Dotykowy wyświetlacz pomiędzy fotelami wskazuje godziny w czterech wybranych przez kierowcę miastach świata. Panel tunelu środkowego pokrywa powłoka "czarnego diamentu" - efekt taki stworzono dzięki wykorzystaniu metody chemicznego osadzania z fazy gazowej. W temperaturze 1 000 st. C metal reaguje z lśniącą powierzchnią i tworzy odporną na zarysowania warstwę. Ciekawie prezentuje się również dobór kolorów i materiałów - biel tapicerki kontrastuje z antracytową podłogą oraz aluminiowymi okładzinami. Fotele i deskę rozdzielczą pokrywa miękka skóra cielęca a podsufitkę wykonano z ręcznie tkanego jedwabiu.

/ 15Zapowiedź kolejnej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowe dla tylnonapędowych samochodów proporcje podkreśla znak rozpoznawczy nowych Mercedesów - linia biegnąca od przedniej lampy do tylnego koła, długa maska z muskularnymi przetłoczeniami, wyraźnie zaakcentowane nadkola, 21-calowe obręcze (z ogumieniem 265/35 R21 z przodu i 295/35 R21 z tyłu) oraz szeroki optycznie tylny pas. Nowe gran turismo mierzy 5 050 mm długości, 1 958 mm szerokości i 1 409 mm wysokości. Rozstaw osi to 2 945 mm.

Podzielona na strefy deska rozdzielcza ma wyraźną strukturę i nawiązuje do kształtów nadwozia. Górna część kokpitu z dwoma ekranami o przekątnej 12,3 cala zdaje się unosić w powietrzu i płynnie przechodzić w panele drzwi. Futurystyczne otwory wentylacyjne oraz instrumenty sterujące wykonano z polerowanego aluminium. Dotykowy wyświetlacz pomiędzy fotelami wskazuje godziny w czterech wybranych przez kierowcę miastach świata. Panel tunelu środkowego pokrywa powłoka "czarnego diamentu" - efekt taki stworzono dzięki wykorzystaniu metody chemicznego osadzania z fazy gazowej. W temperaturze 1 000 st. C metal reaguje z lśniącą powierzchnią i tworzy odporną na zarysowania warstwę. Ciekawie prezentuje się również dobór kolorów i materiałów - biel tapicerki kontrastuje z antracytową podłogą oraz aluminiowymi okładzinami. Fotele i deskę rozdzielczą pokrywa miękka skóra cielęca a podsufitkę wykonano z ręcznie tkanego jedwabiu.

/ 15Zapowiedź kolejnej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowe dla tylnonapędowych samochodów proporcje podkreśla znak rozpoznawczy nowych Mercedesów - linia biegnąca od przedniej lampy do tylnego koła, długa maska z muskularnymi przetłoczeniami, wyraźnie zaakcentowane nadkola, 21-calowe obręcze (z ogumieniem 265/35 R21 z przodu i 295/35 R21 z tyłu) oraz szeroki optycznie tylny pas. Nowe gran turismo mierzy 5 050 mm długości, 1 958 mm szerokości i 1 409 mm wysokości. Rozstaw osi to 2 945 mm.

Podzielona na strefy deska rozdzielcza ma wyraźną strukturę i nawiązuje do kształtów nadwozia. Górna część kokpitu z dwoma ekranami o przekątnej 12,3 cala zdaje się unosić w powietrzu i płynnie przechodzić w panele drzwi. Futurystyczne otwory wentylacyjne oraz instrumenty sterujące wykonano z polerowanego aluminium. Dotykowy wyświetlacz pomiędzy fotelami wskazuje godziny w czterech wybranych przez kierowcę miastach świata. Panel tunelu środkowego pokrywa powłoka "czarnego diamentu" - efekt taki stworzono dzięki wykorzystaniu metody chemicznego osadzania z fazy gazowej. W temperaturze 1 000 st. C metal reaguje z lśniącą powierzchnią i tworzy odporną na zarysowania warstwę. Ciekawie prezentuje się również dobór kolorów i materiałów - biel tapicerki kontrastuje z antracytową podłogą oraz aluminiowymi okładzinami. Fotele i deskę rozdzielczą pokrywa miękka skóra cielęca a podsufitkę wykonano z ręcznie tkanego jedwabiu.

10 / 15Zapowiedź kolejnej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowe dla tylnonapędowych samochodów proporcje podkreśla znak rozpoznawczy nowych Mercedesów - linia biegnąca od przedniej lampy do tylnego koła, długa maska z muskularnymi przetłoczeniami, wyraźnie zaakcentowane nadkola, 21-calowe obręcze (z ogumieniem 265/35 R21 z przodu i 295/35 R21 z tyłu) oraz szeroki optycznie tylny pas. Nowe gran turismo mierzy 5 050 mm długości, 1 958 mm szerokości i 1 409 mm wysokości. Rozstaw osi to 2 945 mm.

Podzielona na strefy deska rozdzielcza ma wyraźną strukturę i nawiązuje do kształtów nadwozia. Górna część kokpitu z dwoma ekranami o przekątnej 12,3 cala zdaje się unosić w powietrzu i płynnie przechodzić w panele drzwi. Futurystyczne otwory wentylacyjne oraz instrumenty sterujące wykonano z polerowanego aluminium. Dotykowy wyświetlacz pomiędzy fotelami wskazuje godziny w czterech wybranych przez kierowcę miastach świata. Panel tunelu środkowego pokrywa powłoka "czarnego diamentu" - efekt taki stworzono dzięki wykorzystaniu metody chemicznego osadzania z fazy gazowej. W temperaturze 1 000 st. C metal reaguje z lśniącą powierzchnią i tworzy odporną na zarysowania warstwę. Ciekawie prezentuje się również dobór kolorów i materiałów - biel tapicerki kontrastuje z antracytową podłogą oraz aluminiowymi okładzinami. Fotele i deskę rozdzielczą pokrywa miękka skóra cielęca a podsufitkę wykonano z ręcznie tkanego jedwabiu.

11 / 15Zapowiedź kolejnej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowe dla tylnonapędowych samochodów proporcje podkreśla znak rozpoznawczy nowych Mercedesów - linia biegnąca od przedniej lampy do tylnego koła, długa maska z muskularnymi przetłoczeniami, wyraźnie zaakcentowane nadkola, 21-calowe obręcze (z ogumieniem 265/35 R21 z przodu i 295/35 R21 z tyłu) oraz szeroki optycznie tylny pas. Nowe gran turismo mierzy 5 050 mm długości, 1 958 mm szerokości i 1 409 mm wysokości. Rozstaw osi to 2 945 mm.

Podzielona na strefy deska rozdzielcza ma wyraźną strukturę i nawiązuje do kształtów nadwozia. Górna część kokpitu z dwoma ekranami o przekątnej 12,3 cala zdaje się unosić w powietrzu i płynnie przechodzić w panele drzwi. Futurystyczne otwory wentylacyjne oraz instrumenty sterujące wykonano z polerowanego aluminium. Dotykowy wyświetlacz pomiędzy fotelami wskazuje godziny w czterech wybranych przez kierowcę miastach świata. Panel tunelu środkowego pokrywa powłoka "czarnego diamentu" - efekt taki stworzono dzięki wykorzystaniu metody chemicznego osadzania z fazy gazowej. W temperaturze 1 000 st. C metal reaguje z lśniącą powierzchnią i tworzy odporną na zarysowania warstwę. Ciekawie prezentuje się również dobór kolorów i materiałów - biel tapicerki kontrastuje z antracytową podłogą oraz aluminiowymi okładzinami. Fotele i deskę rozdzielczą pokrywa miękka skóra cielęca a podsufitkę wykonano z ręcznie tkanego jedwabiu.

12 / 15Zapowiedź kolejnej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowe dla tylnonapędowych samochodów proporcje podkreśla znak rozpoznawczy nowych Mercedesów - linia biegnąca od przedniej lampy do tylnego koła, długa maska z muskularnymi przetłoczeniami, wyraźnie zaakcentowane nadkola, 21-calowe obręcze (z ogumieniem 265/35 R21 z przodu i 295/35 R21 z tyłu) oraz szeroki optycznie tylny pas. Nowe gran turismo mierzy 5 050 mm długości, 1 958 mm szerokości i 1 409 mm wysokości. Rozstaw osi to 2 945 mm.

Podzielona na strefy deska rozdzielcza ma wyraźną strukturę i nawiązuje do kształtów nadwozia. Górna część kokpitu z dwoma ekranami o przekątnej 12,3 cala zdaje się unosić w powietrzu i płynnie przechodzić w panele drzwi. Futurystyczne otwory wentylacyjne oraz instrumenty sterujące wykonano z polerowanego aluminium. Dotykowy wyświetlacz pomiędzy fotelami wskazuje godziny w czterech wybranych przez kierowcę miastach świata. Panel tunelu środkowego pokrywa powłoka "czarnego diamentu" - efekt taki stworzono dzięki wykorzystaniu metody chemicznego osadzania z fazy gazowej. W temperaturze 1 000 st. C metal reaguje z lśniącą powierzchnią i tworzy odporną na zarysowania warstwę. Ciekawie prezentuje się również dobór kolorów i materiałów - biel tapicerki kontrastuje z antracytową podłogą oraz aluminiowymi okładzinami. Fotele i deskę rozdzielczą pokrywa miękka skóra cielęca a podsufitkę wykonano z ręcznie tkanego jedwabiu.

13 / 15Zapowiedź kolejnej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowe dla tylnonapędowych samochodów proporcje podkreśla znak rozpoznawczy nowych Mercedesów - linia biegnąca od przedniej lampy do tylnego koła, długa maska z muskularnymi przetłoczeniami, wyraźnie zaakcentowane nadkola, 21-calowe obręcze (z ogumieniem 265/35 R21 z przodu i 295/35 R21 z tyłu) oraz szeroki optycznie tylny pas. Nowe gran turismo mierzy 5 050 mm długości, 1 958 mm szerokości i 1 409 mm wysokości. Rozstaw osi to 2 945 mm.

Podzielona na strefy deska rozdzielcza ma wyraźną strukturę i nawiązuje do kształtów nadwozia. Górna część kokpitu z dwoma ekranami o przekątnej 12,3 cala zdaje się unosić w powietrzu i płynnie przechodzić w panele drzwi. Futurystyczne otwory wentylacyjne oraz instrumenty sterujące wykonano z polerowanego aluminium. Dotykowy wyświetlacz pomiędzy fotelami wskazuje godziny w czterech wybranych przez kierowcę miastach świata. Panel tunelu środkowego pokrywa powłoka "czarnego diamentu" - efekt taki stworzono dzięki wykorzystaniu metody chemicznego osadzania z fazy gazowej. W temperaturze 1 000 st. C metal reaguje z lśniącą powierzchnią i tworzy odporną na zarysowania warstwę. Ciekawie prezentuje się również dobór kolorów i materiałów - biel tapicerki kontrastuje z antracytową podłogą oraz aluminiowymi okładzinami. Fotele i deskę rozdzielczą pokrywa miękka skóra cielęca a podsufitkę wykonano z ręcznie tkanego jedwabiu.

14 / 15Zapowiedź kolejnej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowe dla tylnonapędowych samochodów proporcje podkreśla znak rozpoznawczy nowych Mercedesów - linia biegnąca od przedniej lampy do tylnego koła, długa maska z muskularnymi przetłoczeniami, wyraźnie zaakcentowane nadkola, 21-calowe obręcze (z ogumieniem 265/35 R21 z przodu i 295/35 R21 z tyłu) oraz szeroki optycznie tylny pas. Nowe gran turismo mierzy 5 050 mm długości, 1 958 mm szerokości i 1 409 mm wysokości. Rozstaw osi to 2 945 mm.

Podzielona na strefy deska rozdzielcza ma wyraźną strukturę i nawiązuje do kształtów nadwozia. Górna część kokpitu z dwoma ekranami o przekątnej 12,3 cala zdaje się unosić w powietrzu i płynnie przechodzić w panele drzwi. Futurystyczne otwory wentylacyjne oraz instrumenty sterujące wykonano z polerowanego aluminium. Dotykowy wyświetlacz pomiędzy fotelami wskazuje godziny w czterech wybranych przez kierowcę miastach świata. Panel tunelu środkowego pokrywa powłoka "czarnego diamentu" - efekt taki stworzono dzięki wykorzystaniu metody chemicznego osadzania z fazy gazowej. W temperaturze 1 000 st. C metal reaguje z lśniącą powierzchnią i tworzy odporną na zarysowania warstwę. Ciekawie prezentuje się również dobór kolorów i materiałów - biel tapicerki kontrastuje z antracytową podłogą oraz aluminiowymi okładzinami. Fotele i deskę rozdzielczą pokrywa miękka skóra cielęca a podsufitkę wykonano z ręcznie tkanego jedwabiu.

15 / 15Zapowiedź kolejnej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowe dla tylnonapędowych samochodów proporcje podkreśla znak rozpoznawczy nowych Mercedesów - linia biegnąca od przedniej lampy do tylnego koła, długa maska z muskularnymi przetłoczeniami, wyraźnie zaakcentowane nadkola, 21-calowe obręcze (z ogumieniem 265/35 R21 z przodu i 295/35 R21 z tyłu) oraz szeroki optycznie tylny pas. Nowe gran turismo mierzy 5 050 mm długości, 1 958 mm szerokości i 1 409 mm wysokości. Rozstaw osi to 2 945 mm.

Podzielona na strefy deska rozdzielcza ma wyraźną strukturę i nawiązuje do kształtów nadwozia. Górna część kokpitu z dwoma ekranami o przekątnej 12,3 cala zdaje się unosić w powietrzu i płynnie przechodzić w panele drzwi. Futurystyczne otwory wentylacyjne oraz instrumenty sterujące wykonano z polerowanego aluminium. Dotykowy wyświetlacz pomiędzy fotelami wskazuje godziny w czterech wybranych przez kierowcę miastach świata. Panel tunelu środkowego pokrywa powłoka "czarnego diamentu" - efekt taki stworzono dzięki wykorzystaniu metody chemicznego osadzania z fazy gazowej. W temperaturze 1 000 st. C metal reaguje z lśniącą powierzchnią i tworzy odporną na zarysowania warstwę. Ciekawie prezentuje się również dobór kolorów i materiałów - biel tapicerki kontrastuje z antracytową podłogą oraz aluminiowymi okładzinami. Fotele i deskę rozdzielczą pokrywa miękka skóra cielęca a podsufitkę wykonano z ręcznie tkanego jedwabiu.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka