Trwa ładowanie...

Losy Cadillac’ka zależą od Europy i Azji

Losy Cadillac’ka zależą od Europy i Azji
d1u6y09
d1u6y09

Fakt, że marka Cadillac jest identyfikowana, jako wybitnie amerykańska, może jej zaszkodzić...

Jim Taylor, szef marketingu marki Cadillac wskazuje za główny swój cel, by reprezentowana przez niego marka sprzedawała się w większej liczbie egzemplarzy na rynkach innych, niż północnoamerykański. Zwiększenie wolumenu sprzedaży decyduje o opłacalności produkcji, a fakt, że samochody sprzedają się na wielu różnych rynkach wpływa na stabilność interesu. By ten cel osiągnąć, Cadillac musi zyskać na świecie opinię marki globalnej, a nie niszowej, przeznaczonej wyłącznie dla zdeklarowanych amatorów amatorskiej motoryzacji.

d1u6y09
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1u6y09
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj