Lexus RX 450h F Sport

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa

Obraz
Źródło zdjęć: © Marek Wieliński

/ 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

/ 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

/ 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

/ 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

/ 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

/ 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

/ 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

/ 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

/ 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

10 / 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

11 / 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

12 / 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

13 / 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

14 / 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

15 / 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

16 / 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

17 / 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

18 / 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

19 / 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

20 / 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

21 / 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

22 / 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

23 / 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

24 / 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

25 / 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne