Lexus RX 450h F Sport

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa

Obraz
Źródło zdjęć: © Marek Wieliński

/ 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

/ 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

/ 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

/ 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

/ 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

/ 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

/ 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

/ 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

/ 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

10 / 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

11 / 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

12 / 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

13 / 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

14 / 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

15 / 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

16 / 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

17 / 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

18 / 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

19 / 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

20 / 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

21 / 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

22 / 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

23 / 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

24 / 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

25 / 25Modny luksus

Obraz
© Marek Wieliński

Japoński SUV w 2012 roku przeszedł lifting polegający przede wszystkim na zmianie przodu auta, tak aby upodobnić je do pozostałych modeli Lexusa. Modyfikacja ta wyszła RX-owi na duży plus. Samochód zyskał sporo charakteru i wygląda teraz dużo bardziej agresywnie - szczególnie w testowanej odmianie F Sport. Tak jak przód zmienił się nie do poznania, tak reszta nadwozia pozostała w starej formie.

Duża liczba pokonywanych kilometrów oznacza, że najlepiej, jeśli samochód będzie oszczędny. Dla kierowców, którzy nie lubią częstych wizyt na stacjach Lexus oferuje napęd hybrydowy w wersji oznaczonej 450h. Jednostka spalinowa w tym modelu to niewysilony silnik V6 o pojemności 3,5 l, który dostarcza 249 KM i 317 Nm. Jednak łączna moc całego układu to 299 KM. W przypadku ważącego 2110 kg hybrydowego RX-a nie jest to dużo, ale pozwala na w miarę komfortowe wyprzedzanie. Pierwsza „setka” na liczniku pojawia się po 8,2 s, a samochód rozpędza się do 180 km/h.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka