Trwa ładowanie...
02-06-2014 10:21

Lexus i Jaguar: nr 1 w badaniu satysfakcji klientów

Lexus i Jaguar: nr 1 w badaniu satysfakcji klientówŹródło: zdjęcie producenta
d1n48ni
d1n48ni

Już po raz dwunasty Lexus odnotował najwyższy wynik wśród producentów samochodów w badaniu satysfakcji klientów przeprowadzonym w Wielkiej Brytanii przez magazyn What Car? i organizację JD Power. Takiego wyniku nie osiągnęła dotąd żadna inna marka.

Lexus, dzieląc w tym roku pierwsze miejsce z Jaguarem, osiągnął ten wynik dzięki opiniom właścicieli swoich hybrydowych modeli CT i RX. Samochody doceniono za jakość, niskie koszty utrzymania i dobrą obsługę serwisową w autoryzowanych stacjach dealerskich. W badaniu wzięło udział ponad 15 tys. właścicieli samochodów, w których posiadaniu jest 109 różnych modeli. Średni wynik kształtował się na poziomie 77,2 proc. Lexus osiągnął 80.8 proc.

Jim Holder, wydawca magazynu "What Car?", powiedział: “To doskonale widzieć Lexusa powracającego na szczyt, dzielącego tę pozycję z Jaguarem. Wynik osiągnięty w tym roku sprawia, że Lexus po raz dwunasty jest na czele, a to niesamowity wynik. Wejście Lexusa CT do pierwszej dziesiątki podkreśla dążenie marki do spełniania oczekiwań klientów i rozwijania gamy modeli w nowych klasach.”

To pierwszy rok, w którym Lexus CT 200h - pierwszy hybrydowy kompakt - był brany pod uwagę - ze względu na ilość właścicieli - w badaniu, obejmującym samochody zarejestrowane pomiędzy styczniem 2011 a grudniem 2012 roku. Model CT 200h zajął 7 miejsce w punktacji generalnej i drugie w klasie małych rodzinnych aut.

d1n48ni

Właściciele chwalą jakość wykonania, projekt wnętrza, jasność, przejrzystość deski rozdzielczej i łatwość obsługi panelu instrumentów. Docenili także płynnie pracującą przekładnię CVT.

(fot. zdjęcie producenta)
Źródło: (fot. zdjęcie producenta)

Lexus RX znalazł się na czele dużych SUV-ów drugi rok z rzędu, a na 16 pozycji w punktacji generalnej. Właściciele docenili go za komfort i wysoką jakość materiałów wykończeniowych. Jak podkreślają dziennikarze magazynu "What Car?", również dealerzy Lexusa dokładają wszelkich starań, by właściciele tych aut czuli się usatysfakcjowani.

Dyrektor Lexusa w Wielkiej Brytanii, Richard Balshaw powiedział, że ten wynik jest efektem pracy i zaangażowania wszystkich pracowników Lexusa - poczynając od fabryki po salony.

Źródło: Mototarget
mw/ moto.wp.pl

d1n48ni
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1n48ni
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj