Le Mans 24 h: ściganie przez całą dobę

Team Porsche, w którym kierowcami byli Niemiec Nico Huelkenberg, Nowozelandczyk Earl Bamber i Brytyjczyk Nick Tandy, wygrał 83. edycję 24-godzinnego wyścigu samochodowego na torze Le Mans. Przejechali 395 okrążeń toru

Obraz

/ 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

/ 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

/ 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

/ 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

/ 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

/ 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

/ 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

/ 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

/ 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

10 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

11 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

12 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

13 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

14 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

15 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

16 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

17 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

18 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

19 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

20 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

21 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

22 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

23 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

24 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

25 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

26 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

27 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

28 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

29 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

30 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

31 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

32 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

33 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

34 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

35 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

36 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

37 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

38 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

39 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

40 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

41 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

42 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

43 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

44 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

45 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

46 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

47 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

48 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

49 / 49Najsłynniejszy wyścig długodystansowy świata w naszym obiektywie

Obraz
© Marek Wieliński

Drugie miejsce także wywalczyła załoga tego zespołu, w której jechali Australijczyk Mark Webber, Nowozelandczyk Brendon Hartley i Niemiec Timo Bernhard. Pokonali jedno okrążenie mniej niż zwycięzcy.

Trzecie miejsce na podium (393 okrążenia) zajęła ekipa Audi, ubiegłoroczni zwycięzcy: Niemiec Andre Lotterer, Francuz Benoit Treluyer i Szwajcar Marcel Faessler. Team z Ingolstadt zwyciężył w pięciu poprzednich edycjach na Circuit de la Sarthe.

Na 37. miejscu został sklasyfikowany zespół JMW Motorsport jadący Ferrari 458 Italia, którego kierowcą był Jakub Giermaziak, pierwszy Polak w historii, który ukończył Le Mans. Jego samochód przejechał 320 okrążeń toru.

1. Nico Huelkenberg, Earl Bamber, Nick Tandy (Porsche 919 Hybrid) - 395 okrążeń
2. Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) - strata 1 okrążenia
3. Marcel Faessler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer (Audi R18 e-tron quattro) - strata 2 okrążeń
4. Lucas Di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) - strata 3 okrążeń
5. Romain Dumas, Neel Jani, Marc Lieb (Porsche 919 Hybrid) - strata 4 okrążeń
6. Alex Wurz, Stephane Sarrazin, Mike Conway (Toyota TS040 Hybrid) - strata 8 okrążeń
...
37. Abdulaziz al-Faisal, Jakub Giermaziak, Michael Avenatti (Ferrari 458 Italia) - strata 75 okrążeń

Źródło: PAP

Fot. Marek Wieliński

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro