Land Rover Discovery: większy i bardziej praktyczny

Salon Samochodowy w Paryżu to miejsce, gdzie zadebiutował nowy Land Rover Discovery. Jest zdecydowanie większy od poprzednika.

Obraz
Źródło zdjęć: © Juliusz Szalek

/ 10SUV po angielsku

Obraz
© Juliusz Szalek

Salon Samochodowy w Paryżu to miejsce, gdzie zadebiutował nowy Land Rover Discovery. Jest zdecydowanie większy od poprzednika i, jak twierdzi producent, jest „najbardziej użytecznym samochodem na świecie”.

Zdanie to może jest przesadą, ale nowy Land Rover Discovery na pewno ma się czym pochwalić. Przede wszystkim jest dłuższy o 141 mm i mierzy teraz 4970 mm. Przy tym jest też nieco węższy i niższy – ma odpowiednio 2220 mm szerokości i 1846 mm wysokości. Większy rozstaw osi zapewnia odpowiednią ilość miejsca w środku, dzięki czemu również w trzecim, składanym rzędzie zasiąść mogą nie tylko dzieci, ale też dorośli. W konfiguracji 5-osobowej bagażnik mieści imponujące 1137 l.

Jak przystało na samochód z wyższej półki, nowy Discovery naszpikowany jest nowoczesnymi rozwiązaniami – jak moduł Wi-Fi korzystający z sieci 4G i pozwalający na podłączenie nawet 8 urządzeń. Obsługa systemu multimedialnego odbywa się za pośrednictwem 10-calowego ekranu dotykowego.

Stylistycznie Land Rover Discovery nie zaskakuje, gdyż czerpie pełnymi garściami z pozostałych modeli marki – zarówno na zewnątrz, jak i w środku.

sj

/ 10SUV po angielsku

Obraz
© Juliusz Szalek

Salon Samochodowy w Paryżu to miejsce, gdzie zadebiutował nowy Land Rover Discovery. Jest zdecydowanie większy od poprzednika i, jak twierdzi producent, jest „najbardziej użytecznym samochodem na świecie”.

Zdanie to może jest przesadą, ale nowy Land Rover Discovery na pewno ma się czym pochwalić. Przede wszystkim jest dłuższy o 141 mm i mierzy teraz 4970 mm. Przy tym jest też nieco węższy i niższy – ma odpowiednio 2220 mm szerokości i 1846 mm wysokości. Większy rozstaw osi zapewnia odpowiednią ilość miejsca w środku, dzięki czemu również w trzecim, składanym rzędzie zasiąść mogą nie tylko dzieci, ale też dorośli. W konfiguracji 5-osobowej bagażnik mieści imponujące 1137 l.

Jak przystało na samochód z wyższej półki, nowy Discovery naszpikowany jest nowoczesnymi rozwiązaniami – jak moduł Wi-Fi korzystający z sieci 4G i pozwalający na podłączenie nawet 8 urządzeń. Obsługa systemu multimedialnego odbywa się za pośrednictwem 10-calowego ekranu dotykowego.

Stylistycznie Land Rover Discovery nie zaskakuje, gdyż czerpie pełnymi garściami z pozostałych modeli marki – zarówno na zewnątrz, jak i w środku.

sj

/ 10SUV po angielsku

Obraz
© Juliusz Szalek

Salon Samochodowy w Paryżu to miejsce, gdzie zadebiutował nowy Land Rover Discovery. Jest zdecydowanie większy od poprzednika i, jak twierdzi producent, jest „najbardziej użytecznym samochodem na świecie”.

Zdanie to może jest przesadą, ale nowy Land Rover Discovery na pewno ma się czym pochwalić. Przede wszystkim jest dłuższy o 141 mm i mierzy teraz 4970 mm. Przy tym jest też nieco węższy i niższy – ma odpowiednio 2220 mm szerokości i 1846 mm wysokości. Większy rozstaw osi zapewnia odpowiednią ilość miejsca w środku, dzięki czemu również w trzecim, składanym rzędzie zasiąść mogą nie tylko dzieci, ale też dorośli. W konfiguracji 5-osobowej bagażnik mieści imponujące 1137 l.

Jak przystało na samochód z wyższej półki, nowy Discovery naszpikowany jest nowoczesnymi rozwiązaniami – jak moduł Wi-Fi korzystający z sieci 4G i pozwalający na podłączenie nawet 8 urządzeń. Obsługa systemu multimedialnego odbywa się za pośrednictwem 10-calowego ekranu dotykowego.

Stylistycznie Land Rover Discovery nie zaskakuje, gdyż czerpie pełnymi garściami z pozostałych modeli marki – zarówno na zewnątrz, jak i w środku.

sj

/ 10SUV po angielsku

Obraz
© Juliusz Szalek

Salon Samochodowy w Paryżu to miejsce, gdzie zadebiutował nowy Land Rover Discovery. Jest zdecydowanie większy od poprzednika i, jak twierdzi producent, jest „najbardziej użytecznym samochodem na świecie”.

Zdanie to może jest przesadą, ale nowy Land Rover Discovery na pewno ma się czym pochwalić. Przede wszystkim jest dłuższy o 141 mm i mierzy teraz 4970 mm. Przy tym jest też nieco węższy i niższy – ma odpowiednio 2220 mm szerokości i 1846 mm wysokości. Większy rozstaw osi zapewnia odpowiednią ilość miejsca w środku, dzięki czemu również w trzecim, składanym rzędzie zasiąść mogą nie tylko dzieci, ale też dorośli. W konfiguracji 5-osobowej bagażnik mieści imponujące 1137 l.

Jak przystało na samochód z wyższej półki, nowy Discovery naszpikowany jest nowoczesnymi rozwiązaniami – jak moduł Wi-Fi korzystający z sieci 4G i pozwalający na podłączenie nawet 8 urządzeń. Obsługa systemu multimedialnego odbywa się za pośrednictwem 10-calowego ekranu dotykowego.

Stylistycznie Land Rover Discovery nie zaskakuje, gdyż czerpie pełnymi garściami z pozostałych modeli marki – zarówno na zewnątrz, jak i w środku.

sj

/ 10SUV po angielsku

Obraz
© Juliusz Szalek

Salon Samochodowy w Paryżu to miejsce, gdzie zadebiutował nowy Land Rover Discovery. Jest zdecydowanie większy od poprzednika i, jak twierdzi producent, jest „najbardziej użytecznym samochodem na świecie”.

Zdanie to może jest przesadą, ale nowy Land Rover Discovery na pewno ma się czym pochwalić. Przede wszystkim jest dłuższy o 141 mm i mierzy teraz 4970 mm. Przy tym jest też nieco węższy i niższy – ma odpowiednio 2220 mm szerokości i 1846 mm wysokości. Większy rozstaw osi zapewnia odpowiednią ilość miejsca w środku, dzięki czemu również w trzecim, składanym rzędzie zasiąść mogą nie tylko dzieci, ale też dorośli. W konfiguracji 5-osobowej bagażnik mieści imponujące 1137 l.

Jak przystało na samochód z wyższej półki, nowy Discovery naszpikowany jest nowoczesnymi rozwiązaniami – jak moduł Wi-Fi korzystający z sieci 4G i pozwalający na podłączenie nawet 8 urządzeń. Obsługa systemu multimedialnego odbywa się za pośrednictwem 10-calowego ekranu dotykowego.

Stylistycznie Land Rover Discovery nie zaskakuje, gdyż czerpie pełnymi garściami z pozostałych modeli marki – zarówno na zewnątrz, jak i w środku.

sj

/ 10SUV po angielsku

Obraz
© Juliusz Szalek

Salon Samochodowy w Paryżu to miejsce, gdzie zadebiutował nowy Land Rover Discovery. Jest zdecydowanie większy od poprzednika i, jak twierdzi producent, jest „najbardziej użytecznym samochodem na świecie”.

Zdanie to może jest przesadą, ale nowy Land Rover Discovery na pewno ma się czym pochwalić. Przede wszystkim jest dłuższy o 141 mm i mierzy teraz 4970 mm. Przy tym jest też nieco węższy i niższy – ma odpowiednio 2220 mm szerokości i 1846 mm wysokości. Większy rozstaw osi zapewnia odpowiednią ilość miejsca w środku, dzięki czemu również w trzecim, składanym rzędzie zasiąść mogą nie tylko dzieci, ale też dorośli. W konfiguracji 5-osobowej bagażnik mieści imponujące 1137 l.

Jak przystało na samochód z wyższej półki, nowy Discovery naszpikowany jest nowoczesnymi rozwiązaniami – jak moduł Wi-Fi korzystający z sieci 4G i pozwalający na podłączenie nawet 8 urządzeń. Obsługa systemu multimedialnego odbywa się za pośrednictwem 10-calowego ekranu dotykowego.

Stylistycznie Land Rover Discovery nie zaskakuje, gdyż czerpie pełnymi garściami z pozostałych modeli marki – zarówno na zewnątrz, jak i w środku.

sj

/ 10SUV po angielsku

Obraz
© Juliusz Szalek

Salon Samochodowy w Paryżu to miejsce, gdzie zadebiutował nowy Land Rover Discovery. Jest zdecydowanie większy od poprzednika i, jak twierdzi producent, jest „najbardziej użytecznym samochodem na świecie”.

Zdanie to może jest przesadą, ale nowy Land Rover Discovery na pewno ma się czym pochwalić. Przede wszystkim jest dłuższy o 141 mm i mierzy teraz 4970 mm. Przy tym jest też nieco węższy i niższy – ma odpowiednio 2220 mm szerokości i 1846 mm wysokości. Większy rozstaw osi zapewnia odpowiednią ilość miejsca w środku, dzięki czemu również w trzecim, składanym rzędzie zasiąść mogą nie tylko dzieci, ale też dorośli. W konfiguracji 5-osobowej bagażnik mieści imponujące 1137 l.

Jak przystało na samochód z wyższej półki, nowy Discovery naszpikowany jest nowoczesnymi rozwiązaniami – jak moduł Wi-Fi korzystający z sieci 4G i pozwalający na podłączenie nawet 8 urządzeń. Obsługa systemu multimedialnego odbywa się za pośrednictwem 10-calowego ekranu dotykowego.

Stylistycznie Land Rover Discovery nie zaskakuje, gdyż czerpie pełnymi garściami z pozostałych modeli marki – zarówno na zewnątrz, jak i w środku.

sj

/ 10SUV po angielsku

Obraz
© Juliusz Szalek

Salon Samochodowy w Paryżu to miejsce, gdzie zadebiutował nowy Land Rover Discovery. Jest zdecydowanie większy od poprzednika i, jak twierdzi producent, jest „najbardziej użytecznym samochodem na świecie”.

Zdanie to może jest przesadą, ale nowy Land Rover Discovery na pewno ma się czym pochwalić. Przede wszystkim jest dłuższy o 141 mm i mierzy teraz 4970 mm. Przy tym jest też nieco węższy i niższy – ma odpowiednio 2220 mm szerokości i 1846 mm wysokości. Większy rozstaw osi zapewnia odpowiednią ilość miejsca w środku, dzięki czemu również w trzecim, składanym rzędzie zasiąść mogą nie tylko dzieci, ale też dorośli. W konfiguracji 5-osobowej bagażnik mieści imponujące 1137 l.

Jak przystało na samochód z wyższej półki, nowy Discovery naszpikowany jest nowoczesnymi rozwiązaniami – jak moduł Wi-Fi korzystający z sieci 4G i pozwalający na podłączenie nawet 8 urządzeń. Obsługa systemu multimedialnego odbywa się za pośrednictwem 10-calowego ekranu dotykowego.

Stylistycznie Land Rover Discovery nie zaskakuje, gdyż czerpie pełnymi garściami z pozostałych modeli marki – zarówno na zewnątrz, jak i w środku.

sj

/ 10SUV po angielsku

Obraz
© Juliusz Szalek

Salon Samochodowy w Paryżu to miejsce, gdzie zadebiutował nowy Land Rover Discovery. Jest zdecydowanie większy od poprzednika i, jak twierdzi producent, jest „najbardziej użytecznym samochodem na świecie”.

Zdanie to może jest przesadą, ale nowy Land Rover Discovery na pewno ma się czym pochwalić. Przede wszystkim jest dłuższy o 141 mm i mierzy teraz 4970 mm. Przy tym jest też nieco węższy i niższy – ma odpowiednio 2220 mm szerokości i 1846 mm wysokości. Większy rozstaw osi zapewnia odpowiednią ilość miejsca w środku, dzięki czemu również w trzecim, składanym rzędzie zasiąść mogą nie tylko dzieci, ale też dorośli. W konfiguracji 5-osobowej bagażnik mieści imponujące 1137 l.

Jak przystało na samochód z wyższej półki, nowy Discovery naszpikowany jest nowoczesnymi rozwiązaniami – jak moduł Wi-Fi korzystający z sieci 4G i pozwalający na podłączenie nawet 8 urządzeń. Obsługa systemu multimedialnego odbywa się za pośrednictwem 10-calowego ekranu dotykowego.

Stylistycznie Land Rover Discovery nie zaskakuje, gdyż czerpie pełnymi garściami z pozostałych modeli marki – zarówno na zewnątrz, jak i w środku.

sj

10 / 10SUV po angielsku

Obraz
© Juliusz Szalek

Salon Samochodowy w Paryżu to miejsce, gdzie zadebiutował nowy Land Rover Discovery. Jest zdecydowanie większy od poprzednika i, jak twierdzi producent, jest „najbardziej użytecznym samochodem na świecie”.

Zdanie to może jest przesadą, ale nowy Land Rover Discovery na pewno ma się czym pochwalić. Przede wszystkim jest dłuższy o 141 mm i mierzy teraz 4970 mm. Przy tym jest też nieco węższy i niższy – ma odpowiednio 2220 mm szerokości i 1846 mm wysokości. Większy rozstaw osi zapewnia odpowiednią ilość miejsca w środku, dzięki czemu również w trzecim, składanym rzędzie zasiąść mogą nie tylko dzieci, ale też dorośli. W konfiguracji 5-osobowej bagażnik mieści imponujące 1137 l.

Jak przystało na samochód z wyższej półki, nowy Discovery naszpikowany jest nowoczesnymi rozwiązaniami – jak moduł Wi-Fi korzystający z sieci 4G i pozwalający na podłączenie nawet 8 urządzeń. Obsługa systemu multimedialnego odbywa się za pośrednictwem 10-calowego ekranu dotykowego.

Stylistycznie Land Rover Discovery nie zaskakuje, gdyż czerpie pełnymi garściami z pozostałych modeli marki – zarówno na zewnątrz, jak i w środku.

sj

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025