Land Rover Discovery: większy i bardziej praktyczny

Salon Samochodowy w Paryżu to miejsce, gdzie zadebiutował nowy Land Rover Discovery. Jest zdecydowanie większy od poprzednika.

Obraz
Źródło zdjęć: © Juliusz Szalek

/ 10SUV po angielsku

Obraz
© Juliusz Szalek

Salon Samochodowy w Paryżu to miejsce, gdzie zadebiutował nowy Land Rover Discovery. Jest zdecydowanie większy od poprzednika i, jak twierdzi producent, jest „najbardziej użytecznym samochodem na świecie”.

Zdanie to może jest przesadą, ale nowy Land Rover Discovery na pewno ma się czym pochwalić. Przede wszystkim jest dłuższy o 141 mm i mierzy teraz 4970 mm. Przy tym jest też nieco węższy i niższy – ma odpowiednio 2220 mm szerokości i 1846 mm wysokości. Większy rozstaw osi zapewnia odpowiednią ilość miejsca w środku, dzięki czemu również w trzecim, składanym rzędzie zasiąść mogą nie tylko dzieci, ale też dorośli. W konfiguracji 5-osobowej bagażnik mieści imponujące 1137 l.

Jak przystało na samochód z wyższej półki, nowy Discovery naszpikowany jest nowoczesnymi rozwiązaniami – jak moduł Wi-Fi korzystający z sieci 4G i pozwalający na podłączenie nawet 8 urządzeń. Obsługa systemu multimedialnego odbywa się za pośrednictwem 10-calowego ekranu dotykowego.

Stylistycznie Land Rover Discovery nie zaskakuje, gdyż czerpie pełnymi garściami z pozostałych modeli marki – zarówno na zewnątrz, jak i w środku.

sj

/ 10SUV po angielsku

Obraz
© Juliusz Szalek

Salon Samochodowy w Paryżu to miejsce, gdzie zadebiutował nowy Land Rover Discovery. Jest zdecydowanie większy od poprzednika i, jak twierdzi producent, jest „najbardziej użytecznym samochodem na świecie”.

Zdanie to może jest przesadą, ale nowy Land Rover Discovery na pewno ma się czym pochwalić. Przede wszystkim jest dłuższy o 141 mm i mierzy teraz 4970 mm. Przy tym jest też nieco węższy i niższy – ma odpowiednio 2220 mm szerokości i 1846 mm wysokości. Większy rozstaw osi zapewnia odpowiednią ilość miejsca w środku, dzięki czemu również w trzecim, składanym rzędzie zasiąść mogą nie tylko dzieci, ale też dorośli. W konfiguracji 5-osobowej bagażnik mieści imponujące 1137 l.

Jak przystało na samochód z wyższej półki, nowy Discovery naszpikowany jest nowoczesnymi rozwiązaniami – jak moduł Wi-Fi korzystający z sieci 4G i pozwalający na podłączenie nawet 8 urządzeń. Obsługa systemu multimedialnego odbywa się za pośrednictwem 10-calowego ekranu dotykowego.

Stylistycznie Land Rover Discovery nie zaskakuje, gdyż czerpie pełnymi garściami z pozostałych modeli marki – zarówno na zewnątrz, jak i w środku.

sj

/ 10SUV po angielsku

Obraz
© Juliusz Szalek

Salon Samochodowy w Paryżu to miejsce, gdzie zadebiutował nowy Land Rover Discovery. Jest zdecydowanie większy od poprzednika i, jak twierdzi producent, jest „najbardziej użytecznym samochodem na świecie”.

Zdanie to może jest przesadą, ale nowy Land Rover Discovery na pewno ma się czym pochwalić. Przede wszystkim jest dłuższy o 141 mm i mierzy teraz 4970 mm. Przy tym jest też nieco węższy i niższy – ma odpowiednio 2220 mm szerokości i 1846 mm wysokości. Większy rozstaw osi zapewnia odpowiednią ilość miejsca w środku, dzięki czemu również w trzecim, składanym rzędzie zasiąść mogą nie tylko dzieci, ale też dorośli. W konfiguracji 5-osobowej bagażnik mieści imponujące 1137 l.

Jak przystało na samochód z wyższej półki, nowy Discovery naszpikowany jest nowoczesnymi rozwiązaniami – jak moduł Wi-Fi korzystający z sieci 4G i pozwalający na podłączenie nawet 8 urządzeń. Obsługa systemu multimedialnego odbywa się za pośrednictwem 10-calowego ekranu dotykowego.

Stylistycznie Land Rover Discovery nie zaskakuje, gdyż czerpie pełnymi garściami z pozostałych modeli marki – zarówno na zewnątrz, jak i w środku.

sj

/ 10SUV po angielsku

Obraz
© Juliusz Szalek

Salon Samochodowy w Paryżu to miejsce, gdzie zadebiutował nowy Land Rover Discovery. Jest zdecydowanie większy od poprzednika i, jak twierdzi producent, jest „najbardziej użytecznym samochodem na świecie”.

Zdanie to może jest przesadą, ale nowy Land Rover Discovery na pewno ma się czym pochwalić. Przede wszystkim jest dłuższy o 141 mm i mierzy teraz 4970 mm. Przy tym jest też nieco węższy i niższy – ma odpowiednio 2220 mm szerokości i 1846 mm wysokości. Większy rozstaw osi zapewnia odpowiednią ilość miejsca w środku, dzięki czemu również w trzecim, składanym rzędzie zasiąść mogą nie tylko dzieci, ale też dorośli. W konfiguracji 5-osobowej bagażnik mieści imponujące 1137 l.

Jak przystało na samochód z wyższej półki, nowy Discovery naszpikowany jest nowoczesnymi rozwiązaniami – jak moduł Wi-Fi korzystający z sieci 4G i pozwalający na podłączenie nawet 8 urządzeń. Obsługa systemu multimedialnego odbywa się za pośrednictwem 10-calowego ekranu dotykowego.

Stylistycznie Land Rover Discovery nie zaskakuje, gdyż czerpie pełnymi garściami z pozostałych modeli marki – zarówno na zewnątrz, jak i w środku.

sj

/ 10SUV po angielsku

Obraz
© Juliusz Szalek

Salon Samochodowy w Paryżu to miejsce, gdzie zadebiutował nowy Land Rover Discovery. Jest zdecydowanie większy od poprzednika i, jak twierdzi producent, jest „najbardziej użytecznym samochodem na świecie”.

Zdanie to może jest przesadą, ale nowy Land Rover Discovery na pewno ma się czym pochwalić. Przede wszystkim jest dłuższy o 141 mm i mierzy teraz 4970 mm. Przy tym jest też nieco węższy i niższy – ma odpowiednio 2220 mm szerokości i 1846 mm wysokości. Większy rozstaw osi zapewnia odpowiednią ilość miejsca w środku, dzięki czemu również w trzecim, składanym rzędzie zasiąść mogą nie tylko dzieci, ale też dorośli. W konfiguracji 5-osobowej bagażnik mieści imponujące 1137 l.

Jak przystało na samochód z wyższej półki, nowy Discovery naszpikowany jest nowoczesnymi rozwiązaniami – jak moduł Wi-Fi korzystający z sieci 4G i pozwalający na podłączenie nawet 8 urządzeń. Obsługa systemu multimedialnego odbywa się za pośrednictwem 10-calowego ekranu dotykowego.

Stylistycznie Land Rover Discovery nie zaskakuje, gdyż czerpie pełnymi garściami z pozostałych modeli marki – zarówno na zewnątrz, jak i w środku.

sj

/ 10SUV po angielsku

Obraz
© Juliusz Szalek

Salon Samochodowy w Paryżu to miejsce, gdzie zadebiutował nowy Land Rover Discovery. Jest zdecydowanie większy od poprzednika i, jak twierdzi producent, jest „najbardziej użytecznym samochodem na świecie”.

Zdanie to może jest przesadą, ale nowy Land Rover Discovery na pewno ma się czym pochwalić. Przede wszystkim jest dłuższy o 141 mm i mierzy teraz 4970 mm. Przy tym jest też nieco węższy i niższy – ma odpowiednio 2220 mm szerokości i 1846 mm wysokości. Większy rozstaw osi zapewnia odpowiednią ilość miejsca w środku, dzięki czemu również w trzecim, składanym rzędzie zasiąść mogą nie tylko dzieci, ale też dorośli. W konfiguracji 5-osobowej bagażnik mieści imponujące 1137 l.

Jak przystało na samochód z wyższej półki, nowy Discovery naszpikowany jest nowoczesnymi rozwiązaniami – jak moduł Wi-Fi korzystający z sieci 4G i pozwalający na podłączenie nawet 8 urządzeń. Obsługa systemu multimedialnego odbywa się za pośrednictwem 10-calowego ekranu dotykowego.

Stylistycznie Land Rover Discovery nie zaskakuje, gdyż czerpie pełnymi garściami z pozostałych modeli marki – zarówno na zewnątrz, jak i w środku.

sj

/ 10SUV po angielsku

Obraz
© Juliusz Szalek

Salon Samochodowy w Paryżu to miejsce, gdzie zadebiutował nowy Land Rover Discovery. Jest zdecydowanie większy od poprzednika i, jak twierdzi producent, jest „najbardziej użytecznym samochodem na świecie”.

Zdanie to może jest przesadą, ale nowy Land Rover Discovery na pewno ma się czym pochwalić. Przede wszystkim jest dłuższy o 141 mm i mierzy teraz 4970 mm. Przy tym jest też nieco węższy i niższy – ma odpowiednio 2220 mm szerokości i 1846 mm wysokości. Większy rozstaw osi zapewnia odpowiednią ilość miejsca w środku, dzięki czemu również w trzecim, składanym rzędzie zasiąść mogą nie tylko dzieci, ale też dorośli. W konfiguracji 5-osobowej bagażnik mieści imponujące 1137 l.

Jak przystało na samochód z wyższej półki, nowy Discovery naszpikowany jest nowoczesnymi rozwiązaniami – jak moduł Wi-Fi korzystający z sieci 4G i pozwalający na podłączenie nawet 8 urządzeń. Obsługa systemu multimedialnego odbywa się za pośrednictwem 10-calowego ekranu dotykowego.

Stylistycznie Land Rover Discovery nie zaskakuje, gdyż czerpie pełnymi garściami z pozostałych modeli marki – zarówno na zewnątrz, jak i w środku.

sj

/ 10SUV po angielsku

Obraz
© Juliusz Szalek

Salon Samochodowy w Paryżu to miejsce, gdzie zadebiutował nowy Land Rover Discovery. Jest zdecydowanie większy od poprzednika i, jak twierdzi producent, jest „najbardziej użytecznym samochodem na świecie”.

Zdanie to może jest przesadą, ale nowy Land Rover Discovery na pewno ma się czym pochwalić. Przede wszystkim jest dłuższy o 141 mm i mierzy teraz 4970 mm. Przy tym jest też nieco węższy i niższy – ma odpowiednio 2220 mm szerokości i 1846 mm wysokości. Większy rozstaw osi zapewnia odpowiednią ilość miejsca w środku, dzięki czemu również w trzecim, składanym rzędzie zasiąść mogą nie tylko dzieci, ale też dorośli. W konfiguracji 5-osobowej bagażnik mieści imponujące 1137 l.

Jak przystało na samochód z wyższej półki, nowy Discovery naszpikowany jest nowoczesnymi rozwiązaniami – jak moduł Wi-Fi korzystający z sieci 4G i pozwalający na podłączenie nawet 8 urządzeń. Obsługa systemu multimedialnego odbywa się za pośrednictwem 10-calowego ekranu dotykowego.

Stylistycznie Land Rover Discovery nie zaskakuje, gdyż czerpie pełnymi garściami z pozostałych modeli marki – zarówno na zewnątrz, jak i w środku.

sj

/ 10SUV po angielsku

Obraz
© Juliusz Szalek

Salon Samochodowy w Paryżu to miejsce, gdzie zadebiutował nowy Land Rover Discovery. Jest zdecydowanie większy od poprzednika i, jak twierdzi producent, jest „najbardziej użytecznym samochodem na świecie”.

Zdanie to może jest przesadą, ale nowy Land Rover Discovery na pewno ma się czym pochwalić. Przede wszystkim jest dłuższy o 141 mm i mierzy teraz 4970 mm. Przy tym jest też nieco węższy i niższy – ma odpowiednio 2220 mm szerokości i 1846 mm wysokości. Większy rozstaw osi zapewnia odpowiednią ilość miejsca w środku, dzięki czemu również w trzecim, składanym rzędzie zasiąść mogą nie tylko dzieci, ale też dorośli. W konfiguracji 5-osobowej bagażnik mieści imponujące 1137 l.

Jak przystało na samochód z wyższej półki, nowy Discovery naszpikowany jest nowoczesnymi rozwiązaniami – jak moduł Wi-Fi korzystający z sieci 4G i pozwalający na podłączenie nawet 8 urządzeń. Obsługa systemu multimedialnego odbywa się za pośrednictwem 10-calowego ekranu dotykowego.

Stylistycznie Land Rover Discovery nie zaskakuje, gdyż czerpie pełnymi garściami z pozostałych modeli marki – zarówno na zewnątrz, jak i w środku.

sj

10 / 10SUV po angielsku

Obraz
© Juliusz Szalek

Salon Samochodowy w Paryżu to miejsce, gdzie zadebiutował nowy Land Rover Discovery. Jest zdecydowanie większy od poprzednika i, jak twierdzi producent, jest „najbardziej użytecznym samochodem na świecie”.

Zdanie to może jest przesadą, ale nowy Land Rover Discovery na pewno ma się czym pochwalić. Przede wszystkim jest dłuższy o 141 mm i mierzy teraz 4970 mm. Przy tym jest też nieco węższy i niższy – ma odpowiednio 2220 mm szerokości i 1846 mm wysokości. Większy rozstaw osi zapewnia odpowiednią ilość miejsca w środku, dzięki czemu również w trzecim, składanym rzędzie zasiąść mogą nie tylko dzieci, ale też dorośli. W konfiguracji 5-osobowej bagażnik mieści imponujące 1137 l.

Jak przystało na samochód z wyższej półki, nowy Discovery naszpikowany jest nowoczesnymi rozwiązaniami – jak moduł Wi-Fi korzystający z sieci 4G i pozwalający na podłączenie nawet 8 urządzeń. Obsługa systemu multimedialnego odbywa się za pośrednictwem 10-calowego ekranu dotykowego.

Stylistycznie Land Rover Discovery nie zaskakuje, gdyż czerpie pełnymi garściami z pozostałych modeli marki – zarówno na zewnątrz, jak i w środku.

sj

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka