Kosztowne awarie układu wtryskowego
Postęp techniczny kosztuje
Kierowcy w większości decydują się na nowoczesne samochody oferujące bogate wyposażenie, wysoki komfort jazdy i przede wszystkim gwarantujące więcej, niż wystarczające osiągi i niskie zużycie paliwa - zwłaszcza w silnikach wysokoprężnych. Niestety, po kilku latach lub kilkudziesięciu tysiącach kilometrów pojawiają się problemy z wieloma elementami osprzętu jednostki napędowej.
Kierowcy w większości decydują się na nowoczesne samochody oferujące bogate wyposażenie, wysoki komfort jazdy i przede wszystkim gwarantujące więcej, niż wystarczające osiągi i niskie zużycie paliwa – zwłaszcza w silnikach wysokoprężnych. Niestety, po kilku latach lub kilkudziesięciu tysiącach kilometrów pojawiają się problemy z wieloma elementami osprzętu jednostki napędowej. Naprawy wielu z nich mogą pochłonąć nawet kilka tysięcy złotych poza autoryzowanym serwisem (nawet dwa lub trzy razy tyle w ASO). Co gorsza, ogromny wpływ na żywotność nowoczesnych konstrukcji ma styl jazdy i sposób eksploatacji. Jeden z najwyższych rachunków za reanimację w warsztacie dostać możemy przy okazji awarii układu wtryskowego.