Kosynier: polski rower retro z napędem elektrycznym

Bracia Marcin i Michał Bielawscy przez trzy lata pracowali w podpoznańskim Buku nad niecodziennym pojazdem. Stworzyli oni Kosyniera - rower w stylu retro, który posiada napęd elektryczny

Obraz

/ 7Elektryczny rower retro z Polski

Obraz
© Materiały prasowe

Bracia Marcin i Michał Bielawscy przez trzy lata pracowali w podpoznańskim Buku nad niecodziennym pojazdem. Stworzyli oni Kosyniera - rower w stylu retro, który posiada napęd elektryczny.

- Nazwa "Kosynier" przypadła nam do gustu ze względu na skojarzenia z zadziornością czy walecznością. Istotne było też to, by cudzoziemcy nie mieli problemów z wypowiedzeniem nazwy marki - powiedział Michał Bielawski. Pojazd powstał przy udziale m. in. jednego z projektantów Ferrari, Mateusza Przystała.

Środki na budowę roweru zebrano na zasadzie crowdfundingu od polskich internautów. Obecnie trwają testy akumulatorów i silników elektrycznych. Nie zapadła jeszcze decyzja, które ostatecznie zostaną zamontowane w Kosynierze. Próby przeprowadzono m. in. w trakcie podjazdu pod górę w Bieszczadach, na którą nie ma drogi, a jedynie szlak pieszy. Nietypowy test pozwolił zapoznać się z wytrzymałością podzespołów i ramy.

Bielawscy zamierzają wystartować ze światową kampanią crowdfundingową. Jeśli się powiedzie, to rower trafi do produkcji.

ll

/ 7Elektryczny rower retro z Polski

Obraz
© Materiały prasowe

Bracia Marcin i Michał Bielawscy przez trzy lata pracowali w podpoznańskim Buku nad niecodziennym pojazdem. Stworzyli oni Kosyniera - rower w stylu retro, który posiada napęd elektryczny.

- Nazwa "Kosynier" przypadła nam do gustu ze względu na skojarzenia z zadziornością czy walecznością. Istotne było też to, by cudzoziemcy nie mieli problemów z wypowiedzeniem nazwy marki - powiedział Michał Bielawski. Pojazd powstał przy udziale m. in. jednego z projektantów Ferrari, Mateusza Przystała.

Środki na budowę roweru zebrano na zasadzie crowdfundingu od polskich internautów. Obecnie trwają testy akumulatorów i silników elektrycznych. Nie zapadła jeszcze decyzja, które ostatecznie zostaną zamontowane w Kosynierze. Próby przeprowadzono m. in. w trakcie podjazdu pod górę w Bieszczadach, na którą nie ma drogi, a jedynie szlak pieszy. Nietypowy test pozwolił zapoznać się z wytrzymałością podzespołów i ramy.

Bielawscy zamierzają wystartować ze światową kampanią crowdfundingową. Jeśli się powiedzie, to rower trafi do produkcji.

ll

/ 7Elektryczny rower retro z Polski

Obraz
© Materiały prasowe

Bracia Marcin i Michał Bielawscy przez trzy lata pracowali w podpoznańskim Buku nad niecodziennym pojazdem. Stworzyli oni Kosyniera - rower w stylu retro, który posiada napęd elektryczny.

- Nazwa "Kosynier" przypadła nam do gustu ze względu na skojarzenia z zadziornością czy walecznością. Istotne było też to, by cudzoziemcy nie mieli problemów z wypowiedzeniem nazwy marki - powiedział Michał Bielawski. Pojazd powstał przy udziale m. in. jednego z projektantów Ferrari, Mateusza Przystała.

Środki na budowę roweru zebrano na zasadzie crowdfundingu od polskich internautów. Obecnie trwają testy akumulatorów i silników elektrycznych. Nie zapadła jeszcze decyzja, które ostatecznie zostaną zamontowane w Kosynierze. Próby przeprowadzono m. in. w trakcie podjazdu pod górę w Bieszczadach, na którą nie ma drogi, a jedynie szlak pieszy. Nietypowy test pozwolił zapoznać się z wytrzymałością podzespołów i ramy.

Bielawscy zamierzają wystartować ze światową kampanią crowdfundingową. Jeśli się powiedzie, to rower trafi do produkcji.

ll

/ 7Elektryczny rower retro z Polski

Obraz
© Materiały prasowe

Bracia Marcin i Michał Bielawscy przez trzy lata pracowali w podpoznańskim Buku nad niecodziennym pojazdem. Stworzyli oni Kosyniera - rower w stylu retro, który posiada napęd elektryczny.

- Nazwa "Kosynier" przypadła nam do gustu ze względu na skojarzenia z zadziornością czy walecznością. Istotne było też to, by cudzoziemcy nie mieli problemów z wypowiedzeniem nazwy marki - powiedział Michał Bielawski. Pojazd powstał przy udziale m. in. jednego z projektantów Ferrari, Mateusza Przystała.

Środki na budowę roweru zebrano na zasadzie crowdfundingu od polskich internautów. Obecnie trwają testy akumulatorów i silników elektrycznych. Nie zapadła jeszcze decyzja, które ostatecznie zostaną zamontowane w Kosynierze. Próby przeprowadzono m. in. w trakcie podjazdu pod górę w Bieszczadach, na którą nie ma drogi, a jedynie szlak pieszy. Nietypowy test pozwolił zapoznać się z wytrzymałością podzespołów i ramy.

Bielawscy zamierzają wystartować ze światową kampanią crowdfundingową. Jeśli się powiedzie, to rower trafi do produkcji.

ll

/ 7Elektryczny rower retro z Polski

Obraz
© Materiały prasowe

Bracia Marcin i Michał Bielawscy przez trzy lata pracowali w podpoznańskim Buku nad niecodziennym pojazdem. Stworzyli oni Kosyniera - rower w stylu retro, który posiada napęd elektryczny.

- Nazwa "Kosynier" przypadła nam do gustu ze względu na skojarzenia z zadziornością czy walecznością. Istotne było też to, by cudzoziemcy nie mieli problemów z wypowiedzeniem nazwy marki - powiedział Michał Bielawski. Pojazd powstał przy udziale m. in. jednego z projektantów Ferrari, Mateusza Przystała.

Środki na budowę roweru zebrano na zasadzie crowdfundingu od polskich internautów. Obecnie trwają testy akumulatorów i silników elektrycznych. Nie zapadła jeszcze decyzja, które ostatecznie zostaną zamontowane w Kosynierze. Próby przeprowadzono m. in. w trakcie podjazdu pod górę w Bieszczadach, na którą nie ma drogi, a jedynie szlak pieszy. Nietypowy test pozwolił zapoznać się z wytrzymałością podzespołów i ramy.

Bielawscy zamierzają wystartować ze światową kampanią crowdfundingową. Jeśli się powiedzie, to rower trafi do produkcji.

ll

/ 7Elektryczny rower retro z Polski

Obraz
© Materiały prasowe

Bracia Marcin i Michał Bielawscy przez trzy lata pracowali w podpoznańskim Buku nad niecodziennym pojazdem. Stworzyli oni Kosyniera - rower w stylu retro, który posiada napęd elektryczny.

- Nazwa "Kosynier" przypadła nam do gustu ze względu na skojarzenia z zadziornością czy walecznością. Istotne było też to, by cudzoziemcy nie mieli problemów z wypowiedzeniem nazwy marki - powiedział Michał Bielawski. Pojazd powstał przy udziale m. in. jednego z projektantów Ferrari, Mateusza Przystała.

Środki na budowę roweru zebrano na zasadzie crowdfundingu od polskich internautów. Obecnie trwają testy akumulatorów i silników elektrycznych. Nie zapadła jeszcze decyzja, które ostatecznie zostaną zamontowane w Kosynierze. Próby przeprowadzono m. in. w trakcie podjazdu pod górę w Bieszczadach, na którą nie ma drogi, a jedynie szlak pieszy. Nietypowy test pozwolił zapoznać się z wytrzymałością podzespołów i ramy.

Bielawscy zamierzają wystartować ze światową kampanią crowdfundingową. Jeśli się powiedzie, to rower trafi do produkcji.

ll

/ 7Elektryczny rower retro z Polski

Obraz
© Materiały prasowe

Bracia Marcin i Michał Bielawscy przez trzy lata pracowali w podpoznańskim Buku nad niecodziennym pojazdem. Stworzyli oni Kosyniera - rower w stylu retro, który posiada napęd elektryczny.

- Nazwa "Kosynier" przypadła nam do gustu ze względu na skojarzenia z zadziornością czy walecznością. Istotne było też to, by cudzoziemcy nie mieli problemów z wypowiedzeniem nazwy marki - powiedział Michał Bielawski. Pojazd powstał przy udziale m. in. jednego z projektantów Ferrari, Mateusza Przystała.

Środki na budowę roweru zebrano na zasadzie crowdfundingu od polskich internautów. Obecnie trwają testy akumulatorów i silników elektrycznych. Nie zapadła jeszcze decyzja, które ostatecznie zostaną zamontowane w Kosynierze. Próby przeprowadzono m. in. w trakcie podjazdu pod górę w Bieszczadach, na którą nie ma drogi, a jedynie szlak pieszy. Nietypowy test pozwolił zapoznać się z wytrzymałością podzespołów i ramy.

Bielawscy zamierzają wystartować ze światową kampanią crowdfundingową. Jeśli się powiedzie, to rower trafi do produkcji.

ll

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła