Koniec produkcji Forda Ka w Tychach
Ostatni w historii tyskiej fabryki FCA Ford Ka zjechał juz z taśmy produkcyjnej. Zakończyła się tym samym ośmioletnia współpraca pomiędzy koncernami, dotycząca produkcji w polskim zakładzie najmniejszego modelu z błękitnym owalem na masce. Od 2008 r. z Tychów wyjechało ponad pół miliona takich aut. Nowa, trzecia generacja modelu będzie powstawać w Brazylii.
Ford Ka 1996 - 2016
Zakończyła się tym samym ośmioletnia współpraca pomiędzy koncernami, dotycząca produkcji w polskim zakładzie najmniejszego modelu z błękitnym owalem na masce. Od 2008 r. z Tychów wyjechało ponad pół miliona takich aut. Nowa, trzecia generacja modelu będzie powstawać w Brazylii.
Ford Ka Mk. I 1996 - 2008
Ostatni w historii tyskiej fabryki FCA Ford Ka zjechał już z taśmy produkcyjnej. Zakończyła się tym samym ośmioletnia współpraca pomiędzy koncernami, dotycząca produkcji w polskim zakładzie najmniejszego modelu z błękitnym owalem na masce. Od 2008 r. z Tychów wyjechało ponad pół miliona takich aut. Nowa, trzecia generacja modelu będzie powstawać w Brazylii.
Street Ka i Kylie Minogue
Ostatni w historii tyskiej fabryki FCA Ford Ka zjechał już z taśmy produkcyjnej. Zakończyła się tym samym ośmioletnia współpraca pomiędzy koncernami, dotycząca produkcji w polskim zakładzie najmniejszego modelu z błękitnym owalem na masce. Od 2008 r. z Tychów wyjechało ponad pół miliona takich aut. Nowa, trzecia generacja modelu będzie powstawać w Brazylii.
Street Ka winter edition
Ostatni w historii tyskiej fabryki FCA Ford Ka zjechał już z taśmy produkcyjnej. Zakończyła się tym samym ośmioletnia współpraca pomiędzy koncernami, dotycząca produkcji w polskim zakładzie najmniejszego modelu z błękitnym owalem na masce. Od 2008 r. z Tychów wyjechało ponad pół miliona takich aut. Nowa, trzecia generacja modelu będzie powstawać w Brazylii.
Ford Ka Mk. I
Ostatni w historii tyskiej fabryki FCA Ford Ka zjechał już z taśmy produkcyjnej. Zakończyła się tym samym ośmioletnia współpraca pomiędzy koncernami, dotycząca produkcji w polskim zakładzie najmniejszego modelu z błękitnym owalem na masce. Od 2008 r. z Tychów wyjechało ponad pół miliona takich aut. Nowa, trzecia generacja modelu będzie powstawać w Brazylii.
Ford Ka Mk. II 2008 - 2016
Ostatni w historii tyskiej fabryki FCA Ford Ka zjechał już z taśmy produkcyjnej. Zakończyła się tym samym ośmioletnia współpraca pomiędzy koncernami, dotycząca produkcji w polskim zakładzie najmniejszego modelu z błękitnym owalem na masce. Od 2008 r. z Tychów wyjechało ponad pół miliona takich aut. Nowa, trzecia generacja modelu będzie powstawać w Brazylii.
Ford Ka Mk. II
Ostatni w historii tyskiej fabryki FCA Ford Ka zjechał już z taśmy produkcyjnej. Zakończyła się tym samym ośmioletnia współpraca pomiędzy koncernami, dotycząca produkcji w polskim zakładzie najmniejszego modelu z błękitnym owalem na masce. Od 2008 r. z Tychów wyjechało ponad pół miliona takich aut. Nowa, trzecia generacja modelu będzie powstawać w Brazylii.
Ford Ka Mk. III 2016
Ostatni w historii tyskiej fabryki FCA Ford Ka zjechał już z taśmy produkcyjnej. Zakończyła się tym samym ośmioletnia współpraca pomiędzy koncernami, dotycząca produkcji w polskim zakładzie najmniejszego modelu z błękitnym owalem na masce. Od 2008 r. z Tychów wyjechało ponad pół miliona takich aut. Nowa, trzecia generacja modelu będzie powstawać w Brazylii.
Ford Ka Mk. III 2016
Ostatni w historii tyskiej fabryki FCA Ford Ka zjechał już z taśmy produkcyjnej. Zakończyła się tym samym ośmioletnia współpraca pomiędzy koncernami, dotycząca produkcji w polskim zakładzie najmniejszego modelu z błękitnym owalem na masce. Od 2008 r. z Tychów wyjechało ponad pół miliona takich aut. Nowa, trzecia generacja modelu będzie powstawać w Brazylii.