Koenigsegg Regera w wersji produkcyjnej

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Koenigsegg zaprezentował gotową do produkcji wersję swojego nowego modelu. Regera otrzymała nietypowy napęd hybrydowy, dzięki któremu oferuje ponad 1500 KM i 2000 Nm momentu obrotowego.

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 10Ekstremalny sprinter

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Koenigsegg zaprezentował gotową do produkcji wersję swojego nowego modelu. Regera otrzymała nietypowy napęd hybrydowy, dzięki któremu oferuje ponad 1500 KM i 2000 Nm momentu obrotowego.

Jeszcze nie tak dawno Christian von Koenigsegg twierdził, że hybrydowe supersamochody to bardziej zabieg marketingowy niż sposób na poprawę osiągów. Zmieniło się to w momencie, gdy wymyślił swój sposób na wydajne połączenie silnika spalinowego z elektrycznym. W przypadku Regery jednostka zasilana prądem zapewnia przyspieszenie przy małych prędkościach i pozwala zrezygnować z tradycyjnej skrzyni biegów.

Koenigsegg Regera rozpędza się do prędkości mocno przekraczającej 400 km/h, jednak znakiem rozpoznawczym szwedzkich superaut jest zawsze szybkość z jaką to robią. W nowym modelu 100 km/h pojawia się na liczniku już po 2,8 s, drugie tyle po 6,6 s. Na tym jednak możliwości auta się nie kończą. Na osiągnięcie 300 km/h Regera potrzebuje zaledwie 10,9 s, czyli tyle, ile popularne auta rozpędzają się do „setki”. Natomiast podróż z prędkością 400 km/h może rozpocząć się już w dwudziestej sekundzie po ruszeniu.

Koenigsegg zapewnia, że mimo tak imponujących osiągów i stosunkowo małej masy (1590 kg ze wszystkimi płynami), Regera jest całkiem komfortowa i dobrze wyciszona. Nie zrezygnowano z takich dodatków jak wi-fi, rozbudowany system multimedialny, czy elektrycznie starowane i podgrzewane fotele.

/ 10Ekstremalny sprinter

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Koenigsegg zaprezentował gotową do produkcji wersję swojego nowego modelu. Regera otrzymała nietypowy napęd hybrydowy, dzięki któremu oferuje ponad 1500 KM i 2000 Nm momentu obrotowego.

Jeszcze nie tak dawno Christian von Koenigsegg twierdził, że hybrydowe supersamochody to bardziej zabieg marketingowy niż sposób na poprawę osiągów. Zmieniło się to w momencie, gdy wymyślił swój sposób na wydajne połączenie silnika spalinowego z elektrycznym. W przypadku Regery jednostka zasilana prądem zapewnia przyspieszenie przy małych prędkościach i pozwala zrezygnować z tradycyjnej skrzyni biegów.

Koenigsegg Regera rozpędza się do prędkości mocno przekraczającej 400 km/h, jednak znakiem rozpoznawczym szwedzkich superaut jest zawsze szybkość z jaką to robią. W nowym modelu 100 km/h pojawia się na liczniku już po 2,8 s, drugie tyle po 6,6 s. Na tym jednak możliwości auta się nie kończą. Na osiągnięcie 300 km/h Regera potrzebuje zaledwie 10,9 s, czyli tyle, ile popularne auta rozpędzają się do „setki”. Natomiast podróż z prędkością 400 km/h może rozpocząć się już w dwudziestej sekundzie po ruszeniu.

Koenigsegg zapewnia, że mimo tak imponujących osiągów i stosunkowo małej masy (1590 kg ze wszystkimi płynami), Regera jest całkiem komfortowa i dobrze wyciszona. Nie zrezygnowano z takich dodatków jak wi-fi, rozbudowany system multimedialny, czy elektrycznie starowane i podgrzewane fotele.

/ 10Ekstremalny sprinter

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Koenigsegg zaprezentował gotową do produkcji wersję swojego nowego modelu. Regera otrzymała nietypowy napęd hybrydowy, dzięki któremu oferuje ponad 1500 KM i 2000 Nm momentu obrotowego.

Jeszcze nie tak dawno Christian von Koenigsegg twierdził, że hybrydowe supersamochody to bardziej zabieg marketingowy niż sposób na poprawę osiągów. Zmieniło się to w momencie, gdy wymyślił swój sposób na wydajne połączenie silnika spalinowego z elektrycznym. W przypadku Regery jednostka zasilana prądem zapewnia przyspieszenie przy małych prędkościach i pozwala zrezygnować z tradycyjnej skrzyni biegów.

Koenigsegg Regera rozpędza się do prędkości mocno przekraczającej 400 km/h, jednak znakiem rozpoznawczym szwedzkich superaut jest zawsze szybkość z jaką to robią. W nowym modelu 100 km/h pojawia się na liczniku już po 2,8 s, drugie tyle po 6,6 s. Na tym jednak możliwości auta się nie kończą. Na osiągnięcie 300 km/h Regera potrzebuje zaledwie 10,9 s, czyli tyle, ile popularne auta rozpędzają się do „setki”. Natomiast podróż z prędkością 400 km/h może rozpocząć się już w dwudziestej sekundzie po ruszeniu.

Koenigsegg zapewnia, że mimo tak imponujących osiągów i stosunkowo małej masy (1590 kg ze wszystkimi płynami), Regera jest całkiem komfortowa i dobrze wyciszona. Nie zrezygnowano z takich dodatków jak wi-fi, rozbudowany system multimedialny, czy elektrycznie starowane i podgrzewane fotele.

/ 10Ekstremalny sprinter

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Koenigsegg zaprezentował gotową do produkcji wersję swojego nowego modelu. Regera otrzymała nietypowy napęd hybrydowy, dzięki któremu oferuje ponad 1500 KM i 2000 Nm momentu obrotowego.

Jeszcze nie tak dawno Christian von Koenigsegg twierdził, że hybrydowe supersamochody to bardziej zabieg marketingowy niż sposób na poprawę osiągów. Zmieniło się to w momencie, gdy wymyślił swój sposób na wydajne połączenie silnika spalinowego z elektrycznym. W przypadku Regery jednostka zasilana prądem zapewnia przyspieszenie przy małych prędkościach i pozwala zrezygnować z tradycyjnej skrzyni biegów.

Koenigsegg Regera rozpędza się do prędkości mocno przekraczającej 400 km/h, jednak znakiem rozpoznawczym szwedzkich superaut jest zawsze szybkość z jaką to robią. W nowym modelu 100 km/h pojawia się na liczniku już po 2,8 s, drugie tyle po 6,6 s. Na tym jednak możliwości auta się nie kończą. Na osiągnięcie 300 km/h Regera potrzebuje zaledwie 10,9 s, czyli tyle, ile popularne auta rozpędzają się do „setki”. Natomiast podróż z prędkością 400 km/h może rozpocząć się już w dwudziestej sekundzie po ruszeniu.

Koenigsegg zapewnia, że mimo tak imponujących osiągów i stosunkowo małej masy (1590 kg ze wszystkimi płynami), Regera jest całkiem komfortowa i dobrze wyciszona. Nie zrezygnowano z takich dodatków jak wi-fi, rozbudowany system multimedialny, czy elektrycznie starowane i podgrzewane fotele.

/ 10Ekstremalny sprinter

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Koenigsegg zaprezentował gotową do produkcji wersję swojego nowego modelu. Regera otrzymała nietypowy napęd hybrydowy, dzięki któremu oferuje ponad 1500 KM i 2000 Nm momentu obrotowego.

Jeszcze nie tak dawno Christian von Koenigsegg twierdził, że hybrydowe supersamochody to bardziej zabieg marketingowy niż sposób na poprawę osiągów. Zmieniło się to w momencie, gdy wymyślił swój sposób na wydajne połączenie silnika spalinowego z elektrycznym. W przypadku Regery jednostka zasilana prądem zapewnia przyspieszenie przy małych prędkościach i pozwala zrezygnować z tradycyjnej skrzyni biegów.

Koenigsegg Regera rozpędza się do prędkości mocno przekraczającej 400 km/h, jednak znakiem rozpoznawczym szwedzkich superaut jest zawsze szybkość z jaką to robią. W nowym modelu 100 km/h pojawia się na liczniku już po 2,8 s, drugie tyle po 6,6 s. Na tym jednak możliwości auta się nie kończą. Na osiągnięcie 300 km/h Regera potrzebuje zaledwie 10,9 s, czyli tyle, ile popularne auta rozpędzają się do „setki”. Natomiast podróż z prędkością 400 km/h może rozpocząć się już w dwudziestej sekundzie po ruszeniu.

Koenigsegg zapewnia, że mimo tak imponujących osiągów i stosunkowo małej masy (1590 kg ze wszystkimi płynami), Regera jest całkiem komfortowa i dobrze wyciszona. Nie zrezygnowano z takich dodatków jak wi-fi, rozbudowany system multimedialny, czy elektrycznie starowane i podgrzewane fotele.

/ 10Ekstremalny sprinter

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Koenigsegg zaprezentował gotową do produkcji wersję swojego nowego modelu. Regera otrzymała nietypowy napęd hybrydowy, dzięki któremu oferuje ponad 1500 KM i 2000 Nm momentu obrotowego.

Jeszcze nie tak dawno Christian von Koenigsegg twierdził, że hybrydowe supersamochody to bardziej zabieg marketingowy niż sposób na poprawę osiągów. Zmieniło się to w momencie, gdy wymyślił swój sposób na wydajne połączenie silnika spalinowego z elektrycznym. W przypadku Regery jednostka zasilana prądem zapewnia przyspieszenie przy małych prędkościach i pozwala zrezygnować z tradycyjnej skrzyni biegów.

Koenigsegg Regera rozpędza się do prędkości mocno przekraczającej 400 km/h, jednak znakiem rozpoznawczym szwedzkich superaut jest zawsze szybkość z jaką to robią. W nowym modelu 100 km/h pojawia się na liczniku już po 2,8 s, drugie tyle po 6,6 s. Na tym jednak możliwości auta się nie kończą. Na osiągnięcie 300 km/h Regera potrzebuje zaledwie 10,9 s, czyli tyle, ile popularne auta rozpędzają się do „setki”. Natomiast podróż z prędkością 400 km/h może rozpocząć się już w dwudziestej sekundzie po ruszeniu.

Koenigsegg zapewnia, że mimo tak imponujących osiągów i stosunkowo małej masy (1590 kg ze wszystkimi płynami), Regera jest całkiem komfortowa i dobrze wyciszona. Nie zrezygnowano z takich dodatków jak wi-fi, rozbudowany system multimedialny, czy elektrycznie starowane i podgrzewane fotele.

/ 10Ekstremalny sprinter

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Koenigsegg zaprezentował gotową do produkcji wersję swojego nowego modelu. Regera otrzymała nietypowy napęd hybrydowy, dzięki któremu oferuje ponad 1500 KM i 2000 Nm momentu obrotowego.

Jeszcze nie tak dawno Christian von Koenigsegg twierdził, że hybrydowe supersamochody to bardziej zabieg marketingowy niż sposób na poprawę osiągów. Zmieniło się to w momencie, gdy wymyślił swój sposób na wydajne połączenie silnika spalinowego z elektrycznym. W przypadku Regery jednostka zasilana prądem zapewnia przyspieszenie przy małych prędkościach i pozwala zrezygnować z tradycyjnej skrzyni biegów.

Koenigsegg Regera rozpędza się do prędkości mocno przekraczającej 400 km/h, jednak znakiem rozpoznawczym szwedzkich superaut jest zawsze szybkość z jaką to robią. W nowym modelu 100 km/h pojawia się na liczniku już po 2,8 s, drugie tyle po 6,6 s. Na tym jednak możliwości auta się nie kończą. Na osiągnięcie 300 km/h Regera potrzebuje zaledwie 10,9 s, czyli tyle, ile popularne auta rozpędzają się do „setki”. Natomiast podróż z prędkością 400 km/h może rozpocząć się już w dwudziestej sekundzie po ruszeniu.

Koenigsegg zapewnia, że mimo tak imponujących osiągów i stosunkowo małej masy (1590 kg ze wszystkimi płynami), Regera jest całkiem komfortowa i dobrze wyciszona. Nie zrezygnowano z takich dodatków jak wi-fi, rozbudowany system multimedialny, czy elektrycznie starowane i podgrzewane fotele.

/ 10Ekstremalny sprinter

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Koenigsegg zaprezentował gotową do produkcji wersję swojego nowego modelu. Regera otrzymała nietypowy napęd hybrydowy, dzięki któremu oferuje ponad 1500 KM i 2000 Nm momentu obrotowego.

Jeszcze nie tak dawno Christian von Koenigsegg twierdził, że hybrydowe supersamochody to bardziej zabieg marketingowy niż sposób na poprawę osiągów. Zmieniło się to w momencie, gdy wymyślił swój sposób na wydajne połączenie silnika spalinowego z elektrycznym. W przypadku Regery jednostka zasilana prądem zapewnia przyspieszenie przy małych prędkościach i pozwala zrezygnować z tradycyjnej skrzyni biegów.

Koenigsegg Regera rozpędza się do prędkości mocno przekraczającej 400 km/h, jednak znakiem rozpoznawczym szwedzkich superaut jest zawsze szybkość z jaką to robią. W nowym modelu 100 km/h pojawia się na liczniku już po 2,8 s, drugie tyle po 6,6 s. Na tym jednak możliwości auta się nie kończą. Na osiągnięcie 300 km/h Regera potrzebuje zaledwie 10,9 s, czyli tyle, ile popularne auta rozpędzają się do „setki”. Natomiast podróż z prędkością 400 km/h może rozpocząć się już w dwudziestej sekundzie po ruszeniu.

Koenigsegg zapewnia, że mimo tak imponujących osiągów i stosunkowo małej masy (1590 kg ze wszystkimi płynami), Regera jest całkiem komfortowa i dobrze wyciszona. Nie zrezygnowano z takich dodatków jak wi-fi, rozbudowany system multimedialny, czy elektrycznie starowane i podgrzewane fotele.

/ 10Ekstremalny sprinter

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Koenigsegg zaprezentował gotową do produkcji wersję swojego nowego modelu. Regera otrzymała nietypowy napęd hybrydowy, dzięki któremu oferuje ponad 1500 KM i 2000 Nm momentu obrotowego.

Jeszcze nie tak dawno Christian von Koenigsegg twierdził, że hybrydowe supersamochody to bardziej zabieg marketingowy niż sposób na poprawę osiągów. Zmieniło się to w momencie, gdy wymyślił swój sposób na wydajne połączenie silnika spalinowego z elektrycznym. W przypadku Regery jednostka zasilana prądem zapewnia przyspieszenie przy małych prędkościach i pozwala zrezygnować z tradycyjnej skrzyni biegów.

Koenigsegg Regera rozpędza się do prędkości mocno przekraczającej 400 km/h, jednak znakiem rozpoznawczym szwedzkich superaut jest zawsze szybkość z jaką to robią. W nowym modelu 100 km/h pojawia się na liczniku już po 2,8 s, drugie tyle po 6,6 s. Na tym jednak możliwości auta się nie kończą. Na osiągnięcie 300 km/h Regera potrzebuje zaledwie 10,9 s, czyli tyle, ile popularne auta rozpędzają się do „setki”. Natomiast podróż z prędkością 400 km/h może rozpocząć się już w dwudziestej sekundzie po ruszeniu.

Koenigsegg zapewnia, że mimo tak imponujących osiągów i stosunkowo małej masy (1590 kg ze wszystkimi płynami), Regera jest całkiem komfortowa i dobrze wyciszona. Nie zrezygnowano z takich dodatków jak wi-fi, rozbudowany system multimedialny, czy elektrycznie starowane i podgrzewane fotele.

10 / 10Ekstremalny sprinter

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Koenigsegg zaprezentował gotową do produkcji wersję swojego nowego modelu. Regera otrzymała nietypowy napęd hybrydowy, dzięki któremu oferuje ponad 1500 KM i 2000 Nm momentu obrotowego.

Jeszcze nie tak dawno Christian von Koenigsegg twierdził, że hybrydowe supersamochody to bardziej zabieg marketingowy niż sposób na poprawę osiągów. Zmieniło się to w momencie, gdy wymyślił swój sposób na wydajne połączenie silnika spalinowego z elektrycznym. W przypadku Regery jednostka zasilana prądem zapewnia przyspieszenie przy małych prędkościach i pozwala zrezygnować z tradycyjnej skrzyni biegów.

Koenigsegg Regera rozpędza się do prędkości mocno przekraczającej 400 km/h, jednak znakiem rozpoznawczym szwedzkich superaut jest zawsze szybkość z jaką to robią. W nowym modelu 100 km/h pojawia się na liczniku już po 2,8 s, drugie tyle po 6,6 s. Na tym jednak możliwości auta się nie kończą. Na osiągnięcie 300 km/h Regera potrzebuje zaledwie 10,9 s, czyli tyle, ile popularne auta rozpędzają się do „setki”. Natomiast podróż z prędkością 400 km/h może rozpocząć się już w dwudziestej sekundzie po ruszeniu.

Koenigsegg zapewnia, że mimo tak imponujących osiągów i stosunkowo małej masy (1590 kg ze wszystkimi płynami), Regera jest całkiem komfortowa i dobrze wyciszona. Nie zrezygnowano z takich dodatków jak wi-fi, rozbudowany system multimedialny, czy elektrycznie starowane i podgrzewane fotele.

Wybrane dla Ciebie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie