Trwa ładowanie...
04-03-2015 10:42

Już niedługo Jeepy z dostępem do Facebooka

Już niedługo Jeepy z dostępem do FacebookaŹródło: wp.pl/Marek Wieliński
d4chpks
d4chpks

Marka Jeep prezentuje się na Salonie w Genewie ze stoiskiem, które pokazuje dwa oblicza gamy: z jednej strony swoje DNA ukierunkowane na jazdę off-roadową w najczystszej i najbardziej ekstremalnej postaci, wyrażającą się w zastosowaniu szlachetnych materiałów naturalnych, takich jak drewno i kamień, z drugiej strony bardziej technologiczne i nowoczesne oblicze marki, właściwe dla najbardziej topowych samochodów z gamy, które podkreślone jest użyciem stali oraz ogromną powierzchnią ściany Led, umieszczonej w głębi stoiska.

W specjalnej części stoiska można będzie z bliska zobaczyć niektóre ekskluzywne akcesoria i oryginalne części zamienne Jeepa, wykonane we współpracy z Mopar. Poza tym, dostępna będzie cała kolekcja oficjalnego merchandisingu Jeepa, w tym artykuły przeznaczone dla Jeep® Owners Group (JOG), jedynego oficjalnego klubu marki Jeep zarządzanego centralnie przez markę, aktywnej już w 9 krajach europejskich, która rozpoczęła swoja działalność pod koniec zeszłego roku.

Wreszcie, dzięki rozdawanym materiałom informacyjnym dostępnym na stoisku, odwiedzający będą mogli poznać produkty oferowane przez FCA Bank, spółkę finansową wyspecjalizowaną w branży motoryzacyjnej. Spółka działa na głównych rynkach europejskich - w Szwajcarii za pośrednictwem FC Capital Suisse SA - i przyświeca jej jeden cel: wspieranie sprzedaży samochodów wszystkich marek FCA za pośrednictwem innowacyjnych produktów finansowych, wraz z usługami o wysokiej wartości dodanej, przeznaczonymi dla sieci dealerów, Klientów prywatnych i firm.

Źródło Jeep

mp/moto.wp.pl

d4chpks
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4chpks
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj