Już niedługo Jeepy z dostępem do Facebooka
Marka Jeep prezentuje się na Salonie w Genewie ze stoiskiem, które pokazuje dwa oblicza gamy: z jednej strony swoje DNA ukierunkowane na jazdę off-roadową w najczystszej i najbardziej ekstremalnej postaci, wyrażającą się w zastosowaniu szlachetnych materiałów naturalnych, takich jak drewno i kamień, z drugiej strony bardziej technologiczne i nowoczesne oblicze marki, właściwe dla najbardziej topowych samochodów z gamy, które podkreślone jest użyciem stali oraz ogromną powierzchnią ściany Led, umieszczonej w głębi stoiska.
W specjalnej części stoiska można będzie z bliska zobaczyć niektóre ekskluzywne akcesoria i oryginalne części zamienne Jeepa, wykonane we współpracy z Mopar. Poza tym, dostępna będzie cała kolekcja oficjalnego merchandisingu Jeepa, w tym artykuły przeznaczone dla Jeep® Owners Group (JOG), jedynego oficjalnego klubu marki Jeep zarządzanego centralnie przez markę, aktywnej już w 9 krajach europejskich, która rozpoczęła swoja działalność pod koniec zeszłego roku.
Wreszcie, dzięki rozdawanym materiałom informacyjnym dostępnym na stoisku, odwiedzający będą mogli poznać produkty oferowane przez FCA Bank, spółkę finansową wyspecjalizowaną w branży motoryzacyjnej. Spółka działa na głównych rynkach europejskich - w Szwajcarii za pośrednictwem FC Capital Suisse SA - i przyświeca jej jeden cel: wspieranie sprzedaży samochodów wszystkich marek FCA za pośrednictwem innowacyjnych produktów finansowych, wraz z usługami o wysokiej wartości dodanej, przeznaczonymi dla sieci dealerów, Klientów prywatnych i firm.
Źródło Jeep
mp/moto.wp.pl