Porsche Cayenne - jedni kochają je za dostojny wygląd, osiągi oraz uniwersalność, inni z kolei nienawidzą za zniszczenie sportowego charakteru marki. Animozje te jeszcze wzrosną, gdyż na rynku pojawił się edo Competition Cayenne GTS.
Pakiet aerodynamiczny i wzmocnienie silnika, które wykonała firma specjalizująca się do tej pory w samochodach sportowych sprawił, że Cayenne GTS stało się jeszcze bardziej monstrualne niż auto seryjne.
Najważniejsze modyfikacje są najmniej widoczne, gdyż znajdują się pod maską tego monstrum. Przeprogramowanie komputera sterującego pracą silnika, oraz przebudowa układu wydechowego, pozwoliły rozkręcić silnik samochodu do 450 KM oraz 530 Nm momentu obrotowego. Pozwala to, temu 2-tonowemu wehikułowi rozpędzić się do pierwszej setki w zaledwie 6,2 sekundy oraz osiągnąć prędkość maksymalną 240 km/h.
Aby samochód dało się kontrolować edo Competition wyposażyło do w potężne, 22-calowe aluminiowe felgi, wzmocnione stalowymi obręczami. Ukryto za nimi całkiem nowe hamulce. Sześciotłokowe jednolite zaciski w połączeniu z tarczami o rozmiarze 380x38 mm, potrafią skutecznie zatrzymać samochód.
* WIĘCEJ ZDJĘĆ W GALERII * Edo wyposażyło Cayenne również w sportowe zawieszenie, które może zostać ustawione według życzenia kierowcy. Do wyboru ma on aż 14 różnych konfiguracji. Dzięki nim można dowolnie ustawić wysokość zawieszenia zarówno z przodu jak i z tyłu.
LOPEZ