Hyundai ix35

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 26Nowa twarz popularnego Koreańczyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hyundai na stałe zadomowił się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się marek w Polsce, a jego najnowsze propozycje bez kompleksów konkurują z japońskimi i niemieckimi samochodami. Największym zainteresowaniem na Starym Kontynencie cieszy się kompaktowy i30, ale tuż za nim uplasował się nieco uterenowiony ix35.

Auto będące bliźniaczą konstrukcją Kii Sportage, już pod koniec lata zadebiutuje w odświeżonej wersji, a za kilkanaście miesięcy będziemy mogli dostrzec na ulicach wodorową odmianę. Przed oficjalną premierą odwiedziliśmy czeskie zakłady produkcyjne, aby przekonać się na własnej skórze, czy poddany liftingowi model, ma szansę poprawić słupki sprzedaży.

Kompaktowy crossover koreańskiego pochodzenia zadebiutuje w Polsce późnym latem lub wczesną jesienią. W tym samym czasie, poznamy zapewne odświeżoną Kię Sportage. Nie znamy jeszcze cen Hyundaia, ale powinny one pozostać na aktualnym poziomie. Wszystkie egzemplarze trafiać będą do Polski wprost z postawionej kosztem miliarda euro fabryki w czeskich Nosovicach.

/ 26Nowa twarz popularnego Koreańczyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hyundai na stałe zadomowił się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się marek w Polsce, a jego najnowsze propozycje bez kompleksów konkurują z japońskimi i niemieckimi samochodami. Największym zainteresowaniem na Starym Kontynencie cieszy się kompaktowy i30, ale tuż za nim uplasował się nieco uterenowiony ix35.

Auto będące bliźniaczą konstrukcją Kii Sportage, już pod koniec lata zadebiutuje w odświeżonej wersji, a za kilkanaście miesięcy będziemy mogli dostrzec na ulicach wodorową odmianę. Przed oficjalną premierą odwiedziliśmy czeskie zakłady produkcyjne, aby przekonać się na własnej skórze, czy poddany liftingowi model, ma szansę poprawić słupki sprzedaży.

Kompaktowy crossover koreańskiego pochodzenia zadebiutuje w Polsce późnym latem lub wczesną jesienią. W tym samym czasie, poznamy zapewne odświeżoną Kię Sportage. Nie znamy jeszcze cen Hyundaia, ale powinny one pozostać na aktualnym poziomie. Wszystkie egzemplarze trafiać będą do Polski wprost z postawionej kosztem miliarda euro fabryki w czeskich Nosovicach.

/ 26Nowa twarz popularnego Koreańczyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hyundai na stałe zadomowił się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się marek w Polsce, a jego najnowsze propozycje bez kompleksów konkurują z japońskimi i niemieckimi samochodami. Największym zainteresowaniem na Starym Kontynencie cieszy się kompaktowy i30, ale tuż za nim uplasował się nieco uterenowiony ix35.

Auto będące bliźniaczą konstrukcją Kii Sportage, już pod koniec lata zadebiutuje w odświeżonej wersji, a za kilkanaście miesięcy będziemy mogli dostrzec na ulicach wodorową odmianę. Przed oficjalną premierą odwiedziliśmy czeskie zakłady produkcyjne, aby przekonać się na własnej skórze, czy poddany liftingowi model, ma szansę poprawić słupki sprzedaży.

Kompaktowy crossover koreańskiego pochodzenia zadebiutuje w Polsce późnym latem lub wczesną jesienią. W tym samym czasie, poznamy zapewne odświeżoną Kię Sportage. Nie znamy jeszcze cen Hyundaia, ale powinny one pozostać na aktualnym poziomie. Wszystkie egzemplarze trafiać będą do Polski wprost z postawionej kosztem miliarda euro fabryki w czeskich Nosovicach.

/ 26Nowa twarz popularnego Koreańczyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hyundai na stałe zadomowił się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się marek w Polsce, a jego najnowsze propozycje bez kompleksów konkurują z japońskimi i niemieckimi samochodami. Największym zainteresowaniem na Starym Kontynencie cieszy się kompaktowy i30, ale tuż za nim uplasował się nieco uterenowiony ix35.

Auto będące bliźniaczą konstrukcją Kii Sportage, już pod koniec lata zadebiutuje w odświeżonej wersji, a za kilkanaście miesięcy będziemy mogli dostrzec na ulicach wodorową odmianę. Przed oficjalną premierą odwiedziliśmy czeskie zakłady produkcyjne, aby przekonać się na własnej skórze, czy poddany liftingowi model, ma szansę poprawić słupki sprzedaży.

Kompaktowy crossover koreańskiego pochodzenia zadebiutuje w Polsce późnym latem lub wczesną jesienią. W tym samym czasie, poznamy zapewne odświeżoną Kię Sportage. Nie znamy jeszcze cen Hyundaia, ale powinny one pozostać na aktualnym poziomie. Wszystkie egzemplarze trafiać będą do Polski wprost z postawionej kosztem miliarda euro fabryki w czeskich Nosovicach.

/ 26Nowa twarz popularnego Koreańczyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hyundai na stałe zadomowił się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się marek w Polsce, a jego najnowsze propozycje bez kompleksów konkurują z japońskimi i niemieckimi samochodami. Największym zainteresowaniem na Starym Kontynencie cieszy się kompaktowy i30, ale tuż za nim uplasował się nieco uterenowiony ix35.

Auto będące bliźniaczą konstrukcją Kii Sportage, już pod koniec lata zadebiutuje w odświeżonej wersji, a za kilkanaście miesięcy będziemy mogli dostrzec na ulicach wodorową odmianę. Przed oficjalną premierą odwiedziliśmy czeskie zakłady produkcyjne, aby przekonać się na własnej skórze, czy poddany liftingowi model, ma szansę poprawić słupki sprzedaży.

Kompaktowy crossover koreańskiego pochodzenia zadebiutuje w Polsce późnym latem lub wczesną jesienią. W tym samym czasie, poznamy zapewne odświeżoną Kię Sportage. Nie znamy jeszcze cen Hyundaia, ale powinny one pozostać na aktualnym poziomie. Wszystkie egzemplarze trafiać będą do Polski wprost z postawionej kosztem miliarda euro fabryki w czeskich Nosovicach.

/ 26Nowa twarz popularnego Koreańczyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hyundai na stałe zadomowił się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się marek w Polsce, a jego najnowsze propozycje bez kompleksów konkurują z japońskimi i niemieckimi samochodami. Największym zainteresowaniem na Starym Kontynencie cieszy się kompaktowy i30, ale tuż za nim uplasował się nieco uterenowiony ix35.

Auto będące bliźniaczą konstrukcją Kii Sportage, już pod koniec lata zadebiutuje w odświeżonej wersji, a za kilkanaście miesięcy będziemy mogli dostrzec na ulicach wodorową odmianę. Przed oficjalną premierą odwiedziliśmy czeskie zakłady produkcyjne, aby przekonać się na własnej skórze, czy poddany liftingowi model, ma szansę poprawić słupki sprzedaży.

Kompaktowy crossover koreańskiego pochodzenia zadebiutuje w Polsce późnym latem lub wczesną jesienią. W tym samym czasie, poznamy zapewne odświeżoną Kię Sportage. Nie znamy jeszcze cen Hyundaia, ale powinny one pozostać na aktualnym poziomie. Wszystkie egzemplarze trafiać będą do Polski wprost z postawionej kosztem miliarda euro fabryki w czeskich Nosovicach.

/ 26Nowa twarz popularnego Koreańczyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hyundai na stałe zadomowił się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się marek w Polsce, a jego najnowsze propozycje bez kompleksów konkurują z japońskimi i niemieckimi samochodami. Największym zainteresowaniem na Starym Kontynencie cieszy się kompaktowy i30, ale tuż za nim uplasował się nieco uterenowiony ix35.

Auto będące bliźniaczą konstrukcją Kii Sportage, już pod koniec lata zadebiutuje w odświeżonej wersji, a za kilkanaście miesięcy będziemy mogli dostrzec na ulicach wodorową odmianę. Przed oficjalną premierą odwiedziliśmy czeskie zakłady produkcyjne, aby przekonać się na własnej skórze, czy poddany liftingowi model, ma szansę poprawić słupki sprzedaży.

Kompaktowy crossover koreańskiego pochodzenia zadebiutuje w Polsce późnym latem lub wczesną jesienią. W tym samym czasie, poznamy zapewne odświeżoną Kię Sportage. Nie znamy jeszcze cen Hyundaia, ale powinny one pozostać na aktualnym poziomie. Wszystkie egzemplarze trafiać będą do Polski wprost z postawionej kosztem miliarda euro fabryki w czeskich Nosovicach.

/ 26Nowa twarz popularnego Koreańczyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hyundai na stałe zadomowił się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się marek w Polsce, a jego najnowsze propozycje bez kompleksów konkurują z japońskimi i niemieckimi samochodami. Największym zainteresowaniem na Starym Kontynencie cieszy się kompaktowy i30, ale tuż za nim uplasował się nieco uterenowiony ix35.

Auto będące bliźniaczą konstrukcją Kii Sportage, już pod koniec lata zadebiutuje w odświeżonej wersji, a za kilkanaście miesięcy będziemy mogli dostrzec na ulicach wodorową odmianę. Przed oficjalną premierą odwiedziliśmy czeskie zakłady produkcyjne, aby przekonać się na własnej skórze, czy poddany liftingowi model, ma szansę poprawić słupki sprzedaży.

Kompaktowy crossover koreańskiego pochodzenia zadebiutuje w Polsce późnym latem lub wczesną jesienią. W tym samym czasie, poznamy zapewne odświeżoną Kię Sportage. Nie znamy jeszcze cen Hyundaia, ale powinny one pozostać na aktualnym poziomie. Wszystkie egzemplarze trafiać będą do Polski wprost z postawionej kosztem miliarda euro fabryki w czeskich Nosovicach.

/ 26Nowa twarz popularnego Koreańczyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hyundai na stałe zadomowił się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się marek w Polsce, a jego najnowsze propozycje bez kompleksów konkurują z japońskimi i niemieckimi samochodami. Największym zainteresowaniem na Starym Kontynencie cieszy się kompaktowy i30, ale tuż za nim uplasował się nieco uterenowiony ix35.

Auto będące bliźniaczą konstrukcją Kii Sportage, już pod koniec lata zadebiutuje w odświeżonej wersji, a za kilkanaście miesięcy będziemy mogli dostrzec na ulicach wodorową odmianę. Przed oficjalną premierą odwiedziliśmy czeskie zakłady produkcyjne, aby przekonać się na własnej skórze, czy poddany liftingowi model, ma szansę poprawić słupki sprzedaży.

Kompaktowy crossover koreańskiego pochodzenia zadebiutuje w Polsce późnym latem lub wczesną jesienią. W tym samym czasie, poznamy zapewne odświeżoną Kię Sportage. Nie znamy jeszcze cen Hyundaia, ale powinny one pozostać na aktualnym poziomie. Wszystkie egzemplarze trafiać będą do Polski wprost z postawionej kosztem miliarda euro fabryki w czeskich Nosovicach.

10 / 26Nowa twarz popularnego Koreańczyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hyundai na stałe zadomowił się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się marek w Polsce, a jego najnowsze propozycje bez kompleksów konkurują z japońskimi i niemieckimi samochodami. Największym zainteresowaniem na Starym Kontynencie cieszy się kompaktowy i30, ale tuż za nim uplasował się nieco uterenowiony ix35.

Auto będące bliźniaczą konstrukcją Kii Sportage, już pod koniec lata zadebiutuje w odświeżonej wersji, a za kilkanaście miesięcy będziemy mogli dostrzec na ulicach wodorową odmianę. Przed oficjalną premierą odwiedziliśmy czeskie zakłady produkcyjne, aby przekonać się na własnej skórze, czy poddany liftingowi model, ma szansę poprawić słupki sprzedaży.

Kompaktowy crossover koreańskiego pochodzenia zadebiutuje w Polsce późnym latem lub wczesną jesienią. W tym samym czasie, poznamy zapewne odświeżoną Kię Sportage. Nie znamy jeszcze cen Hyundaia, ale powinny one pozostać na aktualnym poziomie. Wszystkie egzemplarze trafiać będą do Polski wprost z postawionej kosztem miliarda euro fabryki w czeskich Nosovicach.

11 / 26Nowa twarz popularnego Koreańczyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hyundai na stałe zadomowił się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się marek w Polsce, a jego najnowsze propozycje bez kompleksów konkurują z japońskimi i niemieckimi samochodami. Największym zainteresowaniem na Starym Kontynencie cieszy się kompaktowy i30, ale tuż za nim uplasował się nieco uterenowiony ix35.

Auto będące bliźniaczą konstrukcją Kii Sportage, już pod koniec lata zadebiutuje w odświeżonej wersji, a za kilkanaście miesięcy będziemy mogli dostrzec na ulicach wodorową odmianę. Przed oficjalną premierą odwiedziliśmy czeskie zakłady produkcyjne, aby przekonać się na własnej skórze, czy poddany liftingowi model, ma szansę poprawić słupki sprzedaży.

Kompaktowy crossover koreańskiego pochodzenia zadebiutuje w Polsce późnym latem lub wczesną jesienią. W tym samym czasie, poznamy zapewne odświeżoną Kię Sportage. Nie znamy jeszcze cen Hyundaia, ale powinny one pozostać na aktualnym poziomie. Wszystkie egzemplarze trafiać będą do Polski wprost z postawionej kosztem miliarda euro fabryki w czeskich Nosovicach.

12 / 26Nowa twarz popularnego Koreańczyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hyundai na stałe zadomowił się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się marek w Polsce, a jego najnowsze propozycje bez kompleksów konkurują z japońskimi i niemieckimi samochodami. Największym zainteresowaniem na Starym Kontynencie cieszy się kompaktowy i30, ale tuż za nim uplasował się nieco uterenowiony ix35.

Auto będące bliźniaczą konstrukcją Kii Sportage, już pod koniec lata zadebiutuje w odświeżonej wersji, a za kilkanaście miesięcy będziemy mogli dostrzec na ulicach wodorową odmianę. Przed oficjalną premierą odwiedziliśmy czeskie zakłady produkcyjne, aby przekonać się na własnej skórze, czy poddany liftingowi model, ma szansę poprawić słupki sprzedaży.

Kompaktowy crossover koreańskiego pochodzenia zadebiutuje w Polsce późnym latem lub wczesną jesienią. W tym samym czasie, poznamy zapewne odświeżoną Kię Sportage. Nie znamy jeszcze cen Hyundaia, ale powinny one pozostać na aktualnym poziomie. Wszystkie egzemplarze trafiać będą do Polski wprost z postawionej kosztem miliarda euro fabryki w czeskich Nosovicach.

13 / 26Nowa twarz popularnego Koreańczyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hyundai na stałe zadomowił się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się marek w Polsce, a jego najnowsze propozycje bez kompleksów konkurują z japońskimi i niemieckimi samochodami. Największym zainteresowaniem na Starym Kontynencie cieszy się kompaktowy i30, ale tuż za nim uplasował się nieco uterenowiony ix35.

Auto będące bliźniaczą konstrukcją Kii Sportage, już pod koniec lata zadebiutuje w odświeżonej wersji, a za kilkanaście miesięcy będziemy mogli dostrzec na ulicach wodorową odmianę. Przed oficjalną premierą odwiedziliśmy czeskie zakłady produkcyjne, aby przekonać się na własnej skórze, czy poddany liftingowi model, ma szansę poprawić słupki sprzedaży.

Kompaktowy crossover koreańskiego pochodzenia zadebiutuje w Polsce późnym latem lub wczesną jesienią. W tym samym czasie, poznamy zapewne odświeżoną Kię Sportage. Nie znamy jeszcze cen Hyundaia, ale powinny one pozostać na aktualnym poziomie. Wszystkie egzemplarze trafiać będą do Polski wprost z postawionej kosztem miliarda euro fabryki w czeskich Nosovicach.

14 / 26Nowa twarz popularnego Koreańczyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hyundai na stałe zadomowił się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się marek w Polsce, a jego najnowsze propozycje bez kompleksów konkurują z japońskimi i niemieckimi samochodami. Największym zainteresowaniem na Starym Kontynencie cieszy się kompaktowy i30, ale tuż za nim uplasował się nieco uterenowiony ix35.

Auto będące bliźniaczą konstrukcją Kii Sportage, już pod koniec lata zadebiutuje w odświeżonej wersji, a za kilkanaście miesięcy będziemy mogli dostrzec na ulicach wodorową odmianę. Przed oficjalną premierą odwiedziliśmy czeskie zakłady produkcyjne, aby przekonać się na własnej skórze, czy poddany liftingowi model, ma szansę poprawić słupki sprzedaży.

Kompaktowy crossover koreańskiego pochodzenia zadebiutuje w Polsce późnym latem lub wczesną jesienią. W tym samym czasie, poznamy zapewne odświeżoną Kię Sportage. Nie znamy jeszcze cen Hyundaia, ale powinny one pozostać na aktualnym poziomie. Wszystkie egzemplarze trafiać będą do Polski wprost z postawionej kosztem miliarda euro fabryki w czeskich Nosovicach.

15 / 26Nowa twarz popularnego Koreańczyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hyundai na stałe zadomowił się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się marek w Polsce, a jego najnowsze propozycje bez kompleksów konkurują z japońskimi i niemieckimi samochodami. Największym zainteresowaniem na Starym Kontynencie cieszy się kompaktowy i30, ale tuż za nim uplasował się nieco uterenowiony ix35.

Auto będące bliźniaczą konstrukcją Kii Sportage, już pod koniec lata zadebiutuje w odświeżonej wersji, a za kilkanaście miesięcy będziemy mogli dostrzec na ulicach wodorową odmianę. Przed oficjalną premierą odwiedziliśmy czeskie zakłady produkcyjne, aby przekonać się na własnej skórze, czy poddany liftingowi model, ma szansę poprawić słupki sprzedaży.

Kompaktowy crossover koreańskiego pochodzenia zadebiutuje w Polsce późnym latem lub wczesną jesienią. W tym samym czasie, poznamy zapewne odświeżoną Kię Sportage. Nie znamy jeszcze cen Hyundaia, ale powinny one pozostać na aktualnym poziomie. Wszystkie egzemplarze trafiać będą do Polski wprost z postawionej kosztem miliarda euro fabryki w czeskich Nosovicach.

16 / 26Nowa twarz popularnego Koreańczyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hyundai na stałe zadomowił się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się marek w Polsce, a jego najnowsze propozycje bez kompleksów konkurują z japońskimi i niemieckimi samochodami. Największym zainteresowaniem na Starym Kontynencie cieszy się kompaktowy i30, ale tuż za nim uplasował się nieco uterenowiony ix35.

Auto będące bliźniaczą konstrukcją Kii Sportage, już pod koniec lata zadebiutuje w odświeżonej wersji, a za kilkanaście miesięcy będziemy mogli dostrzec na ulicach wodorową odmianę. Przed oficjalną premierą odwiedziliśmy czeskie zakłady produkcyjne, aby przekonać się na własnej skórze, czy poddany liftingowi model, ma szansę poprawić słupki sprzedaży.

Kompaktowy crossover koreańskiego pochodzenia zadebiutuje w Polsce późnym latem lub wczesną jesienią. W tym samym czasie, poznamy zapewne odświeżoną Kię Sportage. Nie znamy jeszcze cen Hyundaia, ale powinny one pozostać na aktualnym poziomie. Wszystkie egzemplarze trafiać będą do Polski wprost z postawionej kosztem miliarda euro fabryki w czeskich Nosovicach.

17 / 26Nowa twarz popularnego Koreańczyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hyundai na stałe zadomowił się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się marek w Polsce, a jego najnowsze propozycje bez kompleksów konkurują z japońskimi i niemieckimi samochodami. Największym zainteresowaniem na Starym Kontynencie cieszy się kompaktowy i30, ale tuż za nim uplasował się nieco uterenowiony ix35.

Auto będące bliźniaczą konstrukcją Kii Sportage, już pod koniec lata zadebiutuje w odświeżonej wersji, a za kilkanaście miesięcy będziemy mogli dostrzec na ulicach wodorową odmianę. Przed oficjalną premierą odwiedziliśmy czeskie zakłady produkcyjne, aby przekonać się na własnej skórze, czy poddany liftingowi model, ma szansę poprawić słupki sprzedaży.

Kompaktowy crossover koreańskiego pochodzenia zadebiutuje w Polsce późnym latem lub wczesną jesienią. W tym samym czasie, poznamy zapewne odświeżoną Kię Sportage. Nie znamy jeszcze cen Hyundaia, ale powinny one pozostać na aktualnym poziomie. Wszystkie egzemplarze trafiać będą do Polski wprost z postawionej kosztem miliarda euro fabryki w czeskich Nosovicach.

18 / 26Nowa twarz popularnego Koreańczyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hyundai na stałe zadomowił się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się marek w Polsce, a jego najnowsze propozycje bez kompleksów konkurują z japońskimi i niemieckimi samochodami. Największym zainteresowaniem na Starym Kontynencie cieszy się kompaktowy i30, ale tuż za nim uplasował się nieco uterenowiony ix35.

Auto będące bliźniaczą konstrukcją Kii Sportage, już pod koniec lata zadebiutuje w odświeżonej wersji, a za kilkanaście miesięcy będziemy mogli dostrzec na ulicach wodorową odmianę. Przed oficjalną premierą odwiedziliśmy czeskie zakłady produkcyjne, aby przekonać się na własnej skórze, czy poddany liftingowi model, ma szansę poprawić słupki sprzedaży.

Kompaktowy crossover koreańskiego pochodzenia zadebiutuje w Polsce późnym latem lub wczesną jesienią. W tym samym czasie, poznamy zapewne odświeżoną Kię Sportage. Nie znamy jeszcze cen Hyundaia, ale powinny one pozostać na aktualnym poziomie. Wszystkie egzemplarze trafiać będą do Polski wprost z postawionej kosztem miliarda euro fabryki w czeskich Nosovicach.

19 / 26Nowa twarz popularnego Koreańczyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hyundai na stałe zadomowił się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się marek w Polsce, a jego najnowsze propozycje bez kompleksów konkurują z japońskimi i niemieckimi samochodami. Największym zainteresowaniem na Starym Kontynencie cieszy się kompaktowy i30, ale tuż za nim uplasował się nieco uterenowiony ix35.

Auto będące bliźniaczą konstrukcją Kii Sportage, już pod koniec lata zadebiutuje w odświeżonej wersji, a za kilkanaście miesięcy będziemy mogli dostrzec na ulicach wodorową odmianę. Przed oficjalną premierą odwiedziliśmy czeskie zakłady produkcyjne, aby przekonać się na własnej skórze, czy poddany liftingowi model, ma szansę poprawić słupki sprzedaży.

Kompaktowy crossover koreańskiego pochodzenia zadebiutuje w Polsce późnym latem lub wczesną jesienią. W tym samym czasie, poznamy zapewne odświeżoną Kię Sportage. Nie znamy jeszcze cen Hyundaia, ale powinny one pozostać na aktualnym poziomie. Wszystkie egzemplarze trafiać będą do Polski wprost z postawionej kosztem miliarda euro fabryki w czeskich Nosovicach.

20 / 26Nowa twarz popularnego Koreańczyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hyundai na stałe zadomowił się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się marek w Polsce, a jego najnowsze propozycje bez kompleksów konkurują z japońskimi i niemieckimi samochodami. Największym zainteresowaniem na Starym Kontynencie cieszy się kompaktowy i30, ale tuż za nim uplasował się nieco uterenowiony ix35.

Auto będące bliźniaczą konstrukcją Kii Sportage, już pod koniec lata zadebiutuje w odświeżonej wersji, a za kilkanaście miesięcy będziemy mogli dostrzec na ulicach wodorową odmianę. Przed oficjalną premierą odwiedziliśmy czeskie zakłady produkcyjne, aby przekonać się na własnej skórze, czy poddany liftingowi model, ma szansę poprawić słupki sprzedaży.

Kompaktowy crossover koreańskiego pochodzenia zadebiutuje w Polsce późnym latem lub wczesną jesienią. W tym samym czasie, poznamy zapewne odświeżoną Kię Sportage. Nie znamy jeszcze cen Hyundaia, ale powinny one pozostać na aktualnym poziomie. Wszystkie egzemplarze trafiać będą do Polski wprost z postawionej kosztem miliarda euro fabryki w czeskich Nosovicach.

21 / 26Nowa twarz popularnego Koreańczyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hyundai na stałe zadomowił się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się marek w Polsce, a jego najnowsze propozycje bez kompleksów konkurują z japońskimi i niemieckimi samochodami. Największym zainteresowaniem na Starym Kontynencie cieszy się kompaktowy i30, ale tuż za nim uplasował się nieco uterenowiony ix35.

Auto będące bliźniaczą konstrukcją Kii Sportage, już pod koniec lata zadebiutuje w odświeżonej wersji, a za kilkanaście miesięcy będziemy mogli dostrzec na ulicach wodorową odmianę. Przed oficjalną premierą odwiedziliśmy czeskie zakłady produkcyjne, aby przekonać się na własnej skórze, czy poddany liftingowi model, ma szansę poprawić słupki sprzedaży.

Kompaktowy crossover koreańskiego pochodzenia zadebiutuje w Polsce późnym latem lub wczesną jesienią. W tym samym czasie, poznamy zapewne odświeżoną Kię Sportage. Nie znamy jeszcze cen Hyundaia, ale powinny one pozostać na aktualnym poziomie. Wszystkie egzemplarze trafiać będą do Polski wprost z postawionej kosztem miliarda euro fabryki w czeskich Nosovicach.

22 / 26Nowa twarz popularnego Koreańczyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hyundai na stałe zadomowił się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się marek w Polsce, a jego najnowsze propozycje bez kompleksów konkurują z japońskimi i niemieckimi samochodami. Największym zainteresowaniem na Starym Kontynencie cieszy się kompaktowy i30, ale tuż za nim uplasował się nieco uterenowiony ix35.

Auto będące bliźniaczą konstrukcją Kii Sportage, już pod koniec lata zadebiutuje w odświeżonej wersji, a za kilkanaście miesięcy będziemy mogli dostrzec na ulicach wodorową odmianę. Przed oficjalną premierą odwiedziliśmy czeskie zakłady produkcyjne, aby przekonać się na własnej skórze, czy poddany liftingowi model, ma szansę poprawić słupki sprzedaży.

Kompaktowy crossover koreańskiego pochodzenia zadebiutuje w Polsce późnym latem lub wczesną jesienią. W tym samym czasie, poznamy zapewne odświeżoną Kię Sportage. Nie znamy jeszcze cen Hyundaia, ale powinny one pozostać na aktualnym poziomie. Wszystkie egzemplarze trafiać będą do Polski wprost z postawionej kosztem miliarda euro fabryki w czeskich Nosovicach.

23 / 26Nowa twarz popularnego Koreańczyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hyundai na stałe zadomowił się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się marek w Polsce, a jego najnowsze propozycje bez kompleksów konkurują z japońskimi i niemieckimi samochodami. Największym zainteresowaniem na Starym Kontynencie cieszy się kompaktowy i30, ale tuż za nim uplasował się nieco uterenowiony ix35.

Auto będące bliźniaczą konstrukcją Kii Sportage, już pod koniec lata zadebiutuje w odświeżonej wersji, a za kilkanaście miesięcy będziemy mogli dostrzec na ulicach wodorową odmianę. Przed oficjalną premierą odwiedziliśmy czeskie zakłady produkcyjne, aby przekonać się na własnej skórze, czy poddany liftingowi model, ma szansę poprawić słupki sprzedaży.

Kompaktowy crossover koreańskiego pochodzenia zadebiutuje w Polsce późnym latem lub wczesną jesienią. W tym samym czasie, poznamy zapewne odświeżoną Kię Sportage. Nie znamy jeszcze cen Hyundaia, ale powinny one pozostać na aktualnym poziomie. Wszystkie egzemplarze trafiać będą do Polski wprost z postawionej kosztem miliarda euro fabryki w czeskich Nosovicach.

24 / 26Nowa twarz popularnego Koreańczyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hyundai na stałe zadomowił się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się marek w Polsce, a jego najnowsze propozycje bez kompleksów konkurują z japońskimi i niemieckimi samochodami. Największym zainteresowaniem na Starym Kontynencie cieszy się kompaktowy i30, ale tuż za nim uplasował się nieco uterenowiony ix35.

Auto będące bliźniaczą konstrukcją Kii Sportage, już pod koniec lata zadebiutuje w odświeżonej wersji, a za kilkanaście miesięcy będziemy mogli dostrzec na ulicach wodorową odmianę. Przed oficjalną premierą odwiedziliśmy czeskie zakłady produkcyjne, aby przekonać się na własnej skórze, czy poddany liftingowi model, ma szansę poprawić słupki sprzedaży.

Kompaktowy crossover koreańskiego pochodzenia zadebiutuje w Polsce późnym latem lub wczesną jesienią. W tym samym czasie, poznamy zapewne odświeżoną Kię Sportage. Nie znamy jeszcze cen Hyundaia, ale powinny one pozostać na aktualnym poziomie. Wszystkie egzemplarze trafiać będą do Polski wprost z postawionej kosztem miliarda euro fabryki w czeskich Nosovicach.

25 / 26Nowa twarz popularnego Koreańczyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hyundai na stałe zadomowił się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się marek w Polsce, a jego najnowsze propozycje bez kompleksów konkurują z japońskimi i niemieckimi samochodami. Największym zainteresowaniem na Starym Kontynencie cieszy się kompaktowy i30, ale tuż za nim uplasował się nieco uterenowiony ix35.

Auto będące bliźniaczą konstrukcją Kii Sportage, już pod koniec lata zadebiutuje w odświeżonej wersji, a za kilkanaście miesięcy będziemy mogli dostrzec na ulicach wodorową odmianę. Przed oficjalną premierą odwiedziliśmy czeskie zakłady produkcyjne, aby przekonać się na własnej skórze, czy poddany liftingowi model, ma szansę poprawić słupki sprzedaży.

Kompaktowy crossover koreańskiego pochodzenia zadebiutuje w Polsce późnym latem lub wczesną jesienią. W tym samym czasie, poznamy zapewne odświeżoną Kię Sportage. Nie znamy jeszcze cen Hyundaia, ale powinny one pozostać na aktualnym poziomie. Wszystkie egzemplarze trafiać będą do Polski wprost z postawionej kosztem miliarda euro fabryki w czeskich Nosovicach.

26 / 26Nowa twarz popularnego Koreańczyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hyundai na stałe zadomowił się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się marek w Polsce, a jego najnowsze propozycje bez kompleksów konkurują z japońskimi i niemieckimi samochodami. Największym zainteresowaniem na Starym Kontynencie cieszy się kompaktowy i30, ale tuż za nim uplasował się nieco uterenowiony ix35.

Auto będące bliźniaczą konstrukcją Kii Sportage, już pod koniec lata zadebiutuje w odświeżonej wersji, a za kilkanaście miesięcy będziemy mogli dostrzec na ulicach wodorową odmianę. Przed oficjalną premierą odwiedziliśmy czeskie zakłady produkcyjne, aby przekonać się na własnej skórze, czy poddany liftingowi model, ma szansę poprawić słupki sprzedaży.

Kompaktowy crossover koreańskiego pochodzenia zadebiutuje w Polsce późnym latem lub wczesną jesienią. W tym samym czasie, poznamy zapewne odświeżoną Kię Sportage. Nie znamy jeszcze cen Hyundaia, ale powinny one pozostać na aktualnym poziomie. Wszystkie egzemplarze trafiać będą do Polski wprost z postawionej kosztem miliarda euro fabryki w czeskich Nosovicach.

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne