Harley-Davidson. Nowy model i nowy salon w Polsce
Po 15 latach Warszawa doczekała się kolejnego, autoryzowanego salonu sprzedaży motocykli Harley-Davidson. Twin Peaks – bo o nim mowa – znajdować się będzie przy ulicy Tanecznej na Ursynowie. Wielkie otwarcie zaplanowano na 23 kwietnia. Jednocześnie trafia do nas inna dobra informacja ze świata Harleya: debiutuje nowy motocykl, Roadster.
Salon Twin Peaks od początku swojej działalności zamierza łamać stereotypy.
- Nie odcinamy się oczywiście od typowego wizerunku klasycznego motocykla Harley-Davidson, ale przede wszystkim chcemy przybliżyć tę markę osobom, które nie posiadają nawet prawa jazdy na motocykl – mówi Dominik Natora z salonu.
Jednym z podstawowych kierunków działania będzie skupienie wokół salonu ludzi, którzy szukają odskoczni od codziennej rutyny.
- My pomożemy im odnaleźć w Harleyu sposób na spędzenie wolnego czasu, wyrwanie się z codziennych nudnych i powtarzalnych spraw oraz obowiązków – dodaje Natora.
Twin Peaks nie będzie tylko salonem, ale też miejscem spotkań poza sezonem. Przed salonem powstanie boisko do koszykówki, wewnątrz klienci będą mogli zamówić sobie burgera stworzonego specjalnie przez burgerownię o nazwie Bydło i powidło, czy uczestniczyć w wielu wydarzeniach, jak m.in. wspólne oglądanie meczów. Twin Peaks chce być nie tylko salonem motocyklowym, ale ulubionym miejscem na mapie Warszawy dla fanów marki.
W salonie dostępne będą modele motocykli Harley ze wszystkich "rodzin", czyli Street, Sporster, Dyna, Softail, V-rod, Touring, Custom Vehicle Operation i Trike, a do tego obsługa jazd na motocyklach demonstracyjnych oraz serwis mechaniczny.
Debiut Roadstera
W tych dniach debiutuje nowy Harley – Roadster. Dołącza on do rodziny Dark Custom wraz ze swoim minimalistycznym stylem, inspirowanym motocyklami wyścigowymi i obecnymi trendami motocykli custom.
Roadster oferuje współczesną wydajność, nowe koła i opony dopasowane do elementów zawieszenia oraz dynamiczny silnik V-Twin 1200 cm3, chłodzony powietrzem i gwarantujący wysoki moment obrotowy w średnim zakresie obrotów.
19-calowe przednie oraz 18-calowe tylne, odlewane ze stopu aluminium koła, z pięcioma rozdwojonymi ramionami, zostały zaprojektowane z myślą o tym modelu.
Zawieszenie zostało ulepszone dzięki nowemu, odwróconemu widelcowi 43 mm z trzystopniowymi sprężynami progresywnymi, który jest zamocowany do solidnych półek. W tylnym zawieszeniu zastosowano amortyzatory emulsyjne wypełnione azotem z trzystopniową, progresywną sprężyną śrubową, z regulacją napięcia wstępnego. Dzięki temu skok zawieszenia jest większy niż w przypadku innych modeli Sportster. Roadster jest dostępny z układem ABS w standardzie.
Harley-Davidson Roadster będzie dostępny w czterech kolorach: vivid black z ciemnografitowym paskiem denim, black denim z czerwonym paskiem, velocity red sunglo z czerwonym paskiem i dwukolorowy billet silver/vivid black z paskiem burgundowym.
Źródło: Twin-Peaks, Harley Davidson, opr. MAK