WAŻNE
TERAZ

Jest decyzja prokuratury ws. majątku Ziobry

GTC4 Lusso T - Ferrari daje wybór

Na Salonie Samochodowym w Paryżu Ferrari pokaże tańszą wersję czteromiejscowego modelu GTC4 Lusso (dawniej Ferrari FF). Nazywa się GTC4 Lusso T. To pierwszy raz we współczesnej historii, kiedy Ferrari daje możliwość wyboru silnika w samochodzie. Poznajcie szczegóły.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 4GTC4 Lusso T

Obraz
© zdjęcie producenta

Na Salonie Samochodowym w Paryżu Ferrari pokaże tańszą wersję czteromiejscowego modelu GTC4 Lusso (dawniej Ferrari FF).
Nazywa się GTC4 Lusso T. To pierwszy raz we współczesnej historii, kiedy Ferrari daje możliwość wyboru silnika w samochodzie. Poznajcie szczegóły.

/ 4GTC4 Lusso T

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas premiery modelu FF w 2011 roku, Ferrari z dumą komunikowało, że mamy do czynienia z pierwszym czteromiejscowym Ferrari z rewolucyjnym napędem na wszystkie koła. Ot, Ferrari dla rodziny. Dokładnie 5 lat po tym wydarzeniu, włoska marka proponuje ten sam model (już jako GTC4 Lusso) z napędem wyłącznie na tylną oś. Mało tego.

/ 4GTC4 Lusso T

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maskę GTC4 Lusso zamiast potężnego V12 może trafić teraz silnik V8 z Ferrari 488GTB. To pierwszy raz, kiedy Ferrari daje klientowi możliwość wyboru jednostki, która będzie napędzać jego nowy samochód. GTC4 Lusso w wersji V8 będzie nazywać się GTC4 Lusso T.

Oferowane do tej pory jako jedyna jednostka w GTC4 Lusso, potężne, wolnossące V12 o pojemności 6,3 litra generuje moc 690 KM i prawie 700 Nm momentu. W połączeniu z napędem na wszystkie koła pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 3,4 s. Turbodoładowane V8 ma jedynie 3,9 l pojemności i rozwija 610 KM, ale może pochwalić się większym momentem - 760 Nm. V8 będzie musiało zmagać się też z niższą masą samochodu. Efekt? Setka w 3,5 s.

/ 4GTC4 Lusso T

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląda na to, że w kwestii stylizacji odmiana V8 nie będzie odbiegać od V12, a jeżeli już, to tylko niewielkimi detalami, które wyłapią jedynie carspotterzy. To dobra informacja, ponieważ na pierwszy rzut oka nie będzie widać, że postanowiliśmy zaoszczędzić przy zakupie Ferrari.

Michał Sztorc

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro