W 2013 r. Ford sprzedał europejskim klientom 293 663 egzemplarze Fiesty. Dzięki temu model już drugi rok z rzędu był najchętniej kupowanym autem segmentu B na Starym Kontynencie.
- Fiestę wybierają zarówno klienci oczekujący mocnych wrażeń z jazdy jak i ci, którzy cenią sobie przede wszystkim niskie zużycie paliwa. Mając do wyboru pełną gamę tego modelu, poczynając od dynamicznej odmiany ST a kończąc na ekonomicznej wersji ECOnetic, oraz ponad 11 400 możliwych do skonfigurowania wariantów, każdy znajdzie coś dla siebie - powiedział Roelant de Waard z europejskiego oddziału Forda.
Nabywcy najchętniej wybierają kolory nadwozia Frozen White, Panther Black i Moondust Silver. Ze względu na duże zapotrzebowanie, niemiecka fabryka Forda w Kolonii uruchomi w przyszłym miesiącu dodatkowe zmiany i zwiększy produkcję modelu o 110 egzemplarzy dziennie. Fiesta jest sprzedawana w 62 państwach całego świata.
Źródło: Ford
ll/moto.wp.pl