Trwa ładowanie...

Fiat Panda III 0.9 TwinAir: włoski maluch z polskim sercem

Fiat Panda III 0.9 TwinAir: włoski maluch z polskim sercemŹródło: Marek Wieliński
da14199
da14199

Motoryzacyjny, włoski hit w nowej odsłonie otrzymał serce z Polski. Jak jeździ się Pandą z dwucylindrowym silnikiem przywodzącym na myśl "malucha"?

Tania, stosunkowo wygodna i oszczędna – taka była druga generacja Pandy. Nadgryziona zębem czasu konstrukcja musiała jednak odejść do lamusa i choć jeszcze zjeżdża z taśmy produkcyjnej, Fiat postanowił oddać w ręce klientów nową, trzecią odsłonę tego modelu. W przeciwieństwie do drugiej, trzecia generacja Pandy nie jest produkowana nad Wisłą. Jej wytwarzanie powierzono włoskim pracownikom. Z Bielska-Białej pochodzi jednak doładowany silnik 0.9 TwinAir. Czy ten fakt sprawi, że nasi rodacy będą sięgać po włoską propozycję chętniej niż "trojaczki" Volkswagena?

Typ silnika null
Pojemność silnika cm3 "875"
Moc KM / przy obr./min "85 / 5500 (w trybie ECO: 57 / 5500)"
Maksymalny moment obrotowy Nm / przy obr./min. "145 / 1900 (100 / 2000)"
Skrzynia biegów "5-biegowa, manualna"
Prędkość maksymalna km/h "177"
Przyspieszenie (0-100 km/h) s "11,2"
Zużycie paliwa:
Dane producenta (miasto/trasa/średnie) "5,0 (4,8) / 3,8 (3,7) / 4,2 (4,1)"
Dane z testu (miasto/trasa/średnie) "6,5 / 4,8 / 5,9"
Pojemność bagażnika min./max. / l "225 / 260 / 870"
Wymiary (dł./szer./wys.) mm "3653 / 1643 / 1551"
Cena wersji podstawowej w zł "33 990"
Cena testowanego modelu w zł "46 990 "
Plusy null
Minusy null
da14199
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
da14199
Więcej tematów