Fiat Panda Lounge 0,9 TwinAir
Kwadratura na kołach
Poprzedni model był Samochodem Roku 2004 produkowano go w Polsce. Najnowszy właśnie zadebiutował na naszym rynku, powstaje we Włoszech, a pod maską ma silnik z Bielska-Białej.
Powstało ponad 6,5 miliona egzemplarzy. Poprzedni model był Samochodem Roku 2004 produkowano go w Polsce. Najnowszy właśnie zadebiutował na naszym rynku, powstaje we Włoszech, a pod maską ma silnik z Bielska-Białej. Poznajcie nową Pandę.
Tylko w 2009 roku z taśmy zjechało ponad 300 tysięcy sztuk. Ten niskobudżetowy samochód jest dostępny prawie dla każdego. Jego historia zaczęła się 30 lat temu. We Włoszech można go było wtedy kupić za 9 średnich pensji urzędnika. Dziś wystarczy tylko 6 takich wynagrodzeń. W Polsce, niestety, trzeba ich trochę więcej. Fiat Panda wjeżdża na nasze drogi w nowej formie i treści. Nadal jest tanim samochodem, a do zaoferowania ma znacznie więcej.
Przede wszystkim inny, choć nawiązujący do poprzednika wygląd. Nadwozie zaokrągliło się i prezentuje się o wiele ciekawiej. W środku dla odmiany dominują teraz… kwadraty.
W stosunku do poprzedniczki, nowa Panda jest dłuższa o 11 cm, szersza o 5 cm i wyższa o centymetr. To oznacza więcej miejsca dla pasażerów. Szerokość kabiny z przodu zwiększyła się o niecałe 3 cm, z tyłu o pół centymetra. Zastosowanie węższych oparć foteli pozwoliło wygospodarować dodatkowe 20 mm przestrzeni dla kolan pasażerów tylnej kanapy.