Obie uterenowione wersje modeli marki Skoda przeszły niedawno facelifting. Do oferty Fabii, oprócz oferowanej do tej pory wersji Combi Scout, dołączyła teraz Fabia hatchback Scout.
Od pozostałych wersji wyróżnia je kilka typowych dla „Scoutów” elementów stylistycznych. Są to m.in. zderzaki, których dolna część została polakierowana na srebrny kolor, dodatkowe nakładki progowe i relingi dachowe. Fabię Scout i Roomstera Scout wyróżniają ponadto dostępne wyłącznie dla tej wersji 16-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich o nazwie ARKTOS. Fotele tych modeli pokryto tapicerką „Scout”. Na liście wyposażenia znalazła się też półautomatyczna klimatyzacja Climatic i radio Swing z czterema głośnikami.
Roomster Scout w wyposażeniu standardowym ma przednie i boczne poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, ABS z MSR i Dual Rate, oraz ESP dla wersji z silnikiem 1,2 TSI 105KM z DSG.
Fabia Scout w obu wersjach nadwozia dostępna jest z benzynowymi jednostkami napędowymi (1,4 16V (85KM); 1,2 TSI (85KM); 1,2 TSI (105KM); 1,2 TSI (105KM) z DSG) oraz z jednostkami diesla (1,6 TDI CR DPF(75KM); 1,6 TDI CR DPF (90KM) i 1,6 TDI CR DPF(105 KM).
Pierwsze egzemplarze już wkrótce trafią do salonów w całej Polsce, a dilerzy zaczęli przyjmować zamówienia. Dokładny cennik poddanej liftingowi Fabii Scout na naszym rynku nie został jeszcze ustalony. Mamy go poznać jeszcze w tym tygodniu. Wiemy już za to, że za podstawową wersję Fabii Scout w wersji hatchback z benzynowym silnikiem 1,4 o mocy 85KM trzeba będzie zapłacić około 53 000 zł. Wersja kombi będzie od niej droższa o 2 500 zł. Cena Roomstera w wersji Scout z silnikiem 1.2 TSI to około 58 000 zł.