Elektryczne Daewoo Tico przerobione przez Polaka

Koncerny samochodowe wydają miliony na programy budowy elektrycznych samochodów, a elektryfikacja prywatnego transportu wcale nie musi tak wyglądać. Przykładem znacznie tańszego sposobu na jazdę na prąd jest Daewoo Tico Pana Wiesława z Krasnegostawu.

Obraz
Źródło zdjęć: © Olx.pl ID ogłoszenia: 272549653

/ 6Elektryczne Daewoo Tico

Obraz
© Olx.pl ID ogłoszenia: 272549653

Tico standardowo napędza trzycylindrowy silnik benzynowy, który jest dość żwawy i oszczędny, ale nadal zużywa paliwo. Pan Wiesław Kmieć z Krasnegostawu postanowił przerobić małe Daewoo tak, żeby można było nim jeździć za darmo.

W tym celu zdjął z dachu swojego domu panel solarny (warty około 1000 zł) i zainstalował na dach auta, które wcześniej kupił za 1000 zł. Następnie przyszedł czas na silnik. Jednostka spalinowa trafiła w kąt garażu, a jej miejsce zastąpił używany silnik elektryczny wyciągnięty z innego pojazdu elektrycznego. Do zestawy niezbędne były też akumulatory. Te zapożyczono z Melexa i kosztowały 1000 zł, a żeby cały system mógł współpracować, konieczne było zakupienie sterownika – to kolejne 1500 zł. Skrzynia biegów została standardowa, podobnie jak cały układ elektryczny, włącznie ze standardowym akumulatorem. Zawieszenie również nie zostało poddane przeróbkom.

/ 6Elektryczne Daewoo Tico

Obraz
© Olx.pl ID ogłoszenia: 272549653

Tico standardowo napędza trzycylindrowy silnik benzynowy, który jest dość żwawy i oszczędny, ale nadal zużywa paliwo. Pan Wiesław Kmieć z Krasnegostawu postanowił przerobić małe Daewoo tak, żeby można było nim jeździć za darmo.

W tym celu zdjął z dachu swojego domu panel solarny (warty około 1000 zł) i zainstalował na dach auta, które wcześniej kupił za 1000 zł. Następnie przyszedł czas na silnik. Jednostka spalinowa trafiła w kąt garażu, a jej miejsce zastąpił używany silnik elektryczny wyciągnięty z innego pojazdu elektrycznego. Do zestawy niezbędne były też akumulatory. Te zapożyczono z Melexa i kosztowały 1000 zł, a żeby cały system mógł współpracować, konieczne było zakupienie sterownika – to kolejne 1500 zł. Skrzynia biegów została standardowa, podobnie jak cały układ elektryczny, włącznie ze standardowym akumulatorem. Zawieszenie również nie zostało poddane przeróbkom.

/ 6Elektryczne Daewoo Tico

Obraz
© Olx.pl ID ogłoszenia: 272549653

Tico standardowo napędza trzycylindrowy silnik benzynowy, który jest dość żwawy i oszczędny, ale nadal zużywa paliwo. Pan Wiesław Kmieć z Krasnegostawu postanowił przerobić małe Daewoo tak, żeby można było nim jeździć za darmo.

W tym celu zdjął z dachu swojego domu panel solarny (warty około 1000 zł) i zainstalował na dach auta, które wcześniej kupił za 1000 zł. Następnie przyszedł czas na silnik. Jednostka spalinowa trafiła w kąt garażu, a jej miejsce zastąpił używany silnik elektryczny wyciągnięty z innego pojazdu elektrycznego. Do zestawy niezbędne były też akumulatory. Te zapożyczono z Melexa i kosztowały 1000 zł, a żeby cały system mógł współpracować, konieczne było zakupienie sterownika – to kolejne 1500 zł. Skrzynia biegów została standardowa, podobnie jak cały układ elektryczny, włącznie ze standardowym akumulatorem. Zawieszenie również nie zostało poddane przeróbkom.

/ 6Elektryczne Daewoo Tico

Obraz
© Olx.pl ID ogłoszenia: 272549653

Tico standardowo napędza trzycylindrowy silnik benzynowy, który jest dość żwawy i oszczędny, ale nadal zużywa paliwo. Pan Wiesław Kmieć z Krasnegostawu postanowił przerobić małe Daewoo tak, żeby można było nim jeździć za darmo. W tym celu zdjął z dachu swojego domu panel solarny (warty około 1000 zł) i zainstalował na dach auta, które wcześniej kupił za 1000 zł. Następnie przyszedł czas na silnik. Jednostka spalinowa trafiła w kąt garażu, a jej miejsce zastąpił używany silnik elektryczny wyciągnięty z innego pojazdu elektrycznego. Do zestawy niezbędne były też akumulatory. Te zapożyczono z Melexa i kosztowały 1000 zł, a żeby cały system mógł współpracować, konieczne było zakupienie sterownika – to kolejne 1500 zł. Skrzynia biegów została standardowa, podobnie jak cały układ elektryczny, włącznie ze standardowym akumulatorem. Zawieszenie również nie zostało poddane przeróbkom.

/ 6Elektryczne Daewoo Tico

Obraz
© Olx.pl ID ogłoszenia: 272549653

Tico standardowo napędza trzycylindrowy silnik benzynowy, który jest dość żwawy i oszczędny, ale nadal zużywa paliwo. Pan Wiesław Kmieć z Krasnegostawu postanowił przerobić małe Daewoo tak, żeby można było nim jeździć za darmo.

W tym celu zdjął z dachu swojego domu panel solarny (warty około 1000 zł) i zainstalował na dach auta, które wcześniej kupił za 1000 zł. Następnie przyszedł czas na silnik. Jednostka spalinowa trafiła w kąt garażu, a jej miejsce zastąpił używany silnik elektryczny wyciągnięty z innego pojazdu elektrycznego. Do zestawy niezbędne były też akumulatory. Te zapożyczono z Melexa i kosztowały 1000 zł, a żeby cały system mógł współpracować, konieczne było zakupienie sterownika – to kolejne 1500 zł. Skrzynia biegów została standardowa, podobnie jak cały układ elektryczny, włącznie ze standardowym akumulatorem. Zawieszenie również nie zostało poddane przeróbkom.

/ 6Elektryczne Daewoo Tico

Obraz
© Olx.pl ID ogłoszenia: 272549653

Tico standardowo napędza trzycylindrowy silnik benzynowy, który jest dość żwawy i oszczędny, ale nadal zużywa paliwo. Pan Wiesław Kmieć z Krasnegostawu postanowił przerobić małe Daewoo tak, żeby można było nim jeździć za darmo.

W tym celu zdjął z dachu swojego domu panel solarny (warty około 1000 zł) i zainstalował na dach auta, które wcześniej kupił za 1000 zł. Następnie przyszedł czas na silnik. Jednostka spalinowa trafiła w kąt garażu, a jej miejsce zastąpił używany silnik elektryczny wyciągnięty z innego pojazdu elektrycznego. Do zestawy niezbędne były też akumulatory. Te zapożyczono z Melexa i kosztowały 1000 zł, a żeby cały system mógł współpracować, konieczne było zakupienie sterownika – to kolejne 1500 zł. Skrzynia biegów została standardowa, podobnie jak cały układ elektryczny, włącznie ze standardowym akumulatorem. Zawieszenie również nie zostało poddane przeróbkom.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy