Dacia Sandero, Stepway, Logan: rumuńska ofensywa

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

/ 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

/ 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

/ 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

/ 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

/ 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

/ 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

/ 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

/ 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

10 / 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

11 / 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

12 / 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

13 / 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

14 / 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

15 / 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

16 / 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

17 / 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

18 / 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

19 / 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

20 / 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

21 / 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

22 / 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

23 / 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

Wybrane dla Ciebie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie