Dacia Sandero, Stepway, Logan: rumuńska ofensywa

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

/ 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

/ 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

/ 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

/ 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

/ 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

/ 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

/ 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

/ 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

10 / 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

11 / 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

12 / 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

13 / 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

14 / 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

15 / 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

16 / 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

17 / 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

18 / 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

19 / 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

20 / 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

21 / 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

22 / 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

23 / 23Dacia Sandero, Stepway, Logan

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia postrzegana była kilkadziesiąt lat temu jako najgorszy z wyrobów motoryzacyjnych państw bloku socjalistycznego. Po zmianie ustroju rumuńska marka przestała być konkurencyjna dla kogokolwiek, dlatego wybawieniem stała się współpraca z Renault. Od 2004 roku, sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy i wprowadzono do oferty cztery pełnowartościowe modele. Zaczęło się od Logana w kilku wersjach nadwoziowych. Dołączyło do niego po kilku miesiącach Sandero i podwyższony Stepway, terenowy Duster i w tym roku odnotowaliśmy debiut Lodgy. Od stycznia do końca października nabywców w Polsce znalazło 9 tysięcy samochodów z logo w kształcie otwieracza do butelek. Wynik godny podziwu tym bardziej, że właśnie ofertę wzmocniła druga generacja miejskiego Sandero. W lutym na rynku pojawi się następca Logana, którego też mogliśmy bliżej poznać.

Sandero, Stepway i Logan wykorzystują wspólną płytę podłogową, te same silniki i występują w takich samych specyfikacjach wyposażeniowych. Pierwsze dwa modele już można zamawiać i poczekać na ich odbiór do końca listopada. Logan zadebiutuje w Polsce na przełomie lutego i marca – cen jeszcze nie ujawniono. Najtańsze Sandero w wersji Acces wyceniono na 29 900 złotych. W standardzie otrzymamy cztery poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie układu kierowniczego wolnossący silnik benzynowy o mocy 75 koni mechanicznych. Stepway startuje od 40 tysięcy, jednak już za 50 staniemy się właścicielami egzemplarza wyposażonego kompletnie. Ceny Logana zostaną najprawdopodobniej utrzymane na aktualnym poziomie.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka