Citroen C5 2,0 16V kombi

Alternatywą dla Volkswagena Passata B5 jest oferowany od 2001 roku Citroen C5, występujący w dwóch wersjach nadwoziowych

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 16Przestrzeń i komfort w dobrej cenie

Obraz
© Piotr Mokwiński

Alternatywą dla Volkswagena Passata B5 jest oferowany od 2001 roku Citroen C5, występujący w dwóch wersjach nadwoziowych. Elegancki liftback o lekkiej linii nadwozia wybierany był przez kierowców szukających przede wszystkim elegancji i komfortu, zaś funkcjonalne kombi z powodzeniem realizowało się w roli auta rodzinnego.

Francuzi zaserwowali klienteli nawiązującą do karoserii, obłą deskę rozdzielczą wykonaną z tworzyw sztucznych o jakości typowej dla segmentu D sprzed dekady. Do liftingu z 2004 roku producent wyraźnie poprawił dbałość wykończenia i materiały tapicerskie, usunął także niepraktyczny uchwyt na kubek z lewej strony kierownicy. Analogowy zestaw pięciu zegarów jest prosty i czytelny, podobnie jak obsługa przyrządów zlokalizowanych na panelu centralnym, z radiem CD włącznie. Komfort jazdy we francuskim samochodzie jest kwestią oczywistą.

Pomimo ogromnej popularności silników wysokoprężnych, uchodzących za niezwykle ekonomiczne źródła siły napędowej, wielu kierowców rozsądnie wybiera wolnossące jednostki benzynowe. Brak skomplikowanego osprzętu, stosunkowo tanie części zamienne oraz szybkie nabieranie temperatury roboczej przemawia na ich korzyść. W ofercie Citroena C5 kompromisową jednostką jest dwulitrowa benzyna, generująca 136 KM i 190 Nm, seryjnie współpracująca z manualną pięciobiegową przekładnią. Wedle katalogu pierwsza setka pojawia się na prędkościomierzu po 11 sekundach, w praktyce dynamika okazuje się w zupełności wystarczająca, także z kompletem pasażerów. Zużycie paliwa w trasie oscyluje wokół 6,3-7 litrów, natomiast w mieście rośnie do około 10-11 jednostek.

/ 16Przestrzeń i komfort w dobrej cenie

Obraz
© Piotr Mokwiński

Alternatywą dla Volkswagena Passata B5 jest oferowany od 2001 roku Citroen C5, występujący w dwóch wersjach nadwoziowych. Elegancki liftback o lekkiej linii nadwozia wybierany był przez kierowców szukających przede wszystkim elegancji i komfortu, zaś funkcjonalne kombi z powodzeniem realizowało się w roli auta rodzinnego.

Francuzi zaserwowali klienteli nawiązującą do karoserii, obłą deskę rozdzielczą wykonaną z tworzyw sztucznych o jakości typowej dla segmentu D sprzed dekady. Do liftingu z 2004 roku producent wyraźnie poprawił dbałość wykończenia i materiały tapicerskie, usunął także niepraktyczny uchwyt na kubek z lewej strony kierownicy. Analogowy zestaw pięciu zegarów jest prosty i czytelny, podobnie jak obsługa przyrządów zlokalizowanych na panelu centralnym, z radiem CD włącznie. Komfort jazdy we francuskim samochodzie jest kwestią oczywistą.

Pomimo ogromnej popularności silników wysokoprężnych, uchodzących za niezwykle ekonomiczne źródła siły napędowej, wielu kierowców rozsądnie wybiera wolnossące jednostki benzynowe. Brak skomplikowanego osprzętu, stosunkowo tanie części zamienne oraz szybkie nabieranie temperatury roboczej przemawia na ich korzyść. W ofercie Citroena C5 kompromisową jednostką jest dwulitrowa benzyna, generująca 136 KM i 190 Nm, seryjnie współpracująca z manualną pięciobiegową przekładnią. Wedle katalogu pierwsza setka pojawia się na prędkościomierzu po 11 sekundach, w praktyce dynamika okazuje się w zupełności wystarczająca, także z kompletem pasażerów. Zużycie paliwa w trasie oscyluje wokół 6,3-7 litrów, natomiast w mieście rośnie do około 10-11 jednostek.

/ 16Przestrzeń i komfort w dobrej cenie

Obraz
© Piotr Mokwiński

Alternatywą dla Volkswagena Passata B5 jest oferowany od 2001 roku Citroen C5, występujący w dwóch wersjach nadwoziowych. Elegancki liftback o lekkiej linii nadwozia wybierany był przez kierowców szukających przede wszystkim elegancji i komfortu, zaś funkcjonalne kombi z powodzeniem realizowało się w roli auta rodzinnego.

Francuzi zaserwowali klienteli nawiązującą do karoserii, obłą deskę rozdzielczą wykonaną z tworzyw sztucznych o jakości typowej dla segmentu D sprzed dekady. Do liftingu z 2004 roku producent wyraźnie poprawił dbałość wykończenia i materiały tapicerskie, usunął także niepraktyczny uchwyt na kubek z lewej strony kierownicy. Analogowy zestaw pięciu zegarów jest prosty i czytelny, podobnie jak obsługa przyrządów zlokalizowanych na panelu centralnym, z radiem CD włącznie. Komfort jazdy we francuskim samochodzie jest kwestią oczywistą.

Pomimo ogromnej popularności silników wysokoprężnych, uchodzących za niezwykle ekonomiczne źródła siły napędowej, wielu kierowców rozsądnie wybiera wolnossące jednostki benzynowe. Brak skomplikowanego osprzętu, stosunkowo tanie części zamienne oraz szybkie nabieranie temperatury roboczej przemawia na ich korzyść. W ofercie Citroena C5 kompromisową jednostką jest dwulitrowa benzyna, generująca 136 KM i 190 Nm, seryjnie współpracująca z manualną pięciobiegową przekładnią. Wedle katalogu pierwsza setka pojawia się na prędkościomierzu po 11 sekundach, w praktyce dynamika okazuje się w zupełności wystarczająca, także z kompletem pasażerów. Zużycie paliwa w trasie oscyluje wokół 6,3-7 litrów, natomiast w mieście rośnie do około 10-11 jednostek.

/ 16Przestrzeń i komfort w dobrej cenie

Obraz
© Piotr Mokwiński

Alternatywą dla Volkswagena Passata B5 jest oferowany od 2001 roku Citroen C5, występujący w dwóch wersjach nadwoziowych. Elegancki liftback o lekkiej linii nadwozia wybierany był przez kierowców szukających przede wszystkim elegancji i komfortu, zaś funkcjonalne kombi z powodzeniem realizowało się w roli auta rodzinnego.

Francuzi zaserwowali klienteli nawiązującą do karoserii, obłą deskę rozdzielczą wykonaną z tworzyw sztucznych o jakości typowej dla segmentu D sprzed dekady. Do liftingu z 2004 roku producent wyraźnie poprawił dbałość wykończenia i materiały tapicerskie, usunął także niepraktyczny uchwyt na kubek z lewej strony kierownicy. Analogowy zestaw pięciu zegarów jest prosty i czytelny, podobnie jak obsługa przyrządów zlokalizowanych na panelu centralnym, z radiem CD włącznie. Komfort jazdy we francuskim samochodzie jest kwestią oczywistą.

Pomimo ogromnej popularności silników wysokoprężnych, uchodzących za niezwykle ekonomiczne źródła siły napędowej, wielu kierowców rozsądnie wybiera wolnossące jednostki benzynowe. Brak skomplikowanego osprzętu, stosunkowo tanie części zamienne oraz szybkie nabieranie temperatury roboczej przemawia na ich korzyść. W ofercie Citroena C5 kompromisową jednostką jest dwulitrowa benzyna, generująca 136 KM i 190 Nm, seryjnie współpracująca z manualną pięciobiegową przekładnią. Wedle katalogu pierwsza setka pojawia się na prędkościomierzu po 11 sekundach, w praktyce dynamika okazuje się w zupełności wystarczająca, także z kompletem pasażerów. Zużycie paliwa w trasie oscyluje wokół 6,3-7 litrów, natomiast w mieście rośnie do około 10-11 jednostek.

/ 16Przestrzeń i komfort w dobrej cenie

Obraz
© Piotr Mokwiński

Alternatywą dla Volkswagena Passata B5 jest oferowany od 2001 roku Citroen C5, występujący w dwóch wersjach nadwoziowych. Elegancki liftback o lekkiej linii nadwozia wybierany był przez kierowców szukających przede wszystkim elegancji i komfortu, zaś funkcjonalne kombi z powodzeniem realizowało się w roli auta rodzinnego.

Francuzi zaserwowali klienteli nawiązującą do karoserii, obłą deskę rozdzielczą wykonaną z tworzyw sztucznych o jakości typowej dla segmentu D sprzed dekady. Do liftingu z 2004 roku producent wyraźnie poprawił dbałość wykończenia i materiały tapicerskie, usunął także niepraktyczny uchwyt na kubek z lewej strony kierownicy. Analogowy zestaw pięciu zegarów jest prosty i czytelny, podobnie jak obsługa przyrządów zlokalizowanych na panelu centralnym, z radiem CD włącznie. Komfort jazdy we francuskim samochodzie jest kwestią oczywistą.

Pomimo ogromnej popularności silników wysokoprężnych, uchodzących za niezwykle ekonomiczne źródła siły napędowej, wielu kierowców rozsądnie wybiera wolnossące jednostki benzynowe. Brak skomplikowanego osprzętu, stosunkowo tanie części zamienne oraz szybkie nabieranie temperatury roboczej przemawia na ich korzyść. W ofercie Citroena C5 kompromisową jednostką jest dwulitrowa benzyna, generująca 136 KM i 190 Nm, seryjnie współpracująca z manualną pięciobiegową przekładnią. Wedle katalogu pierwsza setka pojawia się na prędkościomierzu po 11 sekundach, w praktyce dynamika okazuje się w zupełności wystarczająca, także z kompletem pasażerów. Zużycie paliwa w trasie oscyluje wokół 6,3-7 litrów, natomiast w mieście rośnie do około 10-11 jednostek.

/ 16Przestrzeń i komfort w dobrej cenie

Obraz
© Piotr Mokwiński

Alternatywą dla Volkswagena Passata B5 jest oferowany od 2001 roku Citroen C5, występujący w dwóch wersjach nadwoziowych. Elegancki liftback o lekkiej linii nadwozia wybierany był przez kierowców szukających przede wszystkim elegancji i komfortu, zaś funkcjonalne kombi z powodzeniem realizowało się w roli auta rodzinnego.

Francuzi zaserwowali klienteli nawiązującą do karoserii, obłą deskę rozdzielczą wykonaną z tworzyw sztucznych o jakości typowej dla segmentu D sprzed dekady. Do liftingu z 2004 roku producent wyraźnie poprawił dbałość wykończenia i materiały tapicerskie, usunął także niepraktyczny uchwyt na kubek z lewej strony kierownicy. Analogowy zestaw pięciu zegarów jest prosty i czytelny, podobnie jak obsługa przyrządów zlokalizowanych na panelu centralnym, z radiem CD włącznie. Komfort jazdy we francuskim samochodzie jest kwestią oczywistą.

Pomimo ogromnej popularności silników wysokoprężnych, uchodzących za niezwykle ekonomiczne źródła siły napędowej, wielu kierowców rozsądnie wybiera wolnossące jednostki benzynowe. Brak skomplikowanego osprzętu, stosunkowo tanie części zamienne oraz szybkie nabieranie temperatury roboczej przemawia na ich korzyść. W ofercie Citroena C5 kompromisową jednostką jest dwulitrowa benzyna, generująca 136 KM i 190 Nm, seryjnie współpracująca z manualną pięciobiegową przekładnią. Wedle katalogu pierwsza setka pojawia się na prędkościomierzu po 11 sekundach, w praktyce dynamika okazuje się w zupełności wystarczająca, także z kompletem pasażerów. Zużycie paliwa w trasie oscyluje wokół 6,3-7 litrów, natomiast w mieście rośnie do około 10-11 jednostek.

/ 16Przestrzeń i komfort w dobrej cenie

Obraz
© Piotr Mokwiński

Alternatywą dla Volkswagena Passata B5 jest oferowany od 2001 roku Citroen C5, występujący w dwóch wersjach nadwoziowych. Elegancki liftback o lekkiej linii nadwozia wybierany był przez kierowców szukających przede wszystkim elegancji i komfortu, zaś funkcjonalne kombi z powodzeniem realizowało się w roli auta rodzinnego.

Francuzi zaserwowali klienteli nawiązującą do karoserii, obłą deskę rozdzielczą wykonaną z tworzyw sztucznych o jakości typowej dla segmentu D sprzed dekady. Do liftingu z 2004 roku producent wyraźnie poprawił dbałość wykończenia i materiały tapicerskie, usunął także niepraktyczny uchwyt na kubek z lewej strony kierownicy. Analogowy zestaw pięciu zegarów jest prosty i czytelny, podobnie jak obsługa przyrządów zlokalizowanych na panelu centralnym, z radiem CD włącznie. Komfort jazdy we francuskim samochodzie jest kwestią oczywistą.

Pomimo ogromnej popularności silników wysokoprężnych, uchodzących za niezwykle ekonomiczne źródła siły napędowej, wielu kierowców rozsądnie wybiera wolnossące jednostki benzynowe. Brak skomplikowanego osprzętu, stosunkowo tanie części zamienne oraz szybkie nabieranie temperatury roboczej przemawia na ich korzyść. W ofercie Citroena C5 kompromisową jednostką jest dwulitrowa benzyna, generująca 136 KM i 190 Nm, seryjnie współpracująca z manualną pięciobiegową przekładnią. Wedle katalogu pierwsza setka pojawia się na prędkościomierzu po 11 sekundach, w praktyce dynamika okazuje się w zupełności wystarczająca, także z kompletem pasażerów. Zużycie paliwa w trasie oscyluje wokół 6,3-7 litrów, natomiast w mieście rośnie do około 10-11 jednostek.

/ 16Przestrzeń i komfort w dobrej cenie

Obraz
© Piotr Mokwiński

Alternatywą dla Volkswagena Passata B5 jest oferowany od 2001 roku Citroen C5, występujący w dwóch wersjach nadwoziowych. Elegancki liftback o lekkiej linii nadwozia wybierany był przez kierowców szukających przede wszystkim elegancji i komfortu, zaś funkcjonalne kombi z powodzeniem realizowało się w roli auta rodzinnego.

Francuzi zaserwowali klienteli nawiązującą do karoserii, obłą deskę rozdzielczą wykonaną z tworzyw sztucznych o jakości typowej dla segmentu D sprzed dekady. Do liftingu z 2004 roku producent wyraźnie poprawił dbałość wykończenia i materiały tapicerskie, usunął także niepraktyczny uchwyt na kubek z lewej strony kierownicy. Analogowy zestaw pięciu zegarów jest prosty i czytelny, podobnie jak obsługa przyrządów zlokalizowanych na panelu centralnym, z radiem CD włącznie. Komfort jazdy we francuskim samochodzie jest kwestią oczywistą.

Pomimo ogromnej popularności silników wysokoprężnych, uchodzących za niezwykle ekonomiczne źródła siły napędowej, wielu kierowców rozsądnie wybiera wolnossące jednostki benzynowe. Brak skomplikowanego osprzętu, stosunkowo tanie części zamienne oraz szybkie nabieranie temperatury roboczej przemawia na ich korzyść. W ofercie Citroena C5 kompromisową jednostką jest dwulitrowa benzyna, generująca 136 KM i 190 Nm, seryjnie współpracująca z manualną pięciobiegową przekładnią. Wedle katalogu pierwsza setka pojawia się na prędkościomierzu po 11 sekundach, w praktyce dynamika okazuje się w zupełności wystarczająca, także z kompletem pasażerów. Zużycie paliwa w trasie oscyluje wokół 6,3-7 litrów, natomiast w mieście rośnie do około 10-11 jednostek.

/ 16Przestrzeń i komfort w dobrej cenie

Obraz
© Piotr Mokwiński

Alternatywą dla Volkswagena Passata B5 jest oferowany od 2001 roku Citroen C5, występujący w dwóch wersjach nadwoziowych. Elegancki liftback o lekkiej linii nadwozia wybierany był przez kierowców szukających przede wszystkim elegancji i komfortu, zaś funkcjonalne kombi z powodzeniem realizowało się w roli auta rodzinnego.

Francuzi zaserwowali klienteli nawiązującą do karoserii, obłą deskę rozdzielczą wykonaną z tworzyw sztucznych o jakości typowej dla segmentu D sprzed dekady. Do liftingu z 2004 roku producent wyraźnie poprawił dbałość wykończenia i materiały tapicerskie, usunął także niepraktyczny uchwyt na kubek z lewej strony kierownicy. Analogowy zestaw pięciu zegarów jest prosty i czytelny, podobnie jak obsługa przyrządów zlokalizowanych na panelu centralnym, z radiem CD włącznie. Komfort jazdy we francuskim samochodzie jest kwestią oczywistą.

Pomimo ogromnej popularności silników wysokoprężnych, uchodzących za niezwykle ekonomiczne źródła siły napędowej, wielu kierowców rozsądnie wybiera wolnossące jednostki benzynowe. Brak skomplikowanego osprzętu, stosunkowo tanie części zamienne oraz szybkie nabieranie temperatury roboczej przemawia na ich korzyść. W ofercie Citroena C5 kompromisową jednostką jest dwulitrowa benzyna, generująca 136 KM i 190 Nm, seryjnie współpracująca z manualną pięciobiegową przekładnią. Wedle katalogu pierwsza setka pojawia się na prędkościomierzu po 11 sekundach, w praktyce dynamika okazuje się w zupełności wystarczająca, także z kompletem pasażerów. Zużycie paliwa w trasie oscyluje wokół 6,3-7 litrów, natomiast w mieście rośnie do około 10-11 jednostek.

10 / 16Przestrzeń i komfort w dobrej cenie

Obraz
© Piotr Mokwiński

Alternatywą dla Volkswagena Passata B5 jest oferowany od 2001 roku Citroen C5, występujący w dwóch wersjach nadwoziowych. Elegancki liftback o lekkiej linii nadwozia wybierany był przez kierowców szukających przede wszystkim elegancji i komfortu, zaś funkcjonalne kombi z powodzeniem realizowało się w roli auta rodzinnego.

Francuzi zaserwowali klienteli nawiązującą do karoserii, obłą deskę rozdzielczą wykonaną z tworzyw sztucznych o jakości typowej dla segmentu D sprzed dekady. Do liftingu z 2004 roku producent wyraźnie poprawił dbałość wykończenia i materiały tapicerskie, usunął także niepraktyczny uchwyt na kubek z lewej strony kierownicy. Analogowy zestaw pięciu zegarów jest prosty i czytelny, podobnie jak obsługa przyrządów zlokalizowanych na panelu centralnym, z radiem CD włącznie. Komfort jazdy we francuskim samochodzie jest kwestią oczywistą.

Pomimo ogromnej popularności silników wysokoprężnych, uchodzących za niezwykle ekonomiczne źródła siły napędowej, wielu kierowców rozsądnie wybiera wolnossące jednostki benzynowe. Brak skomplikowanego osprzętu, stosunkowo tanie części zamienne oraz szybkie nabieranie temperatury roboczej przemawia na ich korzyść. W ofercie Citroena C5 kompromisową jednostką jest dwulitrowa benzyna, generująca 136 KM i 190 Nm, seryjnie współpracująca z manualną pięciobiegową przekładnią. Wedle katalogu pierwsza setka pojawia się na prędkościomierzu po 11 sekundach, w praktyce dynamika okazuje się w zupełności wystarczająca, także z kompletem pasażerów. Zużycie paliwa w trasie oscyluje wokół 6,3-7 litrów, natomiast w mieście rośnie do około 10-11 jednostek.

11 / 16Przestrzeń i komfort w dobrej cenie

Obraz
© Piotr Mokwiński

Alternatywą dla Volkswagena Passata B5 jest oferowany od 2001 roku Citroen C5, występujący w dwóch wersjach nadwoziowych. Elegancki liftback o lekkiej linii nadwozia wybierany był przez kierowców szukających przede wszystkim elegancji i komfortu, zaś funkcjonalne kombi z powodzeniem realizowało się w roli auta rodzinnego.

Francuzi zaserwowali klienteli nawiązującą do karoserii, obłą deskę rozdzielczą wykonaną z tworzyw sztucznych o jakości typowej dla segmentu D sprzed dekady. Do liftingu z 2004 roku producent wyraźnie poprawił dbałość wykończenia i materiały tapicerskie, usunął także niepraktyczny uchwyt na kubek z lewej strony kierownicy. Analogowy zestaw pięciu zegarów jest prosty i czytelny, podobnie jak obsługa przyrządów zlokalizowanych na panelu centralnym, z radiem CD włącznie. Komfort jazdy we francuskim samochodzie jest kwestią oczywistą.

Pomimo ogromnej popularności silników wysokoprężnych, uchodzących za niezwykle ekonomiczne źródła siły napędowej, wielu kierowców rozsądnie wybiera wolnossące jednostki benzynowe. Brak skomplikowanego osprzętu, stosunkowo tanie części zamienne oraz szybkie nabieranie temperatury roboczej przemawia na ich korzyść. W ofercie Citroena C5 kompromisową jednostką jest dwulitrowa benzyna, generująca 136 KM i 190 Nm, seryjnie współpracująca z manualną pięciobiegową przekładnią. Wedle katalogu pierwsza setka pojawia się na prędkościomierzu po 11 sekundach, w praktyce dynamika okazuje się w zupełności wystarczająca, także z kompletem pasażerów. Zużycie paliwa w trasie oscyluje wokół 6,3-7 litrów, natomiast w mieście rośnie do około 10-11 jednostek.

12 / 16Przestrzeń i komfort w dobrej cenie

Obraz
© Piotr Mokwiński

Alternatywą dla Volkswagena Passata B5 jest oferowany od 2001 roku Citroen C5, występujący w dwóch wersjach nadwoziowych. Elegancki liftback o lekkiej linii nadwozia wybierany był przez kierowców szukających przede wszystkim elegancji i komfortu, zaś funkcjonalne kombi z powodzeniem realizowało się w roli auta rodzinnego.

Francuzi zaserwowali klienteli nawiązującą do karoserii, obłą deskę rozdzielczą wykonaną z tworzyw sztucznych o jakości typowej dla segmentu D sprzed dekady. Do liftingu z 2004 roku producent wyraźnie poprawił dbałość wykończenia i materiały tapicerskie, usunął także niepraktyczny uchwyt na kubek z lewej strony kierownicy. Analogowy zestaw pięciu zegarów jest prosty i czytelny, podobnie jak obsługa przyrządów zlokalizowanych na panelu centralnym, z radiem CD włącznie. Komfort jazdy we francuskim samochodzie jest kwestią oczywistą.

Pomimo ogromnej popularności silników wysokoprężnych, uchodzących za niezwykle ekonomiczne źródła siły napędowej, wielu kierowców rozsądnie wybiera wolnossące jednostki benzynowe. Brak skomplikowanego osprzętu, stosunkowo tanie części zamienne oraz szybkie nabieranie temperatury roboczej przemawia na ich korzyść. W ofercie Citroena C5 kompromisową jednostką jest dwulitrowa benzyna, generująca 136 KM i 190 Nm, seryjnie współpracująca z manualną pięciobiegową przekładnią. Wedle katalogu pierwsza setka pojawia się na prędkościomierzu po 11 sekundach, w praktyce dynamika okazuje się w zupełności wystarczająca, także z kompletem pasażerów. Zużycie paliwa w trasie oscyluje wokół 6,3-7 litrów, natomiast w mieście rośnie do około 10-11 jednostek.

13 / 16Przestrzeń i komfort w dobrej cenie

Obraz
© Piotr Mokwiński

Alternatywą dla Volkswagena Passata B5 jest oferowany od 2001 roku Citroen C5, występujący w dwóch wersjach nadwoziowych. Elegancki liftback o lekkiej linii nadwozia wybierany był przez kierowców szukających przede wszystkim elegancji i komfortu, zaś funkcjonalne kombi z powodzeniem realizowało się w roli auta rodzinnego.

Francuzi zaserwowali klienteli nawiązującą do karoserii, obłą deskę rozdzielczą wykonaną z tworzyw sztucznych o jakości typowej dla segmentu D sprzed dekady. Do liftingu z 2004 roku producent wyraźnie poprawił dbałość wykończenia i materiały tapicerskie, usunął także niepraktyczny uchwyt na kubek z lewej strony kierownicy. Analogowy zestaw pięciu zegarów jest prosty i czytelny, podobnie jak obsługa przyrządów zlokalizowanych na panelu centralnym, z radiem CD włącznie. Komfort jazdy we francuskim samochodzie jest kwestią oczywistą.

Pomimo ogromnej popularności silników wysokoprężnych, uchodzących za niezwykle ekonomiczne źródła siły napędowej, wielu kierowców rozsądnie wybiera wolnossące jednostki benzynowe. Brak skomplikowanego osprzętu, stosunkowo tanie części zamienne oraz szybkie nabieranie temperatury roboczej przemawia na ich korzyść. W ofercie Citroena C5 kompromisową jednostką jest dwulitrowa benzyna, generująca 136 KM i 190 Nm, seryjnie współpracująca z manualną pięciobiegową przekładnią. Wedle katalogu pierwsza setka pojawia się na prędkościomierzu po 11 sekundach, w praktyce dynamika okazuje się w zupełności wystarczająca, także z kompletem pasażerów. Zużycie paliwa w trasie oscyluje wokół 6,3-7 litrów, natomiast w mieście rośnie do około 10-11 jednostek.

14 / 16Przestrzeń i komfort w dobrej cenie

Obraz
© Piotr Mokwiński

Alternatywą dla Volkswagena Passata B5 jest oferowany od 2001 roku Citroen C5, występujący w dwóch wersjach nadwoziowych. Elegancki liftback o lekkiej linii nadwozia wybierany był przez kierowców szukających przede wszystkim elegancji i komfortu, zaś funkcjonalne kombi z powodzeniem realizowało się w roli auta rodzinnego.

Francuzi zaserwowali klienteli nawiązującą do karoserii, obłą deskę rozdzielczą wykonaną z tworzyw sztucznych o jakości typowej dla segmentu D sprzed dekady. Do liftingu z 2004 roku producent wyraźnie poprawił dbałość wykończenia i materiały tapicerskie, usunął także niepraktyczny uchwyt na kubek z lewej strony kierownicy. Analogowy zestaw pięciu zegarów jest prosty i czytelny, podobnie jak obsługa przyrządów zlokalizowanych na panelu centralnym, z radiem CD włącznie. Komfort jazdy we francuskim samochodzie jest kwestią oczywistą.

Pomimo ogromnej popularności silników wysokoprężnych, uchodzących za niezwykle ekonomiczne źródła siły napędowej, wielu kierowców rozsądnie wybiera wolnossące jednostki benzynowe. Brak skomplikowanego osprzętu, stosunkowo tanie części zamienne oraz szybkie nabieranie temperatury roboczej przemawia na ich korzyść. W ofercie Citroena C5 kompromisową jednostką jest dwulitrowa benzyna, generująca 136 KM i 190 Nm, seryjnie współpracująca z manualną pięciobiegową przekładnią. Wedle katalogu pierwsza setka pojawia się na prędkościomierzu po 11 sekundach, w praktyce dynamika okazuje się w zupełności wystarczająca, także z kompletem pasażerów. Zużycie paliwa w trasie oscyluje wokół 6,3-7 litrów, natomiast w mieście rośnie do około 10-11 jednostek.

15 / 16Przestrzeń i komfort w dobrej cenie

Obraz
© Piotr Mokwiński

Alternatywą dla Volkswagena Passata B5 jest oferowany od 2001 roku Citroen C5, występujący w dwóch wersjach nadwoziowych. Elegancki liftback o lekkiej linii nadwozia wybierany był przez kierowców szukających przede wszystkim elegancji i komfortu, zaś funkcjonalne kombi z powodzeniem realizowało się w roli auta rodzinnego.

Francuzi zaserwowali klienteli nawiązującą do karoserii, obłą deskę rozdzielczą wykonaną z tworzyw sztucznych o jakości typowej dla segmentu D sprzed dekady. Do liftingu z 2004 roku producent wyraźnie poprawił dbałość wykończenia i materiały tapicerskie, usunął także niepraktyczny uchwyt na kubek z lewej strony kierownicy. Analogowy zestaw pięciu zegarów jest prosty i czytelny, podobnie jak obsługa przyrządów zlokalizowanych na panelu centralnym, z radiem CD włącznie. Komfort jazdy we francuskim samochodzie jest kwestią oczywistą.

Pomimo ogromnej popularności silników wysokoprężnych, uchodzących za niezwykle ekonomiczne źródła siły napędowej, wielu kierowców rozsądnie wybiera wolnossące jednostki benzynowe. Brak skomplikowanego osprzętu, stosunkowo tanie części zamienne oraz szybkie nabieranie temperatury roboczej przemawia na ich korzyść. W ofercie Citroena C5 kompromisową jednostką jest dwulitrowa benzyna, generująca 136 KM i 190 Nm, seryjnie współpracująca z manualną pięciobiegową przekładnią. Wedle katalogu pierwsza setka pojawia się na prędkościomierzu po 11 sekundach, w praktyce dynamika okazuje się w zupełności wystarczająca, także z kompletem pasażerów. Zużycie paliwa w trasie oscyluje wokół 6,3-7 litrów, natomiast w mieście rośnie do około 10-11 jednostek.

16 / 16Przestrzeń i komfort w dobrej cenie

Obraz
© Piotr Mokwiński

Alternatywą dla Volkswagena Passata B5 jest oferowany od 2001 roku Citroen C5, występujący w dwóch wersjach nadwoziowych. Elegancki liftback o lekkiej linii nadwozia wybierany był przez kierowców szukających przede wszystkim elegancji i komfortu, zaś funkcjonalne kombi z powodzeniem realizowało się w roli auta rodzinnego.

Francuzi zaserwowali klienteli nawiązującą do karoserii, obłą deskę rozdzielczą wykonaną z tworzyw sztucznych o jakości typowej dla segmentu D sprzed dekady. Do liftingu z 2004 roku producent wyraźnie poprawił dbałość wykończenia i materiały tapicerskie, usunął także niepraktyczny uchwyt na kubek z lewej strony kierownicy. Analogowy zestaw pięciu zegarów jest prosty i czytelny, podobnie jak obsługa przyrządów zlokalizowanych na panelu centralnym, z radiem CD włącznie. Komfort jazdy we francuskim samochodzie jest kwestią oczywistą.

Pomimo ogromnej popularności silników wysokoprężnych, uchodzących za niezwykle ekonomiczne źródła siły napędowej, wielu kierowców rozsądnie wybiera wolnossące jednostki benzynowe. Brak skomplikowanego osprzętu, stosunkowo tanie części zamienne oraz szybkie nabieranie temperatury roboczej przemawia na ich korzyść. W ofercie Citroena C5 kompromisową jednostką jest dwulitrowa benzyna, generująca 136 KM i 190 Nm, seryjnie współpracująca z manualną pięciobiegową przekładnią. Wedle katalogu pierwsza setka pojawia się na prędkościomierzu po 11 sekundach, w praktyce dynamika okazuje się w zupełności wystarczająca, także z kompletem pasażerów. Zużycie paliwa w trasie oscyluje wokół 6,3-7 litrów, natomiast w mieście rośnie do około 10-11 jednostek.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła