Trwa ładowanie...

Chevrolet planuje dalszy wzrost sprzedaży w Polsce

Chevrolet planuje dalszy wzrost sprzedaży w PolsceŹródło: zdjęcie producenta
d3deswf
d3deswf

Chevrolet zakończył rok 2011 rekordowym wynikiem w historii marki na polskim rynku. W ciągu całego roku sprzedanych zostało w Polsce aż 7 783 nowych Chevroletów, co oznacza 26 proc. wzrost (1 613 egzemplarzy) w porównaniu do 2010 roku (6 170 samochodów).

- Pomimo niesprzyjających prognoz i trudnej sytuacji na rynku motoryzacyjnym, z optymizmem wchodzimy w rozpoczynający się rok - mówi Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland. - Bardzo dobre przyjęcie naszych nowych modeli oraz stale rosnąca sprzedaż świadczą o tym, że trafiamy w potrzeby Polaków. Czekający nas pełny rok sprzedaży niedawno wprowadzonych nowości, premiera Cruze’a w wersji kombi oraz debiut Chevroleta Malibu z pewnością pomogą nam zrealizować nasze plany.

W grudniu nabywców znalazły 1024 egzemplarze nowych Chevroletów – tym samym ustanowiony został kolejny rekord, ponieważ nigdy wcześniej w historii Chevroleta w Polsce nie sprzedano w jednym miesiącu większej liczby samochodów. W porównaniu do grudnia 2010 roku sprzedaż wzrosła aż o 62 proc.

Najpopularniejszym modelem w naszym kraju w 2011 roku było Aveo, którego sprzedano 3 702 egzemplarze, czyli o 21 proc. więcej niż rok wcześniej, kiedy to nabywców znalazły 3 042 sztuki tego modelu. Sprzedaż Aveo Classic w ubiegłym roku jest prawie taka sama (3 041 egzemplarze) jak w roku 2011, a wzrost sprzedaży spowodowany jest rosnąca popularnością Nowego Aveo, które zadebiutowało w połowie 2011 roku.

d3deswf

Kolejne miejsce na liście najpopularniejszych modeli w gamie Chevroleta zajmuje Spark, którego w minionym roku sprzedano 1 363 egzemplarze, czyli o 50 proc. więcej niż w roku wcześniejszym, kiedy sprzedano 906 egzemplarzy tego modelu. Trzecie miejsce na podium zajął Cruze z wynikiem sprzedaży na poziomie 1 317 sztuk, czyli aż o 83 proc. więcej niż rok wcześniej, kiedy nabywców znalazło 720 sztuk tego modelu. W przypadku Cruze’a na wzrost sprzedaży wpływ miała coraz większa popularność modelu w wersji czterodrzwiowej, ale także wprowadzenie do oferty w tym roku tego popularnego kompaktu z pięciodrzwiowym nadwoziem. Bardzo dobrze przez klientów został przyjęty siedmioosobowy van Orlando, którego sprzedaż wyniosła 668 sztuk.

sj

d3deswf
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3deswf
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj