Chevrolet rozpoczął kolejny rok działalności rekordowym wynikiem w historii marki na polskim rynku. W pierwszym miesiącu 2012 roku zanotował sprzedaż na poziomie 1 159 sztuk - jest to wzrost aż o 61 proc. w stosunku do wyniku sprzedaży w tym samym okresie ubiegłego roku (718 sztuk).
- Miesiąc temu świętowaliśmy sukcesy, jakie udało się nam osiągnąć w najbardziej owocnym do tej pory roku dla spółki Chevrolet Poland, wiedząc równocześnie, że w 2012 roku stoi przed nami jeszcze większe wyzwanie - powiedział Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland. - Ten pierwszy miesiąc pokazał, że nasze plany pobicia ubiegłorocznych rekordów są jak najbardziej realne.
Wszystkie oferowane obecnie modele Chevroleta zanotowały wzrost sprzedaży w porównaniu do stycznia 2011 r. Najpopularniejszym modelem w gamie było Aveo, które łącznie (Aveo Classic i Nowe Aveo) sprzedało się w liczbie 558 egzemplarzy, czyli o 37 proc. więcej niż rok wcześniej (406 egzemplarzy). Kolejne miejsce na liście bestsellerów zajmuje miejski Spark, który w ciągu ostatniego miesiąca znalazł 243 nabywców, czyli o 41 proc. więcej niż w styczniu 2011 (172 sztuki). Na trzecim miejscu podium uplasował się Cruze, którego sprzedano 191 egzemplarzy, czyli aż o 142 proc. więcej niż w pierwszym miesiącu ubiegłego roku - ten olbrzymi wzrost spowodowany jest bardzo dużą popularnością wersji pięciodrzwiowej popularnego kompaktu, ponieważ aż 65 proc. styczniowej sprzedaży Cruze’a stanowiła właśnie wersja hatchback.
W styczniu zostało także odebrane przez klienta pierwsze w Polsce Camaro, wprowadzone w zeszłym roku do sprzedaży w Europie. Już wkrótce do nowych właścicieli trafi kolejnych 10 egzemplarzy tego modelu. Latem tego roku planowane jest wprowadzenie kolejnych nowości - Cruze’a w wersji kombi oraz Malibu.