Trwa ładowanie...

Bridgestone rusza z kampanią skierowaną do dzieci

Bridgestone rusza z kampanią skierowaną do dzieciŹródło: Materiały prasowe
d4kpzkh
d4kpzkh

Bridgestone wraz z policją rozpoczynają na terenie Wielkopolski kolejną edycję akcji "Pomyśl zanim usiądziesz za kierownicą, czyli dziecko bezpieczne na drodze". Będzie ona skierowana do dzieci ze szkół i przedszkoli.

Programem objętych będzie ponad 2 000 dzieci. Jest on częścią globalnej akcji "Think before you drive" organizowanej przez fundację Międzynarodowej Federacji Samochodowej FIA, korporację Bridgestone oraz związku motoryzacyjne na całym świecie.

W poprzednich edycjach udział wzięło ponad 11 000 przedszkolaków i uczniów ze 110 placówek oświatowych. Wolontariusze poprowadzą interaktywne zajęcia. Dzieci uczą się, jak prawidłowo zapinać pasy, jak korzystać z fotelika samochodowego i być widocznym na drodze. Dodatkowo maluchy otrzymają odblaskowe woreczki i breloczki oraz kredki i kolorowanki, pomagające utrwalić nabytą wiedzę.

W trakcie akcji dzieci mogą również spróbować samodzielnie zapiąć pasy. Główną atrakcją pokazu jest manekin Jan przebrany w żółty strój manekina testowego używanego w symulacji wypadków samochodowych NCAP.

Celem akcji jest też edukacja dorosłych. Dzieci otrzymują folder, który po powrocie ze szkoły czy przedszkola przekazują rodzicom. Znajdują się w nim informacje o tym, jak właściwie ustawić fotelik, jak odpowiedzialnie zachowywać się na drodze i jak dbać o stan techniczny pojazdu, by podróżowanie było bezpieczne.

/ll

d4kpzkh
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4kpzkh
Więcej tematów