BMW X6 M50d: piękna i bestia

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 17BMW X6 M50d: piękna i bestia

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy X6 debiutowało na światowych rynkach, niewielu fachowców wróżyło temu przerośniętemu crossoverowi sukces. Rynek zareagował jednak zupełnie odwrotnie. Mimo stosunkowo wysokiej ceny, BMW sprzedawało się świetnie. Niedawny lifting i wprowadzenie do oferty najmocniejszego w historii firmy diesla, ma dodatkowo wzmocnić pozycję auta w tym niszowym segmencie. Bawarczyk może przez najbliższych kilka miesięcy spać spokojnie, bo rywale spod znaku Audi i Mercedesa są dopiero w fazie projektowania i wstępnych testów.

Obecnie to najbardziej rozpoznawalny model w palecie niemieckiego producenta. Garbata sylwetka czyni go widocznym z daleka, natomiast w pełni LED-owe oświetlenie ma konkurować z systemem stosowanym od kilku lat przez Audi. Równie charakterystyczne jest wybrzuszenie na masce oraz dwie, potężnych rozmiarów chromowane nerki. Z tyłu najmocniejszego diesla poznamy po emblemacie M z prawej strony pokrywy bagażnika i dwóm trapezoidalnym końcówkom układu wydechowego. Całość osadzona na 20-calowych obręczach ze stopów lekkich prezentuje się bardzo masywnie.

/ 17BMW X6 M50d: piękna i bestia

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy X6 debiutowało na światowych rynkach, niewielu fachowców wróżyło temu przerośniętemu crossoverowi sukces. Rynek zareagował jednak zupełnie odwrotnie. Mimo stosunkowo wysokiej ceny, BMW sprzedawało się świetnie. Niedawny lifting i wprowadzenie do oferty najmocniejszego w historii firmy diesla, ma dodatkowo wzmocnić pozycję auta w tym niszowym segmencie. Bawarczyk może przez najbliższych kilka miesięcy spać spokojnie, bo rywale spod znaku Audi i Mercedesa są dopiero w fazie projektowania i wstępnych testów.

Obecnie to najbardziej rozpoznawalny model w palecie niemieckiego producenta. Garbata sylwetka czyni go widocznym z daleka, natomiast w pełni LED-owe oświetlenie ma konkurować z systemem stosowanym od kilku lat przez Audi. Równie charakterystyczne jest wybrzuszenie na masce oraz dwie, potężnych rozmiarów chromowane nerki. Z tyłu najmocniejszego diesla poznamy po emblemacie M z prawej strony pokrywy bagażnika i dwóm trapezoidalnym końcówkom układu wydechowego. Całość osadzona na 20-calowych obręczach ze stopów lekkich prezentuje się bardzo masywnie.

/ 17BMW X6 M50d: piękna i bestia

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy X6 debiutowało na światowych rynkach, niewielu fachowców wróżyło temu przerośniętemu crossoverowi sukces. Rynek zareagował jednak zupełnie odwrotnie. Mimo stosunkowo wysokiej ceny, BMW sprzedawało się świetnie. Niedawny lifting i wprowadzenie do oferty najmocniejszego w historii firmy diesla, ma dodatkowo wzmocnić pozycję auta w tym niszowym segmencie. Bawarczyk może przez najbliższych kilka miesięcy spać spokojnie, bo rywale spod znaku Audi i Mercedesa są dopiero w fazie projektowania i wstępnych testów.

Obecnie to najbardziej rozpoznawalny model w palecie niemieckiego producenta. Garbata sylwetka czyni go widocznym z daleka, natomiast w pełni LED-owe oświetlenie ma konkurować z systemem stosowanym od kilku lat przez Audi. Równie charakterystyczne jest wybrzuszenie na masce oraz dwie, potężnych rozmiarów chromowane nerki. Z tyłu najmocniejszego diesla poznamy po emblemacie M z prawej strony pokrywy bagażnika i dwóm trapezoidalnym końcówkom układu wydechowego. Całość osadzona na 20-calowych obręczach ze stopów lekkich prezentuje się bardzo masywnie.

/ 17BMW X6 M50d: piękna i bestia

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy X6 debiutowało na światowych rynkach, niewielu fachowców wróżyło temu przerośniętemu crossoverowi sukces. Rynek zareagował jednak zupełnie odwrotnie. Mimo stosunkowo wysokiej ceny, BMW sprzedawało się świetnie. Niedawny lifting i wprowadzenie do oferty najmocniejszego w historii firmy diesla, ma dodatkowo wzmocnić pozycję auta w tym niszowym segmencie. Bawarczyk może przez najbliższych kilka miesięcy spać spokojnie, bo rywale spod znaku Audi i Mercedesa są dopiero w fazie projektowania i wstępnych testów.

Obecnie to najbardziej rozpoznawalny model w palecie niemieckiego producenta. Garbata sylwetka czyni go widocznym z daleka, natomiast w pełni LED-owe oświetlenie ma konkurować z systemem stosowanym od kilku lat przez Audi. Równie charakterystyczne jest wybrzuszenie na masce oraz dwie, potężnych rozmiarów chromowane nerki. Z tyłu najmocniejszego diesla poznamy po emblemacie M z prawej strony pokrywy bagażnika i dwóm trapezoidalnym końcówkom układu wydechowego. Całość osadzona na 20-calowych obręczach ze stopów lekkich prezentuje się bardzo masywnie.

/ 17BMW X6 M50d: piękna i bestia

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy X6 debiutowało na światowych rynkach, niewielu fachowców wróżyło temu przerośniętemu crossoverowi sukces. Rynek zareagował jednak zupełnie odwrotnie. Mimo stosunkowo wysokiej ceny, BMW sprzedawało się świetnie. Niedawny lifting i wprowadzenie do oferty najmocniejszego w historii firmy diesla, ma dodatkowo wzmocnić pozycję auta w tym niszowym segmencie. Bawarczyk może przez najbliższych kilka miesięcy spać spokojnie, bo rywale spod znaku Audi i Mercedesa są dopiero w fazie projektowania i wstępnych testów.

Obecnie to najbardziej rozpoznawalny model w palecie niemieckiego producenta. Garbata sylwetka czyni go widocznym z daleka, natomiast w pełni LED-owe oświetlenie ma konkurować z systemem stosowanym od kilku lat przez Audi. Równie charakterystyczne jest wybrzuszenie na masce oraz dwie, potężnych rozmiarów chromowane nerki. Z tyłu najmocniejszego diesla poznamy po emblemacie M z prawej strony pokrywy bagażnika i dwóm trapezoidalnym końcówkom układu wydechowego. Całość osadzona na 20-calowych obręczach ze stopów lekkich prezentuje się bardzo masywnie.

/ 17BMW X6 M50d: piękna i bestia

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy X6 debiutowało na światowych rynkach, niewielu fachowców wróżyło temu przerośniętemu crossoverowi sukces. Rynek zareagował jednak zupełnie odwrotnie. Mimo stosunkowo wysokiej ceny, BMW sprzedawało się świetnie. Niedawny lifting i wprowadzenie do oferty najmocniejszego w historii firmy diesla, ma dodatkowo wzmocnić pozycję auta w tym niszowym segmencie. Bawarczyk może przez najbliższych kilka miesięcy spać spokojnie, bo rywale spod znaku Audi i Mercedesa są dopiero w fazie projektowania i wstępnych testów.

Obecnie to najbardziej rozpoznawalny model w palecie niemieckiego producenta. Garbata sylwetka czyni go widocznym z daleka, natomiast w pełni LED-owe oświetlenie ma konkurować z systemem stosowanym od kilku lat przez Audi. Równie charakterystyczne jest wybrzuszenie na masce oraz dwie, potężnych rozmiarów chromowane nerki. Z tyłu najmocniejszego diesla poznamy po emblemacie M z prawej strony pokrywy bagażnika i dwóm trapezoidalnym końcówkom układu wydechowego. Całość osadzona na 20-calowych obręczach ze stopów lekkich prezentuje się bardzo masywnie.

/ 17BMW X6 M50d: piękna i bestia

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy X6 debiutowało na światowych rynkach, niewielu fachowców wróżyło temu przerośniętemu crossoverowi sukces. Rynek zareagował jednak zupełnie odwrotnie. Mimo stosunkowo wysokiej ceny, BMW sprzedawało się świetnie. Niedawny lifting i wprowadzenie do oferty najmocniejszego w historii firmy diesla, ma dodatkowo wzmocnić pozycję auta w tym niszowym segmencie. Bawarczyk może przez najbliższych kilka miesięcy spać spokojnie, bo rywale spod znaku Audi i Mercedesa są dopiero w fazie projektowania i wstępnych testów.

Obecnie to najbardziej rozpoznawalny model w palecie niemieckiego producenta. Garbata sylwetka czyni go widocznym z daleka, natomiast w pełni LED-owe oświetlenie ma konkurować z systemem stosowanym od kilku lat przez Audi. Równie charakterystyczne jest wybrzuszenie na masce oraz dwie, potężnych rozmiarów chromowane nerki. Z tyłu najmocniejszego diesla poznamy po emblemacie M z prawej strony pokrywy bagażnika i dwóm trapezoidalnym końcówkom układu wydechowego. Całość osadzona na 20-calowych obręczach ze stopów lekkich prezentuje się bardzo masywnie.

/ 17BMW X6 M50d: piękna i bestia

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy X6 debiutowało na światowych rynkach, niewielu fachowców wróżyło temu przerośniętemu crossoverowi sukces. Rynek zareagował jednak zupełnie odwrotnie. Mimo stosunkowo wysokiej ceny, BMW sprzedawało się świetnie. Niedawny lifting i wprowadzenie do oferty najmocniejszego w historii firmy diesla, ma dodatkowo wzmocnić pozycję auta w tym niszowym segmencie. Bawarczyk może przez najbliższych kilka miesięcy spać spokojnie, bo rywale spod znaku Audi i Mercedesa są dopiero w fazie projektowania i wstępnych testów.

Obecnie to najbardziej rozpoznawalny model w palecie niemieckiego producenta. Garbata sylwetka czyni go widocznym z daleka, natomiast w pełni LED-owe oświetlenie ma konkurować z systemem stosowanym od kilku lat przez Audi. Równie charakterystyczne jest wybrzuszenie na masce oraz dwie, potężnych rozmiarów chromowane nerki. Z tyłu najmocniejszego diesla poznamy po emblemacie M z prawej strony pokrywy bagażnika i dwóm trapezoidalnym końcówkom układu wydechowego. Całość osadzona na 20-calowych obręczach ze stopów lekkich prezentuje się bardzo masywnie.

/ 17BMW X6 M50d: piękna i bestia

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy X6 debiutowało na światowych rynkach, niewielu fachowców wróżyło temu przerośniętemu crossoverowi sukces. Rynek zareagował jednak zupełnie odwrotnie. Mimo stosunkowo wysokiej ceny, BMW sprzedawało się świetnie. Niedawny lifting i wprowadzenie do oferty najmocniejszego w historii firmy diesla, ma dodatkowo wzmocnić pozycję auta w tym niszowym segmencie. Bawarczyk może przez najbliższych kilka miesięcy spać spokojnie, bo rywale spod znaku Audi i Mercedesa są dopiero w fazie projektowania i wstępnych testów.

Obecnie to najbardziej rozpoznawalny model w palecie niemieckiego producenta. Garbata sylwetka czyni go widocznym z daleka, natomiast w pełni LED-owe oświetlenie ma konkurować z systemem stosowanym od kilku lat przez Audi. Równie charakterystyczne jest wybrzuszenie na masce oraz dwie, potężnych rozmiarów chromowane nerki. Z tyłu najmocniejszego diesla poznamy po emblemacie M z prawej strony pokrywy bagażnika i dwóm trapezoidalnym końcówkom układu wydechowego. Całość osadzona na 20-calowych obręczach ze stopów lekkich prezentuje się bardzo masywnie.

10 / 17BMW X6 M50d: piękna i bestia

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy X6 debiutowało na światowych rynkach, niewielu fachowców wróżyło temu przerośniętemu crossoverowi sukces. Rynek zareagował jednak zupełnie odwrotnie. Mimo stosunkowo wysokiej ceny, BMW sprzedawało się świetnie. Niedawny lifting i wprowadzenie do oferty najmocniejszego w historii firmy diesla, ma dodatkowo wzmocnić pozycję auta w tym niszowym segmencie. Bawarczyk może przez najbliższych kilka miesięcy spać spokojnie, bo rywale spod znaku Audi i Mercedesa są dopiero w fazie projektowania i wstępnych testów.

Obecnie to najbardziej rozpoznawalny model w palecie niemieckiego producenta. Garbata sylwetka czyni go widocznym z daleka, natomiast w pełni LED-owe oświetlenie ma konkurować z systemem stosowanym od kilku lat przez Audi. Równie charakterystyczne jest wybrzuszenie na masce oraz dwie, potężnych rozmiarów chromowane nerki. Z tyłu najmocniejszego diesla poznamy po emblemacie M z prawej strony pokrywy bagażnika i dwóm trapezoidalnym końcówkom układu wydechowego. Całość osadzona na 20-calowych obręczach ze stopów lekkich prezentuje się bardzo masywnie.

11 / 17BMW X6 M50d: piękna i bestia

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy X6 debiutowało na światowych rynkach, niewielu fachowców wróżyło temu przerośniętemu crossoverowi sukces. Rynek zareagował jednak zupełnie odwrotnie. Mimo stosunkowo wysokiej ceny, BMW sprzedawało się świetnie. Niedawny lifting i wprowadzenie do oferty najmocniejszego w historii firmy diesla, ma dodatkowo wzmocnić pozycję auta w tym niszowym segmencie. Bawarczyk może przez najbliższych kilka miesięcy spać spokojnie, bo rywale spod znaku Audi i Mercedesa są dopiero w fazie projektowania i wstępnych testów.

Obecnie to najbardziej rozpoznawalny model w palecie niemieckiego producenta. Garbata sylwetka czyni go widocznym z daleka, natomiast w pełni LED-owe oświetlenie ma konkurować z systemem stosowanym od kilku lat przez Audi. Równie charakterystyczne jest wybrzuszenie na masce oraz dwie, potężnych rozmiarów chromowane nerki. Z tyłu najmocniejszego diesla poznamy po emblemacie M z prawej strony pokrywy bagażnika i dwóm trapezoidalnym końcówkom układu wydechowego. Całość osadzona na 20-calowych obręczach ze stopów lekkich prezentuje się bardzo masywnie.

12 / 17BMW X6 M50d: piękna i bestia

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy X6 debiutowało na światowych rynkach, niewielu fachowców wróżyło temu przerośniętemu crossoverowi sukces. Rynek zareagował jednak zupełnie odwrotnie. Mimo stosunkowo wysokiej ceny, BMW sprzedawało się świetnie. Niedawny lifting i wprowadzenie do oferty najmocniejszego w historii firmy diesla, ma dodatkowo wzmocnić pozycję auta w tym niszowym segmencie. Bawarczyk może przez najbliższych kilka miesięcy spać spokojnie, bo rywale spod znaku Audi i Mercedesa są dopiero w fazie projektowania i wstępnych testów.

Obecnie to najbardziej rozpoznawalny model w palecie niemieckiego producenta. Garbata sylwetka czyni go widocznym z daleka, natomiast w pełni LED-owe oświetlenie ma konkurować z systemem stosowanym od kilku lat przez Audi. Równie charakterystyczne jest wybrzuszenie na masce oraz dwie, potężnych rozmiarów chromowane nerki. Z tyłu najmocniejszego diesla poznamy po emblemacie M z prawej strony pokrywy bagażnika i dwóm trapezoidalnym końcówkom układu wydechowego. Całość osadzona na 20-calowych obręczach ze stopów lekkich prezentuje się bardzo masywnie.

13 / 17BMW X6 M50d: piękna i bestia

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy X6 debiutowało na światowych rynkach, niewielu fachowców wróżyło temu przerośniętemu crossoverowi sukces. Rynek zareagował jednak zupełnie odwrotnie. Mimo stosunkowo wysokiej ceny, BMW sprzedawało się świetnie. Niedawny lifting i wprowadzenie do oferty najmocniejszego w historii firmy diesla, ma dodatkowo wzmocnić pozycję auta w tym niszowym segmencie. Bawarczyk może przez najbliższych kilka miesięcy spać spokojnie, bo rywale spod znaku Audi i Mercedesa są dopiero w fazie projektowania i wstępnych testów.

Obecnie to najbardziej rozpoznawalny model w palecie niemieckiego producenta. Garbata sylwetka czyni go widocznym z daleka, natomiast w pełni LED-owe oświetlenie ma konkurować z systemem stosowanym od kilku lat przez Audi. Równie charakterystyczne jest wybrzuszenie na masce oraz dwie, potężnych rozmiarów chromowane nerki. Z tyłu najmocniejszego diesla poznamy po emblemacie M z prawej strony pokrywy bagażnika i dwóm trapezoidalnym końcówkom układu wydechowego. Całość osadzona na 20-calowych obręczach ze stopów lekkich prezentuje się bardzo masywnie.

14 / 17BMW X6 M50d: piękna i bestia

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy X6 debiutowało na światowych rynkach, niewielu fachowców wróżyło temu przerośniętemu crossoverowi sukces. Rynek zareagował jednak zupełnie odwrotnie. Mimo stosunkowo wysokiej ceny, BMW sprzedawało się świetnie. Niedawny lifting i wprowadzenie do oferty najmocniejszego w historii firmy diesla, ma dodatkowo wzmocnić pozycję auta w tym niszowym segmencie. Bawarczyk może przez najbliższych kilka miesięcy spać spokojnie, bo rywale spod znaku Audi i Mercedesa są dopiero w fazie projektowania i wstępnych testów.

Obecnie to najbardziej rozpoznawalny model w palecie niemieckiego producenta. Garbata sylwetka czyni go widocznym z daleka, natomiast w pełni LED-owe oświetlenie ma konkurować z systemem stosowanym od kilku lat przez Audi. Równie charakterystyczne jest wybrzuszenie na masce oraz dwie, potężnych rozmiarów chromowane nerki. Z tyłu najmocniejszego diesla poznamy po emblemacie M z prawej strony pokrywy bagażnika i dwóm trapezoidalnym końcówkom układu wydechowego. Całość osadzona na 20-calowych obręczach ze stopów lekkich prezentuje się bardzo masywnie.

15 / 17BMW X6 M50d: piękna i bestia

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy X6 debiutowało na światowych rynkach, niewielu fachowców wróżyło temu przerośniętemu crossoverowi sukces. Rynek zareagował jednak zupełnie odwrotnie. Mimo stosunkowo wysokiej ceny, BMW sprzedawało się świetnie. Niedawny lifting i wprowadzenie do oferty najmocniejszego w historii firmy diesla, ma dodatkowo wzmocnić pozycję auta w tym niszowym segmencie. Bawarczyk może przez najbliższych kilka miesięcy spać spokojnie, bo rywale spod znaku Audi i Mercedesa są dopiero w fazie projektowania i wstępnych testów.

Obecnie to najbardziej rozpoznawalny model w palecie niemieckiego producenta. Garbata sylwetka czyni go widocznym z daleka, natomiast w pełni LED-owe oświetlenie ma konkurować z systemem stosowanym od kilku lat przez Audi. Równie charakterystyczne jest wybrzuszenie na masce oraz dwie, potężnych rozmiarów chromowane nerki. Z tyłu najmocniejszego diesla poznamy po emblemacie M z prawej strony pokrywy bagażnika i dwóm trapezoidalnym końcówkom układu wydechowego. Całość osadzona na 20-calowych obręczach ze stopów lekkich prezentuje się bardzo masywnie.

16 / 17BMW X6 M50d: piękna i bestia

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy X6 debiutowało na światowych rynkach, niewielu fachowców wróżyło temu przerośniętemu crossoverowi sukces. Rynek zareagował jednak zupełnie odwrotnie. Mimo stosunkowo wysokiej ceny, BMW sprzedawało się świetnie. Niedawny lifting i wprowadzenie do oferty najmocniejszego w historii firmy diesla, ma dodatkowo wzmocnić pozycję auta w tym niszowym segmencie. Bawarczyk może przez najbliższych kilka miesięcy spać spokojnie, bo rywale spod znaku Audi i Mercedesa są dopiero w fazie projektowania i wstępnych testów.

Obecnie to najbardziej rozpoznawalny model w palecie niemieckiego producenta. Garbata sylwetka czyni go widocznym z daleka, natomiast w pełni LED-owe oświetlenie ma konkurować z systemem stosowanym od kilku lat przez Audi. Równie charakterystyczne jest wybrzuszenie na masce oraz dwie, potężnych rozmiarów chromowane nerki. Z tyłu najmocniejszego diesla poznamy po emblemacie M z prawej strony pokrywy bagażnika i dwóm trapezoidalnym końcówkom układu wydechowego. Całość osadzona na 20-calowych obręczach ze stopów lekkich prezentuje się bardzo masywnie.

17 / 17BMW X6 M50d: piękna i bestia

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy X6 debiutowało na światowych rynkach, niewielu fachowców wróżyło temu przerośniętemu crossoverowi sukces. Rynek zareagował jednak zupełnie odwrotnie. Mimo stosunkowo wysokiej ceny, BMW sprzedawało się świetnie. Niedawny lifting i wprowadzenie do oferty najmocniejszego w historii firmy diesla, ma dodatkowo wzmocnić pozycję auta w tym niszowym segmencie. Bawarczyk może przez najbliższych kilka miesięcy spać spokojnie, bo rywale spod znaku Audi i Mercedesa są dopiero w fazie projektowania i wstępnych testów.

Obecnie to najbardziej rozpoznawalny model w palecie niemieckiego producenta. Garbata sylwetka czyni go widocznym z daleka, natomiast w pełni LED-owe oświetlenie ma konkurować z systemem stosowanym od kilku lat przez Audi. Równie charakterystyczne jest wybrzuszenie na masce oraz dwie, potężnych rozmiarów chromowane nerki. Z tyłu najmocniejszego diesla poznamy po emblemacie M z prawej strony pokrywy bagażnika i dwóm trapezoidalnym końcówkom układu wydechowego. Całość osadzona na 20-calowych obręczach ze stopów lekkich prezentuje się bardzo masywnie.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła