BMW X2 w kamuflażu na oficjalnych zdjęciach

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Szymon Jasina

/ 11X1 w sportowym wydaniu

Obraz
© Materiały prasowe

BMW X2 będzie drugim kompaktowym SUV-em bawarskiej marki. Właśnie opublikowano garść zdjęć, na których można zobaczyć ten model w kamuflażu. Niemiecki producent nie chce jeszcze zdradzać ostatecznego wyglądu samochodu.

Wiadomo, że X2 będzie prezentować się bardziej sportowo niż X1, ale nie będzie mniejszą kopią X4 i X6. Tym razem postawiono na bardziej typowy kształt nadwozia. "Dwójka" od "jedynki" przede wszystkim będzie się odróżniać tylną częścią. Opadający dach oznacza, że słupek C jest gruby, a za tylnymi drzwiami nie ma okna. Razem z mocniej pochyloną i szerszą klapą bagażnika samochód wygląda bardziej agresywnie. Dodatkowo przód też został wizualnie poszerzony m.in. dzięki niższym "nerkom".

Pod spodem BMW X2 będzie modelem bliźniaczym do X1. Oznacza to, że zapewne większość silników w ofercie (o ile nie wszystkie) będzie identyczna. Takie same będą też opcje napędowe. Oznacza to, że w standardzie X2 będzie miało napęd na przód, a za dopłatą oferowana będzie czteronapędowa odmiana xDrive.

/ 11X1 w sportowym wydaniu

Obraz
© Materiały prasowe

BMW X2 będzie drugim kompaktowym SUV-em bawarskiej marki. Właśnie opublikowano garść zdjęć, na których można zobaczyć ten model w kamuflażu. Niemiecki producent nie chce jeszcze zdradzać ostatecznego wyglądu samochodu.

Wiadomo, że X2 będzie prezentować się bardziej sportowo niż X1, ale nie będzie mniejszą kopią X4 i X6. Tym razem postawiono na bardziej typowy kształt nadwozia. "Dwójka" od "jedynki" przede wszystkim będzie się odróżniać tylną częścią. Opadający dach oznacza, że słupek C jest gruby, a za tylnymi drzwiami nie ma okna. Razem z mocniej pochyloną i szerszą klapą bagażnika samochód wygląda bardziej agresywnie. Dodatkowo przód też został wizualnie poszerzony m.in. dzięki niższym "nerkom".

Pod spodem BMW X2 będzie modelem bliźniaczym do X1. Oznacza to, że zapewne większość silników w ofercie (o ile nie wszystkie) będzie identyczna. Takie same będą też opcje napędowe. Oznacza to, że w standardzie X2 będzie miało napęd na przód, a za dopłatą oferowana będzie czteronapędowa odmiana xDrive.

/ 11X1 w sportowym wydaniu

Obraz
© Materiały prasowe

BMW X2 będzie drugim kompaktowym SUV-em bawarskiej marki. Właśnie opublikowano garść zdjęć, na których można zobaczyć ten model w kamuflażu. Niemiecki producent nie chce jeszcze zdradzać ostatecznego wyglądu samochodu.

Wiadomo, że X2 będzie prezentować się bardziej sportowo niż X1, ale nie będzie mniejszą kopią X4 i X6. Tym razem postawiono na bardziej typowy kształt nadwozia. "Dwójka" od "jedynki" przede wszystkim będzie się odróżniać tylną częścią. Opadający dach oznacza, że słupek C jest gruby, a za tylnymi drzwiami nie ma okna. Razem z mocniej pochyloną i szerszą klapą bagażnika samochód wygląda bardziej agresywnie. Dodatkowo przód też został wizualnie poszerzony m.in. dzięki niższym "nerkom".

Pod spodem BMW X2 będzie modelem bliźniaczym do X1. Oznacza to, że zapewne większość silników w ofercie (o ile nie wszystkie) będzie identyczna. Takie same będą też opcje napędowe. Oznacza to, że w standardzie X2 będzie miało napęd na przód, a za dopłatą oferowana będzie czteronapędowa odmiana xDrive.

/ 11X1 w sportowym wydaniu

Obraz
© Materiały prasowe

BMW X2 będzie drugim kompaktowym SUV-em bawarskiej marki. Właśnie opublikowano garść zdjęć, na których można zobaczyć ten model w kamuflażu. Niemiecki producent nie chce jeszcze zdradzać ostatecznego wyglądu samochodu.

Wiadomo, że X2 będzie prezentować się bardziej sportowo niż X1, ale nie będzie mniejszą kopią X4 i X6. Tym razem postawiono na bardziej typowy kształt nadwozia. "Dwójka" od "jedynki" przede wszystkim będzie się odróżniać tylną częścią. Opadający dach oznacza, że słupek C jest gruby, a za tylnymi drzwiami nie ma okna. Razem z mocniej pochyloną i szerszą klapą bagażnika samochód wygląda bardziej agresywnie. Dodatkowo przód też został wizualnie poszerzony m.in. dzięki niższym "nerkom".

Pod spodem BMW X2 będzie modelem bliźniaczym do X1. Oznacza to, że zapewne większość silników w ofercie (o ile nie wszystkie) będzie identyczna. Takie same będą też opcje napędowe. Oznacza to, że w standardzie X2 będzie miało napęd na przód, a za dopłatą oferowana będzie czteronapędowa odmiana xDrive.

/ 11X1 w sportowym wydaniu

Obraz
© Materiały prasowe

BMW X2 będzie drugim kompaktowym SUV-em bawarskiej marki. Właśnie opublikowano garść zdjęć, na których można zobaczyć ten model w kamuflażu. Niemiecki producent nie chce jeszcze zdradzać ostatecznego wyglądu samochodu.

Wiadomo, że X2 będzie prezentować się bardziej sportowo niż X1, ale nie będzie mniejszą kopią X4 i X6. Tym razem postawiono na bardziej typowy kształt nadwozia. "Dwójka" od "jedynki" przede wszystkim będzie się odróżniać tylną częścią. Opadający dach oznacza, że słupek C jest gruby, a za tylnymi drzwiami nie ma okna. Razem z mocniej pochyloną i szerszą klapą bagażnika samochód wygląda bardziej agresywnie. Dodatkowo przód też został wizualnie poszerzony m.in. dzięki niższym "nerkom".

Pod spodem BMW X2 będzie modelem bliźniaczym do X1. Oznacza to, że zapewne większość silników w ofercie (o ile nie wszystkie) będzie identyczna. Takie same będą też opcje napędowe. Oznacza to, że w standardzie X2 będzie miało napęd na przód, a za dopłatą oferowana będzie czteronapędowa odmiana xDrive.

/ 11X1 w sportowym wydaniu

Obraz
© Materiały prasowe

BMW X2 będzie drugim kompaktowym SUV-em bawarskiej marki. Właśnie opublikowano garść zdjęć, na których można zobaczyć ten model w kamuflażu. Niemiecki producent nie chce jeszcze zdradzać ostatecznego wyglądu samochodu.

Wiadomo, że X2 będzie prezentować się bardziej sportowo niż X1, ale nie będzie mniejszą kopią X4 i X6. Tym razem postawiono na bardziej typowy kształt nadwozia. "Dwójka" od "jedynki" przede wszystkim będzie się odróżniać tylną częścią. Opadający dach oznacza, że słupek C jest gruby, a za tylnymi drzwiami nie ma okna. Razem z mocniej pochyloną i szerszą klapą bagażnika samochód wygląda bardziej agresywnie. Dodatkowo przód też został wizualnie poszerzony m.in. dzięki niższym "nerkom".

Pod spodem BMW X2 będzie modelem bliźniaczym do X1. Oznacza to, że zapewne większość silników w ofercie (o ile nie wszystkie) będzie identyczna. Takie same będą też opcje napędowe. Oznacza to, że w standardzie X2 będzie miało napęd na przód, a za dopłatą oferowana będzie czteronapędowa odmiana xDrive.

/ 11X1 w sportowym wydaniu

Obraz
© Materiały prasowe

BMW X2 będzie drugim kompaktowym SUV-em bawarskiej marki. Właśnie opublikowano garść zdjęć, na których można zobaczyć ten model w kamuflażu. Niemiecki producent nie chce jeszcze zdradzać ostatecznego wyglądu samochodu.

Wiadomo, że X2 będzie prezentować się bardziej sportowo niż X1, ale nie będzie mniejszą kopią X4 i X6. Tym razem postawiono na bardziej typowy kształt nadwozia. "Dwójka" od "jedynki" przede wszystkim będzie się odróżniać tylną częścią. Opadający dach oznacza, że słupek C jest gruby, a za tylnymi drzwiami nie ma okna. Razem z mocniej pochyloną i szerszą klapą bagażnika samochód wygląda bardziej agresywnie. Dodatkowo przód też został wizualnie poszerzony m.in. dzięki niższym "nerkom".

Pod spodem BMW X2 będzie modelem bliźniaczym do X1. Oznacza to, że zapewne większość silników w ofercie (o ile nie wszystkie) będzie identyczna. Takie same będą też opcje napędowe. Oznacza to, że w standardzie X2 będzie miało napęd na przód, a za dopłatą oferowana będzie czteronapędowa odmiana xDrive.

/ 11X1 w sportowym wydaniu

Obraz
© Materiały prasowe

BMW X2 będzie drugim kompaktowym SUV-em bawarskiej marki. Właśnie opublikowano garść zdjęć, na których można zobaczyć ten model w kamuflażu. Niemiecki producent nie chce jeszcze zdradzać ostatecznego wyglądu samochodu.

Wiadomo, że X2 będzie prezentować się bardziej sportowo niż X1, ale nie będzie mniejszą kopią X4 i X6. Tym razem postawiono na bardziej typowy kształt nadwozia. "Dwójka" od "jedynki" przede wszystkim będzie się odróżniać tylną częścią. Opadający dach oznacza, że słupek C jest gruby, a za tylnymi drzwiami nie ma okna. Razem z mocniej pochyloną i szerszą klapą bagażnika samochód wygląda bardziej agresywnie. Dodatkowo przód też został wizualnie poszerzony m.in. dzięki niższym "nerkom".

Pod spodem BMW X2 będzie modelem bliźniaczym do X1. Oznacza to, że zapewne większość silników w ofercie (o ile nie wszystkie) będzie identyczna. Takie same będą też opcje napędowe. Oznacza to, że w standardzie X2 będzie miało napęd na przód, a za dopłatą oferowana będzie czteronapędowa odmiana xDrive.

/ 11X1 w sportowym wydaniu

Obraz
© Materiały prasowe

BMW X2 będzie drugim kompaktowym SUV-em bawarskiej marki. Właśnie opublikowano garść zdjęć, na których można zobaczyć ten model w kamuflażu. Niemiecki producent nie chce jeszcze zdradzać ostatecznego wyglądu samochodu.

Wiadomo, że X2 będzie prezentować się bardziej sportowo niż X1, ale nie będzie mniejszą kopią X4 i X6. Tym razem postawiono na bardziej typowy kształt nadwozia. "Dwójka" od "jedynki" przede wszystkim będzie się odróżniać tylną częścią. Opadający dach oznacza, że słupek C jest gruby, a za tylnymi drzwiami nie ma okna. Razem z mocniej pochyloną i szerszą klapą bagażnika samochód wygląda bardziej agresywnie. Dodatkowo przód też został wizualnie poszerzony m.in. dzięki niższym "nerkom".

Pod spodem BMW X2 będzie modelem bliźniaczym do X1. Oznacza to, że zapewne większość silników w ofercie (o ile nie wszystkie) będzie identyczna. Takie same będą też opcje napędowe. Oznacza to, że w standardzie X2 będzie miało napęd na przód, a za dopłatą oferowana będzie czteronapędowa odmiana xDrive.

10 / 11X1 w sportowym wydaniu

Obraz
© Materiały prasowe

BMW X2 będzie drugim kompaktowym SUV-em bawarskiej marki. Właśnie opublikowano garść zdjęć, na których można zobaczyć ten model w kamuflażu. Niemiecki producent nie chce jeszcze zdradzać ostatecznego wyglądu samochodu.

Wiadomo, że X2 będzie prezentować się bardziej sportowo niż X1, ale nie będzie mniejszą kopią X4 i X6. Tym razem postawiono na bardziej typowy kształt nadwozia. "Dwójka" od "jedynki" przede wszystkim będzie się odróżniać tylną częścią. Opadający dach oznacza, że słupek C jest gruby, a za tylnymi drzwiami nie ma okna. Razem z mocniej pochyloną i szerszą klapą bagażnika samochód wygląda bardziej agresywnie. Dodatkowo przód też został wizualnie poszerzony m.in. dzięki niższym "nerkom".

Pod spodem BMW X2 będzie modelem bliźniaczym do X1. Oznacza to, że zapewne większość silników w ofercie (o ile nie wszystkie) będzie identyczna. Takie same będą też opcje napędowe. Oznacza to, że w standardzie X2 będzie miało napęd na przód, a za dopłatą oferowana będzie czteronapędowa odmiana xDrive.

11 / 11X1 w sportowym wydaniu

Obraz
© Materiały prasowe

BMW X2 będzie drugim kompaktowym SUV-em bawarskiej marki. Właśnie opublikowano garść zdjęć, na których można zobaczyć ten model w kamuflażu. Niemiecki producent nie chce jeszcze zdradzać ostatecznego wyglądu samochodu.

Wiadomo, że X2 będzie prezentować się bardziej sportowo niż X1, ale nie będzie mniejszą kopią X4 i X6. Tym razem postawiono na bardziej typowy kształt nadwozia. "Dwójka" od "jedynki" przede wszystkim będzie się odróżniać tylną częścią. Opadający dach oznacza, że słupek C jest gruby, a za tylnymi drzwiami nie ma okna. Razem z mocniej pochyloną i szerszą klapą bagażnika samochód wygląda bardziej agresywnie. Dodatkowo przód też został wizualnie poszerzony m.in. dzięki niższym "nerkom".

Pod spodem BMW X2 będzie modelem bliźniaczym do X1. Oznacza to, że zapewne większość silników w ofercie (o ile nie wszystkie) będzie identyczna. Takie same będą też opcje napędowe. Oznacza to, że w standardzie X2 będzie miało napęd na przód, a za dopłatą oferowana będzie czteronapędowa odmiana xDrive.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka