WAŻNE
TERAZ

Szef KOWR z PSL spotykał się z założycielem Dawtony tuż przed wybuchem afery CPK

BMW serii 2 Coupe: większy i bardziej dynamiczny

BMW zdradza szczegóły nowej serii 2 Coupe. Wprowadzenie na rynek planowane jest na marzec 2014 r., w ofercie będzie też wersja BMW M performance - 235i Coupe

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 15Większy i bardziej dynamiczny

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 2 Coupe posiada dwudrzwiowe nadwozie w klasycznej, trójbryłowej formie. Sportowe linie karoserii lekko opadają w stronę bagażnika, zaś najszersze miejsce nadwozia znajduje się nad tylną osią, co ma podkreślić tylnonapędową konfigurację. Styliści zdecydowali się na zastosowanie wyrazistego designu przedniego i tylnego pasa. Za indywidualizację odpowiadają pakiety Sport Line, Modern Line i M Sport.

Od poprzednika seria 2 Coupe wyróżnia się większymi rozmiarami. Długość wzrosła o 72 mm do 4 432 mm, szerokość o 26 mm do 1 774 mm, rozstaw osi o 30 mm do 2 690 mm, rozstaw kół przednich o 41 mm do 1 521 mm a tylnych o 43 mm do 1 556 mm. Przełożyło się to na większą ilość miejsca w kabinie - z przodu nad głową o 19 mm a z tyłu na nogi o 21 mm. O 20 l zwiększyła się też pojemność bagażnika (do 390 l). Tylna kanapa jest seryjnie składana i dzielona na dwie lub (opcjonalnie) trzy części. Auto zoptymalizowano pod kątem aerodynamiki - współczynnik Cx wynosi teraz 0,29 (220i Coupe).

/ 15Większy i bardziej dynamiczny

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 2 Coupe posiada dwudrzwiowe nadwozie w klasycznej, trójbryłowej formie. Sportowe linie karoserii lekko opadają w stronę bagażnika, zaś najszersze miejsce nadwozia znajduje się nad tylną osią, co ma podkreślić tylnonapędową konfigurację. Styliści zdecydowali się na zastosowanie wyrazistego designu przedniego i tylnego pasa. Za indywidualizację odpowiadają pakiety Sport Line, Modern Line i M Sport.

Od poprzednika seria 2 Coupe wyróżnia się większymi rozmiarami. Długość wzrosła o 72 mm do 4 432 mm, szerokość o 26 mm do 1 774 mm, rozstaw osi o 30 mm do 2 690 mm, rozstaw kół przednich o 41 mm do 1 521 mm a tylnych o 43 mm do 1 556 mm. Przełożyło się to na większą ilość miejsca w kabinie - z przodu nad głową o 19 mm a z tyłu na nogi o 21 mm. O 20 l zwiększyła się też pojemność bagażnika (do 390 l). Tylna kanapa jest seryjnie składana i dzielona na dwie lub (opcjonalnie) trzy części. Auto zoptymalizowano pod kątem aerodynamiki - współczynnik Cx wynosi teraz 0,29 (220i Coupe).

/ 15Większy i bardziej dynamiczny

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 2 Coupe posiada dwudrzwiowe nadwozie w klasycznej, trójbryłowej formie. Sportowe linie karoserii lekko opadają w stronę bagażnika, zaś najszersze miejsce nadwozia znajduje się nad tylną osią, co ma podkreślić tylnonapędową konfigurację. Styliści zdecydowali się na zastosowanie wyrazistego designu przedniego i tylnego pasa. Za indywidualizację odpowiadają pakiety Sport Line, Modern Line i M Sport.

Od poprzednika seria 2 Coupe wyróżnia się większymi rozmiarami. Długość wzrosła o 72 mm do 4 432 mm, szerokość o 26 mm do 1 774 mm, rozstaw osi o 30 mm do 2 690 mm, rozstaw kół przednich o 41 mm do 1 521 mm a tylnych o 43 mm do 1 556 mm. Przełożyło się to na większą ilość miejsca w kabinie - z przodu nad głową o 19 mm a z tyłu na nogi o 21 mm. O 20 l zwiększyła się też pojemność bagażnika (do 390 l). Tylna kanapa jest seryjnie składana i dzielona na dwie lub (opcjonalnie) trzy części. Auto zoptymalizowano pod kątem aerodynamiki - współczynnik Cx wynosi teraz 0,29 (220i Coupe).

/ 15Większy i bardziej dynamiczny

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 2 Coupe posiada dwudrzwiowe nadwozie w klasycznej, trójbryłowej formie. Sportowe linie karoserii lekko opadają w stronę bagażnika, zaś najszersze miejsce nadwozia znajduje się nad tylną osią, co ma podkreślić tylnonapędową konfigurację. Styliści zdecydowali się na zastosowanie wyrazistego designu przedniego i tylnego pasa. Za indywidualizację odpowiadają pakiety Sport Line, Modern Line i M Sport.

Od poprzednika seria 2 Coupe wyróżnia się większymi rozmiarami. Długość wzrosła o 72 mm do 4 432 mm, szerokość o 26 mm do 1 774 mm, rozstaw osi o 30 mm do 2 690 mm, rozstaw kół przednich o 41 mm do 1 521 mm a tylnych o 43 mm do 1 556 mm. Przełożyło się to na większą ilość miejsca w kabinie - z przodu nad głową o 19 mm a z tyłu na nogi o 21 mm. O 20 l zwiększyła się też pojemność bagażnika (do 390 l). Tylna kanapa jest seryjnie składana i dzielona na dwie lub (opcjonalnie) trzy części. Auto zoptymalizowano pod kątem aerodynamiki - współczynnik Cx wynosi teraz 0,29 (220i Coupe).

/ 15Większy i bardziej dynamiczny

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 2 Coupe posiada dwudrzwiowe nadwozie w klasycznej, trójbryłowej formie. Sportowe linie karoserii lekko opadają w stronę bagażnika, zaś najszersze miejsce nadwozia znajduje się nad tylną osią, co ma podkreślić tylnonapędową konfigurację. Styliści zdecydowali się na zastosowanie wyrazistego designu przedniego i tylnego pasa. Za indywidualizację odpowiadają pakiety Sport Line, Modern Line i M Sport.

Od poprzednika seria 2 Coupe wyróżnia się większymi rozmiarami. Długość wzrosła o 72 mm do 4 432 mm, szerokość o 26 mm do 1 774 mm, rozstaw osi o 30 mm do 2 690 mm, rozstaw kół przednich o 41 mm do 1 521 mm a tylnych o 43 mm do 1 556 mm. Przełożyło się to na większą ilość miejsca w kabinie - z przodu nad głową o 19 mm a z tyłu na nogi o 21 mm. O 20 l zwiększyła się też pojemność bagażnika (do 390 l). Tylna kanapa jest seryjnie składana i dzielona na dwie lub (opcjonalnie) trzy części. Auto zoptymalizowano pod kątem aerodynamiki - współczynnik Cx wynosi teraz 0,29 (220i Coupe).

/ 15Większy i bardziej dynamiczny

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 2 Coupe posiada dwudrzwiowe nadwozie w klasycznej, trójbryłowej formie. Sportowe linie karoserii lekko opadają w stronę bagażnika, zaś najszersze miejsce nadwozia znajduje się nad tylną osią, co ma podkreślić tylnonapędową konfigurację. Styliści zdecydowali się na zastosowanie wyrazistego designu przedniego i tylnego pasa. Za indywidualizację odpowiadają pakiety Sport Line, Modern Line i M Sport.

Od poprzednika seria 2 Coupe wyróżnia się większymi rozmiarami. Długość wzrosła o 72 mm do 4 432 mm, szerokość o 26 mm do 1 774 mm, rozstaw osi o 30 mm do 2 690 mm, rozstaw kół przednich o 41 mm do 1 521 mm a tylnych o 43 mm do 1 556 mm. Przełożyło się to na większą ilość miejsca w kabinie - z przodu nad głową o 19 mm a z tyłu na nogi o 21 mm. O 20 l zwiększyła się też pojemność bagażnika (do 390 l). Tylna kanapa jest seryjnie składana i dzielona na dwie lub (opcjonalnie) trzy części. Auto zoptymalizowano pod kątem aerodynamiki - współczynnik Cx wynosi teraz 0,29 (220i Coupe).

/ 15Większy i bardziej dynamiczny

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 2 Coupe posiada dwudrzwiowe nadwozie w klasycznej, trójbryłowej formie. Sportowe linie karoserii lekko opadają w stronę bagażnika, zaś najszersze miejsce nadwozia znajduje się nad tylną osią, co ma podkreślić tylnonapędową konfigurację. Styliści zdecydowali się na zastosowanie wyrazistego designu przedniego i tylnego pasa. Za indywidualizację odpowiadają pakiety Sport Line, Modern Line i M Sport.

Od poprzednika seria 2 Coupe wyróżnia się większymi rozmiarami. Długość wzrosła o 72 mm do 4 432 mm, szerokość o 26 mm do 1 774 mm, rozstaw osi o 30 mm do 2 690 mm, rozstaw kół przednich o 41 mm do 1 521 mm a tylnych o 43 mm do 1 556 mm. Przełożyło się to na większą ilość miejsca w kabinie - z przodu nad głową o 19 mm a z tyłu na nogi o 21 mm. O 20 l zwiększyła się też pojemność bagażnika (do 390 l). Tylna kanapa jest seryjnie składana i dzielona na dwie lub (opcjonalnie) trzy części. Auto zoptymalizowano pod kątem aerodynamiki - współczynnik Cx wynosi teraz 0,29 (220i Coupe).

/ 15Większy i bardziej dynamiczny

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 2 Coupe posiada dwudrzwiowe nadwozie w klasycznej, trójbryłowej formie. Sportowe linie karoserii lekko opadają w stronę bagażnika, zaś najszersze miejsce nadwozia znajduje się nad tylną osią, co ma podkreślić tylnonapędową konfigurację. Styliści zdecydowali się na zastosowanie wyrazistego designu przedniego i tylnego pasa. Za indywidualizację odpowiadają pakiety Sport Line, Modern Line i M Sport.

Od poprzednika seria 2 Coupe wyróżnia się większymi rozmiarami. Długość wzrosła o 72 mm do 4 432 mm, szerokość o 26 mm do 1 774 mm, rozstaw osi o 30 mm do 2 690 mm, rozstaw kół przednich o 41 mm do 1 521 mm a tylnych o 43 mm do 1 556 mm. Przełożyło się to na większą ilość miejsca w kabinie - z przodu nad głową o 19 mm a z tyłu na nogi o 21 mm. O 20 l zwiększyła się też pojemność bagażnika (do 390 l). Tylna kanapa jest seryjnie składana i dzielona na dwie lub (opcjonalnie) trzy części. Auto zoptymalizowano pod kątem aerodynamiki - współczynnik Cx wynosi teraz 0,29 (220i Coupe).

/ 15Większy i bardziej dynamiczny

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 2 Coupe posiada dwudrzwiowe nadwozie w klasycznej, trójbryłowej formie. Sportowe linie karoserii lekko opadają w stronę bagażnika, zaś najszersze miejsce nadwozia znajduje się nad tylną osią, co ma podkreślić tylnonapędową konfigurację. Styliści zdecydowali się na zastosowanie wyrazistego designu przedniego i tylnego pasa. Za indywidualizację odpowiadają pakiety Sport Line, Modern Line i M Sport.

Od poprzednika seria 2 Coupe wyróżnia się większymi rozmiarami. Długość wzrosła o 72 mm do 4 432 mm, szerokość o 26 mm do 1 774 mm, rozstaw osi o 30 mm do 2 690 mm, rozstaw kół przednich o 41 mm do 1 521 mm a tylnych o 43 mm do 1 556 mm. Przełożyło się to na większą ilość miejsca w kabinie - z przodu nad głową o 19 mm a z tyłu na nogi o 21 mm. O 20 l zwiększyła się też pojemność bagażnika (do 390 l). Tylna kanapa jest seryjnie składana i dzielona na dwie lub (opcjonalnie) trzy części. Auto zoptymalizowano pod kątem aerodynamiki - współczynnik Cx wynosi teraz 0,29 (220i Coupe).

10 / 15Większy i bardziej dynamiczny

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 2 Coupe posiada dwudrzwiowe nadwozie w klasycznej, trójbryłowej formie. Sportowe linie karoserii lekko opadają w stronę bagażnika, zaś najszersze miejsce nadwozia znajduje się nad tylną osią, co ma podkreślić tylnonapędową konfigurację. Styliści zdecydowali się na zastosowanie wyrazistego designu przedniego i tylnego pasa. Za indywidualizację odpowiadają pakiety Sport Line, Modern Line i M Sport.

Od poprzednika seria 2 Coupe wyróżnia się większymi rozmiarami. Długość wzrosła o 72 mm do 4 432 mm, szerokość o 26 mm do 1 774 mm, rozstaw osi o 30 mm do 2 690 mm, rozstaw kół przednich o 41 mm do 1 521 mm a tylnych o 43 mm do 1 556 mm. Przełożyło się to na większą ilość miejsca w kabinie - z przodu nad głową o 19 mm a z tyłu na nogi o 21 mm. O 20 l zwiększyła się też pojemność bagażnika (do 390 l). Tylna kanapa jest seryjnie składana i dzielona na dwie lub (opcjonalnie) trzy części. Auto zoptymalizowano pod kątem aerodynamiki - współczynnik Cx wynosi teraz 0,29 (220i Coupe).

11 / 15Większy i bardziej dynamiczny

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 2 Coupe posiada dwudrzwiowe nadwozie w klasycznej, trójbryłowej formie. Sportowe linie karoserii lekko opadają w stronę bagażnika, zaś najszersze miejsce nadwozia znajduje się nad tylną osią, co ma podkreślić tylnonapędową konfigurację. Styliści zdecydowali się na zastosowanie wyrazistego designu przedniego i tylnego pasa. Za indywidualizację odpowiadają pakiety Sport Line, Modern Line i M Sport.

Od poprzednika seria 2 Coupe wyróżnia się większymi rozmiarami. Długość wzrosła o 72 mm do 4 432 mm, szerokość o 26 mm do 1 774 mm, rozstaw osi o 30 mm do 2 690 mm, rozstaw kół przednich o 41 mm do 1 521 mm a tylnych o 43 mm do 1 556 mm. Przełożyło się to na większą ilość miejsca w kabinie - z przodu nad głową o 19 mm a z tyłu na nogi o 21 mm. O 20 l zwiększyła się też pojemność bagażnika (do 390 l). Tylna kanapa jest seryjnie składana i dzielona na dwie lub (opcjonalnie) trzy części. Auto zoptymalizowano pod kątem aerodynamiki - współczynnik Cx wynosi teraz 0,29 (220i Coupe).

12 / 15Większy i bardziej dynamiczny

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 2 Coupe posiada dwudrzwiowe nadwozie w klasycznej, trójbryłowej formie. Sportowe linie karoserii lekko opadają w stronę bagażnika, zaś najszersze miejsce nadwozia znajduje się nad tylną osią, co ma podkreślić tylnonapędową konfigurację. Styliści zdecydowali się na zastosowanie wyrazistego designu przedniego i tylnego pasa. Za indywidualizację odpowiadają pakiety Sport Line, Modern Line i M Sport.

Od poprzednika seria 2 Coupe wyróżnia się większymi rozmiarami. Długość wzrosła o 72 mm do 4 432 mm, szerokość o 26 mm do 1 774 mm, rozstaw osi o 30 mm do 2 690 mm, rozstaw kół przednich o 41 mm do 1 521 mm a tylnych o 43 mm do 1 556 mm. Przełożyło się to na większą ilość miejsca w kabinie - z przodu nad głową o 19 mm a z tyłu na nogi o 21 mm. O 20 l zwiększyła się też pojemność bagażnika (do 390 l). Tylna kanapa jest seryjnie składana i dzielona na dwie lub (opcjonalnie) trzy części. Auto zoptymalizowano pod kątem aerodynamiki - współczynnik Cx wynosi teraz 0,29 (220i Coupe).

13 / 15Większy i bardziej dynamiczny

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 2 Coupe posiada dwudrzwiowe nadwozie w klasycznej, trójbryłowej formie. Sportowe linie karoserii lekko opadają w stronę bagażnika, zaś najszersze miejsce nadwozia znajduje się nad tylną osią, co ma podkreślić tylnonapędową konfigurację. Styliści zdecydowali się na zastosowanie wyrazistego designu przedniego i tylnego pasa. Za indywidualizację odpowiadają pakiety Sport Line, Modern Line i M Sport.

Od poprzednika seria 2 Coupe wyróżnia się większymi rozmiarami. Długość wzrosła o 72 mm do 4 432 mm, szerokość o 26 mm do 1 774 mm, rozstaw osi o 30 mm do 2 690 mm, rozstaw kół przednich o 41 mm do 1 521 mm a tylnych o 43 mm do 1 556 mm. Przełożyło się to na większą ilość miejsca w kabinie - z przodu nad głową o 19 mm a z tyłu na nogi o 21 mm. O 20 l zwiększyła się też pojemność bagażnika (do 390 l). Tylna kanapa jest seryjnie składana i dzielona na dwie lub (opcjonalnie) trzy części. Auto zoptymalizowano pod kątem aerodynamiki - współczynnik Cx wynosi teraz 0,29 (220i Coupe).

14 / 15Większy i bardziej dynamiczny

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 2 Coupe posiada dwudrzwiowe nadwozie w klasycznej, trójbryłowej formie. Sportowe linie karoserii lekko opadają w stronę bagażnika, zaś najszersze miejsce nadwozia znajduje się nad tylną osią, co ma podkreślić tylnonapędową konfigurację. Styliści zdecydowali się na zastosowanie wyrazistego designu przedniego i tylnego pasa. Za indywidualizację odpowiadają pakiety Sport Line, Modern Line i M Sport.

Od poprzednika seria 2 Coupe wyróżnia się większymi rozmiarami. Długość wzrosła o 72 mm do 4 432 mm, szerokość o 26 mm do 1 774 mm, rozstaw osi o 30 mm do 2 690 mm, rozstaw kół przednich o 41 mm do 1 521 mm a tylnych o 43 mm do 1 556 mm. Przełożyło się to na większą ilość miejsca w kabinie - z przodu nad głową o 19 mm a z tyłu na nogi o 21 mm. O 20 l zwiększyła się też pojemność bagażnika (do 390 l). Tylna kanapa jest seryjnie składana i dzielona na dwie lub (opcjonalnie) trzy części. Auto zoptymalizowano pod kątem aerodynamiki - współczynnik Cx wynosi teraz 0,29 (220i Coupe).

15 / 15Większy i bardziej dynamiczny

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 2 Coupe posiada dwudrzwiowe nadwozie w klasycznej, trójbryłowej formie. Sportowe linie karoserii lekko opadają w stronę bagażnika, zaś najszersze miejsce nadwozia znajduje się nad tylną osią, co ma podkreślić tylnonapędową konfigurację. Styliści zdecydowali się na zastosowanie wyrazistego designu przedniego i tylnego pasa. Za indywidualizację odpowiadają pakiety Sport Line, Modern Line i M Sport.

Od poprzednika seria 2 Coupe wyróżnia się większymi rozmiarami. Długość wzrosła o 72 mm do 4 432 mm, szerokość o 26 mm do 1 774 mm, rozstaw osi o 30 mm do 2 690 mm, rozstaw kół przednich o 41 mm do 1 521 mm a tylnych o 43 mm do 1 556 mm. Przełożyło się to na większą ilość miejsca w kabinie - z przodu nad głową o 19 mm a z tyłu na nogi o 21 mm. O 20 l zwiększyła się też pojemność bagażnika (do 390 l). Tylna kanapa jest seryjnie składana i dzielona na dwie lub (opcjonalnie) trzy części. Auto zoptymalizowano pod kątem aerodynamiki - współczynnik Cx wynosi teraz 0,29 (220i Coupe).

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy