BMW serii 1 Cabrio w całej okazałości

Obraz

Nowe BMW serii 1 Cabrio łączy sportową elegancję z niezwykłą zwinnością spotykaną wyłącznie w pojazdach klasy kompaktowej z napędem na oś tylną. Model dostępny jest w różnych wersjach z pięcioma dynamicznymi i wydajnymi silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi.

Nowe kryteria sportowej radości z jazdy ustanawia przede wszystkim najwyższy model serii - 135i Cabrio - o mocy 225 kW/306 KM. Pojazd otrzymuje sześciocylindrowy silnik rzędowy o pojemności 3 litrów z układem Twin Turbo i bezpośrednim wtryskiem benzyny oraz rozpoznawalny, lekko zmodyfikowany pakiet aerodynamiczny M. Gamę silników tworzy jednostka sześciocylindrowa z BMW 125i Cabrio rozwijająca moc 160 kW/218 KM, dwa całkowicie nowe silniki czterocylindrowe z układem bezpośredniego wtrysku benzyny i mocą 125 kW/170 KM w BMW 120i Cabrio oraz 105 kW/143 KM w BMW 118i Cabrio, jak również czterocylindrowy silnik wysokoprężny nowej generacji z mocą rzędu 130 kW/177 KM, montowany w BMW 120d Cabrio.

Obraz

BMW Serii 1 Cabrio to samochód czteroosobowy, którego miękki dach otwiera się elektrohydraulicznie w przeciągu 22 sekund. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, można tego dokonać również w trakcie jazdy przy niskich prędkościach. Jest to pierwszy kabriolet klasy kompaktowej, który oferuje typowe dla BMW wrażenia jezdne. Jednocześnie pojazd interpretuje typowe dla BMW wartości w młodzieńczy i estetyczny sposób. Wygląd BMW Serii 1 Cabrio jest odzwierciedleniem nowoczesnej elegancji. Samochód cechuje się smukłą sylwetką, niską linią boczną i dynamicznie wyprofilowaną krzywizną miękkiego dachu. Kierowca i wszyscy pasażerowie mogą cieszyć się otwartą przestrzenią stworzoną przez typową dla kabrioletu BMW płaską linię górną. Dzięki tej linii doznania z jazdy z otwartym dachem są jeszcze bardziej intensywne niż w innych kabrioletach klasy kompaktowej.

Obraz

Widok tylnej części BMW Serii 1 Cabrio zależy w dużej mierze od efektu wizualnego tworzonego przez miękki dach. Pełny efekt widoczny jest przy otwartym dachu podkreślającym poziome linie pojazdu. Ponieważ dach chowa się całkowicie w bagażniku, tył BMW Serii 1 Cabrio wydaje się wyjątkowo płaski, sportowy i elegancki. Przy rozłożonym dachu wzrok kieruje się na szerokie kontury pojazdu.

Pokrywę bagażnika charakteryzuje dyskretna górna krawędź z wyrazistym trzecim światłem stop. Ten element aerodynamiczny, będący częścią koncepcji stylistycznej, podkreśla krótki tył i stanowi dodatkowe wsparcie tylnego napędu przy większych prędkościach. Zwarte krawędzie poziome w środkowej i dolnej części tyłu kontrastują z zakrzywioną w górę krawędzią górną.

Tylne lampy w kształcie litery L obejmują światła cofania i kierunkowskazy w formie znanych białych pasów. Światłowody wbudowane w światła tylne oferują równomierne światło dzięki zastosowaniu diod świetlnych. Taka konfiguracja pozwala na rozpoznanie BMW Serii 1 Cabrio jako typowego BMW także nocą.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła