BMW R 18 i R 18 Classic z nowymi opcjami wyposażenia, które pozwolą się wyróżnić.
BMW R 18 szturmem zdobyło rynek, przyciągając klientów wyjątkową stylistyką i wspaniale brzmiącym Big Boxerem o oszałamiającej pojemności 1,8 litra. Kolejną cechą wyróżniającą ten model są bogate możliwości indywidualizacji, które właśnie poszerzono o kolejne opcje.
BMW R 18 to maszyna dla świadomych i odpowiednio zamożnych klientów. Płacąc minimum 99 900 zł, wielu z nich chce mieć pewność, że wyróżni się z tłumu. Z pomocą przychodzą liczne modyfikacje dostępne w ramach programu Option 719, który został właśnie rozbudowany o kolejne pozycje.
Pierwszą, a przy okazji największą proponowaną atrakcją wydaje się pakiet 719 Design Package Aero z indywidualizowanymi osłonami silnika oraz osprzętu wykończonymi szczotkowanym aluminium, które mogą przywodzić na myśl maszyny z lat 20 i 30.
Chętni mogą również wybrać specjalne siedzisko 719 ze zintegrowanym podgrzewaniem i stylowym wykończeniem. Do wyboru wiele rodzajów materiału i przeszyć z pikowanymi wstawkami i oznaczeniem 719 na czele.
Jakby tego było mało, BMW proponuje też wyjątkowe lakiery, takie jak Galaxy Dust Metallic oraz Titanium Silver 2 Metallic, które są na tyle uniwersalne, że powinny świetnie komponować się z dodatkami w bardziej odważnych barwach, a także chromem czy wspomnianym, szczotkowanym aluminium.
Zwieńczenie całości stanowią natomiast felgi Aero oraz Icon. Wykończone srebrnym matem i czernią, z sześcioma pokaźnymi ramionami, które designem idealnie balansują na granicy klasyki i nowoczesności.
Wspomniane elementy można będzie zamówić zarówno podczas konfiguracji fabrycznie nowej maszyny, jak również jako opcje dla klientów, którzy już mają R 18 w swoim garażu. Ceny i specyfikacja powinny zostać opublikowane niebawem.