BMW 2002 Hommage: w hołdzie turbosprężarce

Podczas Konkursu Elegancji w Pebble Beach BMW po raz kolejny pokazało koncept 2002 Hommage. Jego najnowsza wersja powstała z myślą o uhonorowaniu BMW 2002 Turbo z 1973 r. - pierwszego w Europie seryjnego auta z turbosprężarką

Obraz

/ 8BMW 2002 Hommage: w hołdzie turbosprężarce

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW 2002 Hommage posiada szereg akcentów nawiązujących do 2002 Turbo. Wśród nich są wyraźne nadkola - w homologowanym samochodzie sprzed 43 lat szerszy rozstaw kół wymagał przykręcenia szerokich przedłużeń nadwozia. W ich wnętrzu znalazły się teraz 20-calowe, dwukolorowe obręcze. Charakterystyczne jest także pomarańczowo-czarne lakierowanie karoserii oraz "linia wodna" z włókna węglowego, która rozdziela dolną i górną część sylwetki.

Maska pojazdu odwzorowuje historyczny kształt "włóczni", sięgający w dół centralnej części przedniego pasa i rozszerzający się wokół logo producenta. Styliści zastosowali podwójne czarne żebra chłodnicy, dwa okrągłe, pojedyncze reflektory z żółtym odcieniem i złotymi oprawami. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim duże napisy "Turbo" oraz "Turbomeister".

Pod maskę powędrował silnik 3,0 R6 z nowego modelu M2.

Źródło: BMW

ll

/ 8BMW 2002 Hommage: w hołdzie turbosprężarce

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW 2002 Hommage posiada szereg akcentów nawiązujących do 2002 Turbo. Wśród nich są wyraźne nadkola - w homologowanym samochodzie sprzed 43 lat szerszy rozstaw kół wymagał przykręcenia szerokich przedłużeń nadwozia. W ich wnętrzu znalazły się teraz 20-calowe, dwukolorowe obręcze. Charakterystyczne jest także pomarańczowo-czarne lakierowanie karoserii oraz "linia wodna" z włókna węglowego, która rozdziela dolną i górną część sylwetki.

Maska pojazdu odwzorowuje historyczny kształt "włóczni", sięgający w dół centralnej części przedniego pasa i rozszerzający się wokół logo producenta. Styliści zastosowali podwójne czarne żebra chłodnicy, dwa okrągłe, pojedyncze reflektory z żółtym odcieniem i złotymi oprawami. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim duże napisy "Turbo" oraz "Turbomeister".

Pod maskę powędrował silnik 3,0 R6 z nowego modelu M2.

Źródło: BMW

ll

/ 8BMW 2002 Hommage: w hołdzie turbosprężarce

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW 2002 Hommage posiada szereg akcentów nawiązujących do 2002 Turbo. Wśród nich są wyraźne nadkola - w homologowanym samochodzie sprzed 43 lat szerszy rozstaw kół wymagał przykręcenia szerokich przedłużeń nadwozia. W ich wnętrzu znalazły się teraz 20-calowe, dwukolorowe obręcze. Charakterystyczne jest także pomarańczowo-czarne lakierowanie karoserii oraz "linia wodna" z włókna węglowego, która rozdziela dolną i górną część sylwetki.

Maska pojazdu odwzorowuje historyczny kształt "włóczni", sięgający w dół centralnej części przedniego pasa i rozszerzający się wokół logo producenta. Styliści zastosowali podwójne czarne żebra chłodnicy, dwa okrągłe, pojedyncze reflektory z żółtym odcieniem i złotymi oprawami. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim duże napisy "Turbo" oraz "Turbomeister".

Pod maskę powędrował silnik 3,0 R6 z nowego modelu M2.

Źródło: BMW

ll

/ 8BMW 2002 Hommage: w hołdzie turbosprężarce

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW 2002 Hommage posiada szereg akcentów nawiązujących do 2002 Turbo. Wśród nich są wyraźne nadkola - w homologowanym samochodzie sprzed 43 lat szerszy rozstaw kół wymagał przykręcenia szerokich przedłużeń nadwozia. W ich wnętrzu znalazły się teraz 20-calowe, dwukolorowe obręcze. Charakterystyczne jest także pomarańczowo-czarne lakierowanie karoserii oraz "linia wodna" z włókna węglowego, która rozdziela dolną i górną część sylwetki.

Maska pojazdu odwzorowuje historyczny kształt "włóczni", sięgający w dół centralnej części przedniego pasa i rozszerzający się wokół logo producenta. Styliści zastosowali podwójne czarne żebra chłodnicy, dwa okrągłe, pojedyncze reflektory z żółtym odcieniem i złotymi oprawami. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim duże napisy "Turbo" oraz "Turbomeister".

Pod maskę powędrował silnik 3,0 R6 z nowego modelu M2.

Źródło: BMW

ll

/ 8BMW 2002 Hommage: w hołdzie turbosprężarce

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW 2002 Hommage posiada szereg akcentów nawiązujących do 2002 Turbo. Wśród nich są wyraźne nadkola - w homologowanym samochodzie sprzed 43 lat szerszy rozstaw kół wymagał przykręcenia szerokich przedłużeń nadwozia. W ich wnętrzu znalazły się teraz 20-calowe, dwukolorowe obręcze. Charakterystyczne jest także pomarańczowo-czarne lakierowanie karoserii oraz "linia wodna" z włókna węglowego, która rozdziela dolną i górną część sylwetki.

Maska pojazdu odwzorowuje historyczny kształt "włóczni", sięgający w dół centralnej części przedniego pasa i rozszerzający się wokół logo producenta. Styliści zastosowali podwójne czarne żebra chłodnicy, dwa okrągłe, pojedyncze reflektory z żółtym odcieniem i złotymi oprawami. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim duże napisy "Turbo" oraz "Turbomeister".

Pod maskę powędrował silnik 3,0 R6 z nowego modelu M2.

Źródło: BMW

ll

/ 8BMW 2002 Hommage: w hołdzie turbosprężarce

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW 2002 Hommage posiada szereg akcentów nawiązujących do 2002 Turbo. Wśród nich są wyraźne nadkola - w homologowanym samochodzie sprzed 43 lat szerszy rozstaw kół wymagał przykręcenia szerokich przedłużeń nadwozia. W ich wnętrzu znalazły się teraz 20-calowe, dwukolorowe obręcze. Charakterystyczne jest także pomarańczowo-czarne lakierowanie karoserii oraz "linia wodna" z włókna węglowego, która rozdziela dolną i górną część sylwetki.

Maska pojazdu odwzorowuje historyczny kształt "włóczni", sięgający w dół centralnej części przedniego pasa i rozszerzający się wokół logo producenta. Styliści zastosowali podwójne czarne żebra chłodnicy, dwa okrągłe, pojedyncze reflektory z żółtym odcieniem i złotymi oprawami. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim duże napisy "Turbo" oraz "Turbomeister".

Pod maskę powędrował silnik 3,0 R6 z nowego modelu M2.

Źródło: BMW

ll

/ 8BMW 2002 Hommage: w hołdzie turbosprężarce

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW 2002 Hommage posiada szereg akcentów nawiązujących do 2002 Turbo. Wśród nich są wyraźne nadkola - w homologowanym samochodzie sprzed 43 lat szerszy rozstaw kół wymagał przykręcenia szerokich przedłużeń nadwozia. W ich wnętrzu znalazły się teraz 20-calowe, dwukolorowe obręcze. Charakterystyczne jest także pomarańczowo-czarne lakierowanie karoserii oraz "linia wodna" z włókna węglowego, która rozdziela dolną i górną część sylwetki.

Maska pojazdu odwzorowuje historyczny kształt "włóczni", sięgający w dół centralnej części przedniego pasa i rozszerzający się wokół logo producenta. Styliści zastosowali podwójne czarne żebra chłodnicy, dwa okrągłe, pojedyncze reflektory z żółtym odcieniem i złotymi oprawami. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim duże napisy "Turbo" oraz "Turbomeister".

Pod maskę powędrował silnik 3,0 R6 z nowego modelu M2.

Źródło: BMW

ll

/ 8BMW 2002 Hommage: w hołdzie turbosprężarce

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW 2002 Hommage posiada szereg akcentów nawiązujących do 2002 Turbo. Wśród nich są wyraźne nadkola - w homologowanym samochodzie sprzed 43 lat szerszy rozstaw kół wymagał przykręcenia szerokich przedłużeń nadwozia. W ich wnętrzu znalazły się teraz 20-calowe, dwukolorowe obręcze. Charakterystyczne jest także pomarańczowo-czarne lakierowanie karoserii oraz "linia wodna" z włókna węglowego, która rozdziela dolną i górną część sylwetki.

Maska pojazdu odwzorowuje historyczny kształt "włóczni", sięgający w dół centralnej części przedniego pasa i rozszerzający się wokół logo producenta. Styliści zastosowali podwójne czarne żebra chłodnicy, dwa okrągłe, pojedyncze reflektory z żółtym odcieniem i złotymi oprawami. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim duże napisy "Turbo" oraz "Turbomeister".

Pod maskę powędrował silnik 3,0 R6 z nowego modelu M2.

Źródło: BMW

ll

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła