BMW 2002 Hommage: w hołdzie turbosprężarce

Podczas Konkursu Elegancji w Pebble Beach BMW po raz kolejny pokazało koncept 2002 Hommage. Jego najnowsza wersja powstała z myślą o uhonorowaniu BMW 2002 Turbo z 1973 r. - pierwszego w Europie seryjnego auta z turbosprężarką

Obraz

/ 8BMW 2002 Hommage: w hołdzie turbosprężarce

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW 2002 Hommage posiada szereg akcentów nawiązujących do 2002 Turbo. Wśród nich są wyraźne nadkola - w homologowanym samochodzie sprzed 43 lat szerszy rozstaw kół wymagał przykręcenia szerokich przedłużeń nadwozia. W ich wnętrzu znalazły się teraz 20-calowe, dwukolorowe obręcze. Charakterystyczne jest także pomarańczowo-czarne lakierowanie karoserii oraz "linia wodna" z włókna węglowego, która rozdziela dolną i górną część sylwetki.

Maska pojazdu odwzorowuje historyczny kształt "włóczni", sięgający w dół centralnej części przedniego pasa i rozszerzający się wokół logo producenta. Styliści zastosowali podwójne czarne żebra chłodnicy, dwa okrągłe, pojedyncze reflektory z żółtym odcieniem i złotymi oprawami. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim duże napisy "Turbo" oraz "Turbomeister".

Pod maskę powędrował silnik 3,0 R6 z nowego modelu M2.

Źródło: BMW

ll

/ 8BMW 2002 Hommage: w hołdzie turbosprężarce

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW 2002 Hommage posiada szereg akcentów nawiązujących do 2002 Turbo. Wśród nich są wyraźne nadkola - w homologowanym samochodzie sprzed 43 lat szerszy rozstaw kół wymagał przykręcenia szerokich przedłużeń nadwozia. W ich wnętrzu znalazły się teraz 20-calowe, dwukolorowe obręcze. Charakterystyczne jest także pomarańczowo-czarne lakierowanie karoserii oraz "linia wodna" z włókna węglowego, która rozdziela dolną i górną część sylwetki.

Maska pojazdu odwzorowuje historyczny kształt "włóczni", sięgający w dół centralnej części przedniego pasa i rozszerzający się wokół logo producenta. Styliści zastosowali podwójne czarne żebra chłodnicy, dwa okrągłe, pojedyncze reflektory z żółtym odcieniem i złotymi oprawami. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim duże napisy "Turbo" oraz "Turbomeister".

Pod maskę powędrował silnik 3,0 R6 z nowego modelu M2.

Źródło: BMW

ll

/ 8BMW 2002 Hommage: w hołdzie turbosprężarce

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW 2002 Hommage posiada szereg akcentów nawiązujących do 2002 Turbo. Wśród nich są wyraźne nadkola - w homologowanym samochodzie sprzed 43 lat szerszy rozstaw kół wymagał przykręcenia szerokich przedłużeń nadwozia. W ich wnętrzu znalazły się teraz 20-calowe, dwukolorowe obręcze. Charakterystyczne jest także pomarańczowo-czarne lakierowanie karoserii oraz "linia wodna" z włókna węglowego, która rozdziela dolną i górną część sylwetki.

Maska pojazdu odwzorowuje historyczny kształt "włóczni", sięgający w dół centralnej części przedniego pasa i rozszerzający się wokół logo producenta. Styliści zastosowali podwójne czarne żebra chłodnicy, dwa okrągłe, pojedyncze reflektory z żółtym odcieniem i złotymi oprawami. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim duże napisy "Turbo" oraz "Turbomeister".

Pod maskę powędrował silnik 3,0 R6 z nowego modelu M2.

Źródło: BMW

ll

/ 8BMW 2002 Hommage: w hołdzie turbosprężarce

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW 2002 Hommage posiada szereg akcentów nawiązujących do 2002 Turbo. Wśród nich są wyraźne nadkola - w homologowanym samochodzie sprzed 43 lat szerszy rozstaw kół wymagał przykręcenia szerokich przedłużeń nadwozia. W ich wnętrzu znalazły się teraz 20-calowe, dwukolorowe obręcze. Charakterystyczne jest także pomarańczowo-czarne lakierowanie karoserii oraz "linia wodna" z włókna węglowego, która rozdziela dolną i górną część sylwetki.

Maska pojazdu odwzorowuje historyczny kształt "włóczni", sięgający w dół centralnej części przedniego pasa i rozszerzający się wokół logo producenta. Styliści zastosowali podwójne czarne żebra chłodnicy, dwa okrągłe, pojedyncze reflektory z żółtym odcieniem i złotymi oprawami. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim duże napisy "Turbo" oraz "Turbomeister".

Pod maskę powędrował silnik 3,0 R6 z nowego modelu M2.

Źródło: BMW

ll

/ 8BMW 2002 Hommage: w hołdzie turbosprężarce

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW 2002 Hommage posiada szereg akcentów nawiązujących do 2002 Turbo. Wśród nich są wyraźne nadkola - w homologowanym samochodzie sprzed 43 lat szerszy rozstaw kół wymagał przykręcenia szerokich przedłużeń nadwozia. W ich wnętrzu znalazły się teraz 20-calowe, dwukolorowe obręcze. Charakterystyczne jest także pomarańczowo-czarne lakierowanie karoserii oraz "linia wodna" z włókna węglowego, która rozdziela dolną i górną część sylwetki.

Maska pojazdu odwzorowuje historyczny kształt "włóczni", sięgający w dół centralnej części przedniego pasa i rozszerzający się wokół logo producenta. Styliści zastosowali podwójne czarne żebra chłodnicy, dwa okrągłe, pojedyncze reflektory z żółtym odcieniem i złotymi oprawami. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim duże napisy "Turbo" oraz "Turbomeister".

Pod maskę powędrował silnik 3,0 R6 z nowego modelu M2.

Źródło: BMW

ll

/ 8BMW 2002 Hommage: w hołdzie turbosprężarce

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW 2002 Hommage posiada szereg akcentów nawiązujących do 2002 Turbo. Wśród nich są wyraźne nadkola - w homologowanym samochodzie sprzed 43 lat szerszy rozstaw kół wymagał przykręcenia szerokich przedłużeń nadwozia. W ich wnętrzu znalazły się teraz 20-calowe, dwukolorowe obręcze. Charakterystyczne jest także pomarańczowo-czarne lakierowanie karoserii oraz "linia wodna" z włókna węglowego, która rozdziela dolną i górną część sylwetki.

Maska pojazdu odwzorowuje historyczny kształt "włóczni", sięgający w dół centralnej części przedniego pasa i rozszerzający się wokół logo producenta. Styliści zastosowali podwójne czarne żebra chłodnicy, dwa okrągłe, pojedyncze reflektory z żółtym odcieniem i złotymi oprawami. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim duże napisy "Turbo" oraz "Turbomeister".

Pod maskę powędrował silnik 3,0 R6 z nowego modelu M2.

Źródło: BMW

ll

/ 8BMW 2002 Hommage: w hołdzie turbosprężarce

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW 2002 Hommage posiada szereg akcentów nawiązujących do 2002 Turbo. Wśród nich są wyraźne nadkola - w homologowanym samochodzie sprzed 43 lat szerszy rozstaw kół wymagał przykręcenia szerokich przedłużeń nadwozia. W ich wnętrzu znalazły się teraz 20-calowe, dwukolorowe obręcze. Charakterystyczne jest także pomarańczowo-czarne lakierowanie karoserii oraz "linia wodna" z włókna węglowego, która rozdziela dolną i górną część sylwetki.

Maska pojazdu odwzorowuje historyczny kształt "włóczni", sięgający w dół centralnej części przedniego pasa i rozszerzający się wokół logo producenta. Styliści zastosowali podwójne czarne żebra chłodnicy, dwa okrągłe, pojedyncze reflektory z żółtym odcieniem i złotymi oprawami. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim duże napisy "Turbo" oraz "Turbomeister".

Pod maskę powędrował silnik 3,0 R6 z nowego modelu M2.

Źródło: BMW

ll

/ 8BMW 2002 Hommage: w hołdzie turbosprężarce

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW 2002 Hommage posiada szereg akcentów nawiązujących do 2002 Turbo. Wśród nich są wyraźne nadkola - w homologowanym samochodzie sprzed 43 lat szerszy rozstaw kół wymagał przykręcenia szerokich przedłużeń nadwozia. W ich wnętrzu znalazły się teraz 20-calowe, dwukolorowe obręcze. Charakterystyczne jest także pomarańczowo-czarne lakierowanie karoserii oraz "linia wodna" z włókna węglowego, która rozdziela dolną i górną część sylwetki.

Maska pojazdu odwzorowuje historyczny kształt "włóczni", sięgający w dół centralnej części przedniego pasa i rozszerzający się wokół logo producenta. Styliści zastosowali podwójne czarne żebra chłodnicy, dwa okrągłe, pojedyncze reflektory z żółtym odcieniem i złotymi oprawami. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim duże napisy "Turbo" oraz "Turbomeister".

Pod maskę powędrował silnik 3,0 R6 z nowego modelu M2.

Źródło: BMW

ll

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro