Audi S1 Sportback 2,0 TFSI Quattro

Audi S1 to auto, które albo się spodoba i ktoś wyłoży przynajmniej 132 tysiące w salonie, lub też przejdzie obok niego obojętnie

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 17Kieszonkowa torpeda

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Segment aut miejskich zdominowany został przez Forda Fiestę, Volkswagena Polo i Opla Corsę. Każdy z wyżej wymienionych ma w swych szeregach także model przeznaczony do zadań specjalnych. ST, GTI i OPC znamy od dawna, ale Audi S1 osiągające setkę w 5,8 sekundy i rozpędzające się do 250 km/h to przełom w tej klasie. Do tego świetnie się prowadzi i ma stały napęd na obie osie. Jednak, czy cena nie okaże się za wysoka?

Samochód z przodu wygląda dość niewinnie, bo jedynie nieco inaczej zaprojektowany zderzak i emblemat sportowej odmiany zdradzają możliwości przedstawiciela segmentu B. Z boku dynamicznych przetłoczeń nie zabrakło, ale to 18-calowe felgi z niskoprofilowymi oponami robią większe wrażenie. Tył to już kwintesencja sportu. Wydatny dyfuzor z dwiema podwójnymi zwieńczeniami układu wydechowego i potężnych rozmiarów lotka na szczycie klapy bagażnika to obrazek, który inni kierowcy oglądać będą najczęściej.

/ 17Kieszonkowa torpeda

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Segment aut miejskich zdominowany został przez Forda Fiestę, Volkswagena Polo i Opla Corsę. Każdy z wyżej wymienionych ma w swych szeregach także model przeznaczony do zadań specjalnych. ST, GTI i OPC znamy od dawna, ale Audi S1 osiągające setkę w 5,8 sekundy i rozpędzające się do 250 km/h to przełom w tej klasie. Do tego świetnie się prowadzi i ma stały napęd na obie osie. Jednak, czy cena nie okaże się za wysoka?

Samochód z przodu wygląda dość niewinnie, bo jedynie nieco inaczej zaprojektowany zderzak i emblemat sportowej odmiany zdradzają możliwości przedstawiciela segmentu B. Z boku dynamicznych przetłoczeń nie zabrakło, ale to 18-calowe felgi z niskoprofilowymi oponami robią większe wrażenie. Tył to już kwintesencja sportu. Wydatny dyfuzor z dwiema podwójnymi zwieńczeniami układu wydechowego i potężnych rozmiarów lotka na szczycie klapy bagażnika to obrazek, który inni kierowcy oglądać będą najczęściej.

/ 17Kieszonkowa torpeda

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Segment aut miejskich zdominowany został przez Forda Fiestę, Volkswagena Polo i Opla Corsę. Każdy z wyżej wymienionych ma w swych szeregach także model przeznaczony do zadań specjalnych. ST, GTI i OPC znamy od dawna, ale Audi S1 osiągające setkę w 5,8 sekundy i rozpędzające się do 250 km/h to przełom w tej klasie. Do tego świetnie się prowadzi i ma stały napęd na obie osie. Jednak, czy cena nie okaże się za wysoka?

Samochód z przodu wygląda dość niewinnie, bo jedynie nieco inaczej zaprojektowany zderzak i emblemat sportowej odmiany zdradzają możliwości przedstawiciela segmentu B. Z boku dynamicznych przetłoczeń nie zabrakło, ale to 18-calowe felgi z niskoprofilowymi oponami robią większe wrażenie. Tył to już kwintesencja sportu. Wydatny dyfuzor z dwiema podwójnymi zwieńczeniami układu wydechowego i potężnych rozmiarów lotka na szczycie klapy bagażnika to obrazek, który inni kierowcy oglądać będą najczęściej.

/ 17Kieszonkowa torpeda

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Segment aut miejskich zdominowany został przez Forda Fiestę, Volkswagena Polo i Opla Corsę. Każdy z wyżej wymienionych ma w swych szeregach także model przeznaczony do zadań specjalnych. ST, GTI i OPC znamy od dawna, ale Audi S1 osiągające setkę w 5,8 sekundy i rozpędzające się do 250 km/h to przełom w tej klasie. Do tego świetnie się prowadzi i ma stały napęd na obie osie. Jednak, czy cena nie okaże się za wysoka?

Samochód z przodu wygląda dość niewinnie, bo jedynie nieco inaczej zaprojektowany zderzak i emblemat sportowej odmiany zdradzają możliwości przedstawiciela segmentu B. Z boku dynamicznych przetłoczeń nie zabrakło, ale to 18-calowe felgi z niskoprofilowymi oponami robią większe wrażenie. Tył to już kwintesencja sportu. Wydatny dyfuzor z dwiema podwójnymi zwieńczeniami układu wydechowego i potężnych rozmiarów lotka na szczycie klapy bagażnika to obrazek, który inni kierowcy oglądać będą najczęściej.

/ 17Kieszonkowa torpeda

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Segment aut miejskich zdominowany został przez Forda Fiestę, Volkswagena Polo i Opla Corsę. Każdy z wyżej wymienionych ma w swych szeregach także model przeznaczony do zadań specjalnych. ST, GTI i OPC znamy od dawna, ale Audi S1 osiągające setkę w 5,8 sekundy i rozpędzające się do 250 km/h to przełom w tej klasie. Do tego świetnie się prowadzi i ma stały napęd na obie osie. Jednak, czy cena nie okaże się za wysoka?

Samochód z przodu wygląda dość niewinnie, bo jedynie nieco inaczej zaprojektowany zderzak i emblemat sportowej odmiany zdradzają możliwości przedstawiciela segmentu B. Z boku dynamicznych przetłoczeń nie zabrakło, ale to 18-calowe felgi z niskoprofilowymi oponami robią większe wrażenie. Tył to już kwintesencja sportu. Wydatny dyfuzor z dwiema podwójnymi zwieńczeniami układu wydechowego i potężnych rozmiarów lotka na szczycie klapy bagażnika to obrazek, który inni kierowcy oglądać będą najczęściej.

/ 17Kieszonkowa torpeda

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Segment aut miejskich zdominowany został przez Forda Fiestę, Volkswagena Polo i Opla Corsę. Każdy z wyżej wymienionych ma w swych szeregach także model przeznaczony do zadań specjalnych. ST, GTI i OPC znamy od dawna, ale Audi S1 osiągające setkę w 5,8 sekundy i rozpędzające się do 250 km/h to przełom w tej klasie. Do tego świetnie się prowadzi i ma stały napęd na obie osie. Jednak, czy cena nie okaże się za wysoka?

Samochód z przodu wygląda dość niewinnie, bo jedynie nieco inaczej zaprojektowany zderzak i emblemat sportowej odmiany zdradzają możliwości przedstawiciela segmentu B. Z boku dynamicznych przetłoczeń nie zabrakło, ale to 18-calowe felgi z niskoprofilowymi oponami robią większe wrażenie. Tył to już kwintesencja sportu. Wydatny dyfuzor z dwiema podwójnymi zwieńczeniami układu wydechowego i potężnych rozmiarów lotka na szczycie klapy bagażnika to obrazek, który inni kierowcy oglądać będą najczęściej.

/ 17Kieszonkowa torpeda

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Segment aut miejskich zdominowany został przez Forda Fiestę, Volkswagena Polo i Opla Corsę. Każdy z wyżej wymienionych ma w swych szeregach także model przeznaczony do zadań specjalnych. ST, GTI i OPC znamy od dawna, ale Audi S1 osiągające setkę w 5,8 sekundy i rozpędzające się do 250 km/h to przełom w tej klasie. Do tego świetnie się prowadzi i ma stały napęd na obie osie. Jednak, czy cena nie okaże się za wysoka?

Samochód z przodu wygląda dość niewinnie, bo jedynie nieco inaczej zaprojektowany zderzak i emblemat sportowej odmiany zdradzają możliwości przedstawiciela segmentu B. Z boku dynamicznych przetłoczeń nie zabrakło, ale to 18-calowe felgi z niskoprofilowymi oponami robią większe wrażenie. Tył to już kwintesencja sportu. Wydatny dyfuzor z dwiema podwójnymi zwieńczeniami układu wydechowego i potężnych rozmiarów lotka na szczycie klapy bagażnika to obrazek, który inni kierowcy oglądać będą najczęściej.

/ 17Kieszonkowa torpeda

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Segment aut miejskich zdominowany został przez Forda Fiestę, Volkswagena Polo i Opla Corsę. Każdy z wyżej wymienionych ma w swych szeregach także model przeznaczony do zadań specjalnych. ST, GTI i OPC znamy od dawna, ale Audi S1 osiągające setkę w 5,8 sekundy i rozpędzające się do 250 km/h to przełom w tej klasie. Do tego świetnie się prowadzi i ma stały napęd na obie osie. Jednak, czy cena nie okaże się za wysoka?

Samochód z przodu wygląda dość niewinnie, bo jedynie nieco inaczej zaprojektowany zderzak i emblemat sportowej odmiany zdradzają możliwości przedstawiciela segmentu B. Z boku dynamicznych przetłoczeń nie zabrakło, ale to 18-calowe felgi z niskoprofilowymi oponami robią większe wrażenie. Tył to już kwintesencja sportu. Wydatny dyfuzor z dwiema podwójnymi zwieńczeniami układu wydechowego i potężnych rozmiarów lotka na szczycie klapy bagażnika to obrazek, który inni kierowcy oglądać będą najczęściej.

/ 17Kieszonkowa torpeda

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Segment aut miejskich zdominowany został przez Forda Fiestę, Volkswagena Polo i Opla Corsę. Każdy z wyżej wymienionych ma w swych szeregach także model przeznaczony do zadań specjalnych. ST, GTI i OPC znamy od dawna, ale Audi S1 osiągające setkę w 5,8 sekundy i rozpędzające się do 250 km/h to przełom w tej klasie. Do tego świetnie się prowadzi i ma stały napęd na obie osie. Jednak, czy cena nie okaże się za wysoka?

Samochód z przodu wygląda dość niewinnie, bo jedynie nieco inaczej zaprojektowany zderzak i emblemat sportowej odmiany zdradzają możliwości przedstawiciela segmentu B. Z boku dynamicznych przetłoczeń nie zabrakło, ale to 18-calowe felgi z niskoprofilowymi oponami robią większe wrażenie. Tył to już kwintesencja sportu. Wydatny dyfuzor z dwiema podwójnymi zwieńczeniami układu wydechowego i potężnych rozmiarów lotka na szczycie klapy bagażnika to obrazek, który inni kierowcy oglądać będą najczęściej.

10 / 17Kieszonkowa torpeda

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Segment aut miejskich zdominowany został przez Forda Fiestę, Volkswagena Polo i Opla Corsę. Każdy z wyżej wymienionych ma w swych szeregach także model przeznaczony do zadań specjalnych. ST, GTI i OPC znamy od dawna, ale Audi S1 osiągające setkę w 5,8 sekundy i rozpędzające się do 250 km/h to przełom w tej klasie. Do tego świetnie się prowadzi i ma stały napęd na obie osie. Jednak, czy cena nie okaże się za wysoka?

Samochód z przodu wygląda dość niewinnie, bo jedynie nieco inaczej zaprojektowany zderzak i emblemat sportowej odmiany zdradzają możliwości przedstawiciela segmentu B. Z boku dynamicznych przetłoczeń nie zabrakło, ale to 18-calowe felgi z niskoprofilowymi oponami robią większe wrażenie. Tył to już kwintesencja sportu. Wydatny dyfuzor z dwiema podwójnymi zwieńczeniami układu wydechowego i potężnych rozmiarów lotka na szczycie klapy bagażnika to obrazek, który inni kierowcy oglądać będą najczęściej.

11 / 17Kieszonkowa torpeda

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Segment aut miejskich zdominowany został przez Forda Fiestę, Volkswagena Polo i Opla Corsę. Każdy z wyżej wymienionych ma w swych szeregach także model przeznaczony do zadań specjalnych. ST, GTI i OPC znamy od dawna, ale Audi S1 osiągające setkę w 5,8 sekundy i rozpędzające się do 250 km/h to przełom w tej klasie. Do tego świetnie się prowadzi i ma stały napęd na obie osie. Jednak, czy cena nie okaże się za wysoka?

Samochód z przodu wygląda dość niewinnie, bo jedynie nieco inaczej zaprojektowany zderzak i emblemat sportowej odmiany zdradzają możliwości przedstawiciela segmentu B. Z boku dynamicznych przetłoczeń nie zabrakło, ale to 18-calowe felgi z niskoprofilowymi oponami robią większe wrażenie. Tył to już kwintesencja sportu. Wydatny dyfuzor z dwiema podwójnymi zwieńczeniami układu wydechowego i potężnych rozmiarów lotka na szczycie klapy bagażnika to obrazek, który inni kierowcy oglądać będą najczęściej.

12 / 17Kieszonkowa torpeda

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Segment aut miejskich zdominowany został przez Forda Fiestę, Volkswagena Polo i Opla Corsę. Każdy z wyżej wymienionych ma w swych szeregach także model przeznaczony do zadań specjalnych. ST, GTI i OPC znamy od dawna, ale Audi S1 osiągające setkę w 5,8 sekundy i rozpędzające się do 250 km/h to przełom w tej klasie. Do tego świetnie się prowadzi i ma stały napęd na obie osie. Jednak, czy cena nie okaże się za wysoka?

Samochód z przodu wygląda dość niewinnie, bo jedynie nieco inaczej zaprojektowany zderzak i emblemat sportowej odmiany zdradzają możliwości przedstawiciela segmentu B. Z boku dynamicznych przetłoczeń nie zabrakło, ale to 18-calowe felgi z niskoprofilowymi oponami robią większe wrażenie. Tył to już kwintesencja sportu. Wydatny dyfuzor z dwiema podwójnymi zwieńczeniami układu wydechowego i potężnych rozmiarów lotka na szczycie klapy bagażnika to obrazek, który inni kierowcy oglądać będą najczęściej.

13 / 17Kieszonkowa torpeda

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Segment aut miejskich zdominowany został przez Forda Fiestę, Volkswagena Polo i Opla Corsę. Każdy z wyżej wymienionych ma w swych szeregach także model przeznaczony do zadań specjalnych. ST, GTI i OPC znamy od dawna, ale Audi S1 osiągające setkę w 5,8 sekundy i rozpędzające się do 250 km/h to przełom w tej klasie. Do tego świetnie się prowadzi i ma stały napęd na obie osie. Jednak, czy cena nie okaże się za wysoka?

Samochód z przodu wygląda dość niewinnie, bo jedynie nieco inaczej zaprojektowany zderzak i emblemat sportowej odmiany zdradzają możliwości przedstawiciela segmentu B. Z boku dynamicznych przetłoczeń nie zabrakło, ale to 18-calowe felgi z niskoprofilowymi oponami robią większe wrażenie. Tył to już kwintesencja sportu. Wydatny dyfuzor z dwiema podwójnymi zwieńczeniami układu wydechowego i potężnych rozmiarów lotka na szczycie klapy bagażnika to obrazek, który inni kierowcy oglądać będą najczęściej.

14 / 17Kieszonkowa torpeda

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Segment aut miejskich zdominowany został przez Forda Fiestę, Volkswagena Polo i Opla Corsę. Każdy z wyżej wymienionych ma w swych szeregach także model przeznaczony do zadań specjalnych. ST, GTI i OPC znamy od dawna, ale Audi S1 osiągające setkę w 5,8 sekundy i rozpędzające się do 250 km/h to przełom w tej klasie. Do tego świetnie się prowadzi i ma stały napęd na obie osie. Jednak, czy cena nie okaże się za wysoka?

Samochód z przodu wygląda dość niewinnie, bo jedynie nieco inaczej zaprojektowany zderzak i emblemat sportowej odmiany zdradzają możliwości przedstawiciela segmentu B. Z boku dynamicznych przetłoczeń nie zabrakło, ale to 18-calowe felgi z niskoprofilowymi oponami robią większe wrażenie. Tył to już kwintesencja sportu. Wydatny dyfuzor z dwiema podwójnymi zwieńczeniami układu wydechowego i potężnych rozmiarów lotka na szczycie klapy bagażnika to obrazek, który inni kierowcy oglądać będą najczęściej.

15 / 17Kieszonkowa torpeda

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Segment aut miejskich zdominowany został przez Forda Fiestę, Volkswagena Polo i Opla Corsę. Każdy z wyżej wymienionych ma w swych szeregach także model przeznaczony do zadań specjalnych. ST, GTI i OPC znamy od dawna, ale Audi S1 osiągające setkę w 5,8 sekundy i rozpędzające się do 250 km/h to przełom w tej klasie. Do tego świetnie się prowadzi i ma stały napęd na obie osie. Jednak, czy cena nie okaże się za wysoka?

Samochód z przodu wygląda dość niewinnie, bo jedynie nieco inaczej zaprojektowany zderzak i emblemat sportowej odmiany zdradzają możliwości przedstawiciela segmentu B. Z boku dynamicznych przetłoczeń nie zabrakło, ale to 18-calowe felgi z niskoprofilowymi oponami robią większe wrażenie. Tył to już kwintesencja sportu. Wydatny dyfuzor z dwiema podwójnymi zwieńczeniami układu wydechowego i potężnych rozmiarów lotka na szczycie klapy bagażnika to obrazek, który inni kierowcy oglądać będą najczęściej.

16 / 17Kieszonkowa torpeda

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Segment aut miejskich zdominowany został przez Forda Fiestę, Volkswagena Polo i Opla Corsę. Każdy z wyżej wymienionych ma w swych szeregach także model przeznaczony do zadań specjalnych. ST, GTI i OPC znamy od dawna, ale Audi S1 osiągające setkę w 5,8 sekundy i rozpędzające się do 250 km/h to przełom w tej klasie. Do tego świetnie się prowadzi i ma stały napęd na obie osie. Jednak, czy cena nie okaże się za wysoka?

Samochód z przodu wygląda dość niewinnie, bo jedynie nieco inaczej zaprojektowany zderzak i emblemat sportowej odmiany zdradzają możliwości przedstawiciela segmentu B. Z boku dynamicznych przetłoczeń nie zabrakło, ale to 18-calowe felgi z niskoprofilowymi oponami robią większe wrażenie. Tył to już kwintesencja sportu. Wydatny dyfuzor z dwiema podwójnymi zwieńczeniami układu wydechowego i potężnych rozmiarów lotka na szczycie klapy bagażnika to obrazek, który inni kierowcy oglądać będą najczęściej.

17 / 17Kieszonkowa torpeda

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Segment aut miejskich zdominowany został przez Forda Fiestę, Volkswagena Polo i Opla Corsę. Każdy z wyżej wymienionych ma w swych szeregach także model przeznaczony do zadań specjalnych. ST, GTI i OPC znamy od dawna, ale Audi S1 osiągające setkę w 5,8 sekundy i rozpędzające się do 250 km/h to przełom w tej klasie. Do tego świetnie się prowadzi i ma stały napęd na obie osie. Jednak, czy cena nie okaże się za wysoka?

Samochód z przodu wygląda dość niewinnie, bo jedynie nieco inaczej zaprojektowany zderzak i emblemat sportowej odmiany zdradzają możliwości przedstawiciela segmentu B. Z boku dynamicznych przetłoczeń nie zabrakło, ale to 18-calowe felgi z niskoprofilowymi oponami robią większe wrażenie. Tył to już kwintesencja sportu. Wydatny dyfuzor z dwiema podwójnymi zwieńczeniami układu wydechowego i potężnych rozmiarów lotka na szczycie klapy bagażnika to obrazek, który inni kierowcy oglądać będą najczęściej.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła