Audi RS 6 Avant i RS 7 Sportback w wersji Performance

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 15605 KM, 750 Nm. Czego chcieć więcej?

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi wprowadza do modeli RS 6 Avant i RS 7 Sportback linię Performance. Samochody nią sygnowane będą posiadać 605 KM mocy i 750 Nm momentu obrotowego.

Parametry takie posiada silnik 4,0 TFSI. Pozwala on na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w czasie 3,7 s, czyli o 0,2 s mniej niż w przypadku bazowych wersji RS. Przyspieszenie od 0 do 200 km/h wynosi 12,1 s (o 1,4 s mniej). Opcjonalny pakiet Dynamic zwiększa maksymalną prędkość z 250 (RS 6 Avant) i 280 (RS 7 Sportback) do 305 km/h. Jednostka V8 biturbo w cyklu ECE zużywa średnio odpowiednio 9,6 i 9,5 l/100 km, emitując przy tym 223 i 221 g CO2/km.

Poprawa osiągów była możliwa dzięki szeregowi zmian, m. in. w systemie zarządzania pracą silnika, zwiększeniu liczby obrotów, podwyższeniu ciśnienia, czy wprowadzenia układu Audi cylinder on demand, który w zakresie obciążeń częściowych aktywuje tylko cztery z ośmiu cylindrów. W obu autach ośmiostopiowa skrzynia tiptronic została sportowo zestrojona. Kierowca może wybierać między trybami D i S lub zmieniać biegi manualnie (przy pomocy dźwigni lub manetek przy kierownicy). W trybie manualnym system wyświetla graniczną ilość obrotów potrzebnych do zmiany biegu.

/ 15605 KM, 750 Nm. Czego chcieć więcej?

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi wprowadza do modeli RS 6 Avant i RS 7 Sportback linię Performance. Samochody nią sygnowane będą posiadać 605 KM mocy i 750 Nm momentu obrotowego.

Parametry takie posiada silnik 4,0 TFSI. Pozwala on na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w czasie 3,7 s, czyli o 0,2 s mniej niż w przypadku bazowych wersji RS. Przyspieszenie od 0 do 200 km/h wynosi 12,1 s (o 1,4 s mniej). Opcjonalny pakiet Dynamic zwiększa maksymalną prędkość z 250 (RS 6 Avant) i 280 (RS 7 Sportback) do 305 km/h. Jednostka V8 biturbo w cyklu ECE zużywa średnio odpowiednio 9,6 i 9,5 l/100 km, emitując przy tym 223 i 221 g CO2/km.

Poprawa osiągów była możliwa dzięki szeregowi zmian, m. in. w systemie zarządzania pracą silnika, zwiększeniu liczby obrotów, podwyższeniu ciśnienia, czy wprowadzenia układu Audi cylinder on demand, który w zakresie obciążeń częściowych aktywuje tylko cztery z ośmiu cylindrów. W obu autach ośmiostopiowa skrzynia tiptronic została sportowo zestrojona. Kierowca może wybierać między trybami D i S lub zmieniać biegi manualnie (przy pomocy dźwigni lub manetek przy kierownicy). W trybie manualnym system wyświetla graniczną ilość obrotów potrzebnych do zmiany biegu.

/ 15605 KM, 750 Nm. Czego chcieć więcej?

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi wprowadza do modeli RS 6 Avant i RS 7 Sportback linię Performance. Samochody nią sygnowane będą posiadać 605 KM mocy i 750 Nm momentu obrotowego.

Parametry takie posiada silnik 4,0 TFSI. Pozwala on na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w czasie 3,7 s, czyli o 0,2 s mniej niż w przypadku bazowych wersji RS. Przyspieszenie od 0 do 200 km/h wynosi 12,1 s (o 1,4 s mniej). Opcjonalny pakiet Dynamic zwiększa maksymalną prędkość z 250 (RS 6 Avant) i 280 (RS 7 Sportback) do 305 km/h. Jednostka V8 biturbo w cyklu ECE zużywa średnio odpowiednio 9,6 i 9,5 l/100 km, emitując przy tym 223 i 221 g CO2/km.

Poprawa osiągów była możliwa dzięki szeregowi zmian, m. in. w systemie zarządzania pracą silnika, zwiększeniu liczby obrotów, podwyższeniu ciśnienia, czy wprowadzenia układu Audi cylinder on demand, który w zakresie obciążeń częściowych aktywuje tylko cztery z ośmiu cylindrów. W obu autach ośmiostopiowa skrzynia tiptronic została sportowo zestrojona. Kierowca może wybierać między trybami D i S lub zmieniać biegi manualnie (przy pomocy dźwigni lub manetek przy kierownicy). W trybie manualnym system wyświetla graniczną ilość obrotów potrzebnych do zmiany biegu.

/ 15605 KM, 750 Nm. Czego chcieć więcej?

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi wprowadza do modeli RS 6 Avant i RS 7 Sportback linię Performance. Samochody nią sygnowane będą posiadać 605 KM mocy i 750 Nm momentu obrotowego.

Parametry takie posiada silnik 4,0 TFSI. Pozwala on na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w czasie 3,7 s, czyli o 0,2 s mniej niż w przypadku bazowych wersji RS. Przyspieszenie od 0 do 200 km/h wynosi 12,1 s (o 1,4 s mniej). Opcjonalny pakiet Dynamic zwiększa maksymalną prędkość z 250 (RS 6 Avant) i 280 (RS 7 Sportback) do 305 km/h. Jednostka V8 biturbo w cyklu ECE zużywa średnio odpowiednio 9,6 i 9,5 l/100 km, emitując przy tym 223 i 221 g CO2/km.

Poprawa osiągów była możliwa dzięki szeregowi zmian, m. in. w systemie zarządzania pracą silnika, zwiększeniu liczby obrotów, podwyższeniu ciśnienia, czy wprowadzenia układu Audi cylinder on demand, który w zakresie obciążeń częściowych aktywuje tylko cztery z ośmiu cylindrów. W obu autach ośmiostopiowa skrzynia tiptronic została sportowo zestrojona. Kierowca może wybierać między trybami D i S lub zmieniać biegi manualnie (przy pomocy dźwigni lub manetek przy kierownicy). W trybie manualnym system wyświetla graniczną ilość obrotów potrzebnych do zmiany biegu.

/ 15605 KM, 750 Nm. Czego chcieć więcej?

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi wprowadza do modeli RS 6 Avant i RS 7 Sportback linię Performance. Samochody nią sygnowane będą posiadać 605 KM mocy i 750 Nm momentu obrotowego.

Parametry takie posiada silnik 4,0 TFSI. Pozwala on na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w czasie 3,7 s, czyli o 0,2 s mniej niż w przypadku bazowych wersji RS. Przyspieszenie od 0 do 200 km/h wynosi 12,1 s (o 1,4 s mniej). Opcjonalny pakiet Dynamic zwiększa maksymalną prędkość z 250 (RS 6 Avant) i 280 (RS 7 Sportback) do 305 km/h. Jednostka V8 biturbo w cyklu ECE zużywa średnio odpowiednio 9,6 i 9,5 l/100 km, emitując przy tym 223 i 221 g CO2/km.

Poprawa osiągów była możliwa dzięki szeregowi zmian, m. in. w systemie zarządzania pracą silnika, zwiększeniu liczby obrotów, podwyższeniu ciśnienia, czy wprowadzenia układu Audi cylinder on demand, który w zakresie obciążeń częściowych aktywuje tylko cztery z ośmiu cylindrów. W obu autach ośmiostopiowa skrzynia tiptronic została sportowo zestrojona. Kierowca może wybierać między trybami D i S lub zmieniać biegi manualnie (przy pomocy dźwigni lub manetek przy kierownicy). W trybie manualnym system wyświetla graniczną ilość obrotów potrzebnych do zmiany biegu.

/ 15605 KM, 750 Nm. Czego chcieć więcej?

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi wprowadza do modeli RS 6 Avant i RS 7 Sportback linię Performance. Samochody nią sygnowane będą posiadać 605 KM mocy i 750 Nm momentu obrotowego.

Parametry takie posiada silnik 4,0 TFSI. Pozwala on na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w czasie 3,7 s, czyli o 0,2 s mniej niż w przypadku bazowych wersji RS. Przyspieszenie od 0 do 200 km/h wynosi 12,1 s (o 1,4 s mniej). Opcjonalny pakiet Dynamic zwiększa maksymalną prędkość z 250 (RS 6 Avant) i 280 (RS 7 Sportback) do 305 km/h. Jednostka V8 biturbo w cyklu ECE zużywa średnio odpowiednio 9,6 i 9,5 l/100 km, emitując przy tym 223 i 221 g CO2/km.

Poprawa osiągów była możliwa dzięki szeregowi zmian, m. in. w systemie zarządzania pracą silnika, zwiększeniu liczby obrotów, podwyższeniu ciśnienia, czy wprowadzenia układu Audi cylinder on demand, który w zakresie obciążeń częściowych aktywuje tylko cztery z ośmiu cylindrów. W obu autach ośmiostopiowa skrzynia tiptronic została sportowo zestrojona. Kierowca może wybierać między trybami D i S lub zmieniać biegi manualnie (przy pomocy dźwigni lub manetek przy kierownicy). W trybie manualnym system wyświetla graniczną ilość obrotów potrzebnych do zmiany biegu.

/ 15605 KM, 750 Nm. Czego chcieć więcej?

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi wprowadza do modeli RS 6 Avant i RS 7 Sportback linię Performance. Samochody nią sygnowane będą posiadać 605 KM mocy i 750 Nm momentu obrotowego.

Parametry takie posiada silnik 4,0 TFSI. Pozwala on na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w czasie 3,7 s, czyli o 0,2 s mniej niż w przypadku bazowych wersji RS. Przyspieszenie od 0 do 200 km/h wynosi 12,1 s (o 1,4 s mniej). Opcjonalny pakiet Dynamic zwiększa maksymalną prędkość z 250 (RS 6 Avant) i 280 (RS 7 Sportback) do 305 km/h. Jednostka V8 biturbo w cyklu ECE zużywa średnio odpowiednio 9,6 i 9,5 l/100 km, emitując przy tym 223 i 221 g CO2/km.

Poprawa osiągów była możliwa dzięki szeregowi zmian, m. in. w systemie zarządzania pracą silnika, zwiększeniu liczby obrotów, podwyższeniu ciśnienia, czy wprowadzenia układu Audi cylinder on demand, który w zakresie obciążeń częściowych aktywuje tylko cztery z ośmiu cylindrów. W obu autach ośmiostopiowa skrzynia tiptronic została sportowo zestrojona. Kierowca może wybierać między trybami D i S lub zmieniać biegi manualnie (przy pomocy dźwigni lub manetek przy kierownicy). W trybie manualnym system wyświetla graniczną ilość obrotów potrzebnych do zmiany biegu.

/ 15605 KM, 750 Nm. Czego chcieć więcej?

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi wprowadza do modeli RS 6 Avant i RS 7 Sportback linię Performance. Samochody nią sygnowane będą posiadać 605 KM mocy i 750 Nm momentu obrotowego.

Parametry takie posiada silnik 4,0 TFSI. Pozwala on na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w czasie 3,7 s, czyli o 0,2 s mniej niż w przypadku bazowych wersji RS. Przyspieszenie od 0 do 200 km/h wynosi 12,1 s (o 1,4 s mniej). Opcjonalny pakiet Dynamic zwiększa maksymalną prędkość z 250 (RS 6 Avant) i 280 (RS 7 Sportback) do 305 km/h. Jednostka V8 biturbo w cyklu ECE zużywa średnio odpowiednio 9,6 i 9,5 l/100 km, emitując przy tym 223 i 221 g CO2/km.

Poprawa osiągów była możliwa dzięki szeregowi zmian, m. in. w systemie zarządzania pracą silnika, zwiększeniu liczby obrotów, podwyższeniu ciśnienia, czy wprowadzenia układu Audi cylinder on demand, który w zakresie obciążeń częściowych aktywuje tylko cztery z ośmiu cylindrów. W obu autach ośmiostopiowa skrzynia tiptronic została sportowo zestrojona. Kierowca może wybierać między trybami D i S lub zmieniać biegi manualnie (przy pomocy dźwigni lub manetek przy kierownicy). W trybie manualnym system wyświetla graniczną ilość obrotów potrzebnych do zmiany biegu.

/ 15605 KM, 750 Nm. Czego chcieć więcej?

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi wprowadza do modeli RS 6 Avant i RS 7 Sportback linię Performance. Samochody nią sygnowane będą posiadać 605 KM mocy i 750 Nm momentu obrotowego.

Parametry takie posiada silnik 4,0 TFSI. Pozwala on na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w czasie 3,7 s, czyli o 0,2 s mniej niż w przypadku bazowych wersji RS. Przyspieszenie od 0 do 200 km/h wynosi 12,1 s (o 1,4 s mniej). Opcjonalny pakiet Dynamic zwiększa maksymalną prędkość z 250 (RS 6 Avant) i 280 (RS 7 Sportback) do 305 km/h. Jednostka V8 biturbo w cyklu ECE zużywa średnio odpowiednio 9,6 i 9,5 l/100 km, emitując przy tym 223 i 221 g CO2/km.

Poprawa osiągów była możliwa dzięki szeregowi zmian, m. in. w systemie zarządzania pracą silnika, zwiększeniu liczby obrotów, podwyższeniu ciśnienia, czy wprowadzenia układu Audi cylinder on demand, który w zakresie obciążeń częściowych aktywuje tylko cztery z ośmiu cylindrów. W obu autach ośmiostopiowa skrzynia tiptronic została sportowo zestrojona. Kierowca może wybierać między trybami D i S lub zmieniać biegi manualnie (przy pomocy dźwigni lub manetek przy kierownicy). W trybie manualnym system wyświetla graniczną ilość obrotów potrzebnych do zmiany biegu.

10 / 15605 KM, 750 Nm. Czego chcieć więcej?

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi wprowadza do modeli RS 6 Avant i RS 7 Sportback linię Performance. Samochody nią sygnowane będą posiadać 605 KM mocy i 750 Nm momentu obrotowego.

Parametry takie posiada silnik 4,0 TFSI. Pozwala on na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w czasie 3,7 s, czyli o 0,2 s mniej niż w przypadku bazowych wersji RS. Przyspieszenie od 0 do 200 km/h wynosi 12,1 s (o 1,4 s mniej). Opcjonalny pakiet Dynamic zwiększa maksymalną prędkość z 250 (RS 6 Avant) i 280 (RS 7 Sportback) do 305 km/h. Jednostka V8 biturbo w cyklu ECE zużywa średnio odpowiednio 9,6 i 9,5 l/100 km, emitując przy tym 223 i 221 g CO2/km.

Poprawa osiągów była możliwa dzięki szeregowi zmian, m. in. w systemie zarządzania pracą silnika, zwiększeniu liczby obrotów, podwyższeniu ciśnienia, czy wprowadzenia układu Audi cylinder on demand, który w zakresie obciążeń częściowych aktywuje tylko cztery z ośmiu cylindrów. W obu autach ośmiostopiowa skrzynia tiptronic została sportowo zestrojona. Kierowca może wybierać między trybami D i S lub zmieniać biegi manualnie (przy pomocy dźwigni lub manetek przy kierownicy). W trybie manualnym system wyświetla graniczną ilość obrotów potrzebnych do zmiany biegu.

11 / 15605 KM, 750 Nm. Czego chcieć więcej?

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi wprowadza do modeli RS 6 Avant i RS 7 Sportback linię Performance. Samochody nią sygnowane będą posiadać 605 KM mocy i 750 Nm momentu obrotowego.

Parametry takie posiada silnik 4,0 TFSI. Pozwala on na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w czasie 3,7 s, czyli o 0,2 s mniej niż w przypadku bazowych wersji RS. Przyspieszenie od 0 do 200 km/h wynosi 12,1 s (o 1,4 s mniej). Opcjonalny pakiet Dynamic zwiększa maksymalną prędkość z 250 (RS 6 Avant) i 280 (RS 7 Sportback) do 305 km/h. Jednostka V8 biturbo w cyklu ECE zużywa średnio odpowiednio 9,6 i 9,5 l/100 km, emitując przy tym 223 i 221 g CO2/km.

Poprawa osiągów była możliwa dzięki szeregowi zmian, m. in. w systemie zarządzania pracą silnika, zwiększeniu liczby obrotów, podwyższeniu ciśnienia, czy wprowadzenia układu Audi cylinder on demand, który w zakresie obciążeń częściowych aktywuje tylko cztery z ośmiu cylindrów. W obu autach ośmiostopiowa skrzynia tiptronic została sportowo zestrojona. Kierowca może wybierać między trybami D i S lub zmieniać biegi manualnie (przy pomocy dźwigni lub manetek przy kierownicy). W trybie manualnym system wyświetla graniczną ilość obrotów potrzebnych do zmiany biegu.

12 / 15605 KM, 750 Nm. Czego chcieć więcej?

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi wprowadza do modeli RS 6 Avant i RS 7 Sportback linię Performance. Samochody nią sygnowane będą posiadać 605 KM mocy i 750 Nm momentu obrotowego.

Parametry takie posiada silnik 4,0 TFSI. Pozwala on na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w czasie 3,7 s, czyli o 0,2 s mniej niż w przypadku bazowych wersji RS. Przyspieszenie od 0 do 200 km/h wynosi 12,1 s (o 1,4 s mniej). Opcjonalny pakiet Dynamic zwiększa maksymalną prędkość z 250 (RS 6 Avant) i 280 (RS 7 Sportback) do 305 km/h. Jednostka V8 biturbo w cyklu ECE zużywa średnio odpowiednio 9,6 i 9,5 l/100 km, emitując przy tym 223 i 221 g CO2/km.

Poprawa osiągów była możliwa dzięki szeregowi zmian, m. in. w systemie zarządzania pracą silnika, zwiększeniu liczby obrotów, podwyższeniu ciśnienia, czy wprowadzenia układu Audi cylinder on demand, który w zakresie obciążeń częściowych aktywuje tylko cztery z ośmiu cylindrów. W obu autach ośmiostopiowa skrzynia tiptronic została sportowo zestrojona. Kierowca może wybierać między trybami D i S lub zmieniać biegi manualnie (przy pomocy dźwigni lub manetek przy kierownicy). W trybie manualnym system wyświetla graniczną ilość obrotów potrzebnych do zmiany biegu.

13 / 15605 KM, 750 Nm. Czego chcieć więcej?

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi wprowadza do modeli RS 6 Avant i RS 7 Sportback linię Performance. Samochody nią sygnowane będą posiadać 605 KM mocy i 750 Nm momentu obrotowego.

Parametry takie posiada silnik 4,0 TFSI. Pozwala on na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w czasie 3,7 s, czyli o 0,2 s mniej niż w przypadku bazowych wersji RS. Przyspieszenie od 0 do 200 km/h wynosi 12,1 s (o 1,4 s mniej). Opcjonalny pakiet Dynamic zwiększa maksymalną prędkość z 250 (RS 6 Avant) i 280 (RS 7 Sportback) do 305 km/h. Jednostka V8 biturbo w cyklu ECE zużywa średnio odpowiednio 9,6 i 9,5 l/100 km, emitując przy tym 223 i 221 g CO2/km.

Poprawa osiągów była możliwa dzięki szeregowi zmian, m. in. w systemie zarządzania pracą silnika, zwiększeniu liczby obrotów, podwyższeniu ciśnienia, czy wprowadzenia układu Audi cylinder on demand, który w zakresie obciążeń częściowych aktywuje tylko cztery z ośmiu cylindrów. W obu autach ośmiostopiowa skrzynia tiptronic została sportowo zestrojona. Kierowca może wybierać między trybami D i S lub zmieniać biegi manualnie (przy pomocy dźwigni lub manetek przy kierownicy). W trybie manualnym system wyświetla graniczną ilość obrotów potrzebnych do zmiany biegu.

14 / 15605 KM, 750 Nm. Czego chcieć więcej?

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi wprowadza do modeli RS 6 Avant i RS 7 Sportback linię Performance. Samochody nią sygnowane będą posiadać 605 KM mocy i 750 Nm momentu obrotowego.

Parametry takie posiada silnik 4,0 TFSI. Pozwala on na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w czasie 3,7 s, czyli o 0,2 s mniej niż w przypadku bazowych wersji RS. Przyspieszenie od 0 do 200 km/h wynosi 12,1 s (o 1,4 s mniej). Opcjonalny pakiet Dynamic zwiększa maksymalną prędkość z 250 (RS 6 Avant) i 280 (RS 7 Sportback) do 305 km/h. Jednostka V8 biturbo w cyklu ECE zużywa średnio odpowiednio 9,6 i 9,5 l/100 km, emitując przy tym 223 i 221 g CO2/km.

Poprawa osiągów była możliwa dzięki szeregowi zmian, m. in. w systemie zarządzania pracą silnika, zwiększeniu liczby obrotów, podwyższeniu ciśnienia, czy wprowadzenia układu Audi cylinder on demand, który w zakresie obciążeń częściowych aktywuje tylko cztery z ośmiu cylindrów. W obu autach ośmiostopiowa skrzynia tiptronic została sportowo zestrojona. Kierowca może wybierać między trybami D i S lub zmieniać biegi manualnie (przy pomocy dźwigni lub manetek przy kierownicy). W trybie manualnym system wyświetla graniczną ilość obrotów potrzebnych do zmiany biegu.

15 / 15605 KM, 750 Nm. Czego chcieć więcej?

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi wprowadza do modeli RS 6 Avant i RS 7 Sportback linię Performance. Samochody nią sygnowane będą posiadać 605 KM mocy i 750 Nm momentu obrotowego.

Parametry takie posiada silnik 4,0 TFSI. Pozwala on na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w czasie 3,7 s, czyli o 0,2 s mniej niż w przypadku bazowych wersji RS. Przyspieszenie od 0 do 200 km/h wynosi 12,1 s (o 1,4 s mniej). Opcjonalny pakiet Dynamic zwiększa maksymalną prędkość z 250 (RS 6 Avant) i 280 (RS 7 Sportback) do 305 km/h. Jednostka V8 biturbo w cyklu ECE zużywa średnio odpowiednio 9,6 i 9,5 l/100 km, emitując przy tym 223 i 221 g CO2/km.

Poprawa osiągów była możliwa dzięki szeregowi zmian, m. in. w systemie zarządzania pracą silnika, zwiększeniu liczby obrotów, podwyższeniu ciśnienia, czy wprowadzenia układu Audi cylinder on demand, który w zakresie obciążeń częściowych aktywuje tylko cztery z ośmiu cylindrów. W obu autach ośmiostopiowa skrzynia tiptronic została sportowo zestrojona. Kierowca może wybierać między trybami D i S lub zmieniać biegi manualnie (przy pomocy dźwigni lub manetek przy kierownicy). W trybie manualnym system wyświetla graniczną ilość obrotów potrzebnych do zmiany biegu.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła