Audi A8 L Extended: wersja przedłużona wersji przedłużonej

Audi A8 L to przedłużona wersja flagowego modelu z Ingolstadt. Teraz niemiecka marka stworzyła jeszcze większą odmianę Extended, której nadwozie mierzy 6,36 m.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Jedyna w swoim rodzaju limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A8 L to przedłużona wersja flagowego modelu z Ingolstadt. Teraz niemiecka marka stworzyła jeszcze większą odmianę Extended, której nadwozie mierzy 6,36 m (rozstaw osi to 4,22 m). Jest to o 1,09 m więcej niż w standardowym modelu. Dodatkowa przestrzeń została wygospodarowana na umieszczenie trzeciego rzędu siedzeń – samochód posiada teraz 6 luksusowych foteli i trzy pary drzwi. Cała konstrukcja za słupkiem A musiała zostać dostosowana do dłuższego nadwozia, natomiast nad głowami pasażerów umieszczono imponujący szklany dach mierzący 2,4 m.

Spieszących już do salonu Audi, aby zamówić takie auto, musimy zawieść. Choć jest to model przygotowany przez inżynierów niemieckiej marki (a nie zewnętrzną firmę), to jest to samochód zrobiony na specjalne zamówienie europejskiego klienta i powstanie tylko w jednym egzemplarzu. Z drugiej strony - odpowiednio głęboki portfel może pozwolić na stworzenie auta na własne zamówienie.

Co ciekawe, choć wnętrze otrzymało najbardziej luksusowe wykończenie i bogate wyposażenie z lodówką i systemem rozrywkowym, to pod maską wcale nie znalazł się najmocniejszy silnik W12. Zamiast tego za napęd tej ważącej 2418 kg limuzyny odpowiada jednostka 3,0 TFSI o mocy 310 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 440 Nm. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 7,1 s i ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Za to zmieniono hamulce – są one dużo mocniejsze, aby poradziły sobie z bezpiecznym zatrzymaniem tak dużego samochodu.

/ 12Jedne w swoim rodzaju limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A8 L to przedłużona wersja flagowego modelu z Ingolstadt. Teraz niemiecka marka stworzyła jeszcze większą odmianę Extended, której nadwozie mierzy 6,36 m (rozstaw osi to 4,22 m). Jest to o 1,09 m więcej niż w standardowym modelu. Dodatkowa przestrzeń została wygospodarowana na umieszczenie trzeciego rzędu siedzeń – samochód posiada teraz 6 luksusowych foteli i trzy pary drzwi. Cała konstrukcja za słupkiem A musiała zostać dostosowana do dłuższego nadwozia, natomiast nad głowami pasażerów umieszczono imponujący szklany dach mierzący 2,4 m.

Spieszących już do salonu Audi, aby zamówić takie auto, musimy zawieść. Choć jest to model przygotowany przez inżynierów niemieckiej marki (a nie zewnętrzną firmę), to jest to samochód zrobiony na specjalne zamówienie europejskiego klienta i powstanie tylko w jednym egzemplarzu. Z drugiej strony - odpowiednio głęboki portfel może pozwolić na stworzenie auta na własne zamówienie.

Co ciekawe, choć wnętrze otrzymało najbardziej luksusowe wykończenie i bogate wyposażenie z lodówką i systemem rozrywkowym, to pod maską wcale nie znalazł się najmocniejszy silnik W12. Zamiast tego za napęd tej ważącej 2418 kg limuzyny odpowiada jednostka 3,0 TFSI o mocy 310 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 440 Nm. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 7,1 s i ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Za to zmieniono hamulce – są one dużo mocniejsze, aby poradziły sobie z bezpiecznym zatrzymaniem tak dużego samochodu.

/ 12Jedne w swoim rodzaju limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A8 L to przedłużona wersja flagowego modelu z Ingolstadt. Teraz niemiecka marka stworzyła jeszcze większą odmianę Extended, której nadwozie mierzy 6,36 m (rozstaw osi to 4,22 m). Jest to o 1,09 m więcej niż w standardowym modelu. Dodatkowa przestrzeń została wygospodarowana na umieszczenie trzeciego rzędu siedzeń – samochód posiada teraz 6 luksusowych foteli i trzy pary drzwi. Cała konstrukcja za słupkiem A musiała zostać dostosowana do dłuższego nadwozia, natomiast nad głowami pasażerów umieszczono imponujący szklany dach mierzący 2,4 m.

Spieszących już do salonu Audi, aby zamówić takie auto, musimy zawieść. Choć jest to model przygotowany przez inżynierów niemieckiej marki (a nie zewnętrzną firmę), to jest to samochód zrobiony na specjalne zamówienie europejskiego klienta i powstanie tylko w jednym egzemplarzu. Z drugiej strony - odpowiednio głęboki portfel może pozwolić na stworzenie auta na własne zamówienie.

Co ciekawe, choć wnętrze otrzymało najbardziej luksusowe wykończenie i bogate wyposażenie z lodówką i systemem rozrywkowym, to pod maską wcale nie znalazł się najmocniejszy silnik W12. Zamiast tego za napęd tej ważącej 2418 kg limuzyny odpowiada jednostka 3,0 TFSI o mocy 310 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 440 Nm. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 7,1 s i ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Za to zmieniono hamulce – są one dużo mocniejsze, aby poradziły sobie z bezpiecznym zatrzymaniem tak dużego samochodu.

/ 12Jedne w swoim rodzaju limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A8 L to przedłużona wersja flagowego modelu z Ingolstadt. Teraz niemiecka marka stworzyła jeszcze większą odmianę Extended, której nadwozie mierzy 6,36 m (rozstaw osi to 4,22 m). Jest to o 1,09 m więcej niż w standardowym modelu. Dodatkowa przestrzeń została wygospodarowana na umieszczenie trzeciego rzędu siedzeń – samochód posiada teraz 6 luksusowych foteli i trzy pary drzwi. Cała konstrukcja za słupkiem A musiała zostać dostosowana do dłuższego nadwozia, natomiast nad głowami pasażerów umieszczono imponujący szklany dach mierzący 2,4 m.

Spieszących już do salonu Audi, aby zamówić takie auto, musimy zawieść. Choć jest to model przygotowany przez inżynierów niemieckiej marki (a nie zewnętrzną firmę), to jest to samochód zrobiony na specjalne zamówienie europejskiego klienta i powstanie tylko w jednym egzemplarzu. Z drugiej strony - odpowiednio głęboki portfel może pozwolić na stworzenie auta na własne zamówienie.

Co ciekawe, choć wnętrze otrzymało najbardziej luksusowe wykończenie i bogate wyposażenie z lodówką i systemem rozrywkowym, to pod maską wcale nie znalazł się najmocniejszy silnik W12. Zamiast tego za napęd tej ważącej 2418 kg limuzyny odpowiada jednostka 3,0 TFSI o mocy 310 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 440 Nm. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 7,1 s i ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Za to zmieniono hamulce – są one dużo mocniejsze, aby poradziły sobie z bezpiecznym zatrzymaniem tak dużego samochodu.

/ 12Jedne w swoim rodzaju limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A8 L to przedłużona wersja flagowego modelu z Ingolstadt. Teraz niemiecka marka stworzyła jeszcze większą odmianę Extended, której nadwozie mierzy 6,36 m (rozstaw osi to 4,22 m). Jest to o 1,09 m więcej niż w standardowym modelu. Dodatkowa przestrzeń została wygospodarowana na umieszczenie trzeciego rzędu siedzeń – samochód posiada teraz 6 luksusowych foteli i trzy pary drzwi. Cała konstrukcja za słupkiem A musiała zostać dostosowana do dłuższego nadwozia, natomiast nad głowami pasażerów umieszczono imponujący szklany dach mierzący 2,4 m.

Spieszących już do salonu Audi, aby zamówić takie auto, musimy zawieść. Choć jest to model przygotowany przez inżynierów niemieckiej marki (a nie zewnętrzną firmę), to jest to samochód zrobiony na specjalne zamówienie europejskiego klienta i powstanie tylko w jednym egzemplarzu. Z drugiej strony - odpowiednio głęboki portfel może pozwolić na stworzenie auta na własne zamówienie.

Co ciekawe, choć wnętrze otrzymało najbardziej luksusowe wykończenie i bogate wyposażenie z lodówką i systemem rozrywkowym, to pod maską wcale nie znalazł się najmocniejszy silnik W12. Zamiast tego za napęd tej ważącej 2418 kg limuzyny odpowiada jednostka 3,0 TFSI o mocy 310 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 440 Nm. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 7,1 s i ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Za to zmieniono hamulce – są one dużo mocniejsze, aby poradziły sobie z bezpiecznym zatrzymaniem tak dużego samochodu.

/ 12Jedne w swoim rodzaju limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A8 L to przedłużona wersja flagowego modelu z Ingolstadt. Teraz niemiecka marka stworzyła jeszcze większą odmianę Extended, której nadwozie mierzy 6,36 m (rozstaw osi to 4,22 m). Jest to o 1,09 m więcej niż w standardowym modelu. Dodatkowa przestrzeń została wygospodarowana na umieszczenie trzeciego rzędu siedzeń – samochód posiada teraz 6 luksusowych foteli i trzy pary drzwi. Cała konstrukcja za słupkiem A musiała zostać dostosowana do dłuższego nadwozia, natomiast nad głowami pasażerów umieszczono imponujący szklany dach mierzący 2,4 m.

Spieszących już do salonu Audi, aby zamówić takie auto, musimy zawieść. Choć jest to model przygotowany przez inżynierów niemieckiej marki (a nie zewnętrzną firmę), to jest to samochód zrobiony na specjalne zamówienie europejskiego klienta i powstanie tylko w jednym egzemplarzu. Z drugiej strony - odpowiednio głęboki portfel może pozwolić na stworzenie auta na własne zamówienie.

Co ciekawe, choć wnętrze otrzymało najbardziej luksusowe wykończenie i bogate wyposażenie z lodówką i systemem rozrywkowym, to pod maską wcale nie znalazł się najmocniejszy silnik W12. Zamiast tego za napęd tej ważącej 2418 kg limuzyny odpowiada jednostka 3,0 TFSI o mocy 310 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 440 Nm. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 7,1 s i ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Za to zmieniono hamulce – są one dużo mocniejsze, aby poradziły sobie z bezpiecznym zatrzymaniem tak dużego samochodu.

/ 12Jedne w swoim rodzaju limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A8 L to przedłużona wersja flagowego modelu z Ingolstadt. Teraz niemiecka marka stworzyła jeszcze większą odmianę Extended, której nadwozie mierzy 6,36 m (rozstaw osi to 4,22 m). Jest to o 1,09 m więcej niż w standardowym modelu. Dodatkowa przestrzeń została wygospodarowana na umieszczenie trzeciego rzędu siedzeń – samochód posiada teraz 6 luksusowych foteli i trzy pary drzwi. Cała konstrukcja za słupkiem A musiała zostać dostosowana do dłuższego nadwozia, natomiast nad głowami pasażerów umieszczono imponujący szklany dach mierzący 2,4 m.

Spieszących już do salonu Audi, aby zamówić takie auto, musimy zawieść. Choć jest to model przygotowany przez inżynierów niemieckiej marki (a nie zewnętrzną firmę), to jest to samochód zrobiony na specjalne zamówienie europejskiego klienta i powstanie tylko w jednym egzemplarzu. Z drugiej strony - odpowiednio głęboki portfel może pozwolić na stworzenie auta na własne zamówienie.

Co ciekawe, choć wnętrze otrzymało najbardziej luksusowe wykończenie i bogate wyposażenie z lodówką i systemem rozrywkowym, to pod maską wcale nie znalazł się najmocniejszy silnik W12. Zamiast tego za napęd tej ważącej 2418 kg limuzyny odpowiada jednostka 3,0 TFSI o mocy 310 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 440 Nm. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 7,1 s i ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Za to zmieniono hamulce – są one dużo mocniejsze, aby poradziły sobie z bezpiecznym zatrzymaniem tak dużego samochodu.

/ 12Jedne w swoim rodzaju limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A8 L to przedłużona wersja flagowego modelu z Ingolstadt. Teraz niemiecka marka stworzyła jeszcze większą odmianę Extended, której nadwozie mierzy 6,36 m (rozstaw osi to 4,22 m). Jest to o 1,09 m więcej niż w standardowym modelu. Dodatkowa przestrzeń została wygospodarowana na umieszczenie trzeciego rzędu siedzeń – samochód posiada teraz 6 luksusowych foteli i trzy pary drzwi. Cała konstrukcja za słupkiem A musiała zostać dostosowana do dłuższego nadwozia, natomiast nad głowami pasażerów umieszczono imponujący szklany dach mierzący 2,4 m.

Spieszących już do salonu Audi, aby zamówić takie auto, musimy zawieść. Choć jest to model przygotowany przez inżynierów niemieckiej marki (a nie zewnętrzną firmę), to jest to samochód zrobiony na specjalne zamówienie europejskiego klienta i powstanie tylko w jednym egzemplarzu. Z drugiej strony - odpowiednio głęboki portfel może pozwolić na stworzenie auta na własne zamówienie.

Co ciekawe, choć wnętrze otrzymało najbardziej luksusowe wykończenie i bogate wyposażenie z lodówką i systemem rozrywkowym, to pod maską wcale nie znalazł się najmocniejszy silnik W12. Zamiast tego za napęd tej ważącej 2418 kg limuzyny odpowiada jednostka 3,0 TFSI o mocy 310 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 440 Nm. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 7,1 s i ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Za to zmieniono hamulce – są one dużo mocniejsze, aby poradziły sobie z bezpiecznym zatrzymaniem tak dużego samochodu.

/ 12Jedne w swoim rodzaju limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A8 L to przedłużona wersja flagowego modelu z Ingolstadt. Teraz niemiecka marka stworzyła jeszcze większą odmianę Extended, której nadwozie mierzy 6,36 m (rozstaw osi to 4,22 m). Jest to o 1,09 m więcej niż w standardowym modelu. Dodatkowa przestrzeń została wygospodarowana na umieszczenie trzeciego rzędu siedzeń – samochód posiada teraz 6 luksusowych foteli i trzy pary drzwi. Cała konstrukcja za słupkiem A musiała zostać dostosowana do dłuższego nadwozia, natomiast nad głowami pasażerów umieszczono imponujący szklany dach mierzący 2,4 m.

Spieszących już do salonu Audi, aby zamówić takie auto, musimy zawieść. Choć jest to model przygotowany przez inżynierów niemieckiej marki (a nie zewnętrzną firmę), to jest to samochód zrobiony na specjalne zamówienie europejskiego klienta i powstanie tylko w jednym egzemplarzu. Z drugiej strony - odpowiednio głęboki portfel może pozwolić na stworzenie auta na własne zamówienie.

Co ciekawe, choć wnętrze otrzymało najbardziej luksusowe wykończenie i bogate wyposażenie z lodówką i systemem rozrywkowym, to pod maską wcale nie znalazł się najmocniejszy silnik W12. Zamiast tego za napęd tej ważącej 2418 kg limuzyny odpowiada jednostka 3,0 TFSI o mocy 310 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 440 Nm. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 7,1 s i ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Za to zmieniono hamulce – są one dużo mocniejsze, aby poradziły sobie z bezpiecznym zatrzymaniem tak dużego samochodu.

10 / 12Jedne w swoim rodzaju limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A8 L to przedłużona wersja flagowego modelu z Ingolstadt. Teraz niemiecka marka stworzyła jeszcze większą odmianę Extended, której nadwozie mierzy 6,36 m (rozstaw osi to 4,22 m). Jest to o 1,09 m więcej niż w standardowym modelu. Dodatkowa przestrzeń została wygospodarowana na umieszczenie trzeciego rzędu siedzeń – samochód posiada teraz 6 luksusowych foteli i trzy pary drzwi. Cała konstrukcja za słupkiem A musiała zostać dostosowana do dłuższego nadwozia, natomiast nad głowami pasażerów umieszczono imponujący szklany dach mierzący 2,4 m.

Spieszących już do salonu Audi, aby zamówić takie auto, musimy zawieść. Choć jest to model przygotowany przez inżynierów niemieckiej marki (a nie zewnętrzną firmę), to jest to samochód zrobiony na specjalne zamówienie europejskiego klienta i powstanie tylko w jednym egzemplarzu. Z drugiej strony - odpowiednio głęboki portfel może pozwolić na stworzenie auta na własne zamówienie.

Co ciekawe, choć wnętrze otrzymało najbardziej luksusowe wykończenie i bogate wyposażenie z lodówką i systemem rozrywkowym, to pod maską wcale nie znalazł się najmocniejszy silnik W12. Zamiast tego za napęd tej ważącej 2418 kg limuzyny odpowiada jednostka 3,0 TFSI o mocy 310 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 440 Nm. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 7,1 s i ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Za to zmieniono hamulce – są one dużo mocniejsze, aby poradziły sobie z bezpiecznym zatrzymaniem tak dużego samochodu.

11 / 12Jedne w swoim rodzaju limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A8 L to przedłużona wersja flagowego modelu z Ingolstadt. Teraz niemiecka marka stworzyła jeszcze większą odmianę Extended, której nadwozie mierzy 6,36 m (rozstaw osi to 4,22 m). Jest to o 1,09 m więcej niż w standardowym modelu. Dodatkowa przestrzeń została wygospodarowana na umieszczenie trzeciego rzędu siedzeń – samochód posiada teraz 6 luksusowych foteli i trzy pary drzwi. Cała konstrukcja za słupkiem A musiała zostać dostosowana do dłuższego nadwozia, natomiast nad głowami pasażerów umieszczono imponujący szklany dach mierzący 2,4 m.

Spieszących już do salonu Audi, aby zamówić takie auto, musimy zawieść. Choć jest to model przygotowany przez inżynierów niemieckiej marki (a nie zewnętrzną firmę), to jest to samochód zrobiony na specjalne zamówienie europejskiego klienta i powstanie tylko w jednym egzemplarzu. Z drugiej strony - odpowiednio głęboki portfel może pozwolić na stworzenie auta na własne zamówienie.

Co ciekawe, choć wnętrze otrzymało najbardziej luksusowe wykończenie i bogate wyposażenie z lodówką i systemem rozrywkowym, to pod maską wcale nie znalazł się najmocniejszy silnik W12. Zamiast tego za napęd tej ważącej 2418 kg limuzyny odpowiada jednostka 3,0 TFSI o mocy 310 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 440 Nm. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 7,1 s i ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Za to zmieniono hamulce – są one dużo mocniejsze, aby poradziły sobie z bezpiecznym zatrzymaniem tak dużego samochodu.

12 / 12Jedne w swoim rodzaju limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A8 L to przedłużona wersja flagowego modelu z Ingolstadt. Teraz niemiecka marka stworzyła jeszcze większą odmianę Extended, której nadwozie mierzy 6,36 m (rozstaw osi to 4,22 m). Jest to o 1,09 m więcej niż w standardowym modelu. Dodatkowa przestrzeń została wygospodarowana na umieszczenie trzeciego rzędu siedzeń – samochód posiada teraz 6 luksusowych foteli i trzy pary drzwi. Cała konstrukcja za słupkiem A musiała zostać dostosowana do dłuższego nadwozia, natomiast nad głowami pasażerów umieszczono imponujący szklany dach mierzący 2,4 m.

Spieszących już do salonu Audi, aby zamówić takie auto, musimy zawieść. Choć jest to model przygotowany przez inżynierów niemieckiej marki (a nie zewnętrzną firmę), to jest to samochód zrobiony na specjalne zamówienie europejskiego klienta i powstanie tylko w jednym egzemplarzu. Z drugiej strony - odpowiednio głęboki portfel może pozwolić na stworzenie auta na własne zamówienie.

Co ciekawe, choć wnętrze otrzymało najbardziej luksusowe wykończenie i bogate wyposażenie z lodówką i systemem rozrywkowym, to pod maską wcale nie znalazł się najmocniejszy silnik W12. Zamiast tego za napęd tej ważącej 2418 kg limuzyny odpowiada jednostka 3,0 TFSI o mocy 310 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 440 Nm. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 7,1 s i ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Za to zmieniono hamulce – są one dużo mocniejsze, aby poradziły sobie z bezpiecznym zatrzymaniem tak dużego samochodu.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła