Audi A8 L Extended: wersja przedłużona wersji przedłużonej

Audi A8 L to przedłużona wersja flagowego modelu z Ingolstadt. Teraz niemiecka marka stworzyła jeszcze większą odmianę Extended, której nadwozie mierzy 6,36 m.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Jedyna w swoim rodzaju limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A8 L to przedłużona wersja flagowego modelu z Ingolstadt. Teraz niemiecka marka stworzyła jeszcze większą odmianę Extended, której nadwozie mierzy 6,36 m (rozstaw osi to 4,22 m). Jest to o 1,09 m więcej niż w standardowym modelu. Dodatkowa przestrzeń została wygospodarowana na umieszczenie trzeciego rzędu siedzeń – samochód posiada teraz 6 luksusowych foteli i trzy pary drzwi. Cała konstrukcja za słupkiem A musiała zostać dostosowana do dłuższego nadwozia, natomiast nad głowami pasażerów umieszczono imponujący szklany dach mierzący 2,4 m.

Spieszących już do salonu Audi, aby zamówić takie auto, musimy zawieść. Choć jest to model przygotowany przez inżynierów niemieckiej marki (a nie zewnętrzną firmę), to jest to samochód zrobiony na specjalne zamówienie europejskiego klienta i powstanie tylko w jednym egzemplarzu. Z drugiej strony - odpowiednio głęboki portfel może pozwolić na stworzenie auta na własne zamówienie.

Co ciekawe, choć wnętrze otrzymało najbardziej luksusowe wykończenie i bogate wyposażenie z lodówką i systemem rozrywkowym, to pod maską wcale nie znalazł się najmocniejszy silnik W12. Zamiast tego za napęd tej ważącej 2418 kg limuzyny odpowiada jednostka 3,0 TFSI o mocy 310 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 440 Nm. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 7,1 s i ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Za to zmieniono hamulce – są one dużo mocniejsze, aby poradziły sobie z bezpiecznym zatrzymaniem tak dużego samochodu.

/ 12Jedne w swoim rodzaju limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A8 L to przedłużona wersja flagowego modelu z Ingolstadt. Teraz niemiecka marka stworzyła jeszcze większą odmianę Extended, której nadwozie mierzy 6,36 m (rozstaw osi to 4,22 m). Jest to o 1,09 m więcej niż w standardowym modelu. Dodatkowa przestrzeń została wygospodarowana na umieszczenie trzeciego rzędu siedzeń – samochód posiada teraz 6 luksusowych foteli i trzy pary drzwi. Cała konstrukcja za słupkiem A musiała zostać dostosowana do dłuższego nadwozia, natomiast nad głowami pasażerów umieszczono imponujący szklany dach mierzący 2,4 m.

Spieszących już do salonu Audi, aby zamówić takie auto, musimy zawieść. Choć jest to model przygotowany przez inżynierów niemieckiej marki (a nie zewnętrzną firmę), to jest to samochód zrobiony na specjalne zamówienie europejskiego klienta i powstanie tylko w jednym egzemplarzu. Z drugiej strony - odpowiednio głęboki portfel może pozwolić na stworzenie auta na własne zamówienie.

Co ciekawe, choć wnętrze otrzymało najbardziej luksusowe wykończenie i bogate wyposażenie z lodówką i systemem rozrywkowym, to pod maską wcale nie znalazł się najmocniejszy silnik W12. Zamiast tego za napęd tej ważącej 2418 kg limuzyny odpowiada jednostka 3,0 TFSI o mocy 310 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 440 Nm. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 7,1 s i ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Za to zmieniono hamulce – są one dużo mocniejsze, aby poradziły sobie z bezpiecznym zatrzymaniem tak dużego samochodu.

/ 12Jedne w swoim rodzaju limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A8 L to przedłużona wersja flagowego modelu z Ingolstadt. Teraz niemiecka marka stworzyła jeszcze większą odmianę Extended, której nadwozie mierzy 6,36 m (rozstaw osi to 4,22 m). Jest to o 1,09 m więcej niż w standardowym modelu. Dodatkowa przestrzeń została wygospodarowana na umieszczenie trzeciego rzędu siedzeń – samochód posiada teraz 6 luksusowych foteli i trzy pary drzwi. Cała konstrukcja za słupkiem A musiała zostać dostosowana do dłuższego nadwozia, natomiast nad głowami pasażerów umieszczono imponujący szklany dach mierzący 2,4 m.

Spieszących już do salonu Audi, aby zamówić takie auto, musimy zawieść. Choć jest to model przygotowany przez inżynierów niemieckiej marki (a nie zewnętrzną firmę), to jest to samochód zrobiony na specjalne zamówienie europejskiego klienta i powstanie tylko w jednym egzemplarzu. Z drugiej strony - odpowiednio głęboki portfel może pozwolić na stworzenie auta na własne zamówienie.

Co ciekawe, choć wnętrze otrzymało najbardziej luksusowe wykończenie i bogate wyposażenie z lodówką i systemem rozrywkowym, to pod maską wcale nie znalazł się najmocniejszy silnik W12. Zamiast tego za napęd tej ważącej 2418 kg limuzyny odpowiada jednostka 3,0 TFSI o mocy 310 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 440 Nm. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 7,1 s i ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Za to zmieniono hamulce – są one dużo mocniejsze, aby poradziły sobie z bezpiecznym zatrzymaniem tak dużego samochodu.

/ 12Jedne w swoim rodzaju limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A8 L to przedłużona wersja flagowego modelu z Ingolstadt. Teraz niemiecka marka stworzyła jeszcze większą odmianę Extended, której nadwozie mierzy 6,36 m (rozstaw osi to 4,22 m). Jest to o 1,09 m więcej niż w standardowym modelu. Dodatkowa przestrzeń została wygospodarowana na umieszczenie trzeciego rzędu siedzeń – samochód posiada teraz 6 luksusowych foteli i trzy pary drzwi. Cała konstrukcja za słupkiem A musiała zostać dostosowana do dłuższego nadwozia, natomiast nad głowami pasażerów umieszczono imponujący szklany dach mierzący 2,4 m.

Spieszących już do salonu Audi, aby zamówić takie auto, musimy zawieść. Choć jest to model przygotowany przez inżynierów niemieckiej marki (a nie zewnętrzną firmę), to jest to samochód zrobiony na specjalne zamówienie europejskiego klienta i powstanie tylko w jednym egzemplarzu. Z drugiej strony - odpowiednio głęboki portfel może pozwolić na stworzenie auta na własne zamówienie.

Co ciekawe, choć wnętrze otrzymało najbardziej luksusowe wykończenie i bogate wyposażenie z lodówką i systemem rozrywkowym, to pod maską wcale nie znalazł się najmocniejszy silnik W12. Zamiast tego za napęd tej ważącej 2418 kg limuzyny odpowiada jednostka 3,0 TFSI o mocy 310 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 440 Nm. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 7,1 s i ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Za to zmieniono hamulce – są one dużo mocniejsze, aby poradziły sobie z bezpiecznym zatrzymaniem tak dużego samochodu.

/ 12Jedne w swoim rodzaju limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A8 L to przedłużona wersja flagowego modelu z Ingolstadt. Teraz niemiecka marka stworzyła jeszcze większą odmianę Extended, której nadwozie mierzy 6,36 m (rozstaw osi to 4,22 m). Jest to o 1,09 m więcej niż w standardowym modelu. Dodatkowa przestrzeń została wygospodarowana na umieszczenie trzeciego rzędu siedzeń – samochód posiada teraz 6 luksusowych foteli i trzy pary drzwi. Cała konstrukcja za słupkiem A musiała zostać dostosowana do dłuższego nadwozia, natomiast nad głowami pasażerów umieszczono imponujący szklany dach mierzący 2,4 m.

Spieszących już do salonu Audi, aby zamówić takie auto, musimy zawieść. Choć jest to model przygotowany przez inżynierów niemieckiej marki (a nie zewnętrzną firmę), to jest to samochód zrobiony na specjalne zamówienie europejskiego klienta i powstanie tylko w jednym egzemplarzu. Z drugiej strony - odpowiednio głęboki portfel może pozwolić na stworzenie auta na własne zamówienie.

Co ciekawe, choć wnętrze otrzymało najbardziej luksusowe wykończenie i bogate wyposażenie z lodówką i systemem rozrywkowym, to pod maską wcale nie znalazł się najmocniejszy silnik W12. Zamiast tego za napęd tej ważącej 2418 kg limuzyny odpowiada jednostka 3,0 TFSI o mocy 310 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 440 Nm. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 7,1 s i ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Za to zmieniono hamulce – są one dużo mocniejsze, aby poradziły sobie z bezpiecznym zatrzymaniem tak dużego samochodu.

/ 12Jedne w swoim rodzaju limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A8 L to przedłużona wersja flagowego modelu z Ingolstadt. Teraz niemiecka marka stworzyła jeszcze większą odmianę Extended, której nadwozie mierzy 6,36 m (rozstaw osi to 4,22 m). Jest to o 1,09 m więcej niż w standardowym modelu. Dodatkowa przestrzeń została wygospodarowana na umieszczenie trzeciego rzędu siedzeń – samochód posiada teraz 6 luksusowych foteli i trzy pary drzwi. Cała konstrukcja za słupkiem A musiała zostać dostosowana do dłuższego nadwozia, natomiast nad głowami pasażerów umieszczono imponujący szklany dach mierzący 2,4 m.

Spieszących już do salonu Audi, aby zamówić takie auto, musimy zawieść. Choć jest to model przygotowany przez inżynierów niemieckiej marki (a nie zewnętrzną firmę), to jest to samochód zrobiony na specjalne zamówienie europejskiego klienta i powstanie tylko w jednym egzemplarzu. Z drugiej strony - odpowiednio głęboki portfel może pozwolić na stworzenie auta na własne zamówienie.

Co ciekawe, choć wnętrze otrzymało najbardziej luksusowe wykończenie i bogate wyposażenie z lodówką i systemem rozrywkowym, to pod maską wcale nie znalazł się najmocniejszy silnik W12. Zamiast tego za napęd tej ważącej 2418 kg limuzyny odpowiada jednostka 3,0 TFSI o mocy 310 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 440 Nm. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 7,1 s i ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Za to zmieniono hamulce – są one dużo mocniejsze, aby poradziły sobie z bezpiecznym zatrzymaniem tak dużego samochodu.

/ 12Jedne w swoim rodzaju limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A8 L to przedłużona wersja flagowego modelu z Ingolstadt. Teraz niemiecka marka stworzyła jeszcze większą odmianę Extended, której nadwozie mierzy 6,36 m (rozstaw osi to 4,22 m). Jest to o 1,09 m więcej niż w standardowym modelu. Dodatkowa przestrzeń została wygospodarowana na umieszczenie trzeciego rzędu siedzeń – samochód posiada teraz 6 luksusowych foteli i trzy pary drzwi. Cała konstrukcja za słupkiem A musiała zostać dostosowana do dłuższego nadwozia, natomiast nad głowami pasażerów umieszczono imponujący szklany dach mierzący 2,4 m.

Spieszących już do salonu Audi, aby zamówić takie auto, musimy zawieść. Choć jest to model przygotowany przez inżynierów niemieckiej marki (a nie zewnętrzną firmę), to jest to samochód zrobiony na specjalne zamówienie europejskiego klienta i powstanie tylko w jednym egzemplarzu. Z drugiej strony - odpowiednio głęboki portfel może pozwolić na stworzenie auta na własne zamówienie.

Co ciekawe, choć wnętrze otrzymało najbardziej luksusowe wykończenie i bogate wyposażenie z lodówką i systemem rozrywkowym, to pod maską wcale nie znalazł się najmocniejszy silnik W12. Zamiast tego za napęd tej ważącej 2418 kg limuzyny odpowiada jednostka 3,0 TFSI o mocy 310 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 440 Nm. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 7,1 s i ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Za to zmieniono hamulce – są one dużo mocniejsze, aby poradziły sobie z bezpiecznym zatrzymaniem tak dużego samochodu.

/ 12Jedne w swoim rodzaju limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A8 L to przedłużona wersja flagowego modelu z Ingolstadt. Teraz niemiecka marka stworzyła jeszcze większą odmianę Extended, której nadwozie mierzy 6,36 m (rozstaw osi to 4,22 m). Jest to o 1,09 m więcej niż w standardowym modelu. Dodatkowa przestrzeń została wygospodarowana na umieszczenie trzeciego rzędu siedzeń – samochód posiada teraz 6 luksusowych foteli i trzy pary drzwi. Cała konstrukcja za słupkiem A musiała zostać dostosowana do dłuższego nadwozia, natomiast nad głowami pasażerów umieszczono imponujący szklany dach mierzący 2,4 m.

Spieszących już do salonu Audi, aby zamówić takie auto, musimy zawieść. Choć jest to model przygotowany przez inżynierów niemieckiej marki (a nie zewnętrzną firmę), to jest to samochód zrobiony na specjalne zamówienie europejskiego klienta i powstanie tylko w jednym egzemplarzu. Z drugiej strony - odpowiednio głęboki portfel może pozwolić na stworzenie auta na własne zamówienie.

Co ciekawe, choć wnętrze otrzymało najbardziej luksusowe wykończenie i bogate wyposażenie z lodówką i systemem rozrywkowym, to pod maską wcale nie znalazł się najmocniejszy silnik W12. Zamiast tego za napęd tej ważącej 2418 kg limuzyny odpowiada jednostka 3,0 TFSI o mocy 310 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 440 Nm. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 7,1 s i ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Za to zmieniono hamulce – są one dużo mocniejsze, aby poradziły sobie z bezpiecznym zatrzymaniem tak dużego samochodu.

/ 12Jedne w swoim rodzaju limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A8 L to przedłużona wersja flagowego modelu z Ingolstadt. Teraz niemiecka marka stworzyła jeszcze większą odmianę Extended, której nadwozie mierzy 6,36 m (rozstaw osi to 4,22 m). Jest to o 1,09 m więcej niż w standardowym modelu. Dodatkowa przestrzeń została wygospodarowana na umieszczenie trzeciego rzędu siedzeń – samochód posiada teraz 6 luksusowych foteli i trzy pary drzwi. Cała konstrukcja za słupkiem A musiała zostać dostosowana do dłuższego nadwozia, natomiast nad głowami pasażerów umieszczono imponujący szklany dach mierzący 2,4 m.

Spieszących już do salonu Audi, aby zamówić takie auto, musimy zawieść. Choć jest to model przygotowany przez inżynierów niemieckiej marki (a nie zewnętrzną firmę), to jest to samochód zrobiony na specjalne zamówienie europejskiego klienta i powstanie tylko w jednym egzemplarzu. Z drugiej strony - odpowiednio głęboki portfel może pozwolić na stworzenie auta na własne zamówienie.

Co ciekawe, choć wnętrze otrzymało najbardziej luksusowe wykończenie i bogate wyposażenie z lodówką i systemem rozrywkowym, to pod maską wcale nie znalazł się najmocniejszy silnik W12. Zamiast tego za napęd tej ważącej 2418 kg limuzyny odpowiada jednostka 3,0 TFSI o mocy 310 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 440 Nm. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 7,1 s i ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Za to zmieniono hamulce – są one dużo mocniejsze, aby poradziły sobie z bezpiecznym zatrzymaniem tak dużego samochodu.

10 / 12Jedne w swoim rodzaju limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A8 L to przedłużona wersja flagowego modelu z Ingolstadt. Teraz niemiecka marka stworzyła jeszcze większą odmianę Extended, której nadwozie mierzy 6,36 m (rozstaw osi to 4,22 m). Jest to o 1,09 m więcej niż w standardowym modelu. Dodatkowa przestrzeń została wygospodarowana na umieszczenie trzeciego rzędu siedzeń – samochód posiada teraz 6 luksusowych foteli i trzy pary drzwi. Cała konstrukcja za słupkiem A musiała zostać dostosowana do dłuższego nadwozia, natomiast nad głowami pasażerów umieszczono imponujący szklany dach mierzący 2,4 m.

Spieszących już do salonu Audi, aby zamówić takie auto, musimy zawieść. Choć jest to model przygotowany przez inżynierów niemieckiej marki (a nie zewnętrzną firmę), to jest to samochód zrobiony na specjalne zamówienie europejskiego klienta i powstanie tylko w jednym egzemplarzu. Z drugiej strony - odpowiednio głęboki portfel może pozwolić na stworzenie auta na własne zamówienie.

Co ciekawe, choć wnętrze otrzymało najbardziej luksusowe wykończenie i bogate wyposażenie z lodówką i systemem rozrywkowym, to pod maską wcale nie znalazł się najmocniejszy silnik W12. Zamiast tego za napęd tej ważącej 2418 kg limuzyny odpowiada jednostka 3,0 TFSI o mocy 310 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 440 Nm. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 7,1 s i ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Za to zmieniono hamulce – są one dużo mocniejsze, aby poradziły sobie z bezpiecznym zatrzymaniem tak dużego samochodu.

11 / 12Jedne w swoim rodzaju limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A8 L to przedłużona wersja flagowego modelu z Ingolstadt. Teraz niemiecka marka stworzyła jeszcze większą odmianę Extended, której nadwozie mierzy 6,36 m (rozstaw osi to 4,22 m). Jest to o 1,09 m więcej niż w standardowym modelu. Dodatkowa przestrzeń została wygospodarowana na umieszczenie trzeciego rzędu siedzeń – samochód posiada teraz 6 luksusowych foteli i trzy pary drzwi. Cała konstrukcja za słupkiem A musiała zostać dostosowana do dłuższego nadwozia, natomiast nad głowami pasażerów umieszczono imponujący szklany dach mierzący 2,4 m.

Spieszących już do salonu Audi, aby zamówić takie auto, musimy zawieść. Choć jest to model przygotowany przez inżynierów niemieckiej marki (a nie zewnętrzną firmę), to jest to samochód zrobiony na specjalne zamówienie europejskiego klienta i powstanie tylko w jednym egzemplarzu. Z drugiej strony - odpowiednio głęboki portfel może pozwolić na stworzenie auta na własne zamówienie.

Co ciekawe, choć wnętrze otrzymało najbardziej luksusowe wykończenie i bogate wyposażenie z lodówką i systemem rozrywkowym, to pod maską wcale nie znalazł się najmocniejszy silnik W12. Zamiast tego za napęd tej ważącej 2418 kg limuzyny odpowiada jednostka 3,0 TFSI o mocy 310 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 440 Nm. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 7,1 s i ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Za to zmieniono hamulce – są one dużo mocniejsze, aby poradziły sobie z bezpiecznym zatrzymaniem tak dużego samochodu.

12 / 12Jedne w swoim rodzaju limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A8 L to przedłużona wersja flagowego modelu z Ingolstadt. Teraz niemiecka marka stworzyła jeszcze większą odmianę Extended, której nadwozie mierzy 6,36 m (rozstaw osi to 4,22 m). Jest to o 1,09 m więcej niż w standardowym modelu. Dodatkowa przestrzeń została wygospodarowana na umieszczenie trzeciego rzędu siedzeń – samochód posiada teraz 6 luksusowych foteli i trzy pary drzwi. Cała konstrukcja za słupkiem A musiała zostać dostosowana do dłuższego nadwozia, natomiast nad głowami pasażerów umieszczono imponujący szklany dach mierzący 2,4 m.

Spieszących już do salonu Audi, aby zamówić takie auto, musimy zawieść. Choć jest to model przygotowany przez inżynierów niemieckiej marki (a nie zewnętrzną firmę), to jest to samochód zrobiony na specjalne zamówienie europejskiego klienta i powstanie tylko w jednym egzemplarzu. Z drugiej strony - odpowiednio głęboki portfel może pozwolić na stworzenie auta na własne zamówienie.

Co ciekawe, choć wnętrze otrzymało najbardziej luksusowe wykończenie i bogate wyposażenie z lodówką i systemem rozrywkowym, to pod maską wcale nie znalazł się najmocniejszy silnik W12. Zamiast tego za napęd tej ważącej 2418 kg limuzyny odpowiada jednostka 3,0 TFSI o mocy 310 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 440 Nm. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 7,1 s i ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Za to zmieniono hamulce – są one dużo mocniejsze, aby poradziły sobie z bezpiecznym zatrzymaniem tak dużego samochodu.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka