Trwa ładowanie...
wiadomości
11-10-2005 10:01

Amerykanie zmęczeni gadżetami?

Amerykanie zmęczeni gadżetami?
d2radqq
d2radqq

Jak podaje CBS Marketwatch, amerykańscy nabywcy nowych samochodów coraz mniej uwagi poświęcają elektronicznym gadżetom, a skupiają się na rzeczywistych właściwościach jednych i poziomie bezpieczeństwa samochodów.

O ile lata 90. upłynęły pod znakiem faszerowania aut elektroniką mająca podnieśc komfort podróżowania, o tyle XXI wiek przyniósł zmianę w rozwoju tego trendu. Teraz producenci prześcigają się w takim adaptowaniu nowoczesnych urządzeń, by ich obsługa nie wymagał kwalifikacji pilota myśliwca strategicznego. Jeśli chodzi o wzbogacanie aut o nowe wyposażenie, to dominuje to dedykowane bezpieczeństwu, jak adaptacyjne doświetlanie zakrętów, napęd na cztery koła, oraz praktycznie bezobsługowe programy stabilizujące trakcję i tor jazdy.

d2radqq
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2radqq
Więcej tematów