Test: Seat Leon Cupra R 

None

Obraz

/ 16Sportowy Leon

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Leon elektryzuje od momentu pojawienia się w oficjalnej sprzedaży jeszcze pod koniec lat 90. Jego pierwsza generacja z wnętrzem przeszczepionym z Audi A3, została bardzo ciepło przyjęta przez europejską klientelę. Podobnie miała się rzecz z następcą, który powoli schodzi ze sceny. Trzecia odmiana zadebiutuje już w przyszłym roku, a tymczasem pod redakcyjne skrzydła trafił najmocniejszy w historii Seat. Wersja Cupra R nie tylko świetnie wygląda, ale też jeździ jak żaden inny Hiszpan nigdy wcześniej.

/ 16Sportowy Leon

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Leon elektryzuje od momentu pojawienia się w oficjalnej sprzedaży jeszcze pod koniec lat 90. Jego pierwsza generacja z wnętrzem przeszczepionym z Audi A3, została bardzo ciepło przyjęta przez europejską klientelę. Podobnie miała się rzecz z następcą, który powoli schodzi ze sceny. Trzecia odmiana zadebiutuje już w przyszłym roku, a tymczasem pod redakcyjne skrzydła trafił najmocniejszy w historii Seat. Wersja Cupra R nie tylko świetnie wygląda, ale też jeździ jak żaden inny Hiszpan nigdy wcześniej.

/ 16Sportowy Leon

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Leon elektryzuje od momentu pojawienia się w oficjalnej sprzedaży jeszcze pod koniec lat 90. Jego pierwsza generacja z wnętrzem przeszczepionym z Audi A3, została bardzo ciepło przyjęta przez europejską klientelę. Podobnie miała się rzecz z następcą, który powoli schodzi ze sceny. Trzecia odmiana zadebiutuje już w przyszłym roku, a tymczasem pod redakcyjne skrzydła trafił najmocniejszy w historii Seat. Wersja Cupra R nie tylko świetnie wygląda, ale też jeździ jak żaden inny Hiszpan nigdy wcześniej.

/ 16Sportowy Leon

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Leon elektryzuje od momentu pojawienia się w oficjalnej sprzedaży jeszcze pod koniec lat 90. Jego pierwsza generacja z wnętrzem przeszczepionym z Audi A3, została bardzo ciepło przyjęta przez europejską klientelę. Podobnie miała się rzecz z następcą, który powoli schodzi ze sceny. Trzecia odmiana zadebiutuje już w przyszłym roku, a tymczasem pod redakcyjne skrzydła trafił najmocniejszy w historii Seat. Wersja Cupra R nie tylko świetnie wygląda, ale też jeździ jak żaden inny Hiszpan nigdy wcześniej.

/ 16Sportowy Leon

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Leon elektryzuje od momentu pojawienia się w oficjalnej sprzedaży jeszcze pod koniec lat 90. Jego pierwsza generacja z wnętrzem przeszczepionym z Audi A3, została bardzo ciepło przyjęta przez europejską klientelę. Podobnie miała się rzecz z następcą, który powoli schodzi ze sceny. Trzecia odmiana zadebiutuje już w przyszłym roku, a tymczasem pod redakcyjne skrzydła trafił najmocniejszy w historii Seat. Wersja Cupra R nie tylko świetnie wygląda, ale też jeździ jak żaden inny Hiszpan nigdy wcześniej.

/ 16Sportowy Leon

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Leon elektryzuje od momentu pojawienia się w oficjalnej sprzedaży jeszcze pod koniec lat 90. Jego pierwsza generacja z wnętrzem przeszczepionym z Audi A3, została bardzo ciepło przyjęta przez europejską klientelę. Podobnie miała się rzecz z następcą, który powoli schodzi ze sceny. Trzecia odmiana zadebiutuje już w przyszłym roku, a tymczasem pod redakcyjne skrzydła trafił najmocniejszy w historii Seat. Wersja Cupra R nie tylko świetnie wygląda, ale też jeździ jak żaden inny Hiszpan nigdy wcześniej.

/ 16Sportowy Leon

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Leon elektryzuje od momentu pojawienia się w oficjalnej sprzedaży jeszcze pod koniec lat 90. Jego pierwsza generacja z wnętrzem przeszczepionym z Audi A3, została bardzo ciepło przyjęta przez europejską klientelę. Podobnie miała się rzecz z następcą, który powoli schodzi ze sceny. Trzecia odmiana zadebiutuje już w przyszłym roku, a tymczasem pod redakcyjne skrzydła trafił najmocniejszy w historii Seat. Wersja Cupra R nie tylko świetnie wygląda, ale też jeździ jak żaden inny Hiszpan nigdy wcześniej.

/ 16Sportowy Leon

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Leon elektryzuje od momentu pojawienia się w oficjalnej sprzedaży jeszcze pod koniec lat 90. Jego pierwsza generacja z wnętrzem przeszczepionym z Audi A3, została bardzo ciepło przyjęta przez europejską klientelę. Podobnie miała się rzecz z następcą, który powoli schodzi ze sceny. Trzecia odmiana zadebiutuje już w przyszłym roku, a tymczasem pod redakcyjne skrzydła trafił najmocniejszy w historii Seat. Wersja Cupra R nie tylko świetnie wygląda, ale też jeździ jak żaden inny Hiszpan nigdy wcześniej.

/ 16Sportowy Leon

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Leon elektryzuje od momentu pojawienia się w oficjalnej sprzedaży jeszcze pod koniec lat 90. Jego pierwsza generacja z wnętrzem przeszczepionym z Audi A3, została bardzo ciepło przyjęta przez europejską klientelę. Podobnie miała się rzecz z następcą, który powoli schodzi ze sceny. Trzecia odmiana zadebiutuje już w przyszłym roku, a tymczasem pod redakcyjne skrzydła trafił najmocniejszy w historii Seat. Wersja Cupra R nie tylko świetnie wygląda, ale też jeździ jak żaden inny Hiszpan nigdy wcześniej.

10 / 16Sportowy Leon

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Leon elektryzuje od momentu pojawienia się w oficjalnej sprzedaży jeszcze pod koniec lat 90. Jego pierwsza generacja z wnętrzem przeszczepionym z Audi A3, została bardzo ciepło przyjęta przez europejską klientelę. Podobnie miała się rzecz z następcą, który powoli schodzi ze sceny. Trzecia odmiana zadebiutuje już w przyszłym roku, a tymczasem pod redakcyjne skrzydła trafił najmocniejszy w historii Seat. Wersja Cupra R nie tylko świetnie wygląda, ale też jeździ jak żaden inny Hiszpan nigdy wcześniej.

11 / 16Sportowy Leon

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Leon elektryzuje od momentu pojawienia się w oficjalnej sprzedaży jeszcze pod koniec lat 90. Jego pierwsza generacja z wnętrzem przeszczepionym z Audi A3, została bardzo ciepło przyjęta przez europejską klientelę. Podobnie miała się rzecz z następcą, który powoli schodzi ze sceny. Trzecia odmiana zadebiutuje już w przyszłym roku, a tymczasem pod redakcyjne skrzydła trafił najmocniejszy w historii Seat. Wersja Cupra R nie tylko świetnie wygląda, ale też jeździ jak żaden inny Hiszpan nigdy wcześniej.

12 / 16Sportowy Leon

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Leon elektryzuje od momentu pojawienia się w oficjalnej sprzedaży jeszcze pod koniec lat 90. Jego pierwsza generacja z wnętrzem przeszczepionym z Audi A3, została bardzo ciepło przyjęta przez europejską klientelę. Podobnie miała się rzecz z następcą, który powoli schodzi ze sceny. Trzecia odmiana zadebiutuje już w przyszłym roku, a tymczasem pod redakcyjne skrzydła trafił najmocniejszy w historii Seat. Wersja Cupra R nie tylko świetnie wygląda, ale też jeździ jak żaden inny Hiszpan nigdy wcześniej.

13 / 16Sportowy Leon

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Leon elektryzuje od momentu pojawienia się w oficjalnej sprzedaży jeszcze pod koniec lat 90. Jego pierwsza generacja z wnętrzem przeszczepionym z Audi A3, została bardzo ciepło przyjęta przez europejską klientelę. Podobnie miała się rzecz z następcą, który powoli schodzi ze sceny. Trzecia odmiana zadebiutuje już w przyszłym roku, a tymczasem pod redakcyjne skrzydła trafił najmocniejszy w historii Seat. Wersja Cupra R nie tylko świetnie wygląda, ale też jeździ jak żaden inny Hiszpan nigdy wcześniej.

14 / 16Sportowy Leon

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Leon elektryzuje od momentu pojawienia się w oficjalnej sprzedaży jeszcze pod koniec lat 90. Jego pierwsza generacja z wnętrzem przeszczepionym z Audi A3, została bardzo ciepło przyjęta przez europejską klientelę. Podobnie miała się rzecz z następcą, który powoli schodzi ze sceny. Trzecia odmiana zadebiutuje już w przyszłym roku, a tymczasem pod redakcyjne skrzydła trafił najmocniejszy w historii Seat. Wersja Cupra R nie tylko świetnie wygląda, ale też jeździ jak żaden inny Hiszpan nigdy wcześniej.

15 / 16Sportowy Leon

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Leon elektryzuje od momentu pojawienia się w oficjalnej sprzedaży jeszcze pod koniec lat 90. Jego pierwsza generacja z wnętrzem przeszczepionym z Audi A3, została bardzo ciepło przyjęta przez europejską klientelę. Podobnie miała się rzecz z następcą, który powoli schodzi ze sceny. Trzecia odmiana zadebiutuje już w przyszłym roku, a tymczasem pod redakcyjne skrzydła trafił najmocniejszy w historii Seat. Wersja Cupra R nie tylko świetnie wygląda, ale też jeździ jak żaden inny Hiszpan nigdy wcześniej.

16 / 16Sportowy Leon

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Leon elektryzuje od momentu pojawienia się w oficjalnej sprzedaży jeszcze pod koniec lat 90. Jego pierwsza generacja z wnętrzem przeszczepionym z Audi A3, została bardzo ciepło przyjęta przez europejską klientelę. Podobnie miała się rzecz z następcą, który powoli schodzi ze sceny. Trzecia odmiana zadebiutuje już w przyszłym roku, a tymczasem pod redakcyjne skrzydła trafił najmocniejszy w historii Seat. Wersja Cupra R nie tylko świetnie wygląda, ale też jeździ jak żaden inny Hiszpan nigdy wcześniej.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła