Test: Mazda 3 MPS

None

Obraz

/ 21Ostra "japonka"

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na produkowanie demonów prędkości opakowanych w kompaktowe nadwozia, nie przemija. Volkswagen ma swoje GTI, Seat Cuprę, Honda Type R, Audi S lub RS3, natomiast japońska Mazda wystawiła w konkury trójkę oznaczoną symbolem MPS. Emblemat niegdyś zarezerwowany dla większej szóstki, musiał poddać się modzie i trafić też do przedstawiciela segmentu C. Dla niewtajemniczonych, to wciąż klasyczny Azjata z nieco agresywniejszą stylizacją. Znawcy tematu, szybko nabiorą szacunku do zaawansowanej konstrukcji i usuną się z toru jazdy czerwonemu pociskowi.

/ 21Ostra "japonka"

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na produkowanie demonów prędkości opakowanych w kompaktowe nadwozia, nie przemija. Volkswagen ma swoje GTI, Seat Cuprę, Honda Type R, Audi S lub RS3, natomiast japońska Mazda wystawiła w konkury trójkę oznaczoną symbolem MPS. Emblemat niegdyś zarezerwowany dla większej szóstki, musiał poddać się modzie i trafić też do przedstawiciela segmentu C. Dla niewtajemniczonych, to wciąż klasyczny Azjata z nieco agresywniejszą stylizacją. Znawcy tematu, szybko nabiorą szacunku do zaawansowanej konstrukcji i usuną się z toru jazdy czerwonemu pociskowi.

/ 21Ostra "japonka"

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na produkowanie demonów prędkości opakowanych w kompaktowe nadwozia, nie przemija. Volkswagen ma swoje GTI, Seat Cuprę, Honda Type R, Audi S lub RS3, natomiast japońska Mazda wystawiła w konkury trójkę oznaczoną symbolem MPS. Emblemat niegdyś zarezerwowany dla większej szóstki, musiał poddać się modzie i trafić też do przedstawiciela segmentu C. Dla niewtajemniczonych, to wciąż klasyczny Azjata z nieco agresywniejszą stylizacją. Znawcy tematu, szybko nabiorą szacunku do zaawansowanej konstrukcji i usuną się z toru jazdy czerwonemu pociskowi.

/ 21Ostra "japonka"

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na produkowanie demonów prędkości opakowanych w kompaktowe nadwozia, nie przemija. Volkswagen ma swoje GTI, Seat Cuprę, Honda Type R, Audi S lub RS3, natomiast japońska Mazda wystawiła w konkury trójkę oznaczoną symbolem MPS. Emblemat niegdyś zarezerwowany dla większej szóstki, musiał poddać się modzie i trafić też do przedstawiciela segmentu C. Dla niewtajemniczonych, to wciąż klasyczny Azjata z nieco agresywniejszą stylizacją. Znawcy tematu, szybko nabiorą szacunku do zaawansowanej konstrukcji i usuną się z toru jazdy czerwonemu pociskowi.

/ 21Ostra "japonka"

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na produkowanie demonów prędkości opakowanych w kompaktowe nadwozia, nie przemija. Volkswagen ma swoje GTI, Seat Cuprę, Honda Type R, Audi S lub RS3, natomiast japońska Mazda wystawiła w konkury trójkę oznaczoną symbolem MPS. Emblemat niegdyś zarezerwowany dla większej szóstki, musiał poddać się modzie i trafić też do przedstawiciela segmentu C. Dla niewtajemniczonych, to wciąż klasyczny Azjata z nieco agresywniejszą stylizacją. Znawcy tematu, szybko nabiorą szacunku do zaawansowanej konstrukcji i usuną się z toru jazdy czerwonemu pociskowi.

/ 21Ostra "japonka"

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na produkowanie demonów prędkości opakowanych w kompaktowe nadwozia, nie przemija. Volkswagen ma swoje GTI, Seat Cuprę, Honda Type R, Audi S lub RS3, natomiast japońska Mazda wystawiła w konkury trójkę oznaczoną symbolem MPS. Emblemat niegdyś zarezerwowany dla większej szóstki, musiał poddać się modzie i trafić też do przedstawiciela segmentu C. Dla niewtajemniczonych, to wciąż klasyczny Azjata z nieco agresywniejszą stylizacją. Znawcy tematu, szybko nabiorą szacunku do zaawansowanej konstrukcji i usuną się z toru jazdy czerwonemu pociskowi.

/ 21Ostra "japonka"

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na produkowanie demonów prędkości opakowanych w kompaktowe nadwozia, nie przemija. Volkswagen ma swoje GTI, Seat Cuprę, Honda Type R, Audi S lub RS3, natomiast japońska Mazda wystawiła w konkury trójkę oznaczoną symbolem MPS. Emblemat niegdyś zarezerwowany dla większej szóstki, musiał poddać się modzie i trafić też do przedstawiciela segmentu C. Dla niewtajemniczonych, to wciąż klasyczny Azjata z nieco agresywniejszą stylizacją. Znawcy tematu, szybko nabiorą szacunku do zaawansowanej konstrukcji i usuną się z toru jazdy czerwonemu pociskowi.

/ 21Ostra "japonka"

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na produkowanie demonów prędkości opakowanych w kompaktowe nadwozia, nie przemija. Volkswagen ma swoje GTI, Seat Cuprę, Honda Type R, Audi S lub RS3, natomiast japońska Mazda wystawiła w konkury trójkę oznaczoną symbolem MPS. Emblemat niegdyś zarezerwowany dla większej szóstki, musiał poddać się modzie i trafić też do przedstawiciela segmentu C. Dla niewtajemniczonych, to wciąż klasyczny Azjata z nieco agresywniejszą stylizacją. Znawcy tematu, szybko nabiorą szacunku do zaawansowanej konstrukcji i usuną się z toru jazdy czerwonemu pociskowi.

/ 21Ostra "japonka"

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na produkowanie demonów prędkości opakowanych w kompaktowe nadwozia, nie przemija. Volkswagen ma swoje GTI, Seat Cuprę, Honda Type R, Audi S lub RS3, natomiast japońska Mazda wystawiła w konkury trójkę oznaczoną symbolem MPS. Emblemat niegdyś zarezerwowany dla większej szóstki, musiał poddać się modzie i trafić też do przedstawiciela segmentu C. Dla niewtajemniczonych, to wciąż klasyczny Azjata z nieco agresywniejszą stylizacją. Znawcy tematu, szybko nabiorą szacunku do zaawansowanej konstrukcji i usuną się z toru jazdy czerwonemu pociskowi.

10 / 21Ostra "japonka"

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na produkowanie demonów prędkości opakowanych w kompaktowe nadwozia, nie przemija. Volkswagen ma swoje GTI, Seat Cuprę, Honda Type R, Audi S lub RS3, natomiast japońska Mazda wystawiła w konkury trójkę oznaczoną symbolem MPS. Emblemat niegdyś zarezerwowany dla większej szóstki, musiał poddać się modzie i trafić też do przedstawiciela segmentu C. Dla niewtajemniczonych, to wciąż klasyczny Azjata z nieco agresywniejszą stylizacją. Znawcy tematu, szybko nabiorą szacunku do zaawansowanej konstrukcji i usuną się z toru jazdy czerwonemu pociskowi.

11 / 21Ostra "japonka"

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na produkowanie demonów prędkości opakowanych w kompaktowe nadwozia, nie przemija. Volkswagen ma swoje GTI, Seat Cuprę, Honda Type R, Audi S lub RS3, natomiast japońska Mazda wystawiła w konkury trójkę oznaczoną symbolem MPS. Emblemat niegdyś zarezerwowany dla większej szóstki, musiał poddać się modzie i trafić też do przedstawiciela segmentu C. Dla niewtajemniczonych, to wciąż klasyczny Azjata z nieco agresywniejszą stylizacją. Znawcy tematu, szybko nabiorą szacunku do zaawansowanej konstrukcji i usuną się z toru jazdy czerwonemu pociskowi.

12 / 21Ostra "japonka"

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na produkowanie demonów prędkości opakowanych w kompaktowe nadwozia, nie przemija. Volkswagen ma swoje GTI, Seat Cuprę, Honda Type R, Audi S lub RS3, natomiast japońska Mazda wystawiła w konkury trójkę oznaczoną symbolem MPS. Emblemat niegdyś zarezerwowany dla większej szóstki, musiał poddać się modzie i trafić też do przedstawiciela segmentu C. Dla niewtajemniczonych, to wciąż klasyczny Azjata z nieco agresywniejszą stylizacją. Znawcy tematu, szybko nabiorą szacunku do zaawansowanej konstrukcji i usuną się z toru jazdy czerwonemu pociskowi.

13 / 21Ostra "japonka"

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na produkowanie demonów prędkości opakowanych w kompaktowe nadwozia, nie przemija. Volkswagen ma swoje GTI, Seat Cuprę, Honda Type R, Audi S lub RS3, natomiast japońska Mazda wystawiła w konkury trójkę oznaczoną symbolem MPS. Emblemat niegdyś zarezerwowany dla większej szóstki, musiał poddać się modzie i trafić też do przedstawiciela segmentu C. Dla niewtajemniczonych, to wciąż klasyczny Azjata z nieco agresywniejszą stylizacją. Znawcy tematu, szybko nabiorą szacunku do zaawansowanej konstrukcji i usuną się z toru jazdy czerwonemu pociskowi.

14 / 21Ostra "japonka"

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na produkowanie demonów prędkości opakowanych w kompaktowe nadwozia, nie przemija. Volkswagen ma swoje GTI, Seat Cuprę, Honda Type R, Audi S lub RS3, natomiast japońska Mazda wystawiła w konkury trójkę oznaczoną symbolem MPS. Emblemat niegdyś zarezerwowany dla większej szóstki, musiał poddać się modzie i trafić też do przedstawiciela segmentu C. Dla niewtajemniczonych, to wciąż klasyczny Azjata z nieco agresywniejszą stylizacją. Znawcy tematu, szybko nabiorą szacunku do zaawansowanej konstrukcji i usuną się z toru jazdy czerwonemu pociskowi.

15 / 21Ostra "japonka"

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na produkowanie demonów prędkości opakowanych w kompaktowe nadwozia, nie przemija. Volkswagen ma swoje GTI, Seat Cuprę, Honda Type R, Audi S lub RS3, natomiast japońska Mazda wystawiła w konkury trójkę oznaczoną symbolem MPS. Emblemat niegdyś zarezerwowany dla większej szóstki, musiał poddać się modzie i trafić też do przedstawiciela segmentu C. Dla niewtajemniczonych, to wciąż klasyczny Azjata z nieco agresywniejszą stylizacją. Znawcy tematu, szybko nabiorą szacunku do zaawansowanej konstrukcji i usuną się z toru jazdy czerwonemu pociskowi.

16 / 21Ostra "japonka"

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na produkowanie demonów prędkości opakowanych w kompaktowe nadwozia, nie przemija. Volkswagen ma swoje GTI, Seat Cuprę, Honda Type R, Audi S lub RS3, natomiast japońska Mazda wystawiła w konkury trójkę oznaczoną symbolem MPS. Emblemat niegdyś zarezerwowany dla większej szóstki, musiał poddać się modzie i trafić też do przedstawiciela segmentu C. Dla niewtajemniczonych, to wciąż klasyczny Azjata z nieco agresywniejszą stylizacją. Znawcy tematu, szybko nabiorą szacunku do zaawansowanej konstrukcji i usuną się z toru jazdy czerwonemu pociskowi.

17 / 21Ostra "japonka"

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na produkowanie demonów prędkości opakowanych w kompaktowe nadwozia, nie przemija. Volkswagen ma swoje GTI, Seat Cuprę, Honda Type R, Audi S lub RS3, natomiast japońska Mazda wystawiła w konkury trójkę oznaczoną symbolem MPS. Emblemat niegdyś zarezerwowany dla większej szóstki, musiał poddać się modzie i trafić też do przedstawiciela segmentu C. Dla niewtajemniczonych, to wciąż klasyczny Azjata z nieco agresywniejszą stylizacją. Znawcy tematu, szybko nabiorą szacunku do zaawansowanej konstrukcji i usuną się z toru jazdy czerwonemu pociskowi.

18 / 21Ostra "japonka"

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na produkowanie demonów prędkości opakowanych w kompaktowe nadwozia, nie przemija. Volkswagen ma swoje GTI, Seat Cuprę, Honda Type R, Audi S lub RS3, natomiast japońska Mazda wystawiła w konkury trójkę oznaczoną symbolem MPS. Emblemat niegdyś zarezerwowany dla większej szóstki, musiał poddać się modzie i trafić też do przedstawiciela segmentu C. Dla niewtajemniczonych, to wciąż klasyczny Azjata z nieco agresywniejszą stylizacją. Znawcy tematu, szybko nabiorą szacunku do zaawansowanej konstrukcji i usuną się z toru jazdy czerwonemu pociskowi.

19 / 21Ostra "japonka"

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na produkowanie demonów prędkości opakowanych w kompaktowe nadwozia, nie przemija. Volkswagen ma swoje GTI, Seat Cuprę, Honda Type R, Audi S lub RS3, natomiast japońska Mazda wystawiła w konkury trójkę oznaczoną symbolem MPS. Emblemat niegdyś zarezerwowany dla większej szóstki, musiał poddać się modzie i trafić też do przedstawiciela segmentu C. Dla niewtajemniczonych, to wciąż klasyczny Azjata z nieco agresywniejszą stylizacją. Znawcy tematu, szybko nabiorą szacunku do zaawansowanej konstrukcji i usuną się z toru jazdy czerwonemu pociskowi.

20 / 21Ostra "japonka"

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na produkowanie demonów prędkości opakowanych w kompaktowe nadwozia, nie przemija. Volkswagen ma swoje GTI, Seat Cuprę, Honda Type R, Audi S lub RS3, natomiast japońska Mazda wystawiła w konkury trójkę oznaczoną symbolem MPS. Emblemat niegdyś zarezerwowany dla większej szóstki, musiał poddać się modzie i trafić też do przedstawiciela segmentu C. Dla niewtajemniczonych, to wciąż klasyczny Azjata z nieco agresywniejszą stylizacją. Znawcy tematu, szybko nabiorą szacunku do zaawansowanej konstrukcji i usuną się z toru jazdy czerwonemu pociskowi.

21 / 21Ostra "japonka"

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na produkowanie demonów prędkości opakowanych w kompaktowe nadwozia, nie przemija. Volkswagen ma swoje GTI, Seat Cuprę, Honda Type R, Audi S lub RS3, natomiast japońska Mazda wystawiła w konkury trójkę oznaczoną symbolem MPS. Emblemat niegdyś zarezerwowany dla większej szóstki, musiał poddać się modzie i trafić też do przedstawiciela segmentu C. Dla niewtajemniczonych, to wciąż klasyczny Azjata z nieco agresywniejszą stylizacją. Znawcy tematu, szybko nabiorą szacunku do zaawansowanej konstrukcji i usuną się z toru jazdy czerwonemu pociskowi.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka