Test: Auris HSD

None

Obraz

/ 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

/ 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

/ 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

/ 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

/ 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

/ 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

/ 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

/ 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

/ 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

10 / 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

11 / 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

12 / 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

13 / 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

14 / 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

15 / 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

16 / 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

17 / 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka