Mitsuoka Orochi

None

Obraz

/ 14Mitsuoka Orochi

Obraz

Przedziwny wynalazek jest napędzany przez silnik V6 o pojemności 3,3 litra. 24-zaworowa jednostka nie została wyposażona w turbodoładowanie, więc moc oraz moment obrotowy wyraźnie odbiega od reszty sportowej konkurencji. Ponadto silnik – wbrew panującym obecnie trendom – ani myśli wkręcać się na wysokie obroty, uzyskując moc maksymalną przy 5600 obr./min. Niemniej 231 KM oraz 328 Nm wciąż nie przynosi wstydu. Dociśnięcie gazu do oporu pozwala uzyskać 100 km/h po 6,8 sekundy od startu. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h i bez wątpienia pozwoli skorzystać z lewego pasa autostrady...

/ 14Mitsuoka Orochi

Obraz

Przedziwny wynalazek jest napędzany przez silnik V6 o pojemności 3,3 litra. 24-zaworowa jednostka nie została wyposażona w turbodoładowanie, więc moc oraz moment obrotowy wyraźnie odbiega od reszty sportowej konkurencji. Ponadto silnik – wbrew panującym obecnie trendom – ani myśli wkręcać się na wysokie obroty, uzyskując moc maksymalną przy 5600 obr./min. Niemniej 231 KM oraz 328 Nm wciąż nie przynosi wstydu. Dociśnięcie gazu do oporu pozwala uzyskać 100 km/h po 6,8 sekundy od startu. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h i bez wątpienia pozwoli skorzystać z lewego pasa autostrady...

/ 14Mitsuoka Orochi

Obraz

Przedziwny wynalazek jest napędzany przez silnik V6 o pojemności 3,3 litra. 24-zaworowa jednostka nie została wyposażona w turbodoładowanie, więc moc oraz moment obrotowy wyraźnie odbiega od reszty sportowej konkurencji. Ponadto silnik – wbrew panującym obecnie trendom – ani myśli wkręcać się na wysokie obroty, uzyskując moc maksymalną przy 5600 obr./min. Niemniej 231 KM oraz 328 Nm wciąż nie przynosi wstydu. Dociśnięcie gazu do oporu pozwala uzyskać 100 km/h po 6,8 sekundy od startu. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h i bez wątpienia pozwoli skorzystać z lewego pasa autostrady...

/ 14Mitsuoka Orochi

Obraz

Przedziwny wynalazek jest napędzany przez silnik V6 o pojemności 3,3 litra. 24-zaworowa jednostka nie została wyposażona w turbodoładowanie, więc moc oraz moment obrotowy wyraźnie odbiega od reszty sportowej konkurencji. Ponadto silnik – wbrew panującym obecnie trendom – ani myśli wkręcać się na wysokie obroty, uzyskując moc maksymalną przy 5600 obr./min. Niemniej 231 KM oraz 328 Nm wciąż nie przynosi wstydu. Dociśnięcie gazu do oporu pozwala uzyskać 100 km/h po 6,8 sekundy od startu. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h i bez wątpienia pozwoli skorzystać z lewego pasa autostrady...

/ 14Mitsuoka Orochi

Obraz

Przedziwny wynalazek jest napędzany przez silnik V6 o pojemności 3,3 litra. 24-zaworowa jednostka nie została wyposażona w turbodoładowanie, więc moc oraz moment obrotowy wyraźnie odbiega od reszty sportowej konkurencji. Ponadto silnik – wbrew panującym obecnie trendom – ani myśli wkręcać się na wysokie obroty, uzyskując moc maksymalną przy 5600 obr./min. Niemniej 231 KM oraz 328 Nm wciąż nie przynosi wstydu. Dociśnięcie gazu do oporu pozwala uzyskać 100 km/h po 6,8 sekundy od startu. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h i bez wątpienia pozwoli skorzystać z lewego pasa autostrady...

/ 14Mitsuoka Orochi

Obraz

Przedziwny wynalazek jest napędzany przez silnik V6 o pojemności 3,3 litra. 24-zaworowa jednostka nie została wyposażona w turbodoładowanie, więc moc oraz moment obrotowy wyraźnie odbiega od reszty sportowej konkurencji. Ponadto silnik – wbrew panującym obecnie trendom – ani myśli wkręcać się na wysokie obroty, uzyskując moc maksymalną przy 5600 obr./min. Niemniej 231 KM oraz 328 Nm wciąż nie przynosi wstydu. Dociśnięcie gazu do oporu pozwala uzyskać 100 km/h po 6,8 sekundy od startu. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h i bez wątpienia pozwoli skorzystać z lewego pasa autostrady...

/ 14Mitsuoka Orochi

Obraz

Przedziwny wynalazek jest napędzany przez silnik V6 o pojemności 3,3 litra. 24-zaworowa jednostka nie została wyposażona w turbodoładowanie, więc moc oraz moment obrotowy wyraźnie odbiega od reszty sportowej konkurencji. Ponadto silnik – wbrew panującym obecnie trendom – ani myśli wkręcać się na wysokie obroty, uzyskując moc maksymalną przy 5600 obr./min. Niemniej 231 KM oraz 328 Nm wciąż nie przynosi wstydu. Dociśnięcie gazu do oporu pozwala uzyskać 100 km/h po 6,8 sekundy od startu. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h i bez wątpienia pozwoli skorzystać z lewego pasa autostrady...

/ 14Mitsuoka Orochi

Obraz

Przedziwny wynalazek jest napędzany przez silnik V6 o pojemności 3,3 litra. 24-zaworowa jednostka nie została wyposażona w turbodoładowanie, więc moc oraz moment obrotowy wyraźnie odbiega od reszty sportowej konkurencji. Ponadto silnik – wbrew panującym obecnie trendom – ani myśli wkręcać się na wysokie obroty, uzyskując moc maksymalną przy 5600 obr./min. Niemniej 231 KM oraz 328 Nm wciąż nie przynosi wstydu. Dociśnięcie gazu do oporu pozwala uzyskać 100 km/h po 6,8 sekundy od startu. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h i bez wątpienia pozwoli skorzystać z lewego pasa autostrady...

/ 14Mitsuoka Orochi

Obraz

Przedziwny wynalazek jest napędzany przez silnik V6 o pojemności 3,3 litra. 24-zaworowa jednostka nie została wyposażona w turbodoładowanie, więc moc oraz moment obrotowy wyraźnie odbiega od reszty sportowej konkurencji. Ponadto silnik – wbrew panującym obecnie trendom – ani myśli wkręcać się na wysokie obroty, uzyskując moc maksymalną przy 5600 obr./min. Niemniej 231 KM oraz 328 Nm wciąż nie przynosi wstydu. Dociśnięcie gazu do oporu pozwala uzyskać 100 km/h po 6,8 sekundy od startu. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h i bez wątpienia pozwoli skorzystać z lewego pasa autostrady...

10 / 14Mitsuoka Orochi

Obraz

Przedziwny wynalazek jest napędzany przez silnik V6 o pojemności 3,3 litra. 24-zaworowa jednostka nie została wyposażona w turbodoładowanie, więc moc oraz moment obrotowy wyraźnie odbiega od reszty sportowej konkurencji. Ponadto silnik – wbrew panującym obecnie trendom – ani myśli wkręcać się na wysokie obroty, uzyskując moc maksymalną przy 5600 obr./min. Niemniej 231 KM oraz 328 Nm wciąż nie przynosi wstydu. Dociśnięcie gazu do oporu pozwala uzyskać 100 km/h po 6,8 sekundy od startu. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h i bez wątpienia pozwoli skorzystać z lewego pasa autostrady...

11 / 14Mitsuoka Orochi

Obraz

Przedziwny wynalazek jest napędzany przez silnik V6 o pojemności 3,3 litra. 24-zaworowa jednostka nie została wyposażona w turbodoładowanie, więc moc oraz moment obrotowy wyraźnie odbiega od reszty sportowej konkurencji. Ponadto silnik – wbrew panującym obecnie trendom – ani myśli wkręcać się na wysokie obroty, uzyskując moc maksymalną przy 5600 obr./min. Niemniej 231 KM oraz 328 Nm wciąż nie przynosi wstydu. Dociśnięcie gazu do oporu pozwala uzyskać 100 km/h po 6,8 sekundy od startu. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h i bez wątpienia pozwoli skorzystać z lewego pasa autostrady...

12 / 14Mitsuoka Orochi

Obraz

Przedziwny wynalazek jest napędzany przez silnik V6 o pojemności 3,3 litra. 24-zaworowa jednostka nie została wyposażona w turbodoładowanie, więc moc oraz moment obrotowy wyraźnie odbiega od reszty sportowej konkurencji. Ponadto silnik – wbrew panującym obecnie trendom – ani myśli wkręcać się na wysokie obroty, uzyskując moc maksymalną przy 5600 obr./min. Niemniej 231 KM oraz 328 Nm wciąż nie przynosi wstydu. Dociśnięcie gazu do oporu pozwala uzyskać 100 km/h po 6,8 sekundy od startu. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h i bez wątpienia pozwoli skorzystać z lewego pasa autostrady...

13 / 14Mitsuoka Orochi

Obraz

Przedziwny wynalazek jest napędzany przez silnik V6 o pojemności 3,3 litra. 24-zaworowa jednostka nie została wyposażona w turbodoładowanie, więc moc oraz moment obrotowy wyraźnie odbiega od reszty sportowej konkurencji. Ponadto silnik – wbrew panującym obecnie trendom – ani myśli wkręcać się na wysokie obroty, uzyskując moc maksymalną przy 5600 obr./min. Niemniej 231 KM oraz 328 Nm wciąż nie przynosi wstydu. Dociśnięcie gazu do oporu pozwala uzyskać 100 km/h po 6,8 sekundy od startu. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h i bez wątpienia pozwoli skorzystać z lewego pasa autostrady...

14 / 14Mitsuoka Orochi

Obraz

Przedziwny wynalazek jest napędzany przez silnik V6 o pojemności 3,3 litra. 24-zaworowa jednostka nie została wyposażona w turbodoładowanie, więc moc oraz moment obrotowy wyraźnie odbiega od reszty sportowej konkurencji. Ponadto silnik – wbrew panującym obecnie trendom – ani myśli wkręcać się na wysokie obroty, uzyskując moc maksymalną przy 5600 obr./min. Niemniej 231 KM oraz 328 Nm wciąż nie przynosi wstydu. Dociśnięcie gazu do oporu pozwala uzyskać 100 km/h po 6,8 sekundy od startu. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h i bez wątpienia pozwoli skorzystać z lewego pasa autostrady...

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła