Mazda3 FL 

None

Obraz

/ 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

/ 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

/ 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

/ 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

/ 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

/ 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

/ 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

/ 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

/ 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

10 / 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

11 / 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

12 / 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

13 / 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

14 / 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

15 / 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

16 / 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

17 / 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

18 / 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła