Mazda3 FL 

None

Obraz

/ 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

/ 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

/ 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

/ 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

/ 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

/ 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

/ 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

/ 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

/ 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

10 / 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

11 / 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

12 / 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

13 / 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

14 / 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

15 / 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

16 / 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

17 / 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

18 / 18Napakowany kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Odnowiona wersja bestsellera Mazdy - modelu 3 - ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym felgom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.

Wybór siedmiu oszczędnych silników - czterech benzynowych, w tym dwóch z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i trzech turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka