Ford Fiesta 1.4 Titanium

None

Obraz

/ 27Ford Fiesta 1.4 Titanium

Obraz

Nową Fiestę zaprojektowano w stylu "Kinetic Design". Przejęła wiele cech koncepcyjnego samochodu Verve. To bez wątpienia najładniejsza wersja tego produkowanego od 33 lat modelu Forda. Nigdy dotąd Fiesta nie była tak odważne i nowatorsko zaprojektowana. Nadwozie szóstej generacji z całą pewnością może się podobać: dynamiczne kształty i profil w stylu coupé, podnosząca się ku tyłowi linia okien.
[Fot. Marek Wieliński]

/ 27Ford Fiesta 1.4 Titanium

Obraz

Jedyną wadą nadwozia są boczne lusterka. Choć dobrze się prezentują - ich kształt (zwężane, zewnętrzne krawędzie) sprawia, że niewiele w nich widać.
[Fot. Marek Wieliński]

/ 27Ford Fiesta 1.4 Titanium

Obraz

Radiem, systemem audio, telefonem i klimatyzacją można sterować z pomocą komend głosowych.
[Fot. Marek Wieliński]

/ 27Ford Fiesta 1.4 Titanium

Obraz

Nową Fiestę zaprojektowano w stylu "Kinetic Design". Przejęła wiele cech koncepcyjnego samochodu Verve. To bez wątpienia najładniejsza wersja tego produkowanego od 33 lat modelu Forda. Nigdy dotąd Fiesta nie była tak odważne i nowatorsko zaprojektowana. Nadwozie szóstej generacji z całą pewnością może się podobać: dynamiczne kształty i profil w stylu coupé, podnosząca się ku tyłowi linia okien.
[Fot. Marek Wieliński]

/ 27Ford Fiesta 1.4 Titanium

Obraz

Nową Fiestę zaprojektowano w stylu "Kinetic Design". Przejęła wiele cech koncepcyjnego samochodu Verve. To bez wątpienia najładniejsza wersja tego produkowanego od 33 lat modelu Forda. Nigdy dotąd Fiesta nie była tak odważne i nowatorsko zaprojektowana.
[Fot. Marek Wieliński]

/ 27Ford Fiesta 1.4 Titanium

Obraz

Nową Fiestę zaprojektowano w stylu "Kinetic Design". Przejęła wiele cech koncepcyjnego samochodu Verve. To bez wątpienia najładniejsza wersja tego produkowanego od 33 lat modelu Forda. Nigdy dotąd Fiesta nie była tak odważne i nowatorsko zaprojektowana. Nadwozie szóstej generacji z całą pewnością może się podobać: dynamiczne kształty i profil w stylu coupé, podnosząca się ku tyłowi linia okien.
[Fot. Marek Wieliński]

/ 27Ford Fiesta 1.4 Titanium

Obraz

Systemem audio, telefonem i klimatyzacją można sterować z pomocą komend głosowych. Niestety, wymaga to przyswojenia zestawu poleceń, na które reaguje pokładowy komputer. W dodatku, gdy chcemy zwiększyć prędkość wentylatora ("Fan") - system odczytuje czasem naszą komendę, jako "Phone" i próbuje wybrać numer.
[Fot. Marek Wieliński]

/ 27Ford Fiesta 1.4 Titanium

Obraz

Dynamika wersji z silnikiem 1.4 jest wystarczająca. Cena modelu Titanium z pakietem wyposażenia Platinium X to 55.550 zł. Najtańsza Fiesta (z silnikiem 1.25 o mocy 60 KM) kosztuje 36.600 zł. W ofercie jest jeszcze benzynowy silnik 1.25 o mocy 82 KM oraz dwa turbodiesle TDCi o mocach: 68 i 90 KM.
[Fot. Marek Wieliński]

/ 27Ford Fiesta 1.4 Titanium

Obraz

Bagażnik ma pojemność 281 litrów. Po złożeniu tylnych siedzeń do dyspozycji mamy 979 litrów. Nowa Fiesta ma rozstaw osi i wymiary zbliżone do swojej poprzedniczki, ale - co ciekawe - jest od niej lżejsza o 40 kg.
[Fot. Marek Wieliński]

10 / 27Ford Fiesta 1.4 Titanium

Obraz

Bagażnik ma pojemność 281 litrów. Po złożeniu tylnych siedzeń do dyspozycji mamy 979 litrów. Nowa Fiesta ma rozstaw osi i wymiary zbliżone do swojej poprzedniczki, ale - co ciekawe - jest od niej lżejsza o 40 kg.
[Fot. Marek Wieliński]

11 / 27Ford Fiesta 1.4 Titanium

Obraz

Bagażnik ma pojemność 281 litrów. Po złożeniu tylnych siedzeń do dyspozycji mamy 979 litrów. Nowa Fiesta ma rozstaw osi i wymiary zbliżone do swojej poprzedniczki, ale - co ciekawe - jest od niej lżejsza o 40 kg.
[Fot. Marek Wieliński]

12 / 27Ford Fiesta 1.4 Titanium

Obraz

Nową Fiestę zaprojektowano w stylu "Kinetic Design". Przejęła wiele cech koncepcyjnego samochodu Verve. To bez wątpienia najładniejsza wersja tego produkowanego od 33 lat modelu Forda. Nigdy dotąd Fiesta nie była tak odważne i nowatorsko zaprojektowana. Nadwozie szóstej generacji z całą pewnością może się podobać: dynamiczne kształty i profil w stylu coupé, podnosząca się ku tyłowi linia okien.
[Fot. Marek Wieliński]

13 / 27Ford Fiesta 1.4 Titanium

Obraz

Nową Fiestę zaprojektowano w stylu "Kinetic Design". Przejęła wiele cech koncepcyjnego samochodu Verve.
[Fot. Marek Wieliński]

14 / 27Ford Fiesta 1.4 Titanium

Obraz

Futurystyczne kształty deski rozdzielczej i zegary, jak w szybkim motocyklu. Wszystko to wygląda ciekawie i atrakcyjnie, ale jest niezbyt czytelne. Zastrzeżenia można mieć też do wykonania niektórych elementów wyposażenia wnętrza. Jakość tworzyw sztucznych, umiarkowana. Za to wygląd - jak najbardziej, efektowny.
[Fot. Marek Wieliński]

15 / 27Ford Fiesta 1.4 Titanium

Obraz

Futurystyczne kształty deski rozdzielczej i zegary, jak w szybkim motocyklu. Wszystko to wygląda ciekawie i atrakcyjnie, ale jest niezbyt czytelne. Zastrzeżenia można mieć też do wykonania niektórych elementów wyposażenia wnętrza. Jakość tworzyw sztucznych, umiarkowana. Za to wygląd - jak najbardziej, efektowny.
[Fot. Marek Wieliński]

16 / 27Ford Fiesta 1.4 Titanium

Obraz

Żądnym lepszych osiągów można polecić wersję z benzynową jednostką 1.6 o mocy 120 KM i momencie 152 Nm (przy 4050 obr./min.). Fiesta z tym silnikiem rozpędza się do setki w ciągu 9,9 sekundy i osiąga maksymalną prędkość 193 km/h.
[Fot. Marek Wieliński]

17 / 27Ford Fiesta 1.4 Titanium

Obraz

Nową Fiestę zaprojektowano w stylu "Kinetic Design". Przejęła wiele cech koncepcyjnego samochodu Verve.
[Fot. Marek Wieliński]

18 / 27Ford Fiesta 1.4 Titanium

Obraz

Cena modelu Titanium z pakietem wyposażenia Platinium X to 55.550 zł. Najtańsza Fiesta (z silnikiem 1.25 o mocy 60 KM) kosztuje 36.600 zł.
[Fot. Marek Wieliński]

19 / 27Ford Fiesta 1.4 Titanium

Obraz

Nowy Ford Fiesta to świetne prowadzenie, ładny design i przestronne wnętrze.
[Fot. Marek Wieliński]

20 / 27Ford Fiesta 1.4 Titanium

Obraz

Futurystyczne kształty deski rozdzielczej i zegary, jak w szybkim motocyklu. Wszystko to wygląda ciekawie i atrakcyjnie, ale jest niezbyt czytelne. Zastrzeżenia można mieć też do wykonania niektórych elementów wyposażenia wnętrza. Jakość tworzyw sztucznych, umiarkowana. Za to wygląd - jak najbardziej, efektowny.
[Fot. Marek Wieliński]

21 / 27Ford Fiesta 1.4 Titanium

Obraz

Futurystyczne kształty deski rozdzielczej i zegary, jak w szybkim motocyklu. Wszystko to wygląda ciekawie i atrakcyjnie.
[Fot. Marek Wieliński]

22 / 27Ford Fiesta 1.4 Titanium

Obraz

Nigdy dotąd Fiesta nie była tak odważne i nowatorsko zaprojektowana.
[Fot. Marek Wieliński]

23 / 27Ford Fiesta 1.4 Titanium

Obraz

Nigdy dotąd Fiesta nie była tak odważne i nowatorsko zaprojektowana.
[Fot. Marek Wieliński]

24 / 27Ford Fiesta 1.4 Titanium

Obraz

Futurystyczne kształty deski rozdzielczej i zegary, jak w szybkim motocyklu.
[Fot. Marek Wieliński]

25 / 27Ford Fiesta 1.4 Titanium

Obraz

Benzynowy silnik 1.4 o mocy 96 KM i maksymalnym momencie 128 Nm (przy 4.200 obr./min.) w ruchu miejskim zapewnia zadowalające osiągi. Prędkość maksymalna testowanej wersji to 175 km/h. Przyspieszenie do setki trwa 12,2 sekundy. Według producenta zużycie paliwa w mieście to około 7.5 l/100 km, na trasie 4.6, a w cyklu mieszanym 5.7 litra. Nam w mieście nie udało się zejść poniżej 8.2 litra. Maksymalne zużycie sięgało zaś 10 l/100 km.
[Fot. Marek Wieliński]

26 / 27Ford Fiesta 1.4 Titanium

Obraz

Nową Fiestę zaprojektowano w stylu "Kinetic Design". Przejęła wiele cech koncepcyjnego samochodu Verve. To bez wątpienia najładniejsza wersja tego produkowanego od 33 lat modelu Forda. Nigdy dotąd Fiesta nie była tak odważne i nowatorsko zaprojektowana. Nadwozie szóstej generacji z całą pewnością może się podobać: dynamiczne kształty i profil w stylu coupé, podnosząca się ku tyłowi linia okien.
[Fot. Marek Wieliński]

27 / 27Ford Fiesta 1.4 Titanium

Obraz

Benzynowy silnik 1.4 o mocy 96 KM i maksymalnym momencie 128 Nm (przy 4.200 obr./min.) w ruchu miejskim zapewnia zadowalające osiągi. Prędkość maksymalna testowanej wersji to 175 km/h. Przyspieszenie do setki trwa 12,2 sekundy. Według producenta zużycie paliwa w mieście to około 7.5 l/100 km, na trasie 4.6, a w cyklu mieszanym 5.7 litra. Nam w mieście nie udało się zejść poniżej 8.2 litra. Maksymalne zużycie sięgało zaś 10 l/100 km.
[Fot. Marek Wieliński]

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła