Ford Fiesta 1.4 Titanium
None
Ford Fiesta 1.4 Titanium
Nową Fiestę zaprojektowano w stylu "Kinetic Design". Przejęła wiele cech koncepcyjnego samochodu Verve. To bez wątpienia najładniejsza wersja tego produkowanego od 33 lat modelu Forda. Nigdy dotąd Fiesta nie była tak odważne i nowatorsko zaprojektowana. Nadwozie szóstej generacji z całą pewnością może się podobać: dynamiczne kształty i profil w stylu coupé, podnosząca się ku tyłowi linia okien.
[Fot. Marek Wieliński]
Ford Fiesta 1.4 Titanium
Jedyną wadą nadwozia są boczne lusterka. Choć dobrze się prezentują - ich kształt (zwężane, zewnętrzne krawędzie) sprawia, że niewiele w nich widać.
[Fot. Marek Wieliński]
Ford Fiesta 1.4 Titanium
Radiem, systemem audio, telefonem i klimatyzacją można sterować z pomocą komend głosowych.
[Fot. Marek Wieliński]
Ford Fiesta 1.4 Titanium
Nową Fiestę zaprojektowano w stylu "Kinetic Design". Przejęła wiele cech koncepcyjnego samochodu Verve. To bez wątpienia najładniejsza wersja tego produkowanego od 33 lat modelu Forda. Nigdy dotąd Fiesta nie była tak odważne i nowatorsko zaprojektowana. Nadwozie szóstej generacji z całą pewnością może się podobać: dynamiczne kształty i profil w stylu coupé, podnosząca się ku tyłowi linia okien.
[Fot. Marek Wieliński]
Ford Fiesta 1.4 Titanium
Nową Fiestę zaprojektowano w stylu "Kinetic Design". Przejęła wiele cech koncepcyjnego samochodu Verve. To bez wątpienia najładniejsza wersja tego produkowanego od 33 lat modelu Forda. Nigdy dotąd Fiesta nie była tak odważne i nowatorsko zaprojektowana.
[Fot. Marek Wieliński]
Ford Fiesta 1.4 Titanium
Nową Fiestę zaprojektowano w stylu "Kinetic Design". Przejęła wiele cech koncepcyjnego samochodu Verve. To bez wątpienia najładniejsza wersja tego produkowanego od 33 lat modelu Forda. Nigdy dotąd Fiesta nie była tak odważne i nowatorsko zaprojektowana. Nadwozie szóstej generacji z całą pewnością może się podobać: dynamiczne kształty i profil w stylu coupé, podnosząca się ku tyłowi linia okien.
[Fot. Marek Wieliński]
Ford Fiesta 1.4 Titanium
Systemem audio, telefonem i klimatyzacją można sterować z pomocą komend głosowych. Niestety, wymaga to przyswojenia zestawu poleceń, na które reaguje pokładowy komputer. W dodatku, gdy chcemy zwiększyć prędkość wentylatora ("Fan") - system odczytuje czasem naszą komendę, jako "Phone" i próbuje wybrać numer.
[Fot. Marek Wieliński]
Ford Fiesta 1.4 Titanium
Dynamika wersji z silnikiem 1.4 jest wystarczająca. Cena modelu Titanium z pakietem wyposażenia Platinium X to 55.550 zł. Najtańsza Fiesta (z silnikiem 1.25 o mocy 60 KM) kosztuje 36.600 zł. W ofercie jest jeszcze benzynowy silnik 1.25 o mocy 82 KM oraz dwa turbodiesle TDCi o mocach: 68 i 90 KM.
[Fot. Marek Wieliński]
Ford Fiesta 1.4 Titanium
Bagażnik ma pojemność 281 litrów. Po złożeniu tylnych siedzeń do dyspozycji mamy 979 litrów. Nowa Fiesta ma rozstaw osi i wymiary zbliżone do swojej poprzedniczki, ale - co ciekawe - jest od niej lżejsza o 40 kg.
[Fot. Marek Wieliński]
Ford Fiesta 1.4 Titanium
Bagażnik ma pojemność 281 litrów. Po złożeniu tylnych siedzeń do dyspozycji mamy 979 litrów. Nowa Fiesta ma rozstaw osi i wymiary zbliżone do swojej poprzedniczki, ale - co ciekawe - jest od niej lżejsza o 40 kg.
[Fot. Marek Wieliński]
Ford Fiesta 1.4 Titanium
Bagażnik ma pojemność 281 litrów. Po złożeniu tylnych siedzeń do dyspozycji mamy 979 litrów. Nowa Fiesta ma rozstaw osi i wymiary zbliżone do swojej poprzedniczki, ale - co ciekawe - jest od niej lżejsza o 40 kg.
[Fot. Marek Wieliński]
Ford Fiesta 1.4 Titanium
Nową Fiestę zaprojektowano w stylu "Kinetic Design". Przejęła wiele cech koncepcyjnego samochodu Verve. To bez wątpienia najładniejsza wersja tego produkowanego od 33 lat modelu Forda. Nigdy dotąd Fiesta nie była tak odważne i nowatorsko zaprojektowana. Nadwozie szóstej generacji z całą pewnością może się podobać: dynamiczne kształty i profil w stylu coupé, podnosząca się ku tyłowi linia okien.
[Fot. Marek Wieliński]
Ford Fiesta 1.4 Titanium
Nową Fiestę zaprojektowano w stylu "Kinetic Design". Przejęła wiele cech koncepcyjnego samochodu Verve.
[Fot. Marek Wieliński]
Ford Fiesta 1.4 Titanium
Futurystyczne kształty deski rozdzielczej i zegary, jak w szybkim motocyklu. Wszystko to wygląda ciekawie i atrakcyjnie, ale jest niezbyt czytelne. Zastrzeżenia można mieć też do wykonania niektórych elementów wyposażenia wnętrza. Jakość tworzyw sztucznych, umiarkowana. Za to wygląd - jak najbardziej, efektowny.
[Fot. Marek Wieliński]
Ford Fiesta 1.4 Titanium
Futurystyczne kształty deski rozdzielczej i zegary, jak w szybkim motocyklu. Wszystko to wygląda ciekawie i atrakcyjnie, ale jest niezbyt czytelne. Zastrzeżenia można mieć też do wykonania niektórych elementów wyposażenia wnętrza. Jakość tworzyw sztucznych, umiarkowana. Za to wygląd - jak najbardziej, efektowny.
[Fot. Marek Wieliński]
Ford Fiesta 1.4 Titanium
Żądnym lepszych osiągów można polecić wersję z benzynową jednostką 1.6 o mocy 120 KM i momencie 152 Nm (przy 4050 obr./min.). Fiesta z tym silnikiem rozpędza się do setki w ciągu 9,9 sekundy i osiąga maksymalną prędkość 193 km/h.
[Fot. Marek Wieliński]
Ford Fiesta 1.4 Titanium
Nową Fiestę zaprojektowano w stylu "Kinetic Design". Przejęła wiele cech koncepcyjnego samochodu Verve.
[Fot. Marek Wieliński]
Ford Fiesta 1.4 Titanium
Cena modelu Titanium z pakietem wyposażenia Platinium X to 55.550 zł. Najtańsza Fiesta (z silnikiem 1.25 o mocy 60 KM) kosztuje 36.600 zł.
[Fot. Marek Wieliński]
Ford Fiesta 1.4 Titanium
Nowy Ford Fiesta to świetne prowadzenie, ładny design i przestronne wnętrze.
[Fot. Marek Wieliński]
Ford Fiesta 1.4 Titanium
Futurystyczne kształty deski rozdzielczej i zegary, jak w szybkim motocyklu. Wszystko to wygląda ciekawie i atrakcyjnie, ale jest niezbyt czytelne. Zastrzeżenia można mieć też do wykonania niektórych elementów wyposażenia wnętrza. Jakość tworzyw sztucznych, umiarkowana. Za to wygląd - jak najbardziej, efektowny.
[Fot. Marek Wieliński]
Ford Fiesta 1.4 Titanium
Futurystyczne kształty deski rozdzielczej i zegary, jak w szybkim motocyklu. Wszystko to wygląda ciekawie i atrakcyjnie.
[Fot. Marek Wieliński]
Ford Fiesta 1.4 Titanium
Nigdy dotąd Fiesta nie była tak odważne i nowatorsko zaprojektowana.
[Fot. Marek Wieliński]
Ford Fiesta 1.4 Titanium
Nigdy dotąd Fiesta nie była tak odważne i nowatorsko zaprojektowana.
[Fot. Marek Wieliński]
Ford Fiesta 1.4 Titanium
Futurystyczne kształty deski rozdzielczej i zegary, jak w szybkim motocyklu.
[Fot. Marek Wieliński]
Ford Fiesta 1.4 Titanium
Benzynowy silnik 1.4 o mocy 96 KM i maksymalnym momencie 128 Nm (przy 4.200 obr./min.) w ruchu miejskim zapewnia zadowalające osiągi. Prędkość maksymalna testowanej wersji to 175 km/h. Przyspieszenie do setki trwa 12,2 sekundy. Według producenta zużycie paliwa w mieście to około 7.5 l/100 km, na trasie 4.6, a w cyklu mieszanym 5.7 litra. Nam w mieście nie udało się zejść poniżej 8.2 litra. Maksymalne zużycie sięgało zaś 10 l/100 km.
[Fot. Marek Wieliński]
Ford Fiesta 1.4 Titanium
Nową Fiestę zaprojektowano w stylu "Kinetic Design". Przejęła wiele cech koncepcyjnego samochodu Verve. To bez wątpienia najładniejsza wersja tego produkowanego od 33 lat modelu Forda. Nigdy dotąd Fiesta nie była tak odważne i nowatorsko zaprojektowana. Nadwozie szóstej generacji z całą pewnością może się podobać: dynamiczne kształty i profil w stylu coupé, podnosząca się ku tyłowi linia okien.
[Fot. Marek Wieliński]
Ford Fiesta 1.4 Titanium
Benzynowy silnik 1.4 o mocy 96 KM i maksymalnym momencie 128 Nm (przy 4.200 obr./min.) w ruchu miejskim zapewnia zadowalające osiągi. Prędkość maksymalna testowanej wersji to 175 km/h. Przyspieszenie do setki trwa 12,2 sekundy. Według producenta zużycie paliwa w mieście to około 7.5 l/100 km, na trasie 4.6, a w cyklu mieszanym 5.7 litra. Nam w mieście nie udało się zejść poniżej 8.2 litra. Maksymalne zużycie sięgało zaś 10 l/100 km.
[Fot. Marek Wieliński]